-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з обробки даних (послуги з надання у користування серверних потужностей хмарного середовища для обробки та зберігання даних)
Торги не відбулися
360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 600.00 UAH
Період оскарження:
16.04.2021 14:07 - 29.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження дискваліфікації ТОВ "ДЕ НОВО"
Номер:
b23337b5f3d24254a6cd13f212204782
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-16-002614-a.c1
Назва:
Оскарження дискваліфікації ТОВ "ДЕ НОВО"
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕ НОВО» (далі – Суб’єкт оскарження) є учасником торгів на закупівлю «Послуги з обробки даних (послуги з надання у користування серверних потужностей хмарного середовища для обробки та зберігання даних)», яка проводиться Замовником у відповідності до оголошення в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro, номер оголошення в ЦБД: UA-2021-04-16-002614-a (далі – Закупівля).
Підстава відхилення, зазначена Замовником:
На підставі рішення тендерного комітету Замовника, протоколом від 11.05.2021 № ВТ 4 (далі – Протокол) тендерну пропозицію Суб’єкта оскарження відхилено на підставі пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), як таку, що не відповідає вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик Закупівлі. Інформація про відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження оприлюднена 11.05.2021.
Вимога, якій (на думку Замовника) не відповідає тендерна пропозиція Суб’єкта оскарження:
Замовник в Протоколі зазначив, що наданий Суб’єктом оскарження Опис архітектури ХЦОД (файл «6.1. ДЕ НОВО. Опис архітектури ХЦОД») «не відноситься до оголошеної процедури відкритих торгів № UA-2021-04-16-002614-a (має посилання на іншу процедуру закупівлі з іншим замовником)».
Суб’єкт оскарження не погоджується з цим рішенням Замовника та вважає його дії такими, що порушують норми Закону в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ДЕ НОВО», з огляду на наступне:
В розділі 2 «Основні технічні вимоги до ХЦОД» Додатку 3 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до тендерної документації Замовника, поміж іншого, була зазначена вимога: «Учасник має надати опис архітектури ХЦОД з зазначенням ПЗ Гіпервізора та підтвердженням технічних вимог».
Суб’єкт оскарження на підтвердження вищезазначеної вимоги надав наступні документи:
• «6. ДЕ НОВО. Довідка про відповідність технічним характеристикам» - на підтвердження вимоги надати підтвердження відповідності технічним вимогам;
• «6.1.ДЕ НОВО. Опис архітектури ХЦОД» - на підтвердження вимоги надати опис архітектури ХЦОД з зазначенням ПЗ Гіпервізора.
В «шапці» кожного з вищезазначених документів було вказано:
• номер вихідного листа: №111 та №112 відповідно,
• дату складання листа: 30 квітня 2021 року,
• назву організації, якій надається лист: Тендерному комітету ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ОФІС З ПРОСУВАННЯ ЕКСПОРТУ УКРАЇНИ"
• назву закупівлі, на яку надається лист: «Послуги з обробки даних (послуги з надання у користування серверних потужностей хмарного середовища для обробки та зберігання даних)».
1) Безпосередньо в тексті документа з описом архітектури ХЦОД «ДЕ НОВО» (в перших двох абзацах) було наведено текст, який не стосується поточної закупівлі, але який жодним чином не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до Суб’єкта оскарження, як учасника процедури закупівлі, а саме такий текст:
«Цим листом ТОВ «ДЕ НОВО» надає опис архітектури ХЦОД з зазначенням ПЗ Гіпервізора та підтвердженням технічних вимог, викладених в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-04-13-004656-b.
ХЦОД ТОВ «ДЕ НОВО» відповідає технічним вимогам замовника, викладеним в Додатку 1 до Оголошення на закупівлю: Послуги з оренди хмарних сервісів із забезпеченням захищеного Інтернет-доступу (ДК 021:2015 – 72720000-3 - Послуги у сфері глобальних мереж).»
В розділі «V. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник дав визначення формальним помилкам, а саме:
«Формальними помилками в значені цієї тендерної документації є помилки визначені Переліком формальних помилок затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Україні від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок»…».
Згідно п.2 такого переліку, вважається формальною помилка:
«…зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції …, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.»
Решта тексту документа з описом архітектури ХЦОД «ДЕ НОВО», відповідає назві документа «Опис архітектури ХЦОД «ДЕ НОВО» та підтверджує вимогу Замовника «надати опис архітектури ХЦОД з зазначенням ПЗ Гіпервізора».
В той же час, опис архітектури ХЦОД «ДЕ НОВО» не суперечить технічним вимогам Замовника, викладеним в Додатку 3 до тендерної документації, тобто, підтверджує відповідність технічним вимогам Замовника.
2) Суб’єкт оскарження звертає увагу Антимонопольного комітету України на той факт, що ХЦОД «ДЕ НОВО» відповідає визначенню ХЦОД, яке Замовник надав в Додатку 3 до тендерної документації, а саме:
«ХЦОД (Хмарний Центр Обробки Даних) - це хмарна інфраструктура, що на логічному рівні охоплює певний набір обчислювальних ресурсів Учасника, яка є у володінні, керуванні та експлуатації Учасника та призначена для спільного користування багатьма замовниками…»
В даному визначенні чітко зазначено, що ХЦОД – це об’єкт для спільного користування багатьма замовниками. Тобто, опис архітектури ХЦОД є однаковим для усіх замовників.
3) В розділі «V. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника наведено перелік причин для відхилення тендерних пропозицій, а саме:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
• не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
• не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства;
• зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
• не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
• не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
• визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
• не відповідає умовам технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 3) та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;
• викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
• є такою, строк дії якої закінчився»
Тендерна пропозиція Суб’єкта оскарження та Суб’єкт оскарження, як учасник процедури закупівлі не підпадають під жоден з вищевказаних пунктів для відхилення.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Таким чином, тендерна пропозиція Суб’єкта оскарження:
1) містить документ «Опис архітектури ХЦОД «ДЕ НОВО» (який є однаковим для усіх замовників), як підтвердження вимозі Замовника «Учасник має надати опис архітектури ХЦОД з зазначенням ПЗ Гіпервізора та підтвердженням технічних вимог», з формальною помилкою в тексті документа;
2) відповідає умовам технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 3) та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;
3) викладена українською мовою (яка вимагається тендерною документацією);
4) є такою, строк дії якої не закінчився.
Суб’єкт оскарження, як учасник процедури закупівлі:
1) відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
2) не має підстав для відхилення, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
3) відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства;
4) надав в тендерній пропозиції достовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі;
5) не визначав конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону.
На підставі зазначеного, Суб’єкт оскарження вважає, що:
1) пропозиція Суб’єкта оскарження повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими на закупівлю документами;
2) своїми діями Замовник здійснив формальний підхід до оцінки змісту пропозиції Суб’єкта оскарження, без оцінки суттєвості/не суттєвості недоліків і впливу їх на зміст пропозиції, здійснивши це необ’єктивно та упереджено, що порушує принципи здійснення публічних закупівель (Стаття 5 Закону);
3) вищенаведені дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження, що, в свою чергу, призвело до порушення його майнових прав. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Суб’єкт оскарження є учасником відповідної процедури закупівлі та реально претендує на перемогу та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити її.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником Процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДЕ НОВО», яке зазначене у протоколі засідання Тендерного комітету Замовника № ВТ 4 від 11.05.2021.
До цієї скарги додаються наступні документи:
1) Файл «6. ДЕ НОВО. Довідка про відповідність технічним характеристикам».
2) Файл «6.1.ДЕ НОВО. Опис архітектури ХЦОД».
3) Файл «9.6. ДЕ НОВО. Наказ про початок виконання обовязків Уповноваженої особи».
4) Файл «9.7. ДЕ НОВО. Довіреність на Уповноважену особу».
З повагою,
Менеджер з тендерних процедур __________ О.І. Васіна
Пов'язані документи:
Учасник
- ДЕ НОВО. Скарга на відхилення пропозиції.docx 13.05.2021 23:14
- 6.1. ДЕ НОВО. Опис архітектури ХЦОД.pdf.p7s 13.05.2021 23:14
- 9.6. ДЕ НОВО. Наказ про початок виконання обовязків Уповноваженої особи.pdf.p7s 13.05.2021 23:14
- ДЕ НОВО. Скарга на відхилення пропозиції.pdf.p7s 13.05.2021 23:14
- 9.7. ДЕ НОВО. Довіреність на Уповноважену особу.pdf.p7s 13.05.2021 23:14
- 9.7. ДЕ НОВО. Довіреність на Уповноважену особу.pdf 13.05.2021 23:14
- 6. ДЕ НОВО. Довідка про відповідність технічним характеристикам.pdf.p7s 13.05.2021 23:14
- 6.1. ДЕ НОВО. Опис архітектури ХЦОД.pdf 13.05.2021 23:14
- 6. ДЕ НОВО. Довідка про відповідність технічним характеристикам.pdf 13.05.2021 23:14
- ДЕ НОВО. Скарга на відхилення пропозиції.pdf 13.05.2021 23:14
- 9.6. ДЕ НОВО. Наказ про початок виконання обовязків Уповноваженої особи.pdf 13.05.2021 23:14
- рішення від 17.05.2021 №10686+ лист Замовнику.pdf 17.05.2021 17:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.05.2021 №11783.pdf 28.05.2021 16:53
- рішення від 27.05.2021 №11783.pdf 01.06.2021 21:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.05.2021 23:21
Дата розгляду скарги:
27.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.05.2021 17:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
01.06.2021 21:37