• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад ясла - садок компенсуючого типу ( санаторний для дітей з ранніми проявами туберкульозної інфекції)" №16 Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. Гоголя,12 ( заміна віконних блоків та огорожі)

Завершена

1 240 284.46 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 300.00 UAH
Період оскарження: 07.06.2017 09:57 - 12.06.2017 10:02
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі

Номер: 514167dcce69479ea7acd0eefb8d92f7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-07-000111-a.a2
Назва: ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради № 112 від 26.06.2017 мене повідомлено про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІКІНВЕСТБУД» на закупівлю «Капітальний ремонт комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад ясла – садок компенсуючого типу(санаторний для дітей з ранніми проявами туберкульозної інфекції)» № 16» Рівненської міської ради у зв’язку із нібито невідповідністю кваліфікаційним вимогам Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів Із вказаним у Протоколі твердженням не можна погодитися виходячи з наступного. Пунктом 4 Оголошення визначено, що учасник на етапі «очікування пропозицій» до початку аукціону повинен надати в електронному (сканованому) вигляді документи: Підпункт 1 «Пропозицію, яка включає: - розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів, інше) відповідно до заявленого дефектного акту ». Товариством «РІКІНВЕСТБУД» відповідно до заявлених вимог у визначений законом термін було надано: зведений, локальний кошторис, договірну ціну, відомість ресурсів. Вимога «інше» не була конкретизована Замовником. Тому пояснювальна записка, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок кошторисного прибутку та інші, не зазначені в Оголошенні про проведення закупівлі документи, було подано в електронному вигляді відповідно до вимог Замовника в день аукціону. Використавши термін «інше» в Оголошенні, замовник чітко не виписав умови, що дало йому змогу маніпулювати та фіксувати відсутність документів, які чітко не зазначалися. Вказане відбулося, ймовірно, з метою надання переваги конкретному учаснику. Підпункт 4 вимагав «довідку про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні». Вказана довідка була надана! Перелік орендованого виробничого обладнання, якого немає, як зазначено членами тендерного комітету у Протоколі, не вимагався! Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Згідно із ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до вимог закону ТОВ «РІКІНВЕСТБУД» надано усі документи, які підтверджують кваліфікацію учасника. Проте, тендерним комітетом необгрунтовано відхилено найнижчу цінову пропозиціюТОВ «РІКІНВЕСТБУД». Відповідно до ч. 3 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Згідно із ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель серед іншого є недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Проте, членами тендерного комітету з невідомих причин в порушення вимог чинного законодавства про закупівлі за бюджетні кошти відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію. Відповідно до ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Зважаючи на викладене вище, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 N 35 ВИМАГАЮ : 1. Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІКІНВЕСТГРУП» на закупівлю «Капітальний ремонт комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад ясла – садок компенсуючого типу (санаторний для дітей з ранніми проявами туберкульозної інфекції)» № 16» Рівненської міської ради у зв’язку із його упередженістю і невідповідністю тендерному та антикорупційному законодавству України; 2. Переглянути рішення про визнання переможця та визнати ТОВ «РІКІНВЕСТГРУП» переможцем торгів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Скаргу ТзОВ «Рікінвестбуд» від 27.06.2017р. не задоволено з наступних причин. 1. У розрахунках кошторису та договірної ціни ТзОВ «Рікінвестбуд» зазначено кошторисний прибуток та адміністративні витрати із застосуванням коефіцієнтів 3,82 (кошторисний прибуток) та 1,52 (адміністративні витрати). Такі коефіцієнти згідно ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 приймаються в новому будівництві та при реконструкції. При розрахунку вартості робіт на капітальний ремонт комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад ясла-садок компенсуючого типу (санаторний для дітей з ранніми проявами туберкульозної інфекції) № 16» слід було застосовувати згідно будівельних норм коефіцієнти 2,71(кошторисний прибуток) та 1,23(адміністративні витрати). 2. Відповідно правил визначення будівництва робоча документація складається із зведеного, локального кошторисів, договірної ціни, відомості ресурсів, розрахунків загально виробничих витрат, кошторисного прибутку, пояснювальної записки. Відсутність у пропозиції ТзОВ «Рікінвестбуд» пояснювальної записки, розрахунків загально виробничих витрат та кошторисного прибутку унеможливлюють проведення перевірки кошторису відповідно до норм ДСТУ. 3. Згідно технічного завдання в підтвердження кваліфікаційних вимог учасник повинен надати довідку про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт. В складі пропозиції ТзОВ «Рікінвестбуд» надано довідку № 15 від 15.06.2017 р. про наявність механізмів та обладнання, в якій зазначено лише власне обладнання, а саме: відбійний молоток – 2 шт., перфоратор – 3 шт., кутова шліф машинка – 3 щт., риштування будівельні – 1 шт. У вищезазначеній довідці ТзОВ «Рікінвестбуд» не вказало, чи планує орендувати додаткове обладнання або залучати обладнання субпідрядника. Поряд із цим, у відомості ресурсів до локального кошторису зазначені такі будівельні машини та механізми: -автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т -крани баштові, вантажопідйомність 5 т - крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т - навантажувачі одноковшові, вантажопідйомність 1 т - підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т - агрегати зварювальні пересувні з номінальним зварювальним струмом 250-400 А. Враховуючи вищевикладене, у відповідності до п.9 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. пропозиція ТзОВ «Рікінвестбуд» була відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі

Номер: 25ea3c49e56849319c526f27eb4a0749
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-07-000111-a.a1
Назва: ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Вимога:
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі 27.06.2017 ЗАМОВНИК Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради вул. Соборна, 30, м.Рівне, 33028 НОМЕР ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ, ЩОДО ЯКОГО ІНІЦІЮЄТЬСЯ ВИМОГА UA-2017-06-07-000111-a УЧАСНИК ТОРГІВ Директора ТОВ «РІКІНВЕСТБУД» Линник М.М. вул. Курчатова, 1, оф. 203, м. Рівне ПІДСТАВИ ПОДАННЯ ВИМОГИ Протоколом засідання тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради № 112 від 26.06.2017 мене повідомлено про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІКІНВЕСТБУД» на закупівлю «Капітальний ремонт комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад ясла – садок компенсуючого типу(санаторний для дітей з ранніми проявами туберкульозної інфекції)» № 16» Рівненської міської ради у зв’язку із нібито невідповідністю кваліфікаційним вимогам Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів ЗМІСТ ВИМОГ ДО ЗАМОВНИКА ТА ЇХНЄ ОБҐРУНТУВАННЯ Із вказаним у Протоколі твердженням не можна погодитися виходячи з наступного. Пунктом 4 Оголошення визначено, що учасник на етапі «очікування пропозицій» до початку аукціону повинен надати в електронному (сканованому) вигляді документи: Підпункт 1 «Пропозицію, яка включає: - розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів, інше) відповідно до заявленого дефектного акту ». Товариством «РІКІНВЕСТБУД» відповідно до заявлених вимог у визначений законом термін було надано: зведений, локальний кошторис, договірну ціну, відомість ресурсів. Вимога «інше» не була конкретизована Замовником. Тому пояснювальна записка, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок кошторисного прибутку та інші, не зазначені в Оголошенні про проведення закупівлі документи, було подано в електронному вигляді відповідно до вимог Замовника в день аукціону. Використавши термін «інше» в Оголошенні, замовник чітко не виписав умови, що дало йому змогу маніпулювати та фіксувати відсутність документів, які чітко не зазначалися. Вказане відбулося, ймовірно, з метою надання переваги конкретному учаснику. Підпункт 4 вимагав «довідку про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні». Вказана довідка була надана! Перелік орендованого виробничого обладнання, якого немає, як зазначено членами тендерного комітету у Протоколі, не вимагався! Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Згідно із ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до вимог закону ТОВ «РІКІНВЕСТБУД» надано усі документи, які підтверджують кваліфікацію учасника. Проте, тендерним комітетом необгрунтовано відхилено найнижчу цінову пропозицію ТОВ «РІКІНВЕСТБУД». Відповідно до ч. 3 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Згідно із ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель серед іншого є недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Проте, членами тендерного комітету з невідомих причин в порушення вимог чинного законодавства про закупівлі за бюджетні кошти відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію. Відповідно до ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Зважаючи на викладене вище, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 N 35 ВИМАГАЮ : 1. Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІКІНВЕСТГРУП» на закупівлю «Капітальний ремонт комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад ясла – садок компенсуючого типу (санаторний для дітей з ранніми проявами туберкульозної інфекції)» № 16» Рівненської міської ради у зв’язку із його упередженістю і невідповідністю тендерному та антикорупційному законодавству України; 2. Переглянути рішення про визнання переможця та визнати ТОВ «РІКІНВЕСТГРУП» переможцем торгів. Директор ТОВ «РІКІНВЕСТБУД» М.М. Линник
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Некоректно подана інформація
Дата скасування: 27.06.2017 17:28