-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку ОСББ "Рідний дім-НВ" за адресою: бульвар Шевченка,3, м.Нововолинськ, Волинська область
Кількісні характеристики на Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: бульвар Шевченка,3, м. Нововолинськ, Волинська область наведені в Дефектному акті. Матеріали, які використовуються при виконанні робіт повинні відповідати вимогам державних стандартів, що ставлять вимоги до таких видів матеріалів.
Завершена
384 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 840.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 840.00 UAH
Період оскарження:
15.04.2021 10:37 - 21.04.2021 10:41
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
9a7e0a11853d45ff88abfe3b1fda6f15
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-002710-b.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
ВИКЛАДЕННЯ ОБСТАВИН.
16 квітня 2021 року на порталі Уповноваженого органу Житлово-комунальним підприємством Нововолинської міської ради (далі – Замовник) розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-04-15-002710-b щодо капітального ремонту покрівлі житлового будинку ОСББ «Рідний дім-НВ» за адресою: б-р. Шевченка, 3, м. Нововолинськ, Волинська обл.
28 квітня 2021 року за результатами вказаного аукціону замовником сформовано реєстр отриманих тендерних пропозицій, а саме: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ПоліссяБудСервіс-ПОО» - 366 146,13 грн; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» - 369 900,00 грн.
Згідно протоколу від 05.05.2021 року №55 замовником визначено переможця спрощеної закупівлі UA-2021-04-15-002710-b Товариство з обмеженою відповідальністю «ПоліссяБудСервіс-ПОО» з ціною остаточної тендерної пропозиції 366 146,13 грн та вирішено укласти договір з останнім.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд», як учасник вказаної закупівлі, не згодне з рішенням Житлово-комунального підприємства Нововолинської міської ради оформленого протоколом від 05.05.2021 року №55, з огляду на наступне.
Згідно п.7.1 розділу 7 «Кваліфікаційні вимоги» оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 16.04.2021 року замовником, серед іншого, визначено, що пропозиція подається учасником в електронному вигляді з накладенням ЕЦП/КЕП, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів (скановані файли в форматі pdf, мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів), мають містити підпис уповноваженої (посадової) особи учасника та повинні бути скріплені печаткою (за наявності). Учасник несе відповідальність за достовірність інформації, наданої у складі пропозиції, згідно п.п.7 ст.28 Закону (див. нижче).
Відповідно до п.7 додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 16.04.2021 року документом, що підтверджує повноваження керівника щодо підпису документів пропозиції учасника під час проведення електронних торгів та в разі перемоги право підпису договору може бути: а) виписка з протоколу засновників; б) копія наказу про призначення; в) довіреність або доручення; г) інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Згідно довідки від 19.04.2021 року №75 єдиним повноважним представником щодо представництва Товариства з обмеженою відповідальністю «ПоліссяБудСервіс-ПОО» в процедурі публічної закупівлі в т.ч. підписання тендерної пропозиції та договору є директор Демчук Петро Олексійович.
Проте, за наслідками перевірки тендерної документації, що подана через портал Уповноваженого органа, Товариства з обмеженою відповідальністю «ПоліссяБудСервіс-ПОО», а саме файла ЕЦП/КЕП «sign.p7s» за допомогою веб-порталу Центрального засвідчувального органу (режим доступу: https://czo.gov.ua/verify) встановлено наступне, вказаний ЕЦП/КЕП видано Демчуку Петру Олексійовичу, як фізичній особі для особистого користування.
Таким чином, ні пропозиція, ні будь-який інший документ у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПоліссяБудСервіс-ПОО» не підписана уповноваженою особою – директором підприємства, а тому не може вважатися належно оформленою з урахуванням кваліфікаційних вимог встановлених замовником.
ПРАВОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ.
Згідно ч.3 ст.12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до п.28 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Згідно ч.ч.1, 2 ст.14 Закону спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону.
Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Частиною 9 ст.14 Закону передбачено, що пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Відповідно до ч.ч.10-12 ст.14 Закону розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 цього Закону.
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Згідно ч.13 ст.14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 року №1082 (далі – Порядок) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
СУТЬ ВИМОГ.
Відповідно до ч.ч.7, 20 ст.14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Враховуючи наведене, керуючись ст.ст.12, 14 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Усунути порушення прав та законних інтересів Товариства з обмеженою відповідальність «Реконбуд», як учасника спрощеної закупівлі UA-2021-04-15-002710-b щодо капітального ремонту покрівлі житлового будинку ОСББ «Рідний дім-НВ» за адресою: б-р. Шевченка, 3, м. Нововолинськ, Волинська обл.
2. Скасувати рішення Житлово-комунального підприємства Нововолинської міської ради оформленого протоколом від 05.05.2021 року №55.
3. Відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПоліссяБудСервіс-ПОО», як учасника спрощеної закупівлі UA-2021-04-15-002710-b щодо капітального ремонту покрівлі житлового будинку ОСББ «Рідний дім-НВ» за адресою: б-р. Шевченка, 3, м. Нововолинськ, Волинська обл., з ціною остаточної тендерної пропозиції 366 146,13 грн.
Додатки:
- протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога з Протоколом 07.05.2021 10:39
- Додаток. Протокол 07.05.2021 10:40
Дата подачі:
07.05.2021 10:40
Вирішення:
Відповідно до п.3 Наказу Мінекономрозвитку від 11.06.20 р. №1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" передбачено накладення, на завантажені в електронну систему закупівель відповідні документи учасника, кваліфікованого електронного підпису (КЕП) посадової особи.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
07.05.2021 13:50
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
b87e0a8c241d481a8eeae9c3daf29cff
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-002710-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
ВИКЛАДЕННЯ ОБСТАВИН.
16 квітня 2021 року на порталі Уповноваженого органу Житлово-комунальним підприємством Нововолинської міської ради (далі – Замовник) розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-04-15-002710-b щодо капітального ремонту покрівлі житлового будинку ОСББ «Рідний дім-НВ» за адресою: б-р. Шевченка, 3, м. Нововолинськ, Волинська обл.
28 квітня 2021 року за результатами вказаного аукціону замовником сформовано реєстр отриманих тендерних пропозицій, а саме: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ПоліссяБудСервіс-ПОО» - 366 146,13 грн; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» - 369 900,00 грн.
Згідно протоколу від 05.05.2021 року №55 замовником визначено переможця спрощеної закупівлі UA-2021-04-15-002710-b Товариство з обмеженою відповідальністю «ПоліссяБудСервіс-ПОО» з ціною остаточної тендерної пропозиції 366 146,13 грн та вирішено укласти договір з останнім.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд», як учасник вказаної закупівлі, не згодне з рішенням Житлово-комунального підприємства Нововолинської міської ради оформленого протоколом від 05.05.2021 року №55, з огляду на наступне.
Згідно п.7.1 розділу 7 «Кваліфікаційні вимоги» оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 16.04.2021 року замовником, серед іншого, визначено, що пропозиція подається учасником в електронному вигляді з накладенням ЕЦП/КЕП, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів (скановані файли в форматі pdf, мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів), мають містити підпис уповноваженої (посадової) особи учасника та повинні бути скріплені печаткою (за наявності). Учасник несе відповідальність за достовірність інформації, наданої у складі пропозиції, згідно п.п.7 ст.28 Закону (див. нижче).
Відповідно до п.7 додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 16.04.2021 року документом, що підтверджує повноваження керівника щодо підпису документів пропозиції учасника під час проведення електронних торгів та в разі перемоги право підпису договору може бути: а) виписка з протоколу засновників; б) копія наказу про призначення; в) довіреність або доручення; г) інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Згідно довідки від 19.04.2021 року №75 єдиним повноважним представником щодо представництва Товариства з обмеженою відповідальністю «ПоліссяБудСервіс-ПОО» в процедурі публічної закупівлі в т.ч. підписання тендерної пропозиції та договору є директор Демчук Петро Олексійович.
Проте, за наслідками перевірки тендерної документації, що подана через портал Уповноваженого органа, Товариства з обмеженою відповідальністю «ПоліссяБудСервіс-ПОО», а саме файла ЕЦП/КЕП «sign.p7s» за допомогою веб-порталу Центрального засвідчувального органу (режим доступу: https://czo.gov.ua/verify) встановлено наступне, вказаний ЕЦП/КЕП видано Демчуку Петру Олексійовичу, як фізичній особі для особистого користування.
Таким чином, ні пропозиція, ні будь-який інший документ у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПоліссяБудСервіс-ПОО» не підписана уповноваженою особою – директором підприємства, а тому не може вважатися належно оформленою з урахуванням кваліфікаційних вимог встановлених замовником.
ПРАВОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ.
Згідно ч.3 ст.12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до п.28 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Згідно ч.ч.1, 2 ст.14 Закону спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону.
Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Частиною 9 ст.14 Закону передбачено, що пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Відповідно до ч.ч.10-12 ст.14 Закону розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 цього Закону.
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Згідно ч.13 ст.14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 року №1082 (далі – Порядок) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
СУТЬ ВИМОГ.
Відповідно до ч.ч.7, 20 ст.14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Враховуючи наведене, керуючись ст.ст.12, 14 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Усунути порушення прав та законних інтересів Товариства з обмеженою відповідальність «Реконбуд», як учасника спрощеної закупівлі UA-2021-04-15-002710-b щодо капітального ремонту покрівлі житлового будинку ОСББ «Рідний дім-НВ» за адресою: б-р. Шевченка, 3, м. Нововолинськ, Волинська обл.
2. Скасувати рішення Житлово-комунального підприємства Нововолинської міської ради оформленого протоколом від 05.05.2021 року №55.
3. Відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПоліссяБудСервіс-ПОО», як учасника спрощеної закупівлі UA-2021-04-15-002710-b щодо капітального ремонту покрівлі житлового будинку ОСББ «Рідний дім-НВ» за адресою: б-р. Шевченка, 3, м. Нововолинськ, Волинська обл., з ціною остаточної тендерної пропозиції 366 146,13 грн.
Додатки:
- протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.05.2021 10:25
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
07.05.2021 13:50