-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (виготовлення проектно-кошторисної документації на встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі)
Завершена
115 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
Період оскарження:
15.04.2021 16:40 - 21.04.2021 16:44
Вимога
Відхилено
дискримінаційна та незаконна вимога щодо огляду
Номер:
85d11db692024439b55f3203a4f19e90
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-002995-a.c3
Назва:
дискримінаційна та незаконна вимога щодо огляду
Вимога:
В пункті 5 Додатку 1 вказано: «Учасникам даної закупівлі із залученням фахівців відповідної кваліфікації необхідно провести обстеження об’єкту, для визначення обсягу надання послуг за адресою замовника. Учасник не може залучати представників Замовника. Учасник повинен надати в складі пропозиції оригінали або копії актів огляду (у довільній формі), що містять остаточні розрахунки обсягів надання послуг». Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників закупівлі. Також додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 У зв'язку з цим вимагаємо привести документацію у відповідність.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 20.04.2021 14:12
Дата подачі:
20.04.2021 13:22
Вирішення:
Розглянувши Вашу скаргу повідомляємо:
1. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Зазначена вимога обґрунтована значною складністю та не типовістю об’єкту, відсутністю у штаті замовника технічного спеціаліста з відповідною кваліфікацією проектувальника, спроможного бездоганно скласти технічне завдання. Отже, задля якісної підготовки тендерної пропозиції та уникнення безпідставного заниження ціни тендерної пропозиції, через не включення до ціни необхідних робіт, необґрунтованого збільшення строків виконання робіт, ризиків відмови від виконання робіт, ми вважали за необхідне висунути вимогу, щодо попереднього обстеження об’єкту та ознайомлення з обсягами необхідних проектних робіт представниками проектних організацій. Тому ми вважаємо, що зазначена вимога Замовника безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Стосовно того що учасники знаходяться в різних частинах України наголошуємо що, Замовником, для усіх учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього.
4. Також зазначаємо, що, по-перше, Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не мають законодавчої сили в Україні в зв’язку з відсутністю прецедентного права, кожна скарга розглядається Колегією окремо виходячи з обставин конкретної справи та рішення з конкретних справ є обов'язковими лише для учасників тих справ, за якими вони винесені. Тобто рішення АМКУ України Рішення від 13.12.2019 №18550, 13.05.2020 № 9264, від 29.05.2020 № 10669 не має ніякого відношення до нашої закупівлі. По-друге, дані Рішення стосується відкритих торгів і не може застосовуватись до спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:
e0386507d93347b3ae40cc6e4d3d331d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-002995-a.a2
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Шановний Замовнику у своїй тендерній документації Ви вимагаєте від учасників надати Лiцeнзiю Дepжaвнoї apхiтeктуpнo-будiвeльнoї iнспeкцiї Укpaїни нa пpoвaджeння гoспoдapськoї дiяльнoстi з будiвництвa oб’єктiв, щo зa клaсoм нaслiдкiв (вiдпoвiдaльнoстi) нaлeжить дo oб’єктiв з сepeднiми тa знaчними нaслiдкaми (СС2, СС3). Хочу Вас проінформувати, про те, що в зв’язку з набуттям чинності з 18 березня 2020 року Постанови КМУ від 13.03.2020 року №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» та визнання такими, що втратили чинність ряд нормативно-правових актів, які визначали порядок ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а саме: Постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури»; Постанови Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 року № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві»; Постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)» та інших Постанов Кабінету Міністрів України, що регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва. Вимагаємо виключити з документації закупівлі вимогу, щодо надання Учасником ліцензії на виконання будівельних робіт як таку, що не має правових підстав та носить дискримінаційний часовий аспект (виконати її можуть лише ті учасники, що отримали ліцензію до введення в дію зазначених Постанов).
Для того щоб не дискримінувати учасників, які не можуть отримати ліценцію ДАБІ, Просимо внести зміни в тендерну документацію та додати до даної вимоги ’’НАКАЗ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення’’.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 19.04.2021 15:48
Дата подачі:
18.04.2021 13:12
Вирішення:
Замовнику згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Замовником дотримано законодавство в сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
будівельна ліцензія
Номер:
11d75f2c1cff4ed1914e0f787b7e958a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-002995-a.b1
Назва:
будівельна ліцензія
Вимога:
Щановний Замовник, кваліфікаційними вимогами до виконавця встановлено наявність лiцeнзiї Дepжaвнoї apхiтeктуpнo-будiвeльнoї iнспeкцiї Укpaїни нa пpoвaджeння гoспoдapськoї дiяльнoстi з будiвництвa oб’єктiв, щo зa клaсoм нaслiдкiв (вiдпoвiдaльнoстi) нaлeжить дo oб’єктiв з сepeднiми тa знaчними нaслiдкaми (СС2, СС3). Предметом закупівлі є Послуги з інженерного проектування , а не будівництво. Вимагаємо виключити вимогу щодо будівельної ліцензії, оскільки вона не має жодного відношення до предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 19.04.2021 15:47
Дата подачі:
18.04.2021 09:25
Вирішення:
Замовнику згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Замовником дотримано законодавство в сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено