-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з монтажу систем пожежної сигналізації та оповіщення їдальні, майстерні та спортивної зали КЗО «Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр № 1» ДОР» за адресом: 49105, м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 171
Завершена
956 235.29
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 781.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 781.18 UAH
Період оскарження:
15.04.2021 14:35 - 29.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
На дії Замовника
Номер:
43155a8580734e1e8ff565095a094cf6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-008964-b.c4
Назва:
На дії Замовника
Скарга:
Не відповідність учасника кваліфікаційним вимогам
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.pdf 20.06.2021 15:43
- рішення від 24.06.2021 № 14266 + лист Замовнику.pdf 24.06.2021 22:21
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.07.2021 №15184.pdf 07.07.2021 14:29
- рішення від 06.07.2021 №15184.pdf 09.07.2021 17:15
- Пояснення від НРЦ № 1.doc 30.06.2021 11:20
- Пояснення.PDF 30.06.2021 11:20
- Лист.PDF 15.07.2021 14:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.06.2021 15:54
Дата розгляду скарги:
06.07.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2021 22:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.07.2021 17:16
Дата виконання рішення Замовником:
15.07.2021 14:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерний комітет Комунального закладу освіти «Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр № 1» Дніпропетровської обласної ради» повідомляє про скасування рішення про визначення ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" переможцем процедури закупівлі: Послуги з монтажу систем пожежної сигналізації та оповіщення їдальні, майстерні та спортивної зали КЗО «Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр № 1» ДОР» за адресом: 49105, м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 171 (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи) (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-15-008964-b), згідно протоколу № 8 від 15.07.2021 року, відповідно до рішення № 15184-р/пк-пз від 06.07.2021 року.
Вимога
Є відповідь
Стосовно ненадання
Номер:
585af4e7bafa4c029246a5688f0f4ed2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-008964-b.b3
Назва:
Стосовно ненадання
Вимога:
Відповідно до вимог ТД, Замовник вимагає надання "6) листа-згоди учасника з проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи, а також заповнений з боку Учасника, проект договору по предмету закупівлі – основні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю, що викладений в Додатку 1;" , відповідно до наданної документації ТОВ "Центр безпеки "ТОПАЗ"", учасник надав договір, з НАКЛАДЕНИМ підписом та печаткою (без ПІБ та посади) та БЕЗ ЗАПОВНЕННЯ зі свого боку договору, основних умов та т.і. Чим обумовлене рішення про визнання переможця?
Пов'язані документи:
Учасник
- 44. Підписаний проект договору.pdf 16.06.2021 15:13
Дата подачі:
16.06.2021 15:13
Вирішення:
Учасник, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надав у складі тендерної пропозицію лист-згоду з проектом договору №001-5 від 30.04.2021 р., а також довідку з відомостями про Учасника №001-17 від 30.04.2021 р., та кошторисну документацію що містить усю необхідну інформацію передбачену для заповнення в Проекті договору.
Замовником, перед прийняттям рішення було проаналізовано практику АМКУ зі схожих ситуацій. Відповідно до рішення № 7933-р/пк-пз від 14.04.2021 (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-01-28-011626-b), в даному рішенні відповідно до розгляду п.1.2. Скарги, АМКУ зазначив, що статтею 31 Закону не передбачено як підставу відхилення Пропозиції невідповідність пропозиції вимогам Документації. Скаржника дискваліфікували за те, що він не надав довідку в довільній формі щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на запропонований предмет закупівлі, однак така інформація містилася в файлі «Форма пропозиції», а тому Скаржника було неправомірно відхилено. Також відповідно до п. 2.2. цього ж Рішення, АМКУ знову дійшов висновку, що не надання або не зазначенні інформації в певному документі не є підставою для дискваліфікація, якщо така інформація міститься в іншому документі тендерної пропозиції Учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні вимоги
Номер:
66c6e4ee610343798fed685d696ed20b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-008964-b.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Зазначено в документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2021-04-15-008964-b.docx 30.04.2021 16:31
- Скарга UA-2021-04-15-008964-b.pdf 30.04.2021 16:31
- Рішення від 06.05.2021 № 9876 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf 07.05.2021 10:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.05.2021 № 10899.pdf 19.05.2021 17:40
- Рішення від 18.05.2021 № 10899.pdf 21.05.2021 15:51
- Пояснення.doc 11.05.2021 14:55
- Пояснення від НРЦ № 1.pdf 11.05.2021 14:55
- Лист.PDF 25.05.2021 16:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.04.2021 16:46
Дата розгляду скарги:
18.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.05.2021 10:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.05.2021 15:52
Дата виконання рішення Замовником:
25.05.2021 16:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерний комітет Комунального закладу освіти «Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр № 1» Дніпропетровської обласної ради» повідомляє про внесення змін до тендерної документації по закупівлі: Послуги з монтажу систем пожежної сигналізації та оповіщення їдальні, майстерні та спортивної зали КЗО «Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр № 1» ДОР» за адресом: 49105, м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 171 (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи) (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-15-008964-b), згідно протоколу № 6 від 25.05.2021 року, відповідно до рішення № 10899-р/пк-пз від 18.05.2021 року.
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
a8772bcf90874dbf8cf5d19390002294
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-008964-b.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
1.Відповідно до частини 1 Розділу ІІІ ТД Замовником встановлено, що дата створених (наданих) учасником документів не повинна бути раніше чим дата оприлюднення оголошення даної закупівлі.
Датою оприлюднення оголошення даної процедури закупівлі - 15.04.2021 р., тобто датою створених (наданих) документів повинна бути дата – 15.04.2021 або більш пізня, ми вважаємо дану вимогу дискримінаційну, та таку, що порушує принципи ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних причин:
- відповідно до п.3 ч.1 Розділу ІІІ Замовник вимагає надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника, щодо підпису документів тендерної пропозиції;
Повноваження щодо підпису документів підтверджуються:
- для юридичної особи:
протоколом установчих/загальних зборів (або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або рішенням засновника) та наказом (копією наказу) / розпорядженням (копією розпорядження) про призначення або про вступ на посаду
або, у разі підписання документів пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом, - довіреністю/дорученням та документальним підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення;
або іншим документом що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
- для фізичної особи або фізичної особи-підприємця:
Довідку, у довільній формі, щодо паспортних даних (серія, №, дата видачі та орган, який його видав, дата народження), (у разі, якщо підписувати пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально завірену довіреність або доручення, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис пропозиції).
лист-згоду (за підписом уповноваженої особи) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних
Тобто, протокол установчих/загальних зборів (або виписка з протоколу установчих/загальних зборів або рішенням засновника) та наказ (копія наказу) / розпорядження (копія розпорядження) про призначення або про вступ на посаду або, у разі підписання документів пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом, - довіреність/доручення та документальне підтвердження повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення, повинні бути створені 15.04.2021 р. або на більш пізню дату.
Отже, участь у даній закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, що призначили посадову особу на підписання документів 15.04.2021р. або на більш пізню дату. Встановленням даної вимоги Замовник значно обмежив кількість потенційних Учасників, нас у тому числі, а також порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
- відповідно до частини 1 Розділу ІІІ ТД Замовником встановлено, що Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" шляхом накладання КЕП.
У законі України «Про електронні довірчі послуги» міститься визначення кваліфікованого електронного підпису (КЕП), а саме: кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. У зв’язку з тим, що, з 7 листопада 2018 року даний закон вступив в силу, тому будь-хто, за бажанням або у разі необхідності може отримати КЕП з даної дати. Кваліфікований електронний підпис діє протягом 2-х років.
Тобто, Учасник який отримав КЕП відповідно до ЗУ «Про електронні довірчі послуги», термін дії яких ще не минув, не зможе взяти участь у даній процедурі закупівлі, якщо отриманий КЕП до моменту оголошення даної закупівлі (до 15.04.2021р.). Встановленням даної вимоги Замовник значно обмежив кількість потенційних Учасників, нас у тому числі, а також порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
- відповідно до частини 2 Додатку №3 до ТД Замовник встановив кваліфікаційний критерій – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та на підтвердження відповідності вимагається подання: Скани з оригіналу (ів) аналогічного (их) договору (ів) стосовно предмету закупівлі. Аналогічний договір (не менше 1-го договору) з додатками та документи, що підтверджують виконання цього договору, а саме: первинні документи, що визначені в аналогічному договорі (акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо)
Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір.
Тобто, відповідно до умов ТД, Замовник вимагає надати Аналогічний договір (не менше 1-го) з додатками та документами, що підтверджують виконання цього договору який укладений 15.04.2021р. або на більш пізню дату та є повністю виконаним.
Отже, участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які уклали договір 15.04.04.2021 р. та повністю виконали його до 05.05.2021 р. (закінчення періоду подачі пропозицій).
Встановленням даної вимоги Замовник значно обмежив кількість потенційних Учасників, нас у тому числі, а також порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
- Відповідно до п.2.3. ч.2 Додатку № 3 до ТД Замовник вимагає подання:
Лист - відгук (рекомендаційний лист, тощо) від замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів), які мають бути складені на офіційному бланку замовника (за наявності), завірені підписом керівника замовника, датовані, містити інформацію щодо дати укладення договору, його номеру (за наявності), найменування виконуваних робіт (послуг) згідно договору; інформацію про: дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині якості, повноти виконання робіт (послуг), дотримання календарного графіку виконання робіт (послуг), достатність кваліфікації працівників.
Тобто, лист-відгук повинен бути виданий не раніше 15.04.2021 р. Замовник, встановленням даної вимоги обмежує Нас в праві участі у даній закупівлі. Ми маємо значний, багаторічний досвід з надання послуг аналогічних до предмету даної закупівлі, а також листи-відгуки, які підтверджують належне та якісне надання послуг, проте вони видані раніше 15.04.2021 р. З незалежних від нас причин, у момент з 15.04.2021 р. і до закінчення терміну подання пропозицій з даної закупівлі, відсутня можливість отримати лист-відгук. Не у всіх Виконавців є можливість встановити контакт з попереднім Замовником та отримати лист-відгук вчасно. Крім того, Учасники ніяк не можуть впливати на попередніх замовників, щодо надання відповідного листа-відгуку. Замовники, з якими у минулому були правовідносини, не є стороною у даній ситуації та не мають ніякого відношення до даної процедури закупівлі. Також, законодавчо не врегульоване питання щодо обов’язковості видачі листів-відгуків, та строків на здійснення відповідних дій.
Встановленням даної вимоги Замовник значно обмежив кількість потенційних Учасників, нас у тому числі, а також порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
- Відповідно до п.2.2. Інші документи, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам документації Додатку № 3 до ТД Замовник вимагає подання:
Установчий документ (установчий акт, статут, засновницький договір, положення, або ін.) (за наявності) (для юридичних осіб).
Тобто, відповідно до вимог ТД установчий документ (установчий акт, статут, засновницький договір, положення, або ін..) повинен бути створений та зареєстрований 15.04.2021р. або на більш пізню дату.
Відповідно до ч. 1 ст..57 ГКУ, установчими документами суб’єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб’єкта господарювання.
Отже, участь, у даній процедурі закупівлі, зможуть взяти лише новостворені Учасники або ті, що вносять зміни до Статуту у період з 15.04.2021р. по 05.05.2021 р. (закінчення періоду подачі пропозицій).
Встановленням даної вимоги Замовник значно обмежив кількість потенційних Учасників, нас у тому числі, а також порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
- Відповідно до п.2.4. Інші документи, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам документації Додатку № 3 до ТД Замовник вимагає подання:
Відомості з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів;
Замовник, встанови вимогу, що суперечить сама собі, оскільки, якщо Учасник подасть відомості з ЄДРПОУ які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів, на відповідність вище вказаної вимоги, то такого Учасника прийдеться дискваліфікувати на підставі невідповідності наданої довідки вимогам ТД, а саме: частини 1 Розділу ІІІ ТД - дата створених (наданих) учасником документів не повинна бути раніше чим дата оприлюднення оголошення даної закупівлі.
Встановленням даної вимоги Замовник значно обмежив кількість потенційних Учасників, нас у тому числі, а також порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
- Відповідно до п.2.9. Інші документи, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам документації Додатку № 3 до ТД Замовник вимагає подання:
Ліцензії (дозволи, висновки) на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі (у разі необхідності отримання ліцензії згідно із нормами чинного законодавства). У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні нормативно правові акти законодавства.
Тобто, відповідно до вимог ТД Ліцензії (дозволи, висновки) на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі (у разі необхідності отримання ліцензії згідно із нормами чинного законодавства) повинен бути оформлений 15.04.2021р. або на більш пізню дату.
Отже, участь, у даній процедурі закупівлі, зможуть взяти лише ті Учасники, що отримали відповідні ліцензії (дозволи, висновки) на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі (у разі необхідності отримання ліцензії згідно із нормами чинного законодавства) у період з 15.04.2021р. по 05.05.2021 р. (закінчення періоду подачі пропозицій).
Встановленням даної вимоги Замовник значно обмежив кількість потенційних Учасників, нас у тому числі, а також порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Вимагаємо внести зміни до ТД, та виключити вимогу частини 1 Розділу ІІІ ТД стосовно дата створених (наданих) учасником документів не повинна бути раніше чим дата оприлюднення оголошення даної закупівлі.
2. Відповідно пункту 10 Переліку документів, які надаються Учасниками для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону Додатку №3 до ТД Замовник вимагає від переможця на виконання вимоги статті 17 Закону подання:
Електронна довідка або довідка, або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що діє станом на дату подання документа, або інформація про наявність такої заборгованості, видана Контролюючим органом.
Відповідно до частини п’ятої статті 17 Закону замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Інформація про відсутність заборгованості автоматично формується в системі Прозорро відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11 затверджено Порядок взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі.
Встановленням даної вимоги Замовник значно обмежив кількість потенційних Учасників, нас у тому числі, а також порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Вимагаємо внести зміни до ТД, виклавши її у наступній редакції:
Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в системі Прозорро в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України.
3. Відповідно до Додатку №3 до ТД Замовник вимагає подання:
Документи (інформацію), що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен надати Замовнику у строк, що не перевищує 3 (трьох) календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до ч. 6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Встановленням даної вимоги Замовник значно обмежив кількість потенційних Учасників, нас у тому числі, а також порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Вимагаємо внести зміни до ТД, виклавши її у наступній редакції:
Документи (інформацію), що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен надати Замовнику у строк, що не перевищує 10 (десяти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до частини п’ятої статті 17 Закону замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
4. Відповідно до Додатку №3 до ТД Замовник вимагає подання:
Документ про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), виданий органами доходів і зборів може бути наданий переможцем до моменту укладання договору про закупівлю.
Відповідно до ч. 6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Відповідно до частини п’ятої статті 17 Закону замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Інформація про відсутність заборгованості автоматично формується в системі Прозорро відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11 затверджено Порядок взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі.
Встановленням даної вимоги Замовник значно обмежив кількість потенційних Учасників, нас у тому числі, а також порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Вимагаємо внести зміни до ТД, виклавши її у наступній редакції:
Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в системі Прозорро в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України.
5. Відповідно до ч. 1 Розділу ІІІ ТД Замовник вимагає:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" шляхом накладання КЕП.
Відповідно до ЗУ «Про електронні довірчі послуги» удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Відповідно до Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова) Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Встановленням даної вимоги Замовник значно обмежив кількість потенційних Учасників, нас у тому числі, а також порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виклавши її у наступній редакції:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" шляхом накладання КЕП або УЕП.
6. Відповідно до п.2.3. ч.2 Додатку № 3 до ТД Замовник вимагає подання:
Лист - відгук (рекомендаційний лист, тощо) від замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів), які мають бути складені на офіційному бланку замовника (за наявності), завірені підписом керівника замовника, датовані, містити інформацію щодо дати укладення договору, його номеру (за наявності), найменування виконуваних робіт (послуг) згідно договору; інформацію про: дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині якості, повноти виконання робіт (послуг), дотримання календарного графіку виконання робіт (послуг), достатність кваліфікації працівників.
Лист – відгук (рекомендаційний лист) – форма в якій зазначається інформація спеціаліста (керівника) перед адресатом на користь третьої особи, що не бере участь у листуванні, з приводу будь-якої виконаної нею роботи (послуги). Також, не усі Замовники вимагають календарний графік до Договорів, а інформація стосовно дотримання календарного графіку тотожна інформації стосовно дотримання строків виконання робіт (послуг). Також, хотілося б звернути увагу на абсурдність вимоги стосовно достатньої кваліфікації працівників – якщо б працівники, що надавали послуги, відповідно до предмета Договору, аналогічного даній закупівлі, володіли недостатньою кваліфікацією, то неможливо було б надати послуги якісно, в строк та в повному обсязі, а також отримати позитивний лист-відгук від контрагента.
Також, відповідно до внутрішньої структури установи, організації, надавати та підписувати листи-відгуки може не лише керівник, а будь-яка уповноважена на те особа.
Замовник, встановленням даної вимоги, обмежує Нас, та інших потенційних Учасників, в праві на участь у даній закупівлі. Ми маємо значний, багаторічний досвід з надання послуг аналогічних до предмету даної закупівлі, а також листи-відгуки, які підтверджують належне та якісне надання послуг, проте, вони відповідають стилю ділового листування, у зв’язку з чим інформація про дотримання графіку виконання робіт (послуг), достатність кваліфікації працівників . З незалежних від нас причин, у нас відсутня можливість отримати лист з усіма встановленими вимогами. Не у кожного Виконавця є можливість встановити контакт з попереднім Замовником та отримати лист-відгук у якому буде відображена не потрібна інформація. Крім того, Учасники ніяк не можуть впливати на попередніх замовників, щодо надання відповідного листа-відгуку. Замовники, з якими у минулому були правовідносини, не є стороною у даній ситуації та не мають ніякого відношення до даної процедури закупівлі.
Встановленням даних вимог Замовник значно обмежив кількість потенційних Учасників, нас у тому числі, а також порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виклавши її у наступній редакції:
Лист - відгук (рекомендаційний лист, тощо) від замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів), які мають бути складені на офіційному бланку замовника (за наявності), завірені підписом уповноваженої на те особи від замовника, датовані, містити інформацію щодо дати укладення договору, його номеру (за наявності), найменування виконуваних робіт (послуг) згідно договору; інформацію про: дотримання учасником умов договору в частині якості, повноти виконання робіт (послуг) та дотримання строків.
Відповідно до Протоколу № 4 та Протоколу № 5 від 21 квітня 2021 року засідання тендерного комітету Комунальний заклад освіти «Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр № 1» Дніпропетровської обласної ради» щодо внесення змін до тендерної документації, було вирішено Внести відповідні зміни до тендерної документації по закупівлі: Послуги з монтажу систем пожежної сигналізації та оповіщення їдальні, майстерні та спортивної зали КЗО «Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр № 1» ДОР» за адресом: 49105, м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 171 (код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи) (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-15-008964-b).
Відповідно до ч. 2 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Під час розміщення відповідних змін та протоколів в електронній системі закупівель було видалено Додаток 2 та Додаток 3 до ТД, даним вчинком ви порушуєте принципи здійснення публічних закупівель» та недискримінації учасників, оскільки потенційні Учасники не зможуть правильно підготувати та подати ТП, що призведе до їхньої дискваліфікації та порушення їх прав.
Вимагаємо розмістити ТД, проект Договору та Протоколи змін коректно та у відповідності до вимог Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2021 12:05
Вирішення:
Доброго дня!
Шановний учасник на вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. По першій вимозі, що стосується дати. Якщо уважно читати тендерну документацію то ми
бачимо: «…Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі
обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва
виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, посада та підпис
уповноваженої особи учасника, печатка (за наявності). Дата створених (наданих) учасником
документів не повинна бути раніше чим дата оприлюднення оголошення даної закупівлі….»
Тобто ми бачимо, що вимога стосовно дати стосується тільки Документів, які
оформлюються Учасником в довільній формі та не стосується наказів, протоколів, актів,
договорів, інших документів які видані сторонніми організаціями.
Що стосується підпису пропозиції. В тендерній документації вказано:
«Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх
оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів
України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні
довірчі послуги" шляхом накладання КЕП.»
Тобто підписувати свою пропозицію необхідно з урахуванням вимог законів України "Про
електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" тим
ключем який дійсний на момент подачі тендерної документації та відповідає законам України.
2. По другій вимозі.
Згідно п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
«13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів
(обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо
розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених
законодавством країни реєстрації такого учасника.»
В нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано
«3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої
передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної
документації.»
Тобто замовник має право вимагати у переможця інформацію передбачену законодавством.
3. По третій вимозі.
Так звісно відповідно до ч. 6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець процедури
закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі
закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику
документи та ми маємо право вимагати надати у строк, що не перевищує 3 (трьох) календарних
днів.
4. По четвертій вимозі.
В нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано
«3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої
передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної
документації.»
Тобто замовник має право вимагати у переможця інформацію передбачену законодавством.
5. По п’ятій вимозі.
В тендерній документації вказано:
«Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх
оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів
України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні
довірчі послуги" шляхом накладання КЕП.»
Тобто підписувати свою пропозицію необхідно з урахуванням вимог законів України "Про
електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" тим
ключем який дійсний на момент подачі тендерної документації та відповідає законам України.
6. По шостій вимозі.
Якщо уважно читати тендерну документацію то ми бачимо, що вимагається надати Лист -
відгук (рекомендаційний лист, тощо) від замовника. Тобто жорсткої форми від якої Учасник не
повинен відступати не має. Нас дійсно цікавить інформація про учасника, як ви себе
зарекомендували як виконавець робіт/послуг, цікавить інформація про дотримання умов
договору, в тому числі в частині якості, повноти виконання робіт/послуг, дотримання
календарного графіку виконання робіт, чи не було нарікань з боку замовника на працівників.
Важливо, щоб в довідці, що містить інформацію про раніше виконані договори учасник указав
назву Замовника та його контактних осіб (прізвище та номер телефону). Для того щоб ми мали
змогу самостійно зв’язатися з замовниками та перевірити інформацію надану учасником. Що до
підпису Листа–відгука директором повідомляємо, що будь-яка особа не може володіти всією
інформацією по виконаному договору та підписувати даний документ може лише керівник
(директор, уповноважена особа, керівник підрозділу тощо /підписант/).
Що стосується внесення змін в тендерну документацію. Ми вже давали відповідь:
«На майданчику виникла проблема із некоректною заміною файлів при редагуванні закупівлі,
в зв'язку з чим помилково замінився Додаток 3. На даний момент консультант майданчику
повідомив що створена технічна задача для відділу розробки з'ясувати в чому саме причина
такої невідповідності в файлах, та вирішення даного питання.»
Статус вимоги:
Відхилено