-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
УГСБМ21Т-028_15510000-6 - Молоко та вершки (Згущене молоко)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Завершена
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 22 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 22 000.00 UAH
Період оскарження:
15.04.2021 18:10 - 13.05.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Я, фізична особа-підприємець Тодосієв Валерій Петрович, не погоджуюсь з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника та вважаю, що підстави відхилення тендерної пропозиції, викладені у Протоколі розгляду тендерних пропозицій, є необґрунтованими.
Номер:
6e333d923d91409c809ebbc6ecf05000
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-003892-a.b2
Назва:
Я, фізична особа-підприємець Тодосієв Валерій Петрович, не погоджуюсь з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника та вважаю, що підстави відхилення тендерної пропозиції, викладені у Протоколі розгляду тендерних пропозицій, є необґрунтованими.
Вимога:
Я, фізична особа-підприємець Тодосієв Валерій Петрович, як Учасник закупівлі відповідно до процедури відкритих торгів за ідентифікатором закупівлі: UA-2021-04-15-003892-a; назва предмета закупівлі: 15510000-6 - Молоко та вершки (Згущене молоко); номер процедури закупівлі: УГСБМ21Т - 028), не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника фізичної особи-підприємця Тодосієва Валерія Петровича та вважає, що підстави відхилення тендерної пропозиції, викладені у Протоколі розгляду тендерних пропозицій, є необґрунтованими.
А саме, Замовник у додатку №3.1 до тендерної документації закупівлі: UA-2021-04-15-003892-a зазначив, що на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі, учасник надає копія експертного висновку Державної лабораторії Держпродспоживслужби на відповідність ДСТУ. Мною, фізичною особою-підприємцем Тодосієвим Валерієм Петровичем, у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо надання сертифiкату вiдповiдностi. У обумовлено тим, що відповідно до Закону України "Про ветеринарну медицину" від 25.06.1992 N 2498-XII висновок державної ветеринарно-санітарної експертизи (експертний висновок) – це документ, виданий державною або уповноваженою лабораторією ветеринарної медицини, який засвідчує безпечність продуктів тваринного походження, репродуктивного матеріалу, біологічних продуктів, ветеринарних препаратів, субстанцій. Термін дії експертного висновку - не більше одного місяця.
В той же час, сертифiкат вiдповiдностi видається Органом Сетрифікації на партiю продукцiї на пiдставi протоколiв за позитивними результатами випробувань, акта експертизи наданої заявником документації, акта обстеження виробництва, за позитивними висновками чи атестата виробництва, сертифiката на систему якостi чи звіта про перевірку та оцінення системи управління якістю (залежно вiд прийнятої схеми сертифiкацiї). Форма сертифiкату вiдповiдностi (з додатками) встановлена ДСТУ 3498.
Зважаючи на вищезазначене сертифiкат вiдповiдностi виданий офіційним органом сертифікації є тотожним до експертного висновку Державної лабораторії Держпродспоживслужби на відповідність ДСТУ.
Також у Протоколі розгляду тендерних пропозицій зазначено, що відповідно вимогам п.2 додатку №2 до тендерної документації Учасником не завантажено до системи Додаток №6 «Опитувальник Контрагента - фізичної Особи» (надається учасниками-фізичними особами, фізичними особами - підприємцями). В той же час Замовником було надано вимогу про усунення порушень протягом 24 годин, але не заначено факт відсутності даного Опитувальника. Що унеможливило Учаснику виправити даний недолік.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 1, 5, 22, 23 і 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЮ: 1. скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Тодосієва Валерія Петровича, зокрема через відсутність підстав, встановлених абзацом другим пункту другого частини першої статті 31 Закону. 2. допустити фізичну особу-підприємця Тодосієва Валерія Петровича. до участі в електронному аукціоні, як таку, що цілком відповідає зокрема умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним в тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.06.2021 23:04
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ФО-П БЄСОВОЇ О.І.
Номер:
f12fde4ea4894e609483c02fa9a8d552
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-003892-a.b1
Назва:
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ФО-П БЄСОВОЇ О.І.
Вимога:
Фізична особа-підприємець Бєсова Ольга Іванівна, Учасник закупівлі за процедурою відкриті торги з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-15-003892-a; назва предмета закупівлі: 15510000-6 - Молоко та вершки (Згущене молоко); номер процедури закупівлі: УГСБМ21Т - 028), не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ФО-П Бєсової Ольги Іванівни та вважає, що підстави відхилення тендерної пропозиції, викладені у Протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2021-04-15-003892-a, є необґрунтованими з таких підстав:
Згідно з вимогами пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції станом на червень 2021 р.), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Згідно з вимогами, що встановлені додатком 3.1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі, учасник надає зокрема копію експертного висновку Державної лабораторії Держпродспоживслужби на відповідність ДСТУ.
Відповідно до частин п’ятої та шостої статті 23 Закону маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
На виконання вимог додатку №3.1 до тендерної документації, з урахуванням умов частини шостої статті 23 Закону, Учасником ФО-П Бєсовою О.І. у складі тендерної пропозиції надано протокол випробувань, що підтверджує відповідність еквівалентним вимогам (а саме відповідність ДСТУ), який видано органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації (а саме випробувальним центром ДП «Черкасистандартметрологія» (атестат про акредитацію НААУ №20632 від 02.09.2019)), а також Довідку про ненадання деяких документів від 22.04.2021 № 2/02, якою Учасник повідомляє про надання замість копії експертного висновку Державної лабораторії Держпродспоживслужби на відповідність ДСТУ відповідного аналога документа (а саме протоколу випробувань ДП «Черкасистандартметрологія» на відповідність ДСТУ).
Таким чином, з урахуванням умов частини шостої статті 23 Закону, тендерна пропозиція Учасника цілком відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема вимогам додатку №3.1 до тендерної документації, та Учасником у повному обсязі підтверджено відповідність запропонованого товару встановленим вимогам, тому немає жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Також звертаємо Вашу увагу на наступне:
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з частиною четвертою статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити зокрема посилання на послугу певного суб’єкта господарювання.
На підставі зазначеного, дії Замовника в частині встановлення у Документації вимоги щодо надання копії експертного висновку Державної лабораторії Держпродспоживслужби порушують вимоги частини четвертої статті 5, частини четвертої статті 22 та частини четвертої статті 23 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
За таких умов взяти участь у Процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які мають експертний висновок саме Державної лабораторії Держпродспоживслужби, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, в тому числі, ФО-П Бєсової О.І.
Наведені вище обставини беззаперечно свідчать про відсутність жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 1, 5, 22, 23 і 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
ВИМАГАЮ:
1. скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Бєсової Ольги Іванівни, зокрема через відсутність підстав, встановлених абзацом другим пункту другого частини першої статті 31 Закону.
2. допустити ФО-П Бєсову О.І. до участі в електронному аукціоні, як таку, що цілком відповідає зокрема умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним в тендерній документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ.pdf 06.06.2021 06:51
Дата подачі:
06.06.2021 06:51
Вирішення:
Доброго дня. Шановний Учасник, стосовно вимоги № 1551/4 від 05.06.2021р. Замовник надає наступні коментарі:
- Умовами Тендерної документації процедури закупівель УГСБМ21Т-028_15510000-6 - Молоко та вершки (Згущене молоко) передбачено, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі, надання Учасниками копії експертного висновку Державної лабораторії Держпродспоживслужби на відповідність ДСТУ.
Пропозиція ФОП "БЄСОВА ОЛЬГА ІВАНІВНА" в своєму складі не містить вище зазначеного документу. Дана вимога стосується всіх Учасників процедури закупівель УГСБМ21Т-028_15510000-6 - Молоко та вершки (Згущене молоко).
Також повідомляємо, що згідно п.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону». Під час прийому пропозицій по процедурі закупівель УГСБМ21Т-028_15510000-6 - Молоко та вершки (Згущене молоко) від потенційного Учасника ФОП "БЄСОВА ОЛЬГА ІВАНІВНА" звернень не надходило.
Статус вимоги:
Відхилено