-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту ««Реконструкція зовнішніх мереж холодного водопроводу та каналізації Дружківського дитячого будинку-інтернату, Донецька область, м. Дружківка, вул. Рози Люксембург, буд. 38» ». згідно техничного завдання.
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту ««Реконструкція зовнішніх мереж холодного водопроводу та каналізації Дружківського дитячого будинку-інтернату, Донецька область, м. Дружківка, вул. Рози Люксембург, буд. 38» ». згідно техничного завдання.
Завершена
160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
Період оскарження:
24.05.2017 16:17 - 29.05.2017 18:00
Вимога
Вирішена
Оскарження визнання переможцем ТОВ «МЕГАСТРОЙПРОЕКТ»
Номер:
5c1eb8ce62c54a5d82f19b0d3178a7ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-24-001174-c.b2
Назва:
Оскарження визнання переможцем ТОВ «МЕГАСТРОЙПРОЕКТ»
Вимога:
Згідно ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» сферою застосування Закону Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Порядок здійснення допорогових закупівель регулюється наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (надалі - Порядок).
Керуючись п. 6.2 Порядку під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дружківський дитячий будинок-інтернат (надалі - Замовник) визначила переможця згідно закупівлі: «Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція зовнішніх мереж холодного водопроводу та каналізації Дружківського дитячого будинку-інтернату, Донецька область, м. Дружківка, вул. Рози Люксембург, буд. 38» Код єдиний закупівельний словник ДК 021-2015 - 71240000-2 (Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)», UA-2017-05-24-001174-c, а саме ТОВ «МЕГАСТРОЙПРОЕКТ» (Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця №07/86 від 23.06.2017р.)
Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ» не погоджується з рішеннями Замовника, вважає його неправомірним, передчасним та такими, що порушує принципи здійснення допорогових закупівель.
Розглянувши пропозицію Переможця (ТОВ «МЕГАСТРОЙПРОЕКТ») ТОВ «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ» встановив наступну невідповідність:
• надано банківську гарантію в форматі jpg, що є порушенням п.4 Оголошення Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції документи передбачені документацією тендерних торгів;
• не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. ТОВ «МЕГАСТРОЙПРОЕКТ» у складі своєї пропозиції надало два аркуші з назвою «Оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 за травень 2017 р.» Згідно наданої інформації, станом на 10 травня 2017 р. на підприємстві наявно основних засобів на 514 109,29 грн. Даний документ не містить підпису бухгалтера, що унеможливлює підтвердження наданої інформації також не надано останній поданий, у відповідні органи, баланс, що могло б якось підтвердити надану інформацію. В наданій довідці можна було б написати, що у підприємства основних засобів на 10 000 000,00 грн. але як це підтверджується. Для того, щоб підтвердити наявність матеріально технічної бази Учасник повинен був надати Відповідні документи, які підготовлені і підписані не його підприємством, а які б містили підписи і печаті інших юридичних, фізичних осіб. Наприклад договори оренди, купівлі-продажу, дарування або інше згідно чинного законодавства, що підтверджувало б факт передачі матеріально-технічної бази до ТОВ «МЕГАСТРОЙПРОЕКТ». Отже порушено п.4 Документації допорогових закупівель (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону ) На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати у складі пропозиції, довідки за формами відповідно до Додатку 2. Щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник крім довідки за формою, визначеною у Додатку 2, надає документи що підтверджують право власності, право користування на матеріально-технічну базу.
• не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме не надано довідку за формою у Додатку 2. Надані договори не читабельної якості.
• не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме надано довідку в якій відсутня інформація про серію та номер диплома тих працівників, які не мають кваліфікаційного сертифіката. Отже надана довідка не містить достатньої інформації, яка вимагається Замовником.
Згідно вимог Замовника для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник крім довідки за формою, визначеною у Додатку 2, надає копії сертифікатів ГАПів та ГІПів, а також дипломи про освіту (або копії трудових книжок) інших спеціалістів, що зазначаються у довідці.
ТОВ «МЕГАСТРОЙПРОЕКТ» не надало дипломи або копії трудових книжок наступних спеціалістів, які зазначені у довідці:
o Мар’ємов Іван Антонович (надано диплом виданий Мер’ємовій Наталії Олексіївні)
o Гавриленко Андрій Владиславович
Отже, пропозиція ТОВ «МЕГАСТРОЙПРОЕКТ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону і в зв’язку з цим повинна бути відхилена Замовником.
ТОВ «МЕГАСТРОЙПРОЕКТ» у складі своєї пропозиції завантажило наступний документ: 15 Макет договору.pdf (31 трав. 14:09). Згідно п. 5.1.5. Наданого і підписаного проекту договору) Підрядник зобов`язаний: В обов’язковому порядку пройти експертизу проектно – кошторисної документації за додатковим договором, що сплачується окремо. Згідно поданого ТОВ «МЕГАСТРОЙПРОЕКТ» документу «20 Договорная цена.pdf» (31 трав. 14:09) до складу договірної ціни було включено вартість державної експертизи в сумі 2 453,00 грн. , що суперечить проекту договору підписаного Учасником. Виходить, що вартість експертизи включена до вартості робіт і ще додатково буде оплачена Замовником.
Згідно результатів аукціону, а також згідно Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця №07/86 від 23.06.2017р. остаточна вартість акцептованої пропозиції ТОВ «МЕГАСТРОЙПРОЕКТ» склала 119 000,00 грн., що на 39,58% більше від незаконно відхиленої, економічно вигідної пропозиції ТОВ «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ» (71 900,00 грн. (сімдесят одна тисяча дев’ятсот грн. 00 коп.)) у вартість останньої входила і вартість проходження комплексної державної експертизи. Підтвердження незаконності відхилення пропозиції ТОВ «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ» викладені у Вимозі до Замовника від 20.06.2017 р. № АА-14-07/1с (Додаток 1).
Складається враження, що Замовник чи то навмисне лобіює інтереси ТОВ «МЕГАСТРОЙПРОЕКТ» і свої відповідно, при цьому маючи відповідну зацікавленість, незаконно відхиляючи економічно вигідні пропозиції, чи в з в’язку з помилковими рішеннями, які порушують принципи державних і допорогових закупівель відхилив пропозицію ТОВ «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ», яка повністю відповідає вимогам Замовника і чинному законодавству, якісно підготовлена та яка є економічно вигідною Замовнику і ДЕРЖАВНОМУ БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ, визнає переможцем пропозицію ТОВ «МЕГАСТРОЙПРОЕКТ», яка не відповідає вимогам Замовника і в зв’язку з заключенням договору з яким додаткове, незаконне витрачання бюджетних коштів складе 47 100,00 грн., або 39,58%.
Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ «МЕГАСТРОЙПРОЕКТ» не відповідає вимогам Закупівлі, керуючись принципами закупівель, Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 р., Законом України ««Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII,
Прошу
1. скасувати рішення щодо визнання ТОВ «МЕГАСТРОЙПРОЕКТ» переможцем по закупівлі: «Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція зовнішніх мереж холодного водопроводу та каналізації Дружківського дитячого будинку-інтернату, Донецька область, м. Дружківка, вул. Рози Люксембург, буд. 38» Код єдиний закупівельний словник ДК 021-2015 - 71240000-2 (Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)», UA-2017-05-24-001174-c;
2. повернутися до розгляду економічно вигідної та такої, що відповідає вимогам Закупівлі пропозиції ТОВ «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ» ;
3. не здійснювати порушення чинного законодавства.
Детально в прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження визнання переможцем ТОВ МЕГАСТРОЙПРОЕКТ.pdf 27.06.2017 14:32
Дата подачі:
27.06.2017 14:32
Вирішення:
Щодо відхилення кандидата
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
29.06.2017 12:26
Підтвердження вирішення:
Дружківській дитячий будинок-інтернат є бюджетною установою, під час формування очікуваної вартості закупівлі тендерним комітетом були визначені обов`язкові критерії закупівлі, в тому числі і проведення експертизи проектно-кошторисної документації, тобто Учасник повинен був передбачити витрати та надати документ в якому гарантує Замовнику взяти на себе витрати на проведення будівельних супутніх робіт, а саме обов’язкове проведення учасником за дорученням Замовника експертизи проектно-кошторисної документації, що було зазначено п.п. 14 п. 3 додатку 5 - Технічне завдання «Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція зовнішніх мереж холодного водопроводу та каналізації Дружківського дитячого будинку-інтернату, Донецька область, м. Дружківка, вул. Рози Люксембург, буд. 38» , який є невід’ємною частиною документації допорогової закупівлі. Усі питання стосовно роз’яснень щодо вимог, зазначених в документації допорогової закупівлі, повинні розглядатися в період уточнень, згідно розділу 6 п. 6.5. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35. Враховуючи вищезазначене, на жаль, Ваша пропозиція була відхилена відповідно до вимог п. 4 ч. 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Вважаємо таке рішення цілком законним. З повагою, голова тендерного комітету Дружківського дитячого будинку-інтернату О.О. Орлова
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Оскарження дискваліфікації ТОВ «НВП «Мепал-проект»
Номер:
c3beeecfe978491a95e587c1de387a76
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-24-001174-c.b1
Назва:
Оскарження дискваліфікації ТОВ «НВП «Мепал-проект»
Вимога:
Згідно ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» сферою застосування Закону Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Порядок здійснення допорогових закупівель регулюється наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (надалі - Порядок).
Керуючись п. 6.2 Порядку під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дружківський дитячий будинок-інтернат (надалі - Замовник) відхилив пропозицію ТОВ «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ» по допороговій закупівлі: «Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція зовнішніх мереж холодного водопроводу та каналізації Дружківського дитячого будинку-інтернату, Донецька область, м. Дружківка, вул. Рози Люксембург, буд. 38» Код єдиний закупівельний словник ДК 021-2015 - 71240000-2 (Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)», UA-2017-05-24-001174-c (Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №07/79 від 15 червня 2017 року).
Аргументація відхилення ТОВ «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ»: «У цінової пропозиції не виконані умови п.п. 14 п. 3 додатка 5 документації на закупівлю робіт, а саме «в кошторисній документації не враховані будівельні супутні роботи, та не передбачено обов’язкове проведення учасником за дорученням Замовника експертизи проектно-кошторисної документації відповідно до вимог Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затверджених постановою КМУ від 11.05.2011 р. № 560 за окремим договором. Відхилення відповідно до вимог п. 4 ч. 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».
Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ» не погоджується з рішеннями Замовника, вважає його неправомірним, передчасним та такими, що порушує принципи здійснення допорогових закупівель.
Згідно п. 2 Оцінка цінових пропозиції Додатку 1 ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ, Замовник встановлює вичерпні підстави відхилення пропозиції, а саме пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
Пропозиція не відповідає умовам документації;
Згідно п. 2 Укладання договору про закупівлю Додатку 1 ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ, Договір про закупівлю укладається з учасником-переможцем на основі Проекту договору (Додаток 4)
Згідно п. 5.1.5. Додатку №4 до документації допорогової закупівлі Підрядник зобов`язаний: В обов’язковому порядку пройти експертизу проектно – кошторисної документації за додатковим договором, що сплачується окремо.
Згідно п 7.1 Розділу 7 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО (далі – Стандарт) Вартість експертизи проектної документації на будівництво визначають з використанням рекомендованих показників, наведених у додатку Е, в залежності від кошторисної вартості будівництва, напрямів, за якими здійснюють експертизу, та стадії проектування.
Згідно п 7.2 Розділу 7 Стандарту Базою обчислення вартості експертизи є кошторисна вартість будівництва, що визначена за підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, як сума вартості будівельних робіт *) та 10% вартості устаткування. Отже, для того, щоб розрахувати вартість експертизи необхідно виконати зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва тобто розробити проектно-кошторису документацію. На етапі подачі пропозицій і формування договірної ціни на виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації Учасники не мають можливості точно розрахувати вартість проходження державної експертизи.
ТОВ «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ» наголошує на тому, що подана пропозиція відповідає вимогам документації допорогових закупівель і чинним нормативним актам. Кошторис №1 на проектні роботи складено у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Згідно результату аукціону кошторис буде подано на етапі підписання договору або за вимогою Замовника.
ТОВ «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ», оптимізувавши свої витрати по закупівлі: «Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція зовнішніх мереж холодного водопроводу та каналізації Дружківського дитячого будинку-інтернату, Донецька область, м. Дружківка, вул. Рози Люксембург, буд. 38» Код єдиний закупівельний словник ДК 021-2015 - 71240000-2 (Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)», UA-2017-05-24-001174-c, а також за результатом аукціону готове і в свою чергу ГАРАНТУЄ Замовнику якісне виконання робіт передбачених технічним завданням по даній закупівлі, а також проходження комплексної державної експертизи проектно-кошторисної документації за ціну згідно аукціону, а саме 71 900,00 грн. (сімдесят одна тисяча дев’ятсот грн. 00 коп.) без ПДВ.
Отже, на основі вищевикладеного, керуючись принципами державних закупівель, Документацією допорогових закупівель Дружківського дитячого будинку-інтернат, Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 р., Законом України ««Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII,
Прошу
1. скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ» по закупівлі: «Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція зовнішніх мереж холодного водопроводу та каналізації Дружківського дитячого будинку-інтернату, Донецька область, м. Дружківка, вул. Рози Люксембург, буд. 38» Код єдиний закупівельний словник ДК 021-2015 - 71240000-2 (Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)», UA-2017-05-24-001174-c так як пропозиція Учасника відповідає вимогам Замовника;
2. визнати переможцем по закупівлі і підписати договір з ТОВ «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ» на суму 71 900,00 грн. (сімдесят одна тисяча дев’ятсот грн. 00 коп.) без ПДВ., так як пропозиція Учасника відповідає вимогам Замовника і є економічно вигідною і такою, що була визначена і відібрана за допомогою системи PROZORRO.
Детально в прикріпленому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження дискваліфікації ТОВ «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ».pdf 20.06.2017 14:24
Дата подачі:
20.06.2017 14:24
Вирішення:
Щодо відхилення пропозиції учасника
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
21.06.2017 14:19
Підтвердження вирішення:
На Вашу вимогу, щодо усунення порушення у процесі проведення Закупівлі, тендерний комітет Дружківського дитячого будинку-інтернату пояснює наступне.
Дружківській дитячий будинок-інтернат є бюджетною установою, під час формування очікуваної вартості закупівлі тендерним комітетом були визначені обов`язкові критерії закупівлі, в тому числі і проведення експертизи проектно-кошторисної документації, тобто Учасник повинен був передбачити витрати та надати документ в якому гарантує Замовнику взяти на себе витрати на проведення будівельних супутніх робіт, а саме обов’язкове проведення учасником за дорученням Замовника експертизи проектно-кошторисної документації, що було зазначено п.п. 14 п. 3 додатку 5 - Технічне завдання «Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція зовнішніх мереж холодного водопроводу та каналізації Дружківського дитячого будинку-інтернату, Донецька область, м. Дружківка, вул. Рози Люксембург, буд. 38» , який є невід’ємною частиною документації допорогової закупівлі.
Усі питання стосовно роз’яснень щодо вимог, зазначених в документації допорогової закупівлі, повинні розглядатися в період уточнень, згідно розділу 6 п. 6.5. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35.
Враховуючи вищезазначене, на жаль, Ваша пропозиція була відхилена відповідно до вимог п. 4 ч. 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Вважаємо таке рішення цілком законним.
З повагою,
голова тендерного
комітету Дружківського
дитячого будинку-інтернату О.О. Орлова
Задовільнена:
Ні