-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Освітлювальне обладнання
Поставка протягом 60 днів з дати укладення договору
Завершена
1 781 490.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.6% або 29 000.00 UAH
мін. крок: 1.6% або 29 000.00 UAH
Період оскарження:
15.04.2021 16:01 - 02.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Штрафні санкції за порушення замовником грошових зобов’язань
Номер:
2f40d9aa03f74662a4e4e6e60d4c704b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-011874-b.a9
Назва:
Штрафні санкції за порушення замовником грошових зобов’язань
Вимога:
Шановний замовнику, в проєкту договору поставки, вказаного в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення процедури закупівлі ID UA-2021-04-15-011874-b (далі – ТД) відсутня пеня за прострочку замовником оплати вартості товару, що є предметом закупівлі. Відсутність в проєкті договору відповідальності замовника за порушення його зобов’язань за договором ставить учасника у не рівне та вкрай невигідне становище порівняно з замовником, оскільки штрафні санкції за прострочку поставки Товару існують і вони дуже жорсткі, а штрафних санкцій за прострочку замовником оплати немає. Такі умови проєкту договору обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та доповнити проєкт договору пунктом 6.6. в редакції, що додається. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Штрафні санкції за порушення замовником грошових зобов’язань.docx 24.04.2021 08:30
Дата подачі:
24.04.2021 08:30
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваші питання та пропозиції! Положення проєкту договору щодо виконання грошових зобов'язань та наслідків їх невиконання Замовник формулював, спираючись на приписи й рекомендації органів влади оскільки АТ «НСТУ» відноситься до державного сектору економіки. Разом з тим, це не унеможливлює застосування за такі порушення законодавчо встановлених умов відповідальності, про що Замовник наголошує зокрема в п. 6.1 проєкту Договору. Замовник в першу чергу зацікавлений в успішній реалізації ініційованої ним закупівлі; до того ж, є відповідальним перед розпорядниками бюджетних коштів за цільове використання таких видатків, а отже однозначно орієнтований на належне виконання своїх обов’язків, а не їх порушення.
Звертаємо увагу, що умови проекту договору, який є частиною тендерної документації, ні найменшим чином не суперечать принципам здійснення публічних закупівель, зокрема викладених в п.п. 1 і 4 ч. 1 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», оскільки договір спрямований на врегулювання відносин не між учасниками закупівлі, а між постачальником і покупцем, які будуть встановлені аж після завершення торгів. Тобто на обсяг прав учасників закупівлі і можливості їх реалізації під час тендерних процедур договір ніяк не впливає, а отже не створює передумов для дискримінації і не перешкоджає добросовісній конкуренції серед учасників закупівлі. І саме уособленням принципу рівності є проект договору, оскільки його умови однаковою мірою стосуються всіх учасників закупівлі як потенційних постачальників за договором. Тобто шляхом оприлюднення на веб-сторінці закупівлі умов договору замовник пропонує всім учасникам абсолютно однаковий обсяг прав і обов’язків в майбутньому (після набуття статусу постачальника), незалежно від того, хто з них стане переможцем закупівлі, а отже і стороною даного договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Збільшити строк заміни товару
Номер:
a851ae504707498ea32bba15f1e57805
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-011874-b.a8
Назва:
Збільшити строк заміни товару
Вимога:
Шановний замовнику, пунктами 3.6., 4.1.5, 6.3. проєкту договору поставки, вказаного в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення процедури закупівлі ID UA-2021-04-15-011874-b (далі – ТД) передбачено, що Постачальник зобов’язується замінити такий Товар на Товар відповідної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів. Для заміни товару новим строк усунення недоліків впродовж 14 днів є замалим, оскільки для заміни Товару на новий потрібен такий самий строк, як і для поставки нового товару. Таким чином, умова ТД щодо строку усунення недоліків впродовж 14 днів обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та у п.п. 3.6., 4.1.5, 6.3. проєкту договору збільшити строк усунення недоліків з 14 (чотирнадцяти) днів до 30 (тридцяти) робочих днів. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2021 08:28
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваші питання та пропозиції! Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), тендерна документація містить необхідні технічні, якісні та/або кількісні характеристики предмета закупівлі, яким має відповідати товар згідно з вимогами чинного законодавства, що необхідні у ході реалізації виробничих потреб Замовника, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону, в тому числі принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності, для забезпечення придбання товарів, робіт та/або послуг з найкращим для забезпечення потреб Замовника співвідношенням ціни та якості, а саме - для безперебійної експлуатації предмета закупівлі відповідної якості впродовж гарантійного терміну та швидкого реагування у випадку поставки товару невідповідної якості, гарантійних випадків тощо. В тендерній документації зазначено термін заміни товару 14 днів, що є необхідним зважаючи на вид діяльності Замовника
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Штрафні санкції за порушення строку поставки товару
Номер:
2950e618bc2d4647840667fa622b4087
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-011874-b.a7
Назва:
Штрафні санкції за порушення строку поставки товару
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 6.2. проєкту договору поставки, вказаного в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення процедури закупівлі ID UA-2021-04-15-011874-b (далі – ТД) зазначено, що «у разі порушення строків поставки Товару, що вказані в п. 2.3 цього Договору Постачальник сплачує Покупцеві пеню у розмірі 1% (одного відсотка) від вартості непоставленого Товару за кожен день прострочення поставки». Невиправдано завищений розмір пені у поєднанні із скороченим строком поставки робить договір ризикованим для учасників. Крім того, проєкт договору не містить штрафних санкцій замовника за порушення строків виконання будь-яких його зобов’язань за цим договором. Такі умови проєкту договору ставлять учасника у не рівне та вкрай невигідне становище порівняно з замовником та є для учасника критично ризикованими. У зв’язку з цим вказаний пункт проєкту договору є таким, який обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі, привести п. 6.2. проєкту договору у відповідність до ст. 231 Господарського кодексу України та зменшити розмір пені з 1% (одного відсотка) до 0,1% (нуль цілих однієї десятої відсотка). Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2021 08:28
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваші питання та пропозиції! Враховуючи, що АТ «НСТУ» є суб'єктом господарювання, який належить до державного сектора економіки, оскільки отримує фінансування з Державного бюджету, при укладенні договорів такий суб'єкт обов'язково повинен передбачати для виконавців (постачальників) штрафні санкції не менше ніж встановлені ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України. Зазначеною нормою встановлена нижня межа розміру санкцій, а от обмежень щодо відходження від неї в бік підвищення законодавство не містить. Тож пункти 6.2 договору є виконанням прямої вимоги законодавства. При цьому, АТ «НСТУ» проявляє лояльний підхід до потенційного постачальника за договором, визначаючи для нього пеню за прострочення поставки всього лиш на рівні 1% від вартості непоставленого, а не всього, обсягу товару, що точно не може розцінюватись як жорстка санкція.
Звертаємо увагу, що умови проекту договору, який є частиною тендерної документації, ні найменшим чином не суперечать принципам здійснення публічних закупівель, зокрема викладених в п.п. 1 і 4 ч. 1 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», оскільки договір спрямований на врегулювання відносин не між учасниками закупівлі, а між постачальником і покупцем, які будуть встановлені аж після завершення торгів. Тобто на обсяг прав учасників закупівлі і можливості їх реалізації під час тендерних процедур договір ніяк не впливає, а отже не створює передумов для дискримінації і не перешкоджає добросовісній конкуренції серед учасників закупівлі. І саме уособленням принципу рівності є проект договору, оскільки його умови однаковою мірою стосуються всіх учасників закупівлі як потенційних постачальників за договором. Тобто шляхом оприлюднення на веб-сторінці закупівлі умов договору замовник пропонує всім учасникам абсолютно однаковий обсяг прав і обов’язків в майбутньому (після набуття статусу постачальника), незалежно від того, хто з них стане переможцем закупівлі, а отже і стороною даного договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Розірвання договору
Номер:
d6980da246ae4f238a28d552f1fe95af
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-011874-b.a6
Назва:
Розірвання договору
Вимога:
Шановний замовнику, в пп. 4.4.2. п. 4.4. проєкту договору поставки, вказаного в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення процедури закупівлі ID UA-2021-04-15-011874-b (далі – ТД) зазначено, що «Покупець має право в односторонньому порядку достроково розірвати цей Договір у разі невиконання Постачальником своїх зобов’язань за цим Договором, повідомивши його про це у строк – 10 (десять) робочих днів». Вказана умова договору, згідно якої замовник має право відмовитися від договору у разі допущення учасником будь-якого порушення, навіть формального неістотного для замовника, суперечить принципу обов’язковості договору, є для учасника дуже ризикованою, ставить учасника у не рівне та вкрай невигідне становище порівняно з замовником, призводить до дискримінації учасника та обмежує конкуренцію, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та доповнити пп. 4.4.2. п. 4.4. проєкту договору поставки після слова «своїх» словом «істотних». Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2021 08:27
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваші питання та пропозиції! Цивільний кодекс України, зокрема статті 525 та 651, передбачає право сторони договору відмовитися від нього в односторонньому порядку, зокрема у зв’язку із порушенням зобов’язань іншою стороною, якщо таке право зазначено в договорі. Про підстави реалізації права на розірвання договору йдеться і в ч. 2 ст. 526 Цивільного кодексу України, де зазначається, що припинення прав і обов’язків у договірному зобов’язанні може бути зумовлене вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін певних дій чи настанням інших обставин, які залежать від волі такої сторони. Тобто законодавець не окреслює навіть орієнтовного переліку підстав одностороннього припинення договору, а допускає, що ними може вважатися будь-яка дія чи бездіяльність іншої сторони, яка не відповідає умовам договору та/або тому, на що розраховував замовник (покупець).
Окрім того, аналогічна позиція має місце і в судовій практиці. Так, Вищий господарський суд України в своєму оглядовому листі від 18 лютого 2013 року №01-06/374/2013 зазначив, що замовник має право в односторонньому порядку відмовитися від договору в будь-який час до закінчення виконання договору, і це право не може бути обмежене.
Таким чином, передбачення в договорі положення про одностороннє розірвання договору є абсолютно правомірним і недискримінаційним в світлі чинного законодавства України. Окрім того, це сформульовано як право покупця (замовника), а отже не свідчить про його однозначне застосування, навіть якщо матиме місце невдоволення діями постачальника.
Звертаємо увагу, що умови проекту договору, який є частиною тендерної документації, ні найменшим чином не суперечать принципам здійснення публічних закупівель, зокрема викладених в п.п. 1 і 4 ч. 1 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», оскільки договір спрямований на врегулювання відносин не між учасниками закупівлі, а між постачальником і покупцем, які будуть встановлені аж після завершення торгів. Тобто на обсяг прав учасників закупівлі і можливості їх реалізації під час тендерних процедур договір ніяк не впливає, а отже не створює передумов для дискримінації і не перешкоджає добросовісній конкуренції серед учасників закупівлі. І саме уособленням принципу рівності є проект договору, оскільки його умови однаковою мірою стосуються всіх учасників закупівлі як потенційних постачальників за договором. Тобто шляхом оприлюднення на веб-сторінці закупівлі умов договору замовник пропонує всім учасникам абсолютно однаковий обсяг прав і обов’язків в майбутньому (після набуття статусу постачальника), незалежно від того, хто з них стане переможцем закупівлі, а отже і стороною даного договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Порядок зміни ціни залежно від зміни валютного курсу
Номер:
6c56fc487ed54472b1e851b51cdbb9ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-011874-b.a5
Назва:
Порядок зміни ціни залежно від зміни валютного курсу
Вимога:
Шановний замовнику, проєкт договору поставки, вказаний в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення процедури закупівлі ID UA-2021-04-15-011874-b (далі – ТД), не містить порядку зміни ціни товару залежно від зміни валютного курсу, наявність якого в договорі, згідно п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", є обов’язковою умовою для зміни ціни товару залежно від зміни валютного курсу в зв'язку з суттєвими коливаннями курсу гривні до іноземної валюти. Враховуючи, що передбачений проєктом договору строк оплати товару становить 120 днів з дня поставки товару, на підставі п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо внести до проєкту договору про закупівлю положення щодо порядку зміни ціни товару залежно від зміни валютного курсу (додається). Відсутність такої умови в договорі у поєднанні із строком оплати товару впродовж 120 днів з дня поставки товару, ставить учасника у не рівне та вкрай невигідне становище порівняно із замовником, призводить до дискримінації учасника та обмежує конкуренцію, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Порядок зміни ціни залежно від зміни валютного курсу.docx 24.04.2021 08:26
Дата подачі:
24.04.2021 08:26
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваші питання та пропозиції! П. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" містить опис випадків, при настанні яких сторони можуть внести зміни до істотних умов договору, а не перелік обов'язкових положень (умов) правочину. Такі випадки є варіантами дій, певними з яких сторони можуть скористатися при внесенні змін в уже існуючі умови договору, а не при первинному формуванні таких умов. Умови договору визначаються сторонами самостійно, а не диктуються законом (ст. 180 Господарського кодексу України, ст.ст. 626, 638 Цивільного кодексу України). А от порядок їх зміни, наслідки невиконання - це похідні явища, які не обов'язково мають вичерпно зазначатися в договорі і тому регламентуються законодавством, даючи сторонам орієнтири як варіанти дій. Окрім того, коливання договірної ціни відповідно до валютного курсу є неможливим, оскільки видатки на дану закупівлю здійснюються з державного бюджету України, фіксуються в офіційних інформаційних джерелах уповноважених органів і розмір витрат по відповідній закупівлі не може йти врозріз з обсягом виділених на це асигнувань.
Звертаємо увагу, що умови проекту договору, який є частиною тендерної документації, ні найменшим чином не суперечать принципам здійснення публічних закупівель, зокрема викладених в п.п. 1 і 4 ч. 1 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», оскільки договір спрямований на врегулювання відносин не між учасниками закупівлі, а між постачальником і покупцем, які будуть встановлені аж після завершення торгів. Тобто на обсяг прав учасників закупівлі і можливості їх реалізації під час тендерних процедур договір ніяк не впливає, а отже не створює передумов для дискримінації і не перешкоджає добросовісній конкуренції серед учасників закупівлі. І саме уособленням принципу рівності є проект договору, оскільки його умови однаковою мірою стосуються всіх учасників закупівлі як потенційних постачальників за договором. Тобто шляхом оприлюднення на веб-сторінці закупівлі умов договору замовник пропонує всім учасникам абсолютно однаковий обсяг прав і обов’язків в майбутньому (після набуття статусу постачальника), незалежно від того, хто з них стане переможцем закупівлі, а отже і стороною даного договору
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Строки оплати Товару
Номер:
80855d644924429592469aa594d668a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-011874-b.a4
Назва:
Строки оплати Товару
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 5.3. проєкту договору поставки, вказаного в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення процедури закупівлі ID UA-2021-04-15-011874-b (далі – ТД), замовник зазначив, що Покупець сплачує Постачальнику загальну вартість Товару після поставки його в повному обсязі, шляхом перерахування суми коштів, яка підлягає сплаті, на поточний рахунок Постачальника впродовж 120 (ста двадцяти) днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. Строк 120 днів є значно великим. Проєкт Договору не містить порядку коригування вартості Товару у зв’язку із зміною курсу іноземної валюти. У зв’язку з цим вищевказана умова договору є критично ризикованою для учасника. Вказана умова договору ставить учасника у не рівне та вкрай невигідне становище порівняно з замовником, призводить до дискримінації учасника та обмежує конкуренцію, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та зменшити строк оплати товару з 120 до 10 днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2021 08:23
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваші питання та пропозиції! Керуючись прагненням належного виконання обов'язків за договором та принципами розумності, раціональності і добросовісності, Замовник сформулював положення проекту договору щодо виконання грошових зобов'язань, спираючись на приписи й рекомендації органів влади оскільки АТ «НСТУ» відноситься до державного сектору економіки і здійснює дану закупівлю за рахунок бюджетних коштів (а саме за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, надходження яких проводиться поетапно).
Важливо зазначити, що 120 днів - це максимально допустимий строк виконання грошових зобов'язань, що абсолютно не унеможливлює здійснення Замовником платежів за договором значно раніше, за умови наявності у нього необхідних бюджетних асигнувань та відсутності перешкод, які не залежать від його волі. При цьому, враховуючи мінливість нормативних і процедурних аспектів бюджетної сфери, передбачення в договорі таких строків убезпечить Сторони від негативного впливу на реалізацію ними своїх прав й інтересів обставин, що не залежать від їх волі.
Звертаємо увагу, що умови проекту договору, який є частиною тендерної документації, ні найменшим чином не суперечать принципам здійснення публічних закупівель, зокрема викладених в п.п. 1 і 4 ч. 1 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», оскільки договір спрямований на врегулювання відносин не між учасниками закупівлі, а між постачальником і покупцем, які будуть встановлені аж після завершення торгів. Тобто на обсяг прав учасників закупівлі і можливості їх реалізації під час тендерних процедур договір ніяк не впливає, а отже не створює передумов для дискримінації і не перешкоджає добросовісній конкуренції серед учасників закупівлі. І саме уособленням принципу рівності є проект договору, оскільки його умови однаковою мірою стосуються всіх учасників закупівлі як потенційних постачальників за договором. Тобто шляхом оприлюднення на веб-сторінці закупівлі умов договору замовник пропонує всім учасникам абсолютно однаковий обсяг прав і обов’язків в майбутньому (після набуття статусу постачальника), незалежно від того, хто з них стане переможцем закупівлі, а отже і стороною даного договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Строки поставки Товару
Номер:
e74d643394544efd97078d72c55b5966
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-011874-b.a3
Назва:
Строки поставки Товару
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 4.4. Тендерної документації на проведення процедури закупівлі ID UA-2021-04-15-011874-b (далі – ТД), п. 2.3. проєкту договору поставки, вказаного в Додатку №3 до ТД, замовник зазначив, що строк поставки товару становить 60 днів з дати укладення договору. Однак, через пандемією коронавірусу COVID-19, карантинні заходи, локдауни, роботу виробників і постачальників товару, транспортних та логістичних компаній зі скороченою чисельністю працівників, дистанційно, неповний робочий час та інші заходи щодо запобігання поширенню COVID-19, поставка товару, що є предметом цієї процедури закупівлі, потребує значно більшого строку – орієнтовно 120 днів з дня укладення договору. Таким чином, умова ТД та вимога до предмету закупівлі щодо строку поставки товару впродовж 60 днів з дати укладення договору є для учасника невиконуваною, отже обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та збільшити строк поставки товару з 60 до 120 днів з дати укладення договору. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2021 08:23
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за Ваші питання та пропозиції! Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", строки поставки - це складова необхідних технічних, якісних та/або кількісних характеристик предмета закупівлі, яким має відповідати товар згідно з вимогами чинного законодавства, що необхідні у ході реалізації виробничих потреб Замовника, а саме для вчасного запуску проекту. Водночас ч. 9 Додатку 3 тендерної документації наявний розділ “Обставини непереборної сили”, який враховує зазначені ризики.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Гарантія на Товар
Номер:
03993c4e42ae47e2bee623d6738f7b7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-011874-b.a2
Назва:
Гарантія на Товар
Вимога:
Шановний замовнику, в п. 3.8. проєкту договору поставки, вказаного в Додатку №3 до Тендерної документації на проведення процедури закупівлі ID UA-2021-04-15-011874-b (далі – ТД), п. 4 Додатку № 2 до Договору поставки зазначено, що «Гарантійний строк на Товар зазначається його виробником у відповідній документації, але в будь-якому випадку повинен становити на Товар вцілому - не менше 24 (двадцяти чотирьох) місяців з дати підписання Сторонами видаткової накладної, а на окремі комплектуючі та матеріали Товару – згідно гарантії виробника, з можливістю модернізації Товару силами Покупця без втрати гарантії». Вимоги ТД щодо можливості модернізації Товару силами Покупця без втрати гарантії суперечить умовам гарантійних зобов’язань виробника Товару. У зв’язку з цим вказана умова є такою, яка обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасника, що суперечить вимогам п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, учасник вимагає усунути вказане порушення під час проведення процедури закупівлі та виключити із п. 1.3. проєкту договору поставки, п. 4 Додатку № 2 до Договору поставки слова «з можливістю модернізації Товару силами Покупця без втрати гарантії». Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2021 08:22
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за ваші питання та пропозиції! Керуючись принципами здійснення публічних закупівель та повагою до їх учасників, а також прагненням до максимально ефективної співпраці в межах даної закупівлі, АТ «НСТУ» ретельно опрацьовуються всі отримані через систему «Prozorro» пропозиції і зауваження. Результати такого опрацювання будуть відображені у вигляді змін до тендерної документації, які є допустимими з огляду на вимоги чинного законодавства, що буде оприлюднено згодом, а саме - вимога наявності можливості модернізації товару Замовником без втрати гарантії від постачальника буде виключена з проекту Договору
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Зміна умов технічного завдання
Номер:
f2b31b73d0ce4ce2bf16ae7552bc36b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-011874-b.a1
Назва:
Зміна умов технічного завдання
Вимога:
1 У документі «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЕЛЬ» є вимога про необхідність поставки позиції 1 (LED панель) і позиції 2 (LED Френель) від одного виробника. У контексті даного тендеру це є суттєвим обмеженням, оскільки LED панель відповідно до технічних вимого повинна мати колірну схему RGBWW і високий показник CRI не нижче 95 і такий тип освітлювального приладу може поєднуватися спектрально з будь-якими іншими джерелами світла завдяки функціональності колірного зсуву область зеленого або пурпурного кольору . Просимо прибрати вимогу про необхідність поставки позиції 1 і позиції 2 від одного виробника з технічних вимог
2. Просимо прибрати або змінити вимогу тільки пасивного охолодження до позиції 1. Більшість приладів, що поширені на ринку України та відповідають технічним вимогам по необхідними рівнями освітленості такі як Arri SkyPanel S30-C, Litepanels Gemini 1x1, Lupo Superpanel Full Color 30 та ряд інших постачальників як правило мають малошумний вентилятор, який включається тільки при досягненні певної температури всередині корпусу приладу. Крім того, для приладів з рівнем захисту IP20 та відсутнім примусовим охолодженням може позначитися критично в умовах студійного виробництва, де температура на позначці підвісної системи може досягати 40С, що призводить до суттєвої деградації терміну служби і спектральних параметрів світлодіодів. Просимо змінити вимоги ТЗ і написати рівень максимально допустимого рівня шуму від приладу на відстані 1м, що буде прийнятний для студійного виробництва або зменшити вимоги до необхідних рівнів освітленості приблизно 20%, наприклад на відстані 1м для колірної температури 5500К рівень освітленості не нижче 3300лк. до дозволить пропонувати прилади з повністю пасивним охолодженням від різних виробників.
3. Просимо прибрати вимогу про необхідність вбудованої бібліотеки фільтрів на 300 позицій для позиції 1. Ця технічна вимога не має сенсу, оскільки в умовах студійного виробництва прилади управляються по DMX інтерфейсу і будь-який колір може записаний та відтворений з DMX пульта.
4. Просимо прибрати або змінити вимогу про можливість регулювання базової частоти в діапазоні 400 ... 20000Гц для позиції 1, оскільки функціональність flicker-free може бути реалізовано не тільки через ручне регулювання частоти ШІМ живлення світлодіодів. Просимо вказати для яких режимів зйомки камери повинен забезпечуватися flicker-free
5. Просимо прибрати вимогу сертифікації приладу FCC для позиції 1, оскільки це стандарт США для ринку США.
6. Просимо уточнити який саме XLR коннектори мають бути у позицій 1 та 2 для підключення до DMX ліній – 3-х контактні або 5-контактні.
7. Просимо обґрунтувати доцільність V-lock кріплення для приладу, що буде використовуватися в умовах студійного виробництва. V-lock кріплення для живлення від акумулятора 14В є надлишковою функціональністю, цілком достатньо мати можливість живлення приладу за допомогою зовнішніх акумуляторів використовуючи вхід живлення 12-24В як зазначено в ТЗ, якщо така потреба виникне у майбутньому. Просимо прибрати вимогу щодо необхідності V-lock кріплення в базовому комплекті поставки.
Пов'язані документи:
Замовник
- скан 2.jpeg 27.04.2021 10:43
- скан 1.jpeg 27.04.2021 10:43
Дата подачі:
22.04.2021 14:59
Вирішення:
За результатами розгляду повідомляємо:
1. Інформація щодо необхідності поставки п. 1 (LED панель) і п. 2 (LED Френель) від одного виробника в «ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИКАХ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» обумовлена необхідністю Замовника забезпечити якісну реалізацію виробничих процесів. Обладнання від різних виробників може призвести до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням, тоді ж як використання продукції від одного виробника означає єдину елементну базу, та, відповідно, однаковий час гарантійного напрацювання. Прилади від одного виробника гарантують сумісність у ході передачі сигналів управління, що в подальшій експлуатації мінімізує можливість некоректної роботи чи втрати керування, появи браку в ефірі. Ця вимога не є дискримінаційною та/або такою, що обмежує конкуренцію, адже на ринку представлені різні виробники, які пропонують у своєму асортименті LED панелі та LED з призмою Френеля.
2. Щодо пасивного охолодження: в Технічне завдання буде внесено відповідні зміни, а саме - тип охолодження: пасивне та/або вентилятор з можливістю вибору режиму роботи (постійний рівень шуму при роботі в тихому режимі рекомендовано - не більше 25 дБ на відстані 1 метр від приладу).
3. Щодо наявності вбудованої бібліотеки фільтрів: це зручна та важлива функція для оперативної роботи. В технічне завдання внесено зміни, а саме - зменшено кількість позицій фільтрів у вбудованій бібліотеці.
4. Щодо можливості регулювання базової частоти: відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" - це необхідні технічні, якісні та/або кількісні характеристики предмета закупівлі, яким має відповідати товар згідно з вимогами чинного законодавства, що необхідні у ході реалізації виробничих потреб Замовника, в тому числі - для коригування роботи пристрою в умовах низької освітленості, управління ефектами тощо.
5. Щодо сертифікації: в технічне завдання буде внесено відповідні зміни, а саме - наявність сертифікації CE та /або FCC для позиції 1.
6. Щодо конекторів: тип коннектора має відповідати своїм функціональним вимогам та додатково не обмежується. Просимо звернути особливу увагу, що в технічному завданні зазначена сумісність п.7.2 та п. 7.3 з п.1, п.2, та п.3.
7. Щодо V-lock: у зв’язку зі специфікою організації виробничих процесів Замовника освітлювальне обладнання призначене для використання не лише в студійних умовах з постійним живленням, а й в умовах виїзних зйомок, де гарантоване живлення може бути відсутнє. Беручи до уваги Ваше звернення, в технічне завдання буде внесено зміни, що це може бути адаптер з подовжувачем для підключення батарей типу V-Mount, які є в наявності в виробничому комплексі.”
Статус вимоги:
Задоволено