-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (Мило)
Мило (для потреб Вуглегірської ТЕС, Зміївської ТЕС, Трипільської ТЕС, ВП «Ременерго» ПАТ«Центренерго»); 33711900-6 Мило; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова; Вид забезпечення тендерних пропозиції. Банківська гарантія ( Умови забезпечення та спосіб надання викладені в Додатку №6 до Тендерної документації);
Торги не відбулися
1 545 989.75
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 15 459.90 UAH
мін. крок: 1% або 15 459.90 UAH
Період оскарження:
15.04.2021 14:51 - 27.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
7c6a4f8b39bc462cb9a442ba94172968
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-001964-a.a2
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 29.04.2021 № 136 /юр/21.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 29.04.21.pdf 29.04.2021 15:21
- Скарга 29.04.21.pdf.(1).P7S 29.04.2021 15:21
- Скарга 29.04.21.pdf.(2).P7S 29.04.2021 15:21
- рішення від 05.05.2021№9716+лист замовнику+лист скаржнику.pdf 06.05.2021 11:21
- інформація про перенесення розгляду скарги від 17.05.2021 №8538.pdf 18.05.2021 10:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2021 №11893.pdf 31.05.2021 16:24
- рішення від 28.05.2021№11893.pdf 02.06.2021 22:24
- Ґрунтовні пояснення по суті скарги UA-2021-04-15-001964-a.a2.doc 11.05.2021 15:57
- Ґрунтовні пояснення по суті скарги UA-2021-04-15-001964-a.a2.pdf 11.05.2021 15:57
- Протокол №30-ВЗ від 22.06.2021.pdf 22.06.2021 16:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.04.2021 15:33
Дата розгляду скарги:
17.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.05.2021 11:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.06.2021 22:24
Дата виконання рішення Замовником:
22.06.2021 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ВИРІШИЛИ:
1. Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11893-р/пк-пз від 28.05.2021.
2. Внести зміни та затвердити Тендерну документацію в новій редакції відповідно Додатку № 1 до цього протоколу.
3. Розмістити в електронній системі закупівель Тендерну документацію викладену в новій редакції та перелік змін до Тендерної документації у редакції Додатку № 2 до цього протоколу на закупівлю 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (Мило) .
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги та невідповідність вибору предмету закупівлі
Номер:
fb52c13145b143aca5a6c3b79fc631c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-001964-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги та невідповідність вибору предмету закупівлі
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацією, ми звертаємось до Замовника з вимогою внести зміни у тендерну документацію з наступних підстав:
1) 19 червня 2020 року набув чинності Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 (далі - Наказ № 708). Наказ № 454 від 17.03.2016 втратив чинність. Наказ №708 затверджує новий порядок визначення предмета закупівлі. Відповідно до Наказу №708, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Мило туалетне, мило господарське та мило рідке належить до коду ДК 021:2015 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи, в той час як миючий засіб для підлоги, засіб миючий для унітазів, засіб для миття посуду, засіб миючий для скла належить до коду 39830000-9 Продукція для чищення.
У зв’язку з цим, вимагаємо розділити предмет закупівлі у відповідності до затвердженого порядку вибору предмету закупівлі. Нагадуємо, що відповідальність за неправильність визначення коду зазначена в статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, яка тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
2) Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації, учасники повинні надати підтвердження того, що фахівці компанії учасника дійсно проходили навчання згідно вимог стандартів ISO 22000:2005, ISO 19011:2011 та BRC for Consumer Products.
Стандарт ISO 22000 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до організацій будь-якого харчового ланцюга» було розроблено задля контролю безпечності харчової продукції Міжнародною організацією по стандартизації (ISO). Даний стандарт встановлює вимоги до системи управління в організаціях, що пов’язані з виробництвом і споживанням харчових продуктів, і направлений на демонстрацію їх здатності контролювати безпеку харчової продукції та гарантувати, що випущена ними продукція є безпечною для споживачів.
Маємо також зазначити, що стосовно положень Закону України №1602-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», а насамперед, Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація НАССР «Сертифікат Системи управління безпекою харчових продуктів (ХАССП) (система НАССР є свідоцтвом відповідності системи безпеки харчових продуктів вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2007, ISO 22000:2005, ISO -9001) не є обов’язковою для не виробників харчових продуктів. (зі змінами та доповненнями). Згідно до п.7 ст.21 – «Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю в критичних точках не є обов’язковою». Згідно частини 2 статті 32 – «Сертифікація харчових продуктів необов’язкова.
Тобто, проведення навчання фахівців згідно стандартів ISO 22000:2005 є незаконною та дискримінаційною вимогою з точки зору законодавства України та встановленого предмету закупівлі зокрема, що обмежує потенційне коло учасників.
У випадку ігнорування наших вимог, ми звернемось до Антимонопольного комітету України зі скаргою на дискримінаційні умови закупівлі та протиправні дії Замовника в порядку проведення процедури відкритих торгів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Додаток до протоколу від №30-ВВ від 27.04.2021.doc 27.04.2021 15:44
- Протокол №30-ВВ від 27.04.2021.docx 27.04.2021 15:44
Дата подачі:
24.04.2021 08:25
Вирішення:
Стосовно пункту 1 вимоги:
Найближчим часом в Тендерну документацію будуть внесені зміни.
Стосовно пункту 2 вимоги:
На основі аналізу вимог, що викладені в Законі України №771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – ЗУ №771/97-ВР) та в міжнародних стандартах ДСТУ ISO 22000:2007 і ДСТУ ISO 19011:2012, визначено основні засади, етапи та специфіку управління системи управління безпечністю харчових продуктів.
Наразі законодавство України дійсно не вимагає сертифікації систем НАССР. Проте загальновизнано, що основним нормативним документом, який встановлює вимоги до використання систем управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП), є стандарт ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга».
У Додатку №3 ТД ПАТ «Центренерго» зазначено про те, що учасники тендеру - повинні надати підтвердження того, що фахівці компанії учасника дійсно проходили навчання згідно вимог стандартів ISO 22000 – для цього не потрібно підтвердження сертифікації систем НАССР.
Стосовно дії п.7 ст.21 ЗУ №771/97-ВР – «Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю в критичних точках не є обов’язковою».
Так ТД ПАТ «Центренерго» не містить такої вимоги!
Відповідно до ЗУ №771/97-ВР у статті 20 «Обов’язки операторів ринку» передбачено, що розробка, впровадження і застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССP – Hazard Analysis and Critical Control Points), для операторів ринку/підприємств є обов’язковими.
А статтею 21 ЗУ №771/97-ВР встановлено вимоги щодо застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а саме:
абз.1. Оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Для повноцінного забезпечення функціонування цієї системи оператори ринку/організації мають встановлювати, впроваджувати та підтримувати програми, зокрема навчання персоналу.
Персонал операторів ринку, який виконує діяльність, що впливає на безпечність харчових продуктів, повинен бути компетентним і мати належну освіту, підготовленість, кваліфікацію та досвід.
Оператор ринку/організація повинна:
a) визначити необхідний рівень компетентності для персоналу, чия діяльність впливає на безпечність харчових продуктів;
b) організовувати навчання або виконувати інші дії для забезпечення необхідних рівнів компетентності персоналу;
c) забезпечувати належну підготовленість персоналу, відповідального за моніторинг, коригування та коригувальні дії в межах системи управління безпечністю харчових продуктів;
Статус вимоги:
Задоволено