-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
24300000-7 Основні органічні та неорганічні хімічні речовини (санідез, хлоросан)
24300000-7 Основні органічні та неорганічні хімічні речовини (санідез, хлоросан)
Завершена
102 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 510.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 510.00 UAH
Період оскарження:
15.06.2017 13:45 - 20.06.2017 14:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
2725f9d6f09f44f394c3d02c22bf83d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-15-000613-a.a2
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику,зовсім не має сумніву, що закупівля договірна, бо судячи з відповіді ,Ви дали її формально. Ніхто не проти гранул, але для засипання біологічних відходів краще підходить порошок, та мова йшла про фасування 1,5кг. Не зрозуміло чим Вам краще таке фасування ніж те , яким ви користувались раніше - 1кг. В цьому є якась принципова різниця? В методичних вказівках кожного засобу є призначення, якщо там прописано - для дезінфекції відходів, то яке вам треба ще підтвердження, що засіб може використовуватись за призначенням? Спектр дії засобів теж зазначений і він в кожному засобі практично однаковий. Тож всі ваші відмови говорять про корупційну складову між замовником та постачальником. Тож ще раз пропонуємо внести зміни в документацію
Пов'язані документи:
Замовник
- відпов на вимогу.doc 20.06.2017 14:32
Дата подачі:
20.06.2017 10:15
Вирішення:
У відповідь на вимогу, повідомляємо наступне:
Дана Процедура закупівлі є допорогова.
Замовник може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно з п.6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.2016 №35 «Увимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» За таких умов це право, а не обов’язок замовника.
Згідно п.6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
З огляду на зазначене Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються.
Відповідно до ст.1 Закону України “Про захист економічної конкуренції”: «економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку”.
Дезінфекційні засоби, зазначені у тендерної документації, реалізує необмежене коло продавців. Проведений моніторинг ринку дезінфекційних засобів свідчить про наявність засобів зі схожими властивостями, які є еквівалентами засобам, зазначеним у тендерній документації.
Крім того, згідно з даними Державного реєстру дезінфекційні засоби, зазначені у технічних вимогах тендерної документації, виробляються щонайменше двома виробниками. Наявність двох виробників вже є запорукою економічної конкуренції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
20.06.2017 14:36
Підтвердження вирішення:
У відповідь на вимогу, повідомляємо наступне:
Дана Процедура закупівлі є допорогова.
Замовник може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно з п.6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.2016 №35 «Увимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» За таких умов це право, а не обов’язок замовника.
Згідно п.6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
З огляду на зазначене Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються.
Відповідно до ст.1 Закону України “Про захист економічної конкуренції”: «економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку”.
Дезінфекційні засоби, зазначені у тендерної документації, реалізує необмежене коло продавців. Проведений моніторинг ринку дезінфекційних засобів свідчить про наявність засобів зі схожими властивостями, які є еквівалентами засобам, зазначеним у тендерній документації.
Крім того, згідно з даними Державного реєстру дезінфекційні засоби, зазначені у технічних вимогах тендерної документації, виробляються щонайменше двома виробниками. Наявність двох виробників вже є запорукою економічної конкуренції.
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
d43cc0031f814c30895cfc853a102fa0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-15-000613-a.a1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено конкретну торгівельну марку товару із забороную надати еквівалент. Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, сформувавши предмет закупівлі без, виразу"або еквівалент". Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть запропонувати товар одразу по всім позиціям технічних вимог ТД.
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи навіть на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними фактами: конкретний склад : натрієва сіль дихлорізоціанурової кислоти не менше 58%, трихлорізоціануровая кислота не більше -17%, адипінова кислота не менше -5%, бікарбонат натрію не менше -10%, карбонат натрію не менше -10%.
13. Кількість літрів робочого розчину з 1.5 кг концентрату при обробці поверхонь при вірусних інфекціях не менше 4999,5 л при експозиції 60 хв, при поведенні генеральних прибирань в дитячих установах не менше 4999,5л при експозиції 30хв, в протитуберкульозних установах – 1249,5 л при експозиції 60хв.
14. Засіб повинен бути розфасований по 1.5 кг - гранули в індивідуальних упаковках.
Отже, з таким конкретно складом не існує іншого засобу, в п.14 вказана форма фасування по 1,5 кг, в той час коли всі інші хлоровмісні засоби ,які зареєстровані в Україні мають фасування по 1 кг, звідси далі і розрахунки згідно п.13 проводяться із 1,5кг концентрату. То чи буде це не відповідністю, якщо фасування буде 1кг?Саме такі окремі технічні характеристики створюють дискримінацію серед постачальників.
Таким чином, вважаємо, що викладенні вимоги є незаконними та порушують наші права, як потенційного учасника даних торгів. а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ:
усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2017 14:07
Вирішення:
відхилено, як необгрунтовану
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
16.06.2017 14:47
Підтвердження вирішення:
Виходячи з технічних можливостей установи, необхідно саме такий засіб та в даній формі фасування, так як для знезараження біологічних відходів використовуються сухі гранули без необхідності в приготування робочих розчинів, що спрощує роботу медичного персоналу та підвищує ефективність знезараження.