• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги пожежних і рятувальних служб

Послуги з цілодобового спостереження за системою протипожежної сигналізації

Завершена

49 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 490.00 UAH
Період оскарження: 15.04.2021 11:35 - 22.04.2021 14:55
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення статей 4 та 5 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 0eb58d8bd75e40e7a25fda7f1fe3ff1f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-15-004509-b.c1
Назва: Порушення статей 4 та 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовнику! Здійснюючі закупівлі Замовник зобов’язаний чітко дотримуватися ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Виходячи з наведеного ми вважаємо вимогу "Наявність ПЦС не більше ніж 30 км. від об’єктів Замовника!!!" такою, що порушує наші законні права та інтереси в участі у закупівлі з огляду на наступне: Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, у якого є сертіфікований ПЦС на відстані 35-40 км. від міста Маріуполь, ми не маємо можливості прийняти участь у закупівлі, що також є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників. Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей передавання тривожних сповіщень здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ( жодної вимоги щодо відстані розташування ПЦС ними не передбачено). Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "Послуги " на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначеної ліценції поширюється на всю територію України, а отже, компанії, які отримали вказану ліцензую, мають право виконувати роботи, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі у місті Маріуполі за умови, якщо в них там є представництво та працівники відповідної кваліфікації. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо виключити з тендерної документації вказану дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ДНЗ «МЦ ПТО» далі Замовник , здійснюючі закупівлі згідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» висунув вимогу, що до закупівлі послуги ПЦС які розташовані не більше ніж 30 км. від об’єкта Замовника виходячи по перше з вимог ЗУ «Про пожежну безпеку» для закладів освіти, де передбачено, що навчальні заклади повинні максимально забезпечити протипожежну безпеку здобувачам освіти . Також, вимоги ДБН В.2.5.-56:2014 вказують на те,що протипожежне обладнання Замовника у разі його виходу з ладу повинно бути усунуто в продовж 24 годин, а відстань більш ніж 30 км, не дає таку можливість для Виконавця, ця обставина загрожує здоров’ю та життю учнів, працівників та збереженню майна закладу освіти. Суттєвою вимогою в обігу документів є оригінали підписів та «мокрі» відбитки печатки на паперових носіях; віддалена відстань також може привести до ускладнень в обігу цих документів та привести до виникненням заборгованості та сплати штрафних санкцій Замовником. Таким чином, Замовник висовуючи вимоги на закупівлю послуги ПЦС, вказуючи відстань не більш ніж 30 км, не порушив виконання вимог ст.ст.4 «Планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель» та ст5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» ст.22 п. 3. «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Закону України «Про публічні закупівлі» , діяв виключно на підставі діючого законодавства України та, не допустив жодних дискримінаційних вимог в публічних закупівлях.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.04.2021 14:56