-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція самопливного каналізаційного колектору по вул. Миру, м. Старобільськ Луганської області
Завершена
13 275 681.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 40 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 40 000.00 UAH
Період оскарження:
16.03.2017 15:30 - 14.04.2017 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на протокол №70 від 28 квітня 2017 року та протокол № 76 від 24 травня 2017 року
Номер:
6bddf474a4ac4c34810491edaa6c350d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-16-001583-b.b5
Назва:
СКАРГА на протокол №70 від 28 квітня 2017 року та протокол № 76 від 24 травня 2017 року
Скарга:
ПРОСИМО:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі: «Реконструкція самопливного каналізаційного колектору по вул. Миру, м. Старобільськ Луганської області».
2. Призупинити процедуру закупівлі: «Реконструкція самопливного каналізаційного колектору по вул. Миру, м. Старобільськ Луганської області».
3. Скасувати протокол засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Луганської обласної державної адміністрації № 70 від 28.04.2017 року, в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ».
4. Скасувати протокол засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Луганської обласної державної адміністрації № 76 від 24.05.2017 року про визначення переможцем торгів ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР».
5. Визнати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» переможцем за предметом закупівлі: «Реконструкція самопливного каналізаційного колектору по вул. Миру, м. Старобільськ Луганської області».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 02.06.2017 15:43
- додаток 1 02.06.2017 15:43
- додаток 2 02.06.2017 15:43
- додаток 3 02.06.2017 15:43
- додаток 4 02.06.2017 15:43
- додаток 5 02.06.2017 15:43
- додаток 6 02.06.2017 15:43
- додаток 7 02.06.2017 15:43
- додаток 8 02.06.2017 15:43
- додаток 9 02.06.2017 15:43
- додаток 10 02.06.2017 15:43
- додаток 11 02.06.2017 15:43
- додаток 12 02.06.2017 15:43
- додаток 13 02.06.2017 15:43
- додаток 14 02.06.2017 15:43
- додаток 15 02.06.2017 15:43
- Рішення від 07.06 №3573 + Лист Замовнику.pdf 08.06.2017 19:23
- інформація про перенесення розгляду скарги UA-2017-03-16-001583-b.pdf 23.06.2017 13:26
- Інформація про резулютивну частину рішення від 26.06.2017 № 4150.pdf 29.06.2017 13:33
- Рішення від 26.06.2017 № 4150.pdf 30.06.2017 18:40
- Клопотання про перенесення розгляду скарги 23.06.2017 09:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2017 15:43
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.06.2017 18:40
Вимога
Є відповідь
ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР» не надав у 5-денний сторк документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі як переможець
Номер:
f1ae51eb38774c248b6da0ff1d33a9e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-16-001583-b.a4
Назва:
ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР» не надав у 5-денний сторк документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі як переможець
Вимога:
Згідно з рішенням замовника від 24.05.2017 (протокол №76), оприлюдненим на веб-порталі з питань закупівель 24.05.2017 16:47, та повідомленням про намір укласти договір, оприлюдненим на веб-порталі з питань закупівель 24.05.2017 16:47, пропозиція, подана ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР», була визнана як така, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, і про те що Замовником виявлено якісь недоліки і тим паче, що їх визначено членами тендерного комітету формальними – несуттєвими помилками, та такими що не можуть слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції немає жодного слова.
ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» не погоджується з рішенням замовника щодо обрання переможцем торгів ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР», та скориставшись своїм правом Учасника, яке викладено в п.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ще раз наголошує на перегляді рішення Замовника, щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР».
Оскільки ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР» порушено вимогу Замовника, яку зазначено у п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: Замовником зазначено, «…Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону відповідно до Додатку 4 …..», а Додаток 4 тендерної документації у своєму складі містить перелік документів для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі на підставі частини 1 та 2 статті 17 Закону, що надаються переможцем закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Виходячи зі змісту Учасник, якого Замовником визначено переможцем повинен був у п’ятиденний термін з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, завантажити в електронну систему необхідні документи. Так до сьогодні ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР» не було завантажено відповідні документи, що в свою чергу передбачає відхилення Замовником такої пропозиції, та на вимогу абз.3 п.3 ст.24 такому Учаснику не повертається забезпечення тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене вище наведені недоліки тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР» повинні призвести до відхилення пропозиції вказаного учасника.
Натомість, замовником до сих пір не відхилено пропозицію ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР», що свідчить про упереджений підхід з боку замовника до розгляду пропозицій інших учасників та вказує на попередню змову між Замовником та ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР».
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР» замовником порушено право інших учасників, у тому числі і ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» на об’єктивний та неупереджений підхід при розгляді тендерних пропозицій учасників та їх право на розгляд своєї тендерної пропозиції і прийняття рішення щодо вибору переможцем процедури закупівлі.
Враховуючи викладені порушення, допущені що проводяться Управлінням капітального будівництва Луганської обласної державної адміністрації при проведенні відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 45232400-6 — Будівництво каналізаційних колекторів (Реконструкція самопливного каналізаційного колектору по вул. Миру, м. Старобільськ Луганської області), які мають своїм наслідком порушення та недотримання принципів закупівель, упереджений підхід до результатів торгів, ігнорування вимог Закону щодо відхилення тендерних пропозицій у разі їх невідповідності умовам тендерної документації та необхідності розгляду наступної тендерної пропозиції.
Виходячи з вищезазначеного, керуючись основними принципами публічних закупівель, передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо переглянути рішення тендерного комітету Управлінням капітального будівництва Луганської обласної державної адміністрації зазначене у протоколі № 76 від 24.05.2017 року.
У іншому випадку, Товариство з обмеженою відповідальністю «БРЕНД КОРВЕТ» буде змушене звернутися до контролюючих та правоохоронних органів з питань публічних закупівель, зокрема, до Національного Антикорупційного бюро України, Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, адже, дії Замовника, а саме - прийняття рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР» містить ознаки правопорушення законодавства у сфері публічних закупівель, упереджений підхід з боку замовника до розгляду пропозицій та попередню домовленість між Замовником та ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2017 16:10
Вирішення:
Розглянувши Ваше звернення тендерний комітет повідомляє наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Виконуючи припис зазначеної норми закону, переможцем – ТОВ «Інвестсевер» Замовнику у встановлений 5-ти денний строк були надані документи на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ваше твердження, що «…Виходячи зі змісту Учасник, якого Замовником визначено переможцем повинен був у п’ятиденний термін з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, завантажити в електронну систему необхідні документи…» не відповідає дійсності, оскільки ані в тендерній документації, ані в Законі України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язку переможця тендерних торгів публікувати документи на підтвердження відсутності підстав, передбачених 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система «prozorro».
Враховуючи викладене, змушені відмовити у задоволенні Вашого звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Прохання переглянути рішення Замовника, щодо обрання переможця торгів
Номер:
45d9b21b3859433280201e1804887150
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-16-001583-b.a3
Назва:
Прохання переглянути рішення Замовника, щодо обрання переможця торгів
Вимога:
ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» є учасником відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 45232400-6 — Будівництво каналізаційних колекторів (Реконструкція самопливного каналізаційного колектору по вул. Миру, м. Старобільськ Луганської області), що проводяться Управління капітального будівництва Луганської обласної державної адміністрації (далі – замовник) у відповідності з оголошенням № UA-2017-03-16-001583-b.
У строк, визначений замовником в оголошенні про заплановану закупівлю ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» на участь у торгах було подано тендерну пропозицію, у т.ч. шляхом завантаження відповідних файлів.
На участь у торгах було подано 5 (п’ять ) тендерних пропозицій, а саме:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГПОСТАЧ 10 785 247.20 UAH з ПДВ 10 785 247.20 UAH з ПДВ
ТОВ "ГАЗТЕХБУД" 12 647 421.49 UAH з ПДВ 12 567 421.49 UAH з ПДВ ТОВ "ІНВЕСТСЕВЕР" 12 900 096 UAH з ПДВ 12 590 000 UAH з ПДВ
ТОВ Сервіс Комфорт Строй 13 268 798.40 UAH з ПДВ 12 590 500 UAH з ПДВ
ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ 13 003 708.80 UAH з ПДВ 12 599 000 UAH з ПДВ
Найменша ціна за результатами аукціону була запропонована учасником - ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГПОСТАЧ».
Згідно з рішенням замовника від 28.04.2017 (протокол №70) тендерна пропозиція, подана ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГПОСТАЧ», була відхилена з причин невідповідності умовам тендерної документації.
Згідно з рішенням замовника від 22.05.2017 (протокол №75), тендерна пропозиція, подана ТОВ "ГАЗТЕХБУД", була відхилена з причин невідповідності умовам тендерної документації.
Згідно з рішенням замовника від 24.05.2017 (протокол №76), оприлюдненим на веб-порталі з питань закупівель 24.05.2017 16:47, та повідомленням про намір укласти договір, оприлюдненим на веб-порталі з питань закупівель 24.05.2017 16:47, пропозиція, подана ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР», була визнана як така, що відповідає вимогам документації. Згідно п.9 повідомленням про намір укласти договір переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР».
ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» не погоджується з рішенням замовника щодо обрання переможцем торгів ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР», оскільки тендерна пропозиція вказаного учасника не відповідала умовам замовника, викладеним у тендерній документації, а саме:
● 1. Відповідно до п.5 розділу документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, за формою згідно Додатку 3 з наданням копій актів виконаних робіт КБ-2В по зазначеним договорам або копію Декларації про готовність об’єкта до експлуатації (I-III категорія складності) чи Сертифікат (IV-V категорія складності)».
У довідці, наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР», було вказано 5 аналогічних договорів. До довідки про аналогічні договори ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР» було додано копію договору із зазначених у довідці. При цьому, у порушення вимог замовника, викладеним у документації у складі тендерної пропозиції вказаним учасником було надано довідку, яка не містить всю запитувану Замовником інформацію, а саме: жодний із зазначених Замовників не містить контактного телефону, а також графа «Обсяги будівельних робіт тис.грн.» містить інформацію у грн.
Враховуючи викладене вище, наведені недоліки тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР» повинні були призвести до відхилення пропозиції вказаного учасника. Натомість, замовником переможцем торгів було обрано ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР», що свідчить про упереджений підхід з боку замовника до розгляду пропозицій.
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР» замовником було порушено право інших учасників, у тому числі і ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» на об’єктивний та неупереджений підхід при розгляді тендерних пропозицій учасників та їх право на розгляд своєї тендерної пропозиції і прийняття рішення щодо вибору переможцем процедури закупівлі.
Враховуючи викладені порушення, допущені що проводяться Управлінням капітального будівництва Луганської обласної державної адміністрації при проведенні відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 45232400-6 — Будівництво каналізаційних колекторів (Реконструкція самопливного каналізаційного колектору по вул. Миру, м. Старобільськ Луганської області), які мають своїм наслідком порушення та недотримання принципів закупівель, упереджений підхід до результатів торгів, ігнорування вимог Закону щодо відхилення тендерних пропозицій у разі їх невідповідності умовам тендерної документації та необхідності розгляду наступної тендерної пропозиції.
Виходячи з вищезазначеного, керуючись основними принципами публічних закупівель, передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо переглянути рішення тендерного комітету Управлінням капітального будівництва Луганської обласної державної адміністрації зазначене у протоколі № 76 від 24.05.2017 року.
У іншому випадку, Товариство з обмеженою відповідальністю «БРЕНД КОРВЕТ» буде змушене звертатися до контролюючих та правоохоронних органів з питань публічних закупівель, зокрема, до Антикорупційного бюро України, Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, адже, дії Замовника, а саме - прийняття рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «ІНВЕСТСЕВЕР» містить ознаки правопорушення законодавства у сфері публічних закупівель та упереджений підхід з боку замовника до розгляду пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.05.2017 15:32
Вирішення:
Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, може виключно учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції. Ваша пропозиції тендерних торгів по об’єкту: Реконструкція самопливного каналізаційного колектору по вул. Миру, м. Старобільськ Луганської області» не розглядалася тендерним комітетом, тому Ваша скарга подана всупереч зазначеній нормі, однак повідомляю Вам наступне.
Відсутність інформації щодо телефона замовника та вказання суми виконаних робіт в грн., а не в тис. грн. у Довідці про виконання аналогічних договорів учасником ТОВ «Інвестсевер», було визначено формальною – несуттєвою помилкою, та такою що не може слугувати підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
СКАРГА ТОВ "ГАЗТЕХБУД"
Номер:
787f28de0a7643f3a7ea3ef9519e3210
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-16-001583-b.a2
Назва:
СКАРГА ТОВ "ГАЗТЕХБУД"
Вимога:
Вважаємо, що замовник незаконно відхилив нашу пропозицію, а обґрунтування відхилення є неправомірним.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2017 13:53
Вирішення:
У Вашому зверненні не надано жодного обгрунтованого заперечення щодо висвітлених помилок в Вашій тендерній пропозиції (Протокол тендерного комітету № 75 від 22.05.2017 р.). Враховуючи зазначене, Ваше звернення підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
СКАРГА на протокол №70 від 28 квітня 2017 року
Номер:
b7d1f2e3d1f44c59ab853ca591fbc990
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-16-001583-b.b1
Назва:
СКАРГА на протокол №70 від 28 квітня 2017 року
Вимога:
ПРОСИМО:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі: «Реконструкція самопливного каналізаційного колектору по вул. Миру, м. Старобільськ Луганської області».
2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Луганської обласної державної адміністрації № 70 від 28.04.2017 року в частині відхилення ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ».
3. ВИЗНАТИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» переможцем за предметом закупівлі: «Реконструкція самопливного каналізаційного колектору по вул. Миру, м. Старобільськ Луганської області».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 04.05.2017 14:06
Дата подачі:
04.05.2017 14:06
Вирішення:
Розглянувши скаргу учасника процедури публічної закупівлі будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція самопливного каналізаційного колектору по вул. Миру, м. Старобільськ Луганської області» ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» код за ЄДРПОУ 39699116, (далі - Учасник) Управління капітального будівництва Луганської обласної державної адміністрації (далі - Управління або Замовник) повідомляє, що по першому запитанню дійсно у п. 4 Локального кошторису 6-1-1 Розробка ґрунту в траншеях і котлованах глибиною 3 м вручну тендерної пропозиції не міститься жодних механізмів, непередбачених нормами, тільки переносний кран, що відповідає затвердженому проекту будівництва.
Вказана розбіжність виникла внаслідок тої обставини, що Управління не може підтвердити тотожність сканованих копій договірної ціни з розрахунками інформаційної моделі в електронному вигляді, що не надає змоги оцінити правильність врахування вартості машин та механізмів та їх обґрунтованість.
Стосовно другого питання слід вказати, що відповідно до пункту 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
Згідно до тендерної документації (п.6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Замовником, з дотриманням вимог пункту 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» , у Додатку 5 наведено інформацію щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі у вигляді відомості обсягів робіт. Крім того, у Додатку 5 довідково наведено Відомість ресурсів. Документу з назвою «специфікація», на який в своїй скарзі посилається Учасник, Замовником у складі тендерної документації взагалі не надавалось.
Надання Замовником додаткової інформації щодо коефіцієнтів, які слід застосовувати Учаснику при складанні договірної ціни, документацією не передбачено. Крім того, Учасник, в ході процедури закупівлі, за роз’ясненнями з приводу додаткової інформації щодо предмету закупівлі не звертався.
Відповідно до ДСТУ – Н Б Д. 2.4.-21:2012, коефіцієнт 1,1 застосовується до норм витрат труда та часу експлуатації механізмів, лише при наявності ускладнюючих факторів, які при навантаженні сміття відсутні.
При цьому, Замовником у тендерної документації зазначено, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1–1:2013, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до державних будівельних норм. Зважаючи на це, Замовник не може погодитись з тендерною пропозицією учасника, що складена з порушенням норм законодавства з ціноутворення.
Також приписи ч. 3 п. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» вказують, що Замовник та Учасник не можуть ініціювати будь –які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
З огляду на наведене Замовник не вбачає підстав для скасування протоколу тендерного комітету № 70 від 28.04.2017 року в частині відхилення тендерної пропозиції «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» код за ЄДРПОУ 39699116.
Статус вимоги:
Не задоволено