• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації та отримання позитивного експертного звіту за об’єктом: «Капітальний ремонт внутрішньої електромережі будівлі головного корпусу Комунального закладу освіти «Криворізька спеціальна школа «Сузір’я» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: вул.Едуарда Фукса, 9, м. Кривий Ріг

Завершена

115 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
Період оскарження: 16.04.2021 14:11 - 22.04.2021 12:00
Вимога
Вирішена

вимога щодо скасування Протоколу про оцінку пропозиції №40 від 05.05.2021р

Номер: 17b8249d759845e5baee72bc3efe898e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-16-004011-c.b7
Назва: вимога щодо скасування Протоколу про оцінку пропозиції №40 від 05.05.2021р
Вимога:
ТОВ «ГРАЙДІС» не погоджується з діями Замовника щодо відхилення пропозиції та з підставами викладеними в протоколі про оцінку пропозиції №40 від 05.05.2021р. Обгрунтування в додатку (Вимога)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Директору ТОВ "ГРАЙДІС" Лимар О.П. На Вашу вимогу від 05.05.2021 р. №17 (завантажено до електронної системи 06.05.2021 р. о 13:03 год.) повідомляємо, що ТОВ "ГРАЙДІС" (надалі – Учасник, ТОВ "ГРАЙДІС") прийняло участь в закупівлі: «Виготовлення проектно-кошторисної документації та отримання позитивного експертного звіту за об’єктом: «Капітальний ремонт внутрішньої електромережі будівлі головного корпусу Комунального закладу освіти «Криворізька спеціальна школа «Сузір’я» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: вул.Едуарда Фукса, 9, м. Кривий Ріг» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-16-004011-c) (надалі – Закупівля). Закупівля оголошена у відповідності до Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Згідно протоколу №40 від 05.05.2021 р. Пропозиція Учасника відхилена в зв’язку з наступним: «- ТОВ "ГРАЙДІС" не підтвердив кваліфікаційний критерій наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: не надано копію діючого кваліфікаційного сертифікату кошторисника ( iнженер- проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації). - Не надано діючий сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 на учасника» Щодо першого зауваження повідомляємо, що згідно п.1 додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник вимагав від учасників: «Інформаційна довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (з додаванням підтвердних документів), які мають необхідні знання та досвід. На працівників за даним пунктом учасник повинен надати документи, котрі засвідчують наявність трудових відносин. Поряд з тим, учасник розпорядчим документом визначає ГІП та долучає вказаний документ до пропозиції. Копії діючих кваліфікаційних сертифікатів (наявність яких передбачено чинним законодавством України) відповідальних інженерів-проектувальників, експерта з технічного обстеження будівель і споруд, кошторисника які залучаються до виконання проектних робіт, інших спеціалістів.». Згідно з абз. 4 п.12. Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (надалі – Порядок) затвердженим Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (зі змінами та доповненнями): «Окремі розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційний сертифікат. Згідно з абз. 5 п.12. Порядку «Титульний аркуш проекту підписується та скріплюється печаткою ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації підписуються виконавцями, які мають кваліфікаційний сертифікат, які є безпосередніми розробниками цих розділів або частин проектної документації». Отже всі виконавці розділів проекту повинні бути сертифікованими або виконуватися одним з виконавців, що має кваліфікаційний сертифікат відповідного напрямку. Отже, ТОВ "ГРАЙДІС" не підтвердив кваліфікаційний критерій наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: не надано копію діючого кваліфікаційного сертифікату кошторисника ( iнженер- проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації). Щодо другого зауваження повідомляємо, що згідно додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник вимагав від учасників: «… Діючий сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 на учасника». Учасник не виконав вищеописану вимогу Замовника та не надав у складі своєї пропозиції Діючий сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 на учасника. Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Згідно з частиною третьою статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Так, в рамках чинного законодавства, замовник вимагав надання від учасників зокрема наступного: «Довідка про наявність запровадженої в Учасника системи управління якістю згідно вимог ДСТУ ISO 9001:2018. Діючий сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 на учасника». Наявність запровадженої в Учасника системи управління якістю згідно вимог ДСТУ ISO 9001:2018 свідчить про спроможність Учасника виконати роботи відповідно до діючих норм і стандартів. Замовник не обмежує конкуренцію та не здійснює дискримінації учасників. Отримати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001:2018. Наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності виконувати роботи, які задовольняють вимоги Замовника та законодавства. Отже, Учасник мав можливість отримати відповідний сертифікат та надати його у складі своєї пропозиції. Отже, пропозиція ТОВ "ГРАЙДІС" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі На основі вищевикладеного, пропозиція Учасника відхилена
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

вимога щодо скасування Протоколу про оцінку пропозиції №40 від 05.05.2021р

Номер: 3032d34b61864016ad96ae3631135a5c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-16-004011-c.a6
Назва: вимога щодо скасування Протоколу про оцінку пропозиції №40 від 05.05.2021р
Вимога:
ТОВ «ГРАЙДІС» не погоджується з діями Замовника щодо відхилення пропозиції та з підставами викладеними в протоколі про оцінку пропозиції №40 від 05.05.2021р. Обгрунтування надаємо в додатку (Вимога)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не підтянувся додаток
Дата скасування: 06.05.2021 13:04
Вимога
Відхилено

Сертифікат якості

Номер: 27f253a40aa34b29bb6b097c3a99a5b6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-16-004011-c.c5
Назва: Сертифікат якості
Вимога:
Шановний тендерний комітет згідно вашоївідповіді "Згідно ст.22 ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації" Але в законі прописано слідуюче ст 22 п4 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Просимо Вас внести зміни по сертифікату якості
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний запитувачу! Уважно опрацювавши Вашу вимогу, повідомляємо що оскаржувана закупівля відноситься до спрощених закупівель. Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Згідно з частиною третьою статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Так, в рамках чинного законодавства, замовник вимагає надання від Учасників зокрема наступного: «Довідка про наявність запровадженої в Учасника системи управління якістю згідно вимог ДСТУ ISO 9001:2018. Діючий сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 на учасника». Наявність запровадженої в Учасника системи управління якістю згідно вимог ДСТУ ISO 9001:2018 свідчить про спроможність Учасника виконати роботи відповідно до діючих норм і стандартів. Замовник не обмежує конкуренцію та не здійснює дискримінації учасників. Отримати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001:2018. Наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності виконувати роботи, які задовольняють вимоги Замовника та законодавства. Отже, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимог ДСТУ ISO 9001:2018

Номер: f81384e01f32461999b7aab65a18f8b9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-16-004011-c.c4
Назва: вимог ДСТУ ISO 9001:2018
Вимога:
В нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що «вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, оголошення про проведення спрощеної закупівлі не повинне містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Або вкажіть чітко згідно якого законодавчого акту (номер, дата, стаття, пункт та інше) Сертифікат системи управління якістю є обов’язковим. Перекручуванням змісту статей Закону України «Про публічні закупівлі» в спрощеній закупівлі ви порушуєте ст. 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Виходячи з вище наведеного вимагаємо вилучити дискримінаційні умови або надати обгунтовані відповіді з чітким посиланням на Закони України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний запитувачу! Уважно опрацювавши Вашу вимогу, повідомляємо що оскаржувана закупівля відноситься до спрощених закупівель. Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Згідно з частиною третьою статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Так, в рамках чинного законодавства, замовник вимагає надання від Учасників зокрема наступного: «Довідка про наявність запровадженої в Учасника системи управління якістю згідно вимог ДСТУ ISO 9001:2018. Діючий сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 на учасника». Наявність запровадженої в Учасника системи управління якістю згідно вимог ДСТУ ISO 9001:2018 свідчить про спроможність Учасника виконати роботи відповідно до діючих норм і стандартів. Замовник не обмежує конкуренцію та не здійснює дискримінації учасників. Отримати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001:2018. Наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності виконувати роботи, які задовольняють вимоги Замовника та законодавства. На основі вищевикладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо сертифікату ISO

Номер: b459d85381814d08ad0d64d55196b165
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-16-004011-c.c3
Назва: Щодо сертифікату ISO
Вимога:
Замовник вимагає: Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2018. Прохання надати роз*яснення на які норми чинного законодавства ми спираєтесь? Проаналізувавши вимоги тендерної документації ми виявили в ній дискримінаційні вимоги та такі, які порушують ст. 5 Закону України «Про Публічні закупівлі». В п. 11 та в п.12 Додатку 3 Тендерної документації вимагається надання від учасників процедури закупівлі сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2018 відповідно. Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною 5 статті 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому навіть враховуючи посилання на ст. 22 п.3 Закону, де зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, ключовим моментом є «вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством». Наголошуємо, що обов’язок у наявності у учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. Тому, ваша вимога є недоречною та необґрунтованою. Вимагаємо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію - видалити дискримінаційну вимогу щодо надання сертифікату ISO
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ст.22 ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

дискримінаційна умова надати підтвердження трудових відносин

Номер: 426b3e3412f34077a229f25ad4af99d8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-16-004011-c.a2
Назва: дискримінаційна умова надати підтвердження трудових відносин
Вимога:
Дійсно в п.2 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв у тому числі і наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Ви маєте право вимагати надати довідку (інформацію, тощо) в довільній формі. Вимагаючи надати до Інформаційної довідки підтвердних документів (скановані з оригіналів. навіть не копії) у яких є відомості про особу за допомогою яких вона може бути ідентифікована ви прямо порушуєте Закон України «Про інформацію», Закон України «Про захист персональних даних». Учасник який в своїй діяльності дотримується Законів України не надасть документи своїх робітників. Також в Оголошенні ви вказуєте: «4.1. … Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.». Вимагаючи надати до Інформаційної довідки підтвердних документів ви не уточнюєте які саме документи маєте на увазі. Тобто граючи словами та вимогами Оголошення маєте змогу визнати переможцем процедури закупівлі учасника, інтереси якого Ви лобіюєте. Своєю вимогою і перекручуванням змісту статей Закону в спрощеній закупівлі ви порушуєте ст. 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вище наведеного вимагаємо вилучити дискримінаційну умову надати підтвердження трудових відносин.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Зазначені прізвища ім’я та по батькові також являються данні за допомогою яких може бути ідентифікована особа отже в такому разі навіть зазначення працівників в довідці ви повинні забезпечити надання лист-згоду на обробку персональних даних. На працівників за даним пунктом учасник повинен надати документи, котрі засвідчують наявність трудових відносин (чітких документів не зазначено тобто це може бути наказ підприємства). Оригінали не вимагалися, читайте уважно!
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

прохання вилучити дискримінаційні умови

Номер: a68d18fd953b4e24b731fd6040300269
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-16-004011-c.c1
Назва: прохання вилучити дискримінаційні умови
Вимога:
У додатку 3 до Оголошення зазначено: «Інформаційна довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (з додаванням підтвердних документів), які мають необхідні знання та досвід. На працівників за даним пунктом учасник повинен надати документи, котрі засвідчують наявність трудових відносин. Поряд з тим, учасник розпорядчим документом визначає ГІП та долучає вказаний документ до пропозиції. Копії діючих кваліфікаційних сертифікатів (наявність яких передбачено чинним законодавством України) відповідальних інженерів-проектувальників, експерта з технічного обстеження будівель і споруд, кошторисника які залучаються до виконання проектних робіт, інших спеціалістів.» Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована (згідно частини 1 статті 11 Закону України “Про інформацію”). У якихдокументах є відомості про особу за допомогоюяких вона може бути ідентифікована. Це, наприклад: • дипломи про закінченнянавчальнихзакладів; • накази про призначення; • трудові книжки; • паспортнідані • сертифікатитощо Коженіззазначенихдокументівміститьпевнуінформацію про особу, яку не коженбажаєоприлюднювати. Згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Закон України "Про захист персональних даних" визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією. Всі документи, що були подані Учасником в складі пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати, тощо. Стосовно надання копії діючих кваліфікаційних сертифікатів - Згідно із ч. 5 ст. 17 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тобто вимагаючи викласти в електронну систему документи працівників учасника, копії діючих кваліфікаційних сертифікатів, в спрощеній закупівлі ви порушуєте Закон України "Про інформацію", Закон України "Про захист персональних даних", а також Закон України «Про публічні закупівлі». Згідно вище наведеного прохання вилучити дискримінаційні умови надати підтвердження трудових відносин, а також копії діючих кваліфікаційних сертифікатів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається згідно ст. 16 ч.2 п.2. В такому разі інформація надається згідно законодавства. Якщо кваліфікаційних сертифікатів не надаються копії, в такому разі надається лист пояснення з посиланням на сайт де можна переглянути сертифікат.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні