-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 – 50220000-3 – «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» / Капітальний ремонт автомотриси АГД-1А
Капітальний ремонт автомотриси АГД-1А, згідно Додатку №4 тендерної документації
Завершена
5 037 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 188.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 188.00 UAH
Період оскарження:
16.04.2021 15:46 - 29.04.2021 00:00
Скарга
Скасована
скарга
Номер:
80cb5f2412a34fd5b74d7a38c964a98b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-16-003875-a.a4
Назва:
скарга
Скарга:
скарга
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
28.05.2021 16:01
Вимога
Є відповідь
Оскарження результату кваліфікації
Номер:
92a0912761ad4d84921fbda61303e231
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-16-003875-a.c3
Назва:
Оскарження результату кваліфікації
Вимога:
Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ЛОКОТЕХСЕРВІС».
Підстави відхилення: На підтвердження п.2 Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів, через відсутність яких Замовник приймає рішення про відмову учаснику (відповідно ст.. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а саме п.2.2 пп.8 учасник надав інформаційну довідку в довільній формі за власноручним підписом службової особи учасника та завірену печаткою про те, що стосовно нього відкрито ліквідаційну процедуру.
ТОВ «ЛОКОТЕХСЕРВІС» не може погодитися із висновками тендерного комітету, та вимагає скасування рішення про відхилення тендреної пропозиції учасника, у зв’язку із тим, що учасник може виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
По-перше:
Відповідно до п. 3.3 Розділу 3 ТД, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Файл “Лист гарантия 17 стаття.pdf” завантажений учасником як документ, підтверджуючий кваліфікацію, та підпадає під вимоги ТД Замовника щодо виправлення помилок.
Натомість Замовник, свідомо порушив вимоги своєї ТД та перейшов до розгляду менш економічно вигідної пропозиції іншого учасника.
По-друге:
Текст цього файлу був взятий з п.2.2 Додатку 2 ТД Замовника, в якому пункт 8 викладений наступним чином:
“8) учасника не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;”
Вважаємо, що Замовником умисно складено текст цього пункту з метою подальшої інтерпретації тексту в тій формі, яка потрібна Замовнику.
Але у разі потреби, лінгвістична експертиза з легкістю встановить, що частка “та” в другій частині речення має прямий лінгвістичний зв’язок з часткою “не”, яка умисно видалена замовником в реченні.
По-третє:
Під час подання тендерної пропозиції, кожен учасник окремо заповнює електронні поля з інформацією відповідно статті 17 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
З відкритих реєстрів/відкритих даних учасник не повинен надавати підтвердження. На те вони й відкриті, що інформація там перевіряється замовником самостійно. Йдеться про банкрутство, корупційні правопорушення, узгоджені антиконкурентні дії та інше. Від учасника в цих випадках навіть не потрібно документа про підтвердження відсутності підстав. Він просто ставить умовно галочки, що таких підстав нема.
Але, Замовник не перевірив (що можна зробити безкоштовно) на сайті https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result інформацію про учасника, де чітко написано: “Не перебуває в процесі припинення”, чим грубо порушив вимоги ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Виходячи з вищевказаного, просимо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛОКОТЕХСЕРВІС» та надати строк, перебачений ТД та ЗУ “Про публічні закупівлі”, для виправлення помилок.
По четверте:
Вимогами Тендерної Документації, а саме Додатку 5 Замовника, передбачено надання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: ремонт устаткування підвищеної небезпеки – вантажопідіймальних кранів.
Учасник ТОВ “АЕРЛАЙН”, якого визнано переможцем, надав у тендерний пропозиції Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогами законодавства з питань охорони праці, що не відповідає вимогам Тендерної Документаці Замовника.
Слід зазначити, що ремонт устаткування підвищеної небезпеки – вантажопідіймальних кранів відносяться до Групи А “Переліку робіт підвищеної небезпеки”, які відповідно до Постанови КМУ №1107 від 26.10.2011 року “Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки” (зі змінами від 03.02.2021 року, початок дії з 10.03.2021 року) виконуються лише підставі Дозволу.
Також встановлено, що дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 року N 207, є дійсними до закінчення строку їх дії згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 року N 207), але ця норма не стосується ДЕКЛАРАЦІЙ.
Таким чином, пропозиція ТОВ “АЕРЛАЙН” не відповідає вимогам Тендерної Документації Замовника, там мала бути відхилена, натомість ТОВ “АЕРЛАЙН” обраний переможцем.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 24.05.2021 11:16
Дата подачі:
24.05.2021 11:16
Вирішення:
Шановний учасник! На засіданні тендерного комітету було розглянута ваша вимога щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції та вирішено наступне: під час розгляду тендерної пропозиції тендерний комітет керувався інвормацією наданою безпосередньо учасником. Відповідно ЗУ "Про публічні закупівлі" Ви маєте право звернутися до Антимонопольного комітету та оскаржити рішення замовника.
Згідно Постанови КМУ №77 від 03.02.2021р. в пункту 3 значиться: «Установити, що декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Перенесення дати закінчення прийому тендерних пропозицій
Номер:
3e479fa7ce634f65b99b2ff5a7320d5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-16-003875-a.c2
Назва:
Перенесення дати закінчення прийому тендерних пропозицій
Вимога:
Відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р. Кабінет Міністрів України ввів в більшості областей жорсткі обмеження, вплинувших на роботу підприємств та державних установ, і, як наслідок уповільнення отримання дозвільних документів, висновків та сертифікатів, передбачених тендерною документацією,
Виходячи з вищевказаного, просимо перенести дату закінчення прийому тендерних пропозицій на 2 тижні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2021 16:25
Вирішення:
Шановний учасник! На засідані тендерного комітету будуть розглянуті Ваші зауваження та в разі прийняття відповідного рішення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.05.2021 17:03
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога від 22.04.2021
Номер:
4017fb3dbe084d61964f721ebe96c340
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-16-003875-a.a1
Назва:
Вимога від 22.04.2021
Вимога:
Вимога від 22.04.2021
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога АГД.doc 22.04.2021 14:43
Дата подачі:
22.04.2021 14:43
Вирішення:
Шановний учасник! На засідані тендерного комітету будуть розглянуті Ваші зауваження та в разі прийняття відповідного рішення будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.05.2021 17:03