-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір для друку, Конверти (пакети поштові).
Завершена
82 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 829.00 UAH
мін. крок: 1% або 829.00 UAH
Період оскарження:
15.04.2021 16:37 - 21.04.2021 16:03
Вимога
Залишено без розгляду
Технічні показники предмету закупівлі
Номер:
a25272f531f84ff796de4744327dd136
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-003084-c.c1
Назва:
Технічні показники предмету закупівлі
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-04-15-003084-с на закупівлю ДК 021:2015 код 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне, де Замовником виступає Управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування, було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного А4, А3 були встановлені для конкретних торгівельних марок паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники до паперу офісного А4: Товщина, мкм – не менш ніж 108; до паперу офісного А3: Яскравість, % - не менш ніж 100. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до паперу офісного А4: Товщина, мкм – не менш ніж 104; до паперу офісного А3: Яскравість, % - не менш ніж 97 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.04.2021 11:23
Вирішення:
Дякуємо за виявлену увагу до оголошення про спрощену закупівлю.
Ознайомившись із вимогою про усунення порушень під час проведення спрощеної закупівлі, які стосуються змін технічних вимог до предмету закупівлі (а саме, папір формату А4 зменшення товщини зі 108 мкм до 104 мкм, папір формату А3 яскравість зі 100% до 97%) Управління виконавчої дирекції залишає Вашу вимогу без задоволення, оскільки технічні вимоги зазначені в оголошенні є мінімально прийнятними для використання паперу у своїй статутній діяльності, технічні характеристики предмету закупівлі зазначались замовником із врахуванням фізичної застарілості та зношеності обладнання для друку та копіювання, яке є у власності замовника.
Разом з цим, слід зауважити, що технічні характеристики предмету закупівлі не містять посилання на конкретну торгівельну марку, виробника або будь-які інші дискримінаційні вимоги. Крім цього, надання учасниками пропозицій щодо предмету закупівлі з більш якісними характеристиками замовником закупівлі не обмежено. З огляду на викладене, твердження яке містить Ваша вимога: „технічні вимоги до паперу офісного А4, А3 були встановлені для конкретних торгівельних марок паперу” не є обґрунтованими.
На підставі викладеного, повідомляємо про відмову у задоволенні вашої вимоги, щодо змін технічних характеристик предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.04.2021 16:47