• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92; дизельне паливо

Торги не відбулися

740 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 700.00 UAH
Період оскарження: 16.04.2021 09:20 - 29.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЯ

Номер: 8a401b6101b0441090b721ec6d527045
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-16-000440-b.a2
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ
Вимога:
Як і раніше Зазначалося- законні правовідносини із власником АЗС підтверджуються виключно наявним партнерським договором. Отримання гарантійного листа від власника є проблематичною умовою, бо по-перше: від не надається Учаснику-партнеру у момент підписання партнерського договору; по-друге: просити кожного разу, при кожній участі у Закупівлях, нашого партнера надавати додакові листи – не є єтично з нашого боку, бо постійні звернення до офісу партнера з нашого боку створюють недовірливі стосунки між сторонами, вони працюють – ми працюємо – договір підписано і ніхто не бажає відволікати та просити щось зайве робити один від одного(у рік це більше 2000 запитів на отримання листів від власників, явно суперечить принципу економії часу, який описано у Законі «Про публічні закупівлі»), по-третє: отримати гарантії відпуску палива ви можете самостійно, коли ознайомитеся з партнерським договором у складі тендерної пропозиції учасника і зможете самостійно встановити, якщо це потрібно, наявні гарантії або їх відсутність, щодо відпуску палива, створивши запит на ім’я партнера, згідно Закону. Встановивши надмірні вимоги до Учасників, вимаганням документів не від них самих, а від третіх осіб, ви ускладнюєте збір документів, у більшості випадків унеможливлюєте участь, тим фактом що Учасникам необхідно у короткий термін отримати відповідні листи від своїх партнерів. Бездискримінаційний варіант: «У учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про гарантію забезпечення отримання палива на АЗС до повного відпуску товару Замовнику, виданого не раніше дати опублікування оголошення про проведення закупівлі.» Вимагаємо внести зміни до документації. Наступним кроком слугуватиме звернення до правоохоронних органів, АМКУ, ДАСУ з метою моніторингу Закупівлі, діяльності замовника, оскарження порушення законодавства та встановлення факту навмисного зловживання службовим становищем при створенні умов Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до ст. 22 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерний комітет просить Вас надати обґрунтування вашої вимоги від 22.04.2021(Як і раніше Зазначалося- законні правовідносини із власником АЗС підтверджуються виключно наявним партнерським договором. Отримання гарантійного листа від власника є проблематичною умовою, бо по-перше: від не надається Учаснику-партнеру у момент підписання партнерського договору; по-друге: просити кожного разу, при кожній участі у Закупівлях, нашого партнера надавати додакові листи – не є єтично з нашого боку, бо постійні звернення до офісу партнера з нашого боку створюють недовірливі стосунки між сторонами, вони працюють – ми працюємо – договір підписано і ніхто не бажає відволікати та просити щось зайве робити один від одного(у рік це більше 2000 запитів на отримання листів від власників, явно суперечить принципу економії часу, який описано у Законі «Про публічні закупівлі»), по-третє: отримати гарантії відпуску палива ви можете самостійно, коли ознайомитеся з партнерським договором у складі тендерної пропозиції учасника і зможете самостійно встановити, якщо це потрібно, наявні гарантії або їх відсутність, щодо відпуску палива, створивши запит на ім’я партнера, згідно Закону. Встановивши надмірні вимоги до Учасників, вимаганням документів не від них самих, а від третіх осіб, ви ускладнюєте збір документів, у більшості випадків унеможливлюєте участь, тим фактом що Учасникам необхідно у короткий термін отримати відповідні листи від своїх партнерів. Бездискримінаційний варіант: «У учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про гарантію забезпечення отримання палива на АЗС до повного відпуску товару Замовнику, виданого не раніше дати опублікування оголошення про проведення закупівлі.» Вимагаємо внести зміни до документації. Наступним кроком слугуватиме звернення до правоохоронних органів, АМКУ, ДАСУ з метою моніторингу Закупівлі, діяльності замовника, оскарження порушення законодавства та встановлення факту навмисного зловживання службовим становищем при створенні умов Тендерної документації.) з посиланням на статті Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація потенційних Учасників

Номер: 719e30a5196c4afabf85b8e9e7c26f7b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-16-000440-b.a1
Назва: Дискримінація потенційних Учасників
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо: - надання гарантійного листа власника АЗС наданого учасник процедури закупівлі адресований на ім'я Замовника, про гарантію забезпечення права користування Учасником АЗС до повного відпуску товару Замовнику, виданого не раніше дати опублікування оголошення про проведення закупівлі. Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі. У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ з метою оскарження, ПРАВООХОРОНИХ ОРГАНІВ З МЕТОЮ МОНІТОРИНГУ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ ФАКТУ ЗЛОВЖИВАННЯ СЛУЖБОВИМ СТАНОВИЩЕМ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу «Щодо дискримінаційних вимог Тендерної документації» Ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне. Відповідно до умов тендерної документації гарантійний лист від власника АЗС, про гарантію забезпечення права користування Учасником АЗС до повного відпуску товару Замовнику, Учасник надає лише в тому разі, якщо він не є власником АЗС. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки отримання гарантійного листа за умови встановлення офіційних партнерських відносин не є проблематичною. Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст..16 Закону та вказує у Тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям. Разом з тим, відповідно до ст.22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити. Виходячи з вищезазначеного, Замовник вважає вимоги п.3 Тендерної документації обґрунтованими та не вбачає в них порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.05.2021 16:00