• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні», згідно ДК 021:2015 код 33190000-8 (матеріали для аналізаторів та пробірки).

Завершена

570 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 850.00 UAH
Період оскарження: 15.04.2021 16:41 - 02.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Розділення на лоти

Номер: dd1b0deff5474d45bb79027dd763449c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-15-012782-b.c3
Назва: Розділення на лоти
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо вашу увагу, що вимога тендерної документації щодо визначення предмета закупівлі лише одним лотом та надання авторизаційних листів від виробника штучно звужує коло учасників торгів, так як, реалізація та постачання вказаних у Додатку № 1 до тендерної документації позицій може здійснюватись окремо один від одного різними суб’єктами господарювання. Поряд з тим, лише у вузького кола дистриб’юторів медичних виробів можуть бути в наявності всі найменування (позиції) закупівлі, що, в свою чергу, обмежує можливість участі у торгах учасників ринку, які не мають повного асортименту перелічених найменувань. Не всі суб’єкти на ринку мають прямі контракти з усіма виробниками товару, що заявлений для участі в торгах для можливості забезпечення поставки товару. Так, позиції № 1-9, 11-16, 20 це медичні вироби, які закуповуються Замовником для проведення лабораторних досліджень крові пацієнтів, натомість позиції Додатку № 1: № 10, 17-19 є витратними медичним матеріалами. Відповідно до розділу I "Загальні положення" Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу 1 Тендерної документації назва предмета закупівлі – «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні», згідно ДК 021:2015 код 33190000-8 (матеріали для аналізаторів та пробірки), отже виходячи навіть з поділу самим Замовником предмету закупівлі вважаємо доцільним поділити його на окремі лоти: Лот 1 «Матеріали для аналізаторів», Лот 2 «Пробірки» для розширення кола учасників та більшої ефективності проведення закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Вимога надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією Учасника торгів, висунута Замовником задля унеможливлення постачання фальсифікованої продукції та отримання додаткових гарантій безперебійного постачання необхідних товарів відповідної якості. Щодо внесення змін до тендерної документації шляхом розподілення предмету закупівлі на лоти, повідомляємо, Закон України «Про публічні закупівлі» (далі у тексті – «Закон») не зобов’язує замовників торгів ділити предмет закупівлі на окремі лоти, тобто з точки зору Закону проведення закупівлі кількох товарів без поділу на окремі лоти не є таким, що дискримінує потенційних учасників. З огляду на викладене, Замовник не бачить необхідності вносити зміни до тендерної документації даної процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 6aac3a2987c24e0bb497d2964827978f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-15-012782-b.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю, повідомляємо, що деякі її положення не відповідають нормам чинного законодавства, в частині порушення принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. По-перше: у Додатку 1 до Тендерної документації (Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі) наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником. Звертаємо вашу увагу, що лише ОДИН учасник ринку, має змогу запропонувати наступні медичні вироби, враховуючи сукупні вимоги до них: позиція № 8 “Пробірка вакуумна для збору крові 9мл, з активатором згортання (тромбін) і гелем, 16х100мм, з жовтою кришкою”. Слід зазначити, що наразі існують декілька іноземних виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні та мають можливість запропонувати вказані медичні вироби. Зокрема, компанія ТОВ «СЕРАМ ГРУП» є уповноваженим представником Ліуянг САНЛІ Медікал Технолоджі Девелопмент Ко., ЛТД, які виробляють та поставляють на території України вказані вакуумні пробірки. Крім того, встановлена Замовником вимога щодо наявності на етикетці пробірки лінії наповнення об'єму зразка та відривного контролю з кодом пробірки позбавляє можливості інших компаній прийняти участь у закупівлі, а отже є дискримінацією та порушує права цих учасників. Знов таки, тільки вакуумні пробірки, що реалізуються ТОВ «СЕРАМ ГРУП» відповідають зазначеній вимозі. Таким чином, дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечують добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. По-друге: відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації Замовник у складі тендерних пропозицій учасників вимагає надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією Учасника торгів. Встановивши дану вимогу Замовник ставить в нерівне становище можливих учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні учасники торгів, які не є виробниками, дилерами чи дистриб’юторами, або ті, які не мають договірних відносин безпосередньо з виробниками медичних виробів, зокрема - Пробірки вакуумної для збору крові 9мл, з активатором згортання (тромбін) і гелем, 16х100мм, з жовтою кришкою. Виробники продукції або їх представництва мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам листи авторизації, іншим ж учасникам відмовляти в їх наданні, або зволікаючи час – не надавати. Крім того, відповідно до змісту Тендерної документації Учасник, який за результатами аукціону запропоновував найменшу ціну, повинен надати від одного до трьох з запропонованих товарів, зазначених у переліку або еквівалент, на досліджування повної відповідності та для проведення контрольних досліджень з використанням контрольних матеріалів. Однак, проведення досліджень з оцінки еквівалентності передбачено чинним законодавством України лише для лікарських засобів і повністю відсутнє для медичних виробів. Тому жоден виробник чи імпортер медичних виробів не здійснює в жодній установі, у тому числі в уповноважених установах центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, ніяких досліджень на відповідність своїх медичних виробів медичним виробам інших виробників. Медичні матеріали різних виробників не можуть мати абсолютно однакові параметри (на відміну від ліків), однак вони абсолютно виконують свої функції згідно медико-технічних характеристик. Відповідно до ст. 5 Закону закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення фактичної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 20, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації та виокремити медичні вироби (позиція №8) в окремий лот.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! За результатом проведеного моніторингу асортименту товару, який є в наявності на ринку України, Замовник визначився з переліком необхідного товару й володіє інформацією, що «Пробірка вакуумна для збору крові 9мл, з активатором згортання (тромбін) і гелем, 16х100мм, з жовтою кришкою» пропонується багатьма постачальниками, тобто Ваше зауваження стосовно того, що вказаний товар може бути запропонований лише одним учасником ринку, є необґрунтованим та безпідставним. Встановлена Замовником вимога щодо наявності на етикетці пробірки лінії наповнення об'єму зразка та відривного контролю з кодом пробірки є абсолютно необхідною з точки зору забезпечення правильності діагностичного процесу та точності його результатів, тому ця вимога жодним чином не може бути скасована навіть попри те, що продукція деяких учасників ринку їй не задовольняє, й ці учасники не зможуть взяти участь у даній процедурі закупівлі. Вимога надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією Учасника торгів, висунута Замовником задля унеможливлення постачання фальсифікованої продукції та отримання додаткових гарантій безперебійного постачання необхідних товарів відповідної якості. Вимога до Учасника, який за результатами аукціону запропоновував найменшу ціну, надати від одного до трьох з запропонованих товарів, зазначених у переліку або еквівалент, на досліджування повної відповідності та для проведення контрольних досліджень з використанням контрольних матеріалів висунута задля того, щоб Замовник мав змогу перед визначенням переможця процедури закупівлі вибірково пересвідчитись у тому, що медико-технічні характеристики запропонованої продукції є такими, як вимагаються Замовником. Ця вимога не є складною для виконання жодним добросовісним учасником ринку. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі у тексті – «Закон») не зобов’язує замовників торгів ділити предмет закупівлі на окремі лоти, тобто з точки зору Закону проведення закупівлі кількох товарів без поділу на окремі лоти не є таким, що дискримінує потенційних учасників. З огляду на викладене, Замовник не бачить необхідності вносити зміни до тендерної документації даної процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація Учасників

Номер: 7f9193cf3dcb4ac9b7edf3b7111b345f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-15-012782-b.b1
Назва: Дискримінація Учасників
Вимога:
Шановний Замовнику! Технічні вимоги повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання. Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час визначення медико-технічних вимог та термінів поставки необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального звуження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Отже, просимо виділити наступні пункти закупівлі в окремий лот, а також внести зміни в медико-технічні вимоги : Пробірка вакуумна для збору крові 9мл, з активатором згортання (тромбін) і гелем, 16х100мм, з жовтою кришкою. Дана позиція є екслюзивною та наявна в Україні лише в одного дистриб'ютора. Вимогою щодо надання гарантійних листів на всі позиціїї, а також на позицію №8 Ви обмежуєте коло учасників. Об’єднання усіх позицій в один єдиний лот може бути розцінене як неправомірне сприяння та надання переваги певним суб’єктам господарювання при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та дискримінація учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! За результатом проведеного моніторингу асортименту товару та його ціни, який є в наявності на ринку України, Замовник визначився з переліком необхідного товару. Враховуючи, що даний товар пропонується багатьма постачальниками, Ваше зауваження що ексклюзивності «Пробірка вакуумна для збору крові 9мл, з активатором згортання (тромбін) і гелем, 16х100мм, з жовтою кришкою» є необґрунтоване та безпідставне. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі у тексті – «Закон») не зобов’язує замовників торгів ділити предмет закупівлі на окремі лоти, тобто з точки зору Закону проведення закупівлі кількох товарів без поділу на окремі лоти не є таким, що дискримінує потенційних учасників. З огляду на викладене, Замовник не бачить необхідності вносити зміни до тендерної документації даної процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено