• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском)

у звязку з техніченою обмеженістю електронного майданчика "Держзакупівлі.онлайн" у Замовника відсутня можливість обрання переговорної процедури, а тому обрано процедуру закупівлі: переговорна процедура (скорочена)

Торги відмінено

1 218 385.47 UAH без ПДВ
Скарга
Виконана замовником

Скарга на прийняті рішення (дії) Замовника

Номер: a64a23772ef24b5d9967ed8d059e255a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-15-003094-a.c1
Назва: Скарга на прийняті рішення (дії) Замовника
Скарга:
20 квітня 2021 р. Вих. № 641 Уповноважений орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита В.Липківського, 45, тел.: (044) 594-64-12, www.amcu.gov.ua, код ЄДРПОУ: 00032767 Замовник: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради, 54003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, проспект Богоявленський, 1, тел.: (0512) 24-70-58, alla170283@ukr.net код ЄДРПОУ: 05410582 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальність «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1», 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Шнеєрсона, 4/4, тел.: (0512) 59-27-50, kontora44@meta.ua, код ЄДРПОУ: 34889374 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-15-003094-a ● 956ced9690df4ba09f45dac8762a691a СКАРГА на прийняті рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси товариства з обмеженою відповідальність «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1» під час проведення переговорної процедури закупівлі «90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за номером UA-2021-04-15-003094-a Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) оголошено проведення переговорної процедури «90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2021-04-15-003094-a. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Замовником, як обґрунтування застосування переговорної процедури, значиться: «Пункт закону: Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера. Обґрунтування: Станом на 14.04.2021 триває оскарження прийнятого рішення Замовника (протокол від 23.03.2021 № 37 про відміну закупівлі: 90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском). У разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків очікуваної вартості тендера, що оскаржується, замовник має право застосувати переговорну процедуру.». Також, Замовником оприлюднено Протокол переговорів № 48 від 15.04.2021 р. (далі – Протокол) щодо обґрунтування застосування означеної переговорної процедури закупівлі. Слід зазначити, що а ні в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі, а ні у зазначеному вище протоколі Замовником не надано інформацію щодо триваючого тендера, що оскаржується. Як ми розуміємо, цим триваючим тендером, що оскаржується, є закупівля «90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском) 90610000-6 (manual cleaning of streets, sidewalks and public transport stops from dirt, leaves, snow and ice, sanding)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2020-12-02-002469-a, в якій ми не тільки приймаємо участь, а в якій Замовником нас було визнано Переможцем, і яку, за станом на цей час, Замовник намагається незаконно відмінити, а ми це оскаржуємо. На нашу думку, конче важливу інформацію, для підтвердження неправомірності застосування переговорної процедури закупівлі на підставі вимог статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник навів у Протоколі. Зокрема, у Протоколі значиться «запрошеним» для «переговорів» товариство з обмеженою відповідальністю «Південьагрохімсервіс», яке не приймало участі у закупівлі «90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском) 90610000-6 (manual cleaning of streets, sidewalks and public transport stops from dirt, leaves, snow and ice, sanding)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2020-12-02-002469-a. Виникає резонне питання, чому Замовник не запросив для «переговорів» або нас, або на крайній випадок іншого учасника зазначеної вище закупівлі – фізичну особу-підприємця Кажанову Наталю Вікторівну!? Таким чином, Замовник, щонайменше, проігнорував нашу – найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є порушенням статті 5 Закону, якою, зокрема передбачено принципи добросовісної конкуренції, недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Також, залишається незрозумілим, яку таку саме «комерційну пропозицію від ТОВ «Південьагрохімсервіс»» отримав голова тендерного комітету В.В. Ужва!? Жодні «комерційні пропозиції» не передбачені Законом, і можуть лише свідчити про наявність ймовірної корупційної складової у переговорній процедурі закупівлі «90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2021-04-15-003094-a. Викликає риторичне питання і те, що саме було у тому «пакеті» документів, який директор ТОВ «Південьагрохімсервіс» Кузьменко К.І. передав членам тендерного комітету і, що, у свою чергу, потім спонукало їх «під час переговорів» «домовитися»!? Окремої уваги потребує питання щодо різниці у видах послуг, зазначених у Протоколі та передбачених тендерною документацією закупівлі «90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском) 90610000-6 (manual cleaning of streets, sidewalks and public transport stops from dirt, leaves, snow and ice, sanding)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2020-12-02-002469-a. Так, у Протоколі значиться, що Замовник «домовився» з учасником ТОВ «Південьагрохімсервіс» на надання такого переліку послуг: № з/п Послуги Одиниці виміру Кількість 1. Прибирання випадкового сміття кв.м 2863325.80 2. Підмітання територій кв.м 708210.64 3 Очищення територій від бруду кв.м 140361.28 4. Очищення урн від сміття шт. 7542 5. Очищення та миття зупинок громадського транспорту від написів та несанкціонованих рекламних оголошень шт. 252.00 А, тендерною документацією закупівлі «90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском) 90610000-6 (manual cleaning of streets, sidewalks and public transport stops from dirt, leaves, snow and ice, sanding)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2020-12-02-002469-a передбачено інший перелік послуг: № з/п Послуги Одиниці виміру Кількість 1. Прибирання випадкового сміття кв.м 9 999 662,40 2. Підмітання територій кв.м 3 477 797,01 3 Очищення територій від бруду кв.м 484 168,00 4. Очищення урн від сміття шт. 26 221 5. Очищення та миття зупинок громадського транспорту від написів та несанкціонованих рекламних оголошень шт. 1 872 6. Посипання територій протиожеледними матеріалами, в т.ч. вартість цих матеріалів кв.м 443 866,00 7. Очищення територій від снігу кв.м 443 866,00 Тобто, напрошується висновок, що закупівля «90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском) 90610000-6 (manual cleaning of streets, sidewalks and public transport stops from dirt, leaves, snow and ice, sanding)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2020-12-02-002469-a мабуть не є саме тим триваючим тендером, що оскаржується, оскільки у Замовника насправді не має нагальної потреби здійснювати закупівлю послуг «Посипання територій протиожеледними матеріалами» та «Очищення територій від снігу» у квітні місяці поточного року в м. Миколаєві. Підтвердженням вищевикладеного слугує той факт, що за кліматичними даними Українського гідрометеорологічного центру (https://meteo.gov.ua/ - кліматичні дані по м. Миколаїв за період з 1899 року), середньомісячна температура у квітні місяці в м. Миколаєві за понад сто тридцять років метеоспостережень становить 10 °C. А в квітні місяці поточного року – становить вже 15 °C. Тому незрозуміло, де Замовник зібрався знайти сніг та ожеледицю у квітні 2021 року в м. Миколаєві!? І на останок, відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, «16.04.2021 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 8231-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1» від 03 квітня 2021 № UA-2020-12-02-002469-a.a4, Колегія постановила зобов’язати Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – «90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-02-002469-a.». Отже, якщо оскаржуваною конкурентною процедурою закупівлі є саме закупівля «90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском) 90610000-6 (manual cleaning of streets, sidewalks and public transport stops from dirt, leaves, snow and ice, sanding)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2020-12-02-002469-a, то станом на дату прийняття Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення за цією нашою скаргою, Уповноваженим органом оскарження вже було прийнято рішення щодо вказаної оскаржуваної конкурентної процедури закупівлі, на підставі якої Замовником було прийнято рішення щодо проведення переговорної процедури, а отже зазначені відкриті торги не є такими, що оскаржуються. За таких умов, на момент прийняття Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення за нашою скаргою № UA-2020-12-02-002469-a.a4 у тендері «90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском) 90610000-6 (manual cleaning of streets, sidewalks and public transport stops from dirt, leaves, snow and ice, sanding)», оголошення про проведення якого оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2020-12-02-002469-a, оскарження якого було підставою для застосування Замовником зазначеної переговорної процедури закупівлі, вже не є таким, що оскаржується. Враховуючи викладене, станом на момент прийняття Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення за цією нашою скаргою, відсутні підстави для застосування Замовником переговорної процедури закупівлі, визначені пунктом 3 частини 2 статті 40 Закону. Таким чином, оскільки Замовник не підтвердив правомірність застосування ним відповідної переговорної процедури, то він порушив вимоги частин 2 та 6 статті 40 Закону. Ми вважаємо, що такі дії Замовника вплинули на об’єктивність визначення переможця. Відповідно до частини 8 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі, якщо замовником допущено порушення, що вплинули на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель. Не відмінивши відповідну переговорну процедуру закупівлі, Замовник порушив вимоги частини 8 статті 40 Закону. Підбиваючи підсумки, в діях Замовника під час проведення зазначеної переговорної процедури закупівлі простежується низка порушень, а саме – безпідставне застосування процедури закупівлі, яке вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та яке неможливо усунути через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, що, у свою чергу, є підставою для відміни переговорної процедури закупівлі у відповідності до вимог частини 8 статті 40 Закону. Підставою подання нами цієї скарги є противоправні рішення (дії) Замовника з намагання незаконно провести переговорну процедуру закупівлі та, як наслідок, порушити наші права та законні інтереси. Ми знову вимушені звернутися до Уповноваженого органу оскарження – Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за захистом наших прав та законних інтересів. Таким чином, з метою захисту наших прав та законних інтересів просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника відмінити переговорну процедуру закупівлі «90610000-6 (ручне прибирання вулиць, тротуарів та зупинок громадського транспорту від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском)», оголошення про проведення якого оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2021-04-15-003094-a. Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» належна плата за подання цієї скарги здійснена через електронну систему закупівель. Додаток: 1) Протокол переговорів №48 від 15.04.2021 р. – 3 стор. 2) Інформація про результативну частину рішення – 1 стор. Генеральний директор ТОВ «Центральний 1» С.О. Герасименко
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.04.2021 12:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.05.2021 17:12
Дата виконання рішення Замовником: 13.05.2021 09:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення АМКУ виконано: закупівлю відмінено
Автор: ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, Бондаренко Олександр Анатолійович +380512591271 centralnij_1@meta.ua