• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт житлового будинку місць загального користування (частково)» по вул. М.Котельникова, 32/11 у Святошинському районі м. Києва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт

Торги відмінено

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 16.04.2021 14:43 - 30.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено

щодо неправомірного відхилення

Номер: 2f95318cb8a243d78e68748686e9cdf3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-16-003088-a.a2
Назва: щодо неправомірного відхилення
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкрити торги) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-16-003088-a Назва предмету закупівлі : «Капітальний ремонт житлового будинку місць загального користування (частково)» по вул. М.Котельникова, 32/11 у Святошинському районі м. Києва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Відповідно п. 8 ст. 18 Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Згідно з офіційною інформацією що розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу кінцевим строком оскарження щодо кваліфікації учасника є 18.05.2021 00:00. Закон України про публічні закупівлі наділяє учасника процедури такими правами: - Правом на упереджену оцінку тендерної пропозиції (ст. 3 Закону) - Правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону) Правом на визнання переможцем та укладання договору про закупівлю( ст. 32 Закону) З оглядом на рішення Конституційного суду України по справі 1-10/204 від 01.12. 2004 р поняття «охоронюваний законом інтерес» що вживається в частині першій статі 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших Законах України у логічно-смисловому зв’язку з поняттям « права», треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об’єктивного і прямого не опосередкований у суб’єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об’єктом судового захисти та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних та колективних потреб, які не суперечать Конституції та Законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загально правовим засадам. Відповідно ч.1 ст. 179 Господарського кодексу господарськими товариствами визнаються підприємства або інші суб’єкти господарювання, створенні юридичними особами та/або громадянами шляхом об’єднання їх майна і участі в підприємницької діяльності товариства з метою одержання прибутку. Основним видом діяльності підприємства є будівництво будівель. Наше підприємство виконує роботи , в тому числі шляхом участі у процедурах закупівлі, що проводяться за допомогою електронної системи публічних закупівель у системі «ProZorro».Участь нашого підприємства у системах закупівель носять систематичний характер. - Інтерес нашого підприємства в участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цій процедурі закупівлі полягає в укладанні договору про закупівлю та одержанню прибутку від виконання договору. Цей інтерес за всіма ознаками відповідає визначенню, наведеному у вищезазначеному рішенні Конституційного Суду України, а отже може вважаться законним інтересом у контексті ч.1 ст. 18 Закону про публічні Закупівлі. З огляду на це вважаємо що Замовник, в особі уповноваженої особи- Романюк Ольги Юріївни, своїм протокольним рішенням №39 від 07 травня 2021 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СИНЕКСИС» по закупівлі «Капітальний ремонт житлового будинку місць загального користування (частково)» по вул. М.Котельникова, 32/11 у Святошинському районі м. Києва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт порушив ці права та норми Закону. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення , дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження . Посилання на порушення процедури закупівлі та обґрунтування вимог об’єкта оскарження І) Замовник торгів у своєму протокольному рішенні №39 від 07 травня 2021 року посилається на те, що встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ « СИНЕКСИС» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ, учасники в складі пропозиції повинні надати Заповнену форму « Тендерна пропозиція на закупівлю» за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації. В складі пропозиції ТОВ « СИНЕКСИС» надано форму « Тендерна пропозиція на закупівлю », в якій не зазначено строк дії тендерної пропозиції учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації. Нова редакція Закону України по публічні закупівлі не передбачає відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність вимогам тендерної документації. Стаття 31 Закону чітко передбачає відхилення тендерних пропозицій із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Тендерна документація замовника, а саме розділ ІІІ п. 1.1 підпункт 1) Заповнену форму «Тендерна пропозиція на закупівлю» за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації. Слід зазначити що тендерна документація не містила жодної вимоги стосовно того, які саме інформаційні поля повинні бути заповнені в формі тендерна пропозиція . Той же розділ в п. 4.1 цієї ж тендерної документації вже визначає термін дії тендерної пропозиції та вимагає надання відповідного гарантійного листа , а саме: Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що надається відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції з обов’язковим зазначенням права Учасника на дії пов’язані з продовженням строку дії тендерної пропозиції, регламентованого нормами чинного законодавства та умовами цієї тендерної документації. Разом з тим, Ст.26 Закону про публічні закупівлі п.7 визначає : Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. Відповідно до цієї норми Закону та до п.4.1 розділу ІІІ тендерної документації замовника : всі подані тендерні пропозиції учасників закупівлі залишаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання цієї вимоги: - Тендерна пропозиція учасника ТОВ « СИНЕКСИС» містить довідку вих. № 28 від 30.04.2021 року щодо вищевказаних 90 днів.( довідки за підписом друга частина_0001.pdf, Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.04.2021 18:48,Версія документу від: 30.04.2021 18:48,Розкрито: 05.05.2021 11:47) - Тендерна пропозиція учасника містить заповнену тендерну пропозицію в частинах на які вказує замовник , а саме: (назва Учасника), (цифрами), (прописом), Посада, Підпис, М.П, П.І.Б. та *Тендерна пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та скріплена печаткою. Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Форма оформлюється Учасником на фірмовому бланку із зазначенням вихідних № та дати. Всі ці вимоги ТОВ « СИНЕКСИС» виконало . (довідки за підписом друга частина_0001.pdf, Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.04.2021 18:48,Версія документу від: 30.04.2021 18:48,Розкрито: 05.05.2021 11:47) Зазначене вище вказує на відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ « СИНЕКСИС» Закону України про публічні закупівлі та тендерної документації Замовника та й про неправомірність відхилення його пропозиції а також про порушення з боку Замовника Закону України про публічні Закупівлі в ч.9 ст. 26 та ч.1 ст.5. ІІ) Замовник торгів у своєму протокольному рішенні №39 від 07 травня 2021 року посилається на те, що вона встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники в складі пропозиції повинні надати гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи ( замовлені цими торгами) якісно, у кількості та терміни встановлені замовником. Також, в листі Учасник має зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції ( щодо зносостійкості, терміну служби, екологічної чистоти) , буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДССТУ т а інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Крім того, Учасник має гарантувати застосування всіх необхідних заходів із захисту довкілля. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене не веб порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. В складі пропозиції ТОВ « СИНЕКСИС» не надано вказаний лист, що не відповідає умовам тендерної документації. 1) Нова редакція Закону України по публічні закупівлі не передбачає відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність вимогам тендерної документації. Стаття 31 Закону чітко передбачає відхилення тендерних пропозицій із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. 2) На виконання цієї вимоги: - Тендерна пропозиція учасника ТОВ « СИНЕКСИС» містить гарантійний лист вих. №41 від 30.04.02021 р де гарантує виконати роботи ( замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником.( довідки за підписом друга частина_0001.pdf, Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.04.2021 18:48,Версія документу від: 30.04.2021 18:48,Розкрито: 05.05.2021 11:47) - Тендерна пропозиція учасника ТОВ « СИНЕКСИС» містить гарантійний лист вих.42 від 30.04.2021 року де повідомляє , що будівельні матеріали та вироби від яких залежить якість будівельної продукції ( щодо зносостійкості, терміну служби, екологічної чистоти) , буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДССТУ т а інших нормативно-правових актів у сфері будівництва.( довідки за підписом друга частина_0001.pdf, Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.04.2021 18:48,Версія документу від: 30.04.2021 18:48,Розкрито: 05.05.2021 11:47) - Тендерна пропозиція учасника ТОВ « СИНЕКСИС» містить гарантійний лист вих. № 43 від 30.04.2021 року, яким гарантує застосування всіх необхідних заходів із захисту довкілля. (довідки за підписом друга частина_0001.pdf, Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.04.2021 18:48,Версія документу від: 30.04.2021 18:48,Розкрито: 05.05.2021 11:47) - Тендерна пропозиція учасника ТОВ « СИНЕКСИС» містить довідку вих. № 44 від 30.04.2021, якою зобов’язується дотримуватись передбаченим чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.( довідки за підписом друга частина_0001.pdf, Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.04.2021 18:48,Версія документу від: 30.04.2021 18:48,Розкрито: 05.05.2021 11:47) Зазначене вище вказує на відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ « СИНЕКСИС» Закону України про публічні закупівлі та тендерної документації Замовника та й про неправомірність відхилення його пропозиції а також про порушення з боку Замовника Закону України про публічні Закупівлі в ч.9 ст. 26 та ч.1 ст.5. ІІІ) Замовник торгів у своєму протокольному рішенні №39 від 07 травня 2021 року посилається на те, що вона встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Відповідно до пункту 3 Розділу VІ, для підтвердження згоди Учасника з проектом договору, Учасник надає в складі своєї пропозиції скановану копію заповненого та підписаного Договору (додаток 5). В складі пропозиції ТОВ « СИНЕКСИС» надано проект договору, в якому відсутні Додаток 1, Додаток 2 та Додаток 3 до Договору, що не відповідає умовам тендерної документації. 1) Нова редакція Закону України по публічні закупівлі не передбачає відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність вимогам тендерної документації. Стаття 31 Закону чітко передбачає відхилення тендерних пропозицій із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель 2) п. 3 Розділу VІ тендерної документації , на який посилається замовник у своєму протокольному рішенні, визначає , що : Проект договору наведено у Додатку 5 до тендерної документації. Для підтвердження згоди Учасника з проектом договору, Учасник надає в складі своєї пропозиції скановану копію заповненого та підписаного Договору ( додаток 5). Невід’ємні частини Договору надаються під час підписання Договору. На виконання цієї вимоги, в складі пропозиції ТОВ « СИНЕКСИС» надано - проект договору, якій заповнений, підписаний та відсканований відповідно вимог тендерної документації, - договірна вартість робіт ( r_19_ДЦ_ДВР.xls,Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.04.2021 18:48,Версія документу від: 30.04.2021 18:48,Розкрито: 05.05.2021 11:47), - - - графік (1 Проект договору та графік робіт_0001.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.04.2021 18:48,Версія документу від: 30.04.2021 18:48,Розкрито: 05.05.2021 11:47), - перелік робіт, які підлягають виконанню (1 Проект договору та графік робіт_0001.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.04.2021 18:48,Версія документу від: 30.04.2021 18:48,Розкрито: 05.05.2021 11:47). Також додатково на виконання п.3 Розділу VІ тендерної документації нами будуть надані невід’ємні частини Договору, а саме додатки до договору п.13.1 Додаток№1 – Договірна вартість робіт , Додаток№2- Графік виконання робіт, Додаток№3 – перелік робіт, які підлягають виконанню під час підписання Договору. Також пропозиція ТОВ « СИНЕКСИС» має довідку вих. № 40 від 30.04.2021 року , в якій зазначено що товариством буде здійснюватися роботи, замовлені цими торгами у кількості та у терміни, що визначені замовником. Зазначене вище вказує на відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ « СИНЕКСИС» Закону України про публічні закупівлі та тендерної документації Замовника та й про неправомірність відхилення його пропозиції а також про порушення з боку Замовника Закону України про публічні Закупівлі в ч.9 ст. 26 та ч.1 ст.5. Так як протокольне рішення № 39 від 07 травня 2021 року щодо відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ « СИНЕКСИС» містять пункти рішення, які нами були доказані як неправомірні і такі, що не відповідають Закону, та не містять інших пунктів, щодо яких пропозиція ТОВ « СИНЕКСИС» могла бути віднесена до п. 31 Закону – вимагаю скасувати протокольне рішення №39 та привести процедуру закупівлі до норм Закону в зв’язку з чим визнати переможцем торгів ТОВ « СИНЕКСИС» П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити порушення Процедури закупівлі в частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СИНЕКСИС». 3. Зобов'язати Замовника скасувати протокольне рішення №39 від 07 травня 2021 року 4. Зобов'язати Замовника визнати переможцем торгів ТОВ «СИНЕКСИС». Відповідно до статті 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Одним з елементів верховенства права є принцип правової визначеності. Згідно ним, орган оскарження має приймати однакові рішення в аналогічних ситуаціях.З огляду на вищезазначене прошу Вас у своєму рішенні враховувати аналогічні рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення № 5151-р/пк-пз від 02.07.2017 р.
Дата розгляду скарги: 28.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.05.2021 20:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.06.2021 18:36
Автор: ТОВ СИНЕКСИС, Бащенко Юрій Юрійович +380967791843 delo101@ukr.net
Вимога
Є відповідь

щодо відхилення

Номер: c35abf16ab764e318cc87557dcfab27b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-16-003088-a.a1
Назва: щодо відхилення
Вимога:
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення , дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження . Посилання на порушення процедури закупівлі та обґрунтування вимог об’єкта оскарження Замовник торгів у своєму протокольному рішенні №39 від 07 травня 2021 року посилається на те, що вона встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ, учасники в складі пропозиції повинні надати Заповнену форму « Тендерна пропозиція на закупівлю» за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації. В складі пропозиції ТОВ « СИНЕКСИС» надано форму « Тендерна пропозиція на закупівлю », в якій не зазначено строк дії тендерної пропозиції учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації. Нова редакція Закону України по публічні закупівлі не передбачає відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність вимогам тендерної документації. Стаття 31 Закону чітко передбачає відхилення тендерних пропозицій із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника: -не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; -викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; -є такою, строк дії якої закінчився; Ст.1 цього Закону в п.33 визначає , що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги; Також вимоги до технічної спеціфікації викладені у ст. 23 цього Закону. З огляду на вищезазначене Розділ ІІІ тендерної документації не є технічною специфікацією та іншими вимогами предмета закупівлі, й відповідно не можуть бути привидом для відхилення пропозиції учасника. Ст.26 Закону про публічні закупівлі п.7 визначає : Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. Відповідно до цієї норми Закону та до п.4.1 розділу ІІІ всі подані тендерні пропозиції учасників закупівлі залишаються дійсними протягом 90 днів з дат кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція учасника ТОВ « СИНЕКСИС» також містить довідку вих. № 28 від 30.04.2021 року щодо вищевказаних 90 днів. Зазначене вище вказує на відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ « СИНЕКСИС» Закону України про публічні закупівлі та тендерної документації Замовника та й про неправомірність відхилення його пропозиції а також про порушення з боку Замовника Закону України про публічні Закупівлі в ч.9 ст. 26 та ч.1 ст.5. Замовник торгів у своєму протокольному рішенні №39 від 07 травня 2021 року посилається на те, що вона встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 2) Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники в складі пропозиції повинні надати гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи ( замовлені цими торгами) якісно, у кількості та терміни встановлені замовником. Також, в листі Учасник має зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції ( щодо зносостійкості, терміну служби, екологічної чистоти) , буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДССТУ т а інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Крім того, Учасник має гарантувати застосування всіх необхідних заходів із захисту довкілля. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене не веб порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. В складі пропозиції ТОВ « СИНЕКСИС» не надано вказаний лист, що не відповідає умовам тендерної документації. Нова редакція Закону України по публічні закупівлі не передбачає відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність вимогам тендерної документації. Стаття 31 Закону чітко передбачає відхилення тендерних пропозицій із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника: -не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; -викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; -є такою, строк дії якої закінчився; Ст.1 цього Закону в п.33 визначає , що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги; Також вимоги до технічної спеціфікації викладені у ст. 23 цього Закону. З огляду на вищезазначене Розділ ІІІ тендерної документації не є технічною специфікацією та іншими вимогами предмета закупівлі, й відповідно не можуть бути привидом для відхилення пропозиції учасника. Тендерна пропозиція учасника ТОВ « СИНЕКСИС» містить гарантійний лист вих. №41 від 30.04.02021 р де гарантує виконати роботи ( замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником. Тендерна пропозиція учасника ТОВ « СИНЕКСИС» містить гарантійний лист вих.42 від 30.04.2021 року де повідомляє , що будівельні матеріали та вироби від яких залежить якість будівельної продукції ( щодо зносостійкості, терміну служби, екологічної чистоти) , буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДССТУ т а інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Тендерна пропозиція учасника ТОВ « СИНЕКСИС» містить гарантійний лист вих. № 43 від 30.04.2021 року, яким гарантує застосування всіх необхідних заходів із захисту довкілля. Тендерна пропозиція учасника ТОВ « СИНЕКСИС» містить довідку вих. № 44 від 30.04.2021, якою зобов’язується дотримуватись передбаченим чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Зазначене вище вказує на відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ « СИНЕКСИС» Закону України про публічні закупівлі та тендерної документації Замовника та й про неправомірність відхилення його пропозиції а також про порушення з боку Замовника Закону України про публічні Закупівлі в ч.9 ст. 26 та ч.1 ст.5. Замовник торгів у своєму протокольному рішенні №39 від 07 травня 2021 року посилається на те, що вона встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 3) Відповідно до пункту 3 Розділу VІ, для підтвердження згоди Учасника з проектом договору, Учасник надає в складі своєї пропозиції скановану копію заповненого та підписаного Договору (додаток 5). В складі пропозиції ТОВ « СИНЕКСИС» надано проект договору, в якому відсутні Додаток 1, Додаток 2 та Додаток 3 до Договору, що не відповідає умовам тендерної документації. Нова редакція Закону України по публічні закупівлі не передбачає відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність вимогам тендерної документації. Стаття 31 Закону чітко передбачає відхилення тендерних пропозицій із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника: -не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; -викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; -є такою, строк дії якої закінчився; Ст.1 цього Закону в п.33 визначає , що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги; Також вимоги до технічної спеціфікації викладені у ст. 23 цього Закону. З огляду на вищезазначене Розділ VІ тендерної документації не є технічною специфікацією та іншими вимогами предмета закупівлі, й відповідно не можуть бути привидом для відхилення пропозиції учасника. П. 3 Розділу VІ тендерної документації , на який посилається замовник у своєму протокольному рішенні, визначає , що : Проект договору наведено у Додатку 5 до тендерної документації. Для підтвердження згоди Учасника з проектом договору, Учасник надає в складі своєї пропозиції скановану копію заповненого та підписаного Договору ( додаток 5). Невід’ємні частини Договору надаються під час підписання Договору. В складі пропозиції ТОВ « СИНЕКСИС» надано проект договору, якій заповнений, підписаний та відсканований відповідно вимог тендерної документації. Невідємні частини Договору, а саме додатки до договору п.13.1 Додаток№1 – Договірна вартість робіт , Додаток№2- Графік виконання робіт, Додаток№3 – перелік робіт, які підлягають виконанню будуть надані замовнику під час підписання Договору. Також пропозиція ТОВ « СИНЕКСИС» має довідку вих. № 40 від 30.04.2021 року , в якій зазначено що товариством буде здійснюватися роботи, замовлені цими торгами у кількості та у терміни, що визначені замовником. Зазначене вище вказує на відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ « СИНЕКСИС» Закону України про публічні закупівлі та тендерної документації Замовника та й про неправомірність відхилення його пропозиції а також про порушення з боку Замовника Закону України про публічні Закупівлі в ч.9 ст. 26 та ч.1 ст.5. Так як протокольне рішення № 39 від 07 травня 2021 року щодо відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ « СИНЕКСИС» містять пункти рішення, які нами були доказані як неправомірні і такі, що не відповідають Закону, та не містять інших пунктів, щодо яких пропозиція ТОВ « СИНЕКСИС» могла бути віднесена до п. 31 Закону – вимагаю скасувати протокольне рішення №39 та привести процедуру закупівлі до норм Закону в зв’язку з чим визнати переможцем торгів ТОВ « СИНЕКСИС»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. У Вашій вимозі про скасування протокольного рішення № 39 вимога про надання додаткової інформації про причини невідповідності вашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям. Таким чином, Замовник не зобов’язаний надавати відповідь на Вашу вимогу. Принагідно повідомляємо щодо Вашої вимоги: Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Абзацом першим частини третьої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до протоколу № 39 Вашу тендерну пропозицію відхилено на підставі абзацу 2 п.1 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, оскільки Вами не виконано всі вимоги, які були встановлені в тендерній документації, а саме надано форму «Тендерна пропозиція на закупівлю» в якій не зазначено строк дії тендерної пропозиції учасника, не надано гарантійного листа, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником. Також в листі Учасник має зазначити, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції (щодо зносостійкості, терміну служби, екологічної чистоти), буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва, не надано проект договору який повинен бути заповнений для сторони Учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку Учасника. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ « СИНЕКСИС» відхилена правомірно.
Статус вимоги: Відхилено