-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
31520000-7 світильники та освітлювальна апаратура (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: Лот № 1 – 36843 Світильник пересувний для проведення огляду / терапевтичних процедур; Лот № 2 – 12282 Операційний світильник; Лот № 3 – 12282 Операційний світильник)
Більш детально викладено у тендерній документації
Завершена
905 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 850.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 850.00 UAH
Період оскарження:
16.04.2021 15:39 - 01.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Про усунення дискримінаційних вимог
Номер:
fdebc3aeed5c4f198c9553f61ccff076
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-16-006943-b.c1
Назва:
Про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня!
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальним некомерційним підприємством "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради було оголошено закупівлю ID UA-2021-04-16-006943-b на ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах, а саме:
В додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» пункті 4.1 та 4.2.» Обсяг річного доходу (виручки) за останній звітний період має становити не менше 900 000 тис. гривень.
4.2. На підтвердження п.п. 4.1. учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- копію звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття управлінням державної статистики за місцем знаходження Учасника (для юридичної особи);
- копія податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи підприємця за попередній рік з відміткою про прийняття відповідним органом ДФС (для фізичних осіб-підприємців)»
Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які мають менший обсяг річного доходу за останній рік, проте мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дане положення тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, вважаємо його дискримінаційними.
Дякуємо за розуміння!
Пов'язані документи:
Замовник
- Тендерна документація — зміни.doc 21.04.2021 10:15
Дата подачі:
20.04.2021 10:59
Вирішення:
Внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено