-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Прокладки з нікелю для ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС та ВП ХАЕС
Завершена
826 560.00
UAH з ПДВ
Скарга
Скасована
Відмінність технічних та якісних вимог до предмету закупівлі.
Номер:
60f5b4124c8f4babbf73dd65a2a105d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-001982-a.a2
Назва:
Відмінність технічних та якісних вимог до предмету закупівлі.
Скарга:
ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» вважає, що замовником допущено порушення, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі враховуючи наступне:
Відмінність технічних та якісних вимог до предмету закупівлі.
Відповідно до ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» при застосуванні переговорної процедури закупівлі предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації при процедурі відкритих торгів. Але замовник при переговорній процедурі суттєво змінив технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, не застосувавши в переговорній процедурі умову щодо необхідності відповідності товару – прокладки з нікелю 97/101х10 – вимогам Технічної специфікації до предмету закупівлі «Прокладка з нікелю для ущільнення вузлів приводів СУЗ верхнього блоку реактора ВВЕР-1000», що були обов’язковими при двох попередніх відкритих закупівлях, оголошених за № UA-2020-12-16-001990-b та за № UA-2021-02-04-003799-c. Опис предмету закупівлі за переговорною процедурою обмежується лише кількістю одиниць товару, найменуванням товару та їх розмірами, місцем поставки та строком поставки – до 30 травня 2021 р.
Зміна вимог до учасників закупівлі в частині контролю якості товару.
Крім того, вище зазначеною Технічною специфікацією в п. А. 4.2. встановлювалась суттєва вимога до постачальника протягом одного місяця з моменту укладання контракту на поставку прокладок з нікелю надати замовнику на затвердження план якості до початку виготовлення продукції. Сам план якості повинен відповідати вимогам СОУ НАЕК 039. Крім того, п.п. А. 4.4.- А.5.4 вказаної Технічної специфікації виготовлення продукції має відбуватись під контролем замовника та застосуванням строго регламентованої процедури прийняття товару по якості.
Але замовник в переговорній процедурі не висовує вимогу до постачальника ні щодо умов узгодження плану якості ні щодо перевірки якості товару в контрольній точці. Таке нехтування умовами якості до предмету закупівлі, враховуючи, стратегічне значення об’єкту та технічне призначення предмету закупівлі в роботі атомних електростанцій може поставити під загрозу питання національної безпеки.
Зміна строків поставки товару.
При вищезазначених відкритих закупівлях вимоги Технічної специфікації, від яких замовник відійшов при переговорній процедурі, щодо тривалості процедури узгодження плану якості із замовником та процедури контролю якості товару, передбачена п.п. А. 4.4.- А.5.4 вище вказаної Технічної специфікації, об’єктивно створювали перешкоди у своєчасному виконанні контракту практично у 10-денний термін. Зміна замовником технічних та якісних вимог до товару в переговорній процедурі та встановлення постачальнику фактично місячного строку на поставку без прив’язки цього строку до процедури узгодження плану якості та контролю якості товару під час виробництва завідомо поставила учасників переговорної процедури та учасників відкритих процедур і нерівне, неконкурентне становище, що суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зміна очікуваної вартості закупівлі.
При перших відкритих торгах, оголошених за номером № UA-2020-12-16-001990-b очікувана вартість закупівлі за лотами 2,4, 6 становила в загальному 757680,00 грн. (зокрема, по лоту №2, я і в по відкритій закупівлі за № UA-2021-02-04-003799-c – вартість становила 344400,00 грн.). ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» по відкритій закупівлі за № UA-2020-12-16-001990-b заявляло пропозицію по збільшенню вартості закупівлі на 14,3%, що б в сумі становило за лот 2, 4, 6 - 866014,24 грн., але замовник відмовив у збільшенні очікуваної вартості закупівлі, при цьому при застосуванні переговорної процедурі орієнтовна вартість закупівлі була збільшена замовником до 826560,00 грн.
Оголошення неповних результатів переговорної процедури.
В обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі замовник зазначив, що отримав від ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» техніко-комерційну пропозицію щодо предмету закупівлі, але, всупереч вимогам п.п. 4,5 частини 6 ст. 40 ЗУ «Про державні закупівлі», навіть не вказав в протоколі розкриття тендерних пропозицій UA-2021-04-15-001982-a ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» в якості учасника даної закупівлі та зміст його комерційної пропозиції.
Вище зазначенні обставини ставлять під сумнів об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі UA-2021-04-15-001982-a .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
26.04.2021 00:04
Скарга
Скасована
Відмінність технічних та якісних вимог до предмету закупівлі.
Номер:
10dfb526263f4669808711e95a748119
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-001982-a.a1
Назва:
Відмінність технічних та якісних вимог до предмету закупівлі.
Скарга:
ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» вважає, що замовником допущено порушення, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі враховуючи наступне:
Відмінність технічних та якісних вимог до предмету закупівлі.
Відповідно до ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» при застосуванні переговорної процедури закупівлі предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації при процедурі відкритих торгів. Але замовник при переговорній процедурі суттєво змінив технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, не застосувавши в переговорній процедурі умову щодо необхідності відповідності товару – прокладки з нікелю 97/101х10 – вимогам Технічної специфікації до предмету закупівлі «Прокладка з нікелю для ущільнення вузлів приводів СУЗ верхнього блоку реактора ВВЕР-1000», що були обов’язковими при двох попередніх відкритих закупівлях, оголошених за № UA-2020-12-16-001990-b та за № UA-2021-02-04-003799-c. Опис предмету закупівлі за переговорною процедурою обмежується лише кількістю одиниць товару, найменуванням товару та їх розмірами, місцем поставки та строком поставки – до 30 травня 2021 р.
Зміна вимог до учасників закупівлі в частині контролю якості товару.
Крім того, вище зазначеною Технічною специфікацією в п. А. 4.2. встановлювалась суттєва вимога до постачальника протягом одного місяця з моменту укладання контракту на поставку прокладок з нікелю надати замовнику на затвердження план якості до початку виготовлення продукції. Сам план якості повинен відповідати вимогам СОУ НАЕК 039. Крім того, п.п. А. 4.4.- А.5.4 вказаної Технічної специфікації виготовлення продукції має відбуватись під контролем замовника та застосуванням строго регламентованої процедури прийняття товару по якості.
Але замовник в переговорній процедурі не висовує вимогу до постачальника ні щодо умов узгодження плану якості ні щодо перевірки якості товару в контрольній точці. Таке нехтування умовами якості до предмету закупівлі, враховуючи, стратегічне значення об’єкту та технічне призначення предмету закупівлі в роботі атомних електростанцій може поставити під загрозу питання національної безпеки.
Зміна строків поставки товару.
При вищезазначених відкритих закупівлях вимоги Технічної специфікації, від яких замовник відійшов при переговорній процедурі, щодо тривалості процедури узгодження плану якості із замовником та процедури контролю якості товару, передбачена п.п. А. 4.4.- А.5.4 вище вказаної Технічної специфікації, об’єктивно створювали перешкоди у своєчасному виконанні контракту практично у 10-денний термін. Зміна замовником технічних та якісних вимог до товару в переговорній процедурі та встановлення постачальнику фактично місячного строку на поставку без прив’язки цього строку до процедури узгодження плану якості та контролю якості товару під час виробництва завідомо поставила учасників переговорної процедури та учасників відкритих процедур і нерівне, неконкурентне становище, що суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зміна очікуваної вартості закупівлі.
При перших відкритих торгах, оголошених за номером № UA-2020-12-16-001990-b очікувана вартість закупівлі за лотами 2,4, 6 становила в загальному 757680,00 грн. (зокрема, по лоту №2, я і в по відкритій закупівлі за № UA-2021-02-04-003799-c – вартість становила 344400,00 грн.). ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» по відкритій закупівлі за № UA-2020-12-16-001990-b заявляло пропозицію по збільшенню вартості закупівлі на 14,3%, що б в сумі становило за лот 2, 4, 6 - 866014,24 грн., але замовник відмовив у збільшенні очікуваної вартості закупівлі, при цьому при застосуванні переговорної процедурі орієнтовна вартість закупівлі була збільшена замовником до 826560,00 грн.
Оголошення неповних результатів переговорної процедури.
В обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі замовник зазначив, що отримав від ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» техніко-комерційну пропозицію щодо предмету закупівлі, але, всупереч вимогам п.п. 4,5 частини 6 ст. 40 ЗУ «Про державні закупівлі», навіть не вказав в протоколі розкриття тендерних пропозицій UA-2021-04-15-001982-a ТОВ «Інтер-Контакт-Пріор» в якості учасника даної закупівлі та зміст його комерційної пропозиції.
Вище зазначенні обставини ставлять під сумнів об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі UA-2021-04-15-001982-a .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
25.04.2021 20:39