-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезинфікуючі засоби)
Завершена
380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
15.04.2021 10:36 - 01.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення
Номер:
1566aca548994ed487cec34fb3a22388
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-002694-b.a5
Назва:
Оскарження рішення
Вимога:
Шановний Замовнику!
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕПІЛАЙФ» категорично не погоджується з визнанням Комунальним підприємством "Кременчуцький обласний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради" (далі – Замовник) переможцем відкритих торгів, ТОВ «ПРОФІ КОМ».
1. Згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
ТОВ «ПРОФІ КОМ» на надано в пропозиції:
сертифікат якості по засобу Нью Септ, що є порушенням вимог Додатку 4 до тендерної документації,
гарантійний лист виробника по засобу Новохлор-екстра, що є порушенням вимог Додатку 2 до тендерної документації,
Вимога Додатку 2 до тендерної документації - 7. Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар,який вказано в МТВ.
ТОВ «ПРОФІ КОМ» надані документи по засобу Нью Септ, а саме: довіреність від іноземної компанії на ТОВ «ВІОЛА МЕДТЕХНІКА», по якій ТОВ «ПРОФІ КОМ» не підтвердив дійсність оригіналу офіційного документу з метою використання його на території України. Документ повинен бути легалізований у встановленому порядку або засвідчений спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей документ складений, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Отже тендерна пропозиція ТОВ «ПРОФІ КОМ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому має бути відхилена.
2. Згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- Вимоги тендерної документації
(п. 1 Розділу III): - документами, що підтверджують повноваження посадової/их особи/іб або представника/ів учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за наслідками проведення закупівлі. Документи подаються, відповідно до частини 3 розділу 5 Документації; Інформації про особу, уповноважену на підписання договору, за наслідками проведення процедури закупівлі, повинна бути надана з врахуванням положень Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» щодо укладення значного правочину та правочину, щодо якого є заінтересованість.
(п. 3 Розділу V): Повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються наступними документами (такі документи повинні бути наданні в складі тендерної пропозиції):
- у разі, якщо учасником є юридична особа:
2) якщо тендерну пропозицію підписує представник учасника (далі - уповноважена особа) – довіреністю, або дорученням разом з наданням документів, що підтверджують право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати такі повноваження..
Тендерна пропозиція ТОВ «ПРОФІ КОМ» підписана не уповноваженою особою, у зв’язку з наступним.
Статут ТОВ «ПРОФІ КОМ» містить обмеження повноважень директора, зокрема, п. 8.4 Статуту: Укладення директором угод (крім угод про виконання робіт або надання послуг Товариством) на суму понад 50 000 грн. вимагає попереднього схвалення загальними Зборами учасників.
Учасником надане Рішення датоване 01 листопада 2018 року, про надання права Директору укладати договори, вчиняти інші юридичні дії на суму понад 50 000 грн. без попереднього схвалення загальними Зборами учасників.
У вищевказаному Рішенні не вказано термін його дії, не вказано також, що воно безстрокове, а з огляду на те, що з дати прийняття Рішення минуло 2,5 роки, виникає сумнів у його дійсності на дату проведення торгів.
Отже, ТОВ «ПРОФІ КОМ» не надано документи, що підтверджують право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати повноваження на підписання тендерної пропозиції, та, відповідно не надано документи на підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції представником.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що економічна вигода та якісний продукт його не цікавлять, та заздалегідь запланував перемогу іншого учасника тендерної процедури шляхом спотворення торгів, що має вираз у змові із учасником, з метою незаконного збагачення та розкрадання бюджетних коштів під час дії карантину.
Враховуючи вищенаведене та керуючись пунктом 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 5 Розділу V Тендерної документації, вимагаємо:
1. скасувати Протокол засідання тендерного комітету Комунального підприємства "Кременчуцький обласний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради" № 41/2021 від 07 травня 2021 р. про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ «ПРОФІ КОМ»;
2. розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ЕПІЛАЙФ».
В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до правоохоронних органів, Міністерства охорони здоров’я України, Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних дій Замовника !!!
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 17.05.2021 11:09
Дата подачі:
12.05.2021 16:57
Вирішення:
Шановне, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕПІЛАЙФ», Замовник уважно розглянув вашу вимогу, та виходячи з умов, додатку 2 до Тендерної документації торгів «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» повідомляє, що сертифікат якості по засобу Нью Септ, не вимагався надаватись при участі у процедурі закупівлі, а тому не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОФІ КОМ», а тому не є порушенням вимог Додатку 4 до тендерної документації.
Гарантійний лист виробника по засобу Новохлор-екстра, Медико-технічними вимогами до товарів медичного призначення ДК 021:2015 – 24450000-3 Агрохімічна продукція Дезинфікуючі засоби не передбачаний в описі, а тому, також не є порушенням вимог Додатку 2 до тендерної документації, Вимога Додатку 2 до тендерної документації – ТОВ «ПРОФІ КОМ» надані документи по засобу Нью Септ, а саме: довіреність від іноземної компанії на ТОВ «ВІОЛА МЕДТЕХНІКА», по якій ТОВ «ПРОФІ КОМ» не підтвердив дійсність оригіналу офіційного документу з метою використання його на території України.
Щодо питання дійсності документів, то умовами Тендерної документації не передбачено форму документа, а лише зазначено вимогу « (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження)», а «підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.» Має відношення до учасників торгів – іноземних суб’єктів господарювання, а ТОВ «ПРОФІ КОМ» здійснює свою діяльність та утворене на території України.
Згідно питання:- Вимоги тендерної документації (п. 1 Розділу III): - документами, що підтверджують повноваження посадової/их особи/іб або представника/ів учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за наслідками проведення закупівлі. Документи подаються, відповідно до частини 3 розділу 5 Документації; Інформації про особу, уповноважену на підписання договору, за наслідками проведення процедури закупівлі, повинна бути надана з врахуванням положень Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» щодо укладення значного правочину та правочину, щодо якого є заінтересованість. (п. 3 Розділу V): Повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються наступними документами (такі документи повинні бути наданні в складі тендерної пропозиції): - у разі, якщо учасником є юридична особа: 2) якщо тендерну пропозицію підписує представник учасника (далі - уповноважена особа) – довіреністю, або дорученням разом з наданням документів, що підтверджують право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати такі повноваження,
Тендерна пропозиція ТОВ «ПРОФІ КОМ» підписана не уповноваженою особою, у зв’язку з наступним. Статут ТОВ «ПРОФІ КОМ» містить обмеження повноважень директора, зокрема, п. 8.4 Статуту: Укладення директором угод (крім угод про виконання робіт або надання послуг Товариством) на суму понад 50 000 грн. вимагає попереднього схвалення загальними Зборами учасників. Учасником надане Рішення датоване 01 листопада 2018 року, про надання права Директору укладати договори, вчиняти інші юридичні дії на суму понад 50 000 грн. без попереднього схвалення загальними Зборами учасників.
У вищевказаному Рішенні не вказано термін його дії, не вказано також, що воно безстрокове, а з огляду на те, що з дати прийняття Рішення минуло 2,5 роки, виникає сумнів у його дійсності на дату проведення торгів.
повідомляємо, що учасником у складі тендерної пропозиції надано Довіреність на особу яка підписувала тендерну пропозицію, згідно ЦКУ
Стаття 244. Представництво за довіреністю
1. Представництво, яке грунтується на договорі, може здійснюватися за довіреністю.
2. Представництво за довіреністю може грунтуватися на акті органу юридичної особи.
3. Довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Довіреність на вчинення правочину представником може бути надана особою, яку представляють (довірителем), безпосередньо третій особі.
Стаття 246. Довіреність юридичної особи
1. Довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами.
Відповідно до Статуту ТОВ «ПРОФІ КОМ» Виконавчий орган, тобто Директор( повноваження якого підтверджуються учасником, а саме надано:наказ про призначення директора, рішення №1, копію паспорту та ідентифікаційного коду) має право надавати довіреність для представлення прав та інтересів. Питання яке виходить за рамки повноважень директора, а саме укладення значених правочинів- вирішенням Рішенням №2.Щодо питання дійсності то вважаємо що рішення є безстрокове, а тому дійсне доки уповноважений працівник числиться у штаті товариства на даній професії про що надано наказ про прийняття на роботу.
Тому вважаємо що ТОВ «ПРОФІ КОМ» надано документи, що підтверджують право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати повноваження на підписання тендерної пропозиції, та, відповідно надано документи на підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції представником.
Пропозиція ТОВ «Профі Ком» задовольняє нас за своїми технічними характеристиками, та є наступною до розгляду як економічно вигідна, а тому вважаємо, що Ви безпідставно звинувачуєте нас у тому, що своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що економічна вигода та якісний продукт його не цікавлять, та заздалегідь запланував перемогу іншого учасника тендерної процедури шляхом спотворення торгів, що має вираз у змові із учасником, з метою незаконного збагачення та розкрадання бюджетних коштів під час дії карантину, чим розповсюджуєте завідомо неправдиві відомості, що ганьблять честь і гідність лікарні та підривають її ділову репутацію.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога внести зміни
Номер:
599cf3370397419fa0579fd83a661d9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-002694-b.b4
Назва:
Вимога внести зміни
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на порушення чинного законодавства в тендерній документації.
Умови викладені в медико-технічних вимогах Додатку 2 до тендерної документації щодо ПИП Дейлі санітарі клинер 1л є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі до постачальника лише одного виробника дезінфекційного засобу, що зазначені в медико-технічних вимогах.
Замовник перш за все повинен обов’язково керуватися статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», де передбачено принципи здійснення закупівель та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документацію вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Всупереч нормам Закону медико-технічні вимоги Додатку 2 щодо ПИП Дейлі санітарі клинер 1л прописані під конкретну торгівельну марку, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати еквівалентний товар або товар який підійшов би за своїми функціональними та якісними характеристиками до вимог закупівлі, адже технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», обмежують коло потенційних учасників закупівлі.
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що відповідають викладеним Замовником вимогам по позиції ПИП Дейлі санітарі клинер 1л.
Тобто еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
ВИМОГИ ЗАМОВНИКА
1) Засіб повинен містити в якості діючих речовин: 2-( 2-Бутоксі) етанол – не менше 2,4%; пропан-2-ол – не менше 0,9%, ферменти – не менше 3,1%.
6) Засіб повинен призводити до значного зниження мікробного навантаження зазначених вище мікроорганізмів зі стабільним ефектом у часі (до 72 годин) як на поверхнях та і в повітряному просторі приміщень (3D очищення).
По-перше, плануючи використання «ПИП Дейлі санітарі клинер», Замовник порушує наказ МОЗ від 03.08.2020 № 1777 «Про затвердження Заходів та Засобів щодо попередження інфікування при проведенні догляду за пацієнтами», а саме: додаток 8 п.3 1)дезінфекція некритичних і напівкритичних медичних виробів проводиться наступними хімічними агентами:
70-90 % етиловий або ізопропіловий спирт;
гіпохлорит натрію;
фенолвмісні дезінфекційні засоби;
йодофорвмісні дезінфекційні засоби;
четвертинні амонієві сполуки (виключно для некритичних медичних виробів);
Вимога щодо складу діючих речовин ПИП Дейлі санітарі клинер не відповідає вищенаведеним вимогам Наказу МОЗ.
По-друге, еквіваленти на цей засіб з такими медико-технічним вимогами у нашій країні відсутні.
По-третє, вимога «в повітряному просторі приміщень (3D очищення)» не зустрічається в жодному з нормативно-методичних документів санітарного законодавства, тому не зрозуміло що він означає і яким чином нормується 3D очищення.
Засоби з такими якості на ринку відсутні, окрім як у однієї компанії виробника.
Вимога «призводити до значного зниження мікробного навантаження» є незрозумілою і не конкретною.
Процедура дезінфекції передбачає знищення мікроорганізмів, а не невизначене зниження мікробного навантаження.
В жодному з документів санітарного законодавства не описана така вимога до деззасобів, як «значне зниження мікробного навантаження»
Так, в наказі МОЗ № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами»
знезараження (дезінфекція) - сукупність методів (фізичних чи хімічних), спрямованих на знищення патогенних та умовно патогенних збудників у приміщеннях, обладнанні, інструментах, матеріалах, речовинах та у відходах;
В Наказі МОЗ від 11.08.2014 № 552 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров’я»:
дезінфекція медичних виробів - знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів на виробах медичного призначення, а також у їх каналах і порожнинах;
Тобто дезінфекція – це суворо валідований процес, який передбачає знищення мікроорганізмів, яке можна довести спеціальними дослідженнями.
Вимога «значне зниження мікробного навантаження» не застосовується і не зустрічається у нормативних документах стосовно процедури дезінфекції поверхонь, інструментів, обладнання, посуду, білизни, санітарно-технічного та іншого обладнання, як це передбачається при закупівля згідно коду ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфікуючі засоби).
Тому ця вимога не застосовується і ця вимога не може бути виконана.
Вважаємо цю вимогу надуманою і спеціально висунуту, як таку, що не відноситься до дезінфекційних засобів та процедури дезінфекції.
Просимо звернути увагу на те, що щодо засобу ПИП Дейлі санітарі клинер є практика Антимонопольного комітету України. Так АМКУ своїм Рішенням № 7351-р/пк-пз від 08.04.2021 р. зобов’язав Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити засіб ПИП Дейлі санітарі клинер із закупівлі, у зв’язку з відсутністю еквівалентів на нього, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання (аркуш 8-9). Копію Рішення надаємо.
Враховуючи вищенаведені порушення чинного законодавства України та відсутність еквіваленту на ПИП Дейлі санітарі клинер 1л, вимагаємо виключити із закупівлі засіб ПИП Дейлі санітарі клинер 1л.
Повідомляємо, що у разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, та представників Громадського контролю з метою перевірки дотримання чинного законодавства під час проведення закупівлі!
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення 16.04.2021 11:42
Дата подачі:
16.04.2021 11:42
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за звернення! Тендерний комітет розглянув вимогу виключити із закупівлі засіб «ПИП Дейлі санітарі клинер 1л» та шляхом обговорення та розгляду практики Антимонопольного комітету України щодо подібних питань прийшов до рішення внести зміни до закупівлі. Нова редакція тендерної документації буде оприлюднена в строк до 21.04.2021р після детального опрацювання та виправлення всіх недоліків документації та закупівлі в цілому.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога внести зміни
Номер:
f4cf08d674ad4e3ba09d73cdf470db00
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-002694-b.b3
Назва:
Вимога внести зміни
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на порушення чинного законодавства в тендерній документації.
Умови викладені в медико-технічних вимогах Додатку 2 до тендерної документації щодо ПИП Дейлі санітарі клинер 1л є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі до постачальника лише одного виробника дезінфекційного засобу, що зазначені в медико-технічних вимогах.
Замовник перш за все повинен обов’язково керуватися статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», де передбачено принципи здійснення закупівель та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документацію вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Всупереч нормам Закону медико-технічні вимоги Додатку 2 щодо ПИП Дейлі санітарі клинер 1л прописані під конкретну торгівельну марку, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати еквівалентний товар або товар який підійшов би за своїми функціональними та якісними характеристиками до вимог закупівлі, адже технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», обмежують коло потенційних учасників закупівлі.
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що відповідають викладеним Замовником вимогам по позиції ПИП Дейлі санітарі клинер 1л.
Тобто еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
ВИМОГИ ЗАМОВНИКА
1) Засіб повинен містити в якості діючих речовин: 2-( 2-Бутоксі) етанол – не менше 2,4%; пропан-2-ол – не менше 0,9%, ферменти – не менше 3,1%.
6) Засіб повинен призводити до значного зниження мікробного навантаження зазначених вище мікроорганізмів зі стабільним ефектом у часі (до 72 годин) як на поверхнях та і в повітряному просторі приміщень (3D очищення).
По-перше, плануючи використання «ПИП Дейлі санітарі клинер», Замовник порушує наказ МОЗ від 03.08.2020 № 1777 «Про затвердження Заходів та Засобів щодо попередження інфікування при проведенні догляду за пацієнтами», а саме: додаток 8 п.3 1)дезінфекція некритичних і напівкритичних медичних виробів проводиться наступними хімічними агентами:
70-90 % етиловий або ізопропіловий спирт;
гіпохлорит натрію;
фенолвмісні дезінфекційні засоби;
йодофорвмісні дезінфекційні засоби;
четвертинні амонієві сполуки (виключно для некритичних медичних виробів);
Вимога щодо складу діючих речовин ПИП Дейлі санітарі клинер не відповідає вищенаведеним вимогам Наказу МОЗ.
По-друге, еквіваленти на цей засіб з такими медико-технічним вимогами у нашій країні відсутні.
По-третє, вимога «в повітряному просторі приміщень (3D очищення)» не зустрічається в жодному з нормативно-методичних документів санітарного законодавства, тому не зрозуміло що він означає і яким чином нормується 3D очищення.
Засоби з такими якості на ринку відсутні, окрім як у однієї компанії виробника.
Вимога «призводити до значного зниження мікробного навантаження» є незрозумілою і не конкретною.
Процедура дезінфекції передбачає знищення мікроорганізмів, а не невизначене зниження мікробного навантаження.
В жодному з документів санітарного законодавства не описана така вимога до деззасобів, як «значне зниження мікробного навантаження»
Так, в наказі МОЗ № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами»
знезараження (дезінфекція) - сукупність методів (фізичних чи хімічних), спрямованих на знищення патогенних та умовно патогенних збудників у приміщеннях, обладнанні, інструментах, матеріалах, речовинах та у відходах;
В Наказі МОЗ від 11.08.2014 № 552 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров’я»:
дезінфекція медичних виробів - знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів на виробах медичного призначення, а також у їх каналах і порожнинах;
Тобто дезінфекція – це суворо валідований процес, який передбачає знищення мікроорганізмів, яке можна довести спеціальними дослідженнями.
Вимога «значне зниження мікробного навантаження» не застосовується і не зустрічається у нормативних документах стосовно процедури дезінфекції поверхонь, інструментів, обладнання, посуду, білизни, санітарно-технічного та іншого обладнання, як це передбачається при закупівля згідно коду ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфікуючі засоби).
Тому ця вимога не застосовується і ця вимога не може бути виконана.
Вважаємо цю вимогу надуманою і спеціально висунуту, як таку, що не відноситься до дезінфекційних засобів та процедури дезінфекції.
Просимо звернути увагу на те, що щодо засобу ПИП Дейлі санітарі клинер є практика Антимонопольного комітету України. Так АМКУ своїм Рішенням № 7351-р/пк-пз від 08.04.2021 р. зобов’язав Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити засіб ПИП Дейлі санітарі клинер із закупівлі, у зв’язку з відсутністю еквівалентів на нього, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання (аркуш 8-9). Копію Рішення надаємо.
Враховуючи вищенаведені порушення чинного законодавства України та відсутність еквіваленту на ПИП Дейлі санітарі клинер 1л, вимагаємо виключити із закупівлі засіб ПИП Дейлі санітарі клинер 1л.
Повідомляємо, що у разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, та представників Громадського контролю з метою перевірки дотримання чинного законодавства під час проведення закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.04.2021 11:30
Опис причини скасування:
помилково
Дата скасування:
16.04.2021 11:46
Вимога
Відкликано скаржником
Рішення від 08.04.2021 № 7351
Номер:
b5113ea344c04588a409129cfb725afa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-002694-b.a2
Назва:
Рішення від 08.04.2021 № 7351
Вимога:
Рішення від 08.04.2021 № 7351
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.04.2021 11:25
Опис причини скасування:
помилково
Дата скасування:
16.04.2021 11:28
Вимога
Відкликано скаржником
Вимагаємо внести зміни
Номер:
c6f7da5c1b684e3eb9e437ee419403f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-15-002694-b.c1
Назва:
Вимагаємо внести зміни
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на порушення чинного законодавства в тендерній документації.
Умови викладені в медико-технічних вимогах Додатку 2 до тендерної документації щодо ПИП Дейлі санітарі клинер 1л є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі до постачальника лише одного виробника дезінфекційного засобу, що зазначені в медико-технічних вимогах.
Замовник перш за все повинен обов’язково керуватися статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», де передбачено принципи здійснення закупівель та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документацію вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Всупереч нормам Закону медико-технічні вимоги Додатку 2 щодо ПИП Дейлі санітарі клинер 1л прописані під конкретну торгівельну марку, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати еквівалентний товар або товар який підійшов би за своїми функціональними та якісними характеристиками до вимог закупівлі, адже технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», обмежують коло потенційних учасників закупівлі.
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що відповідають викладеним Замовником вимогам по позиції ПИП Дейлі санітарі клинер 1л.
Тобто еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
ВИМОГИ ЗАМОВНИКА
1) Засіб повинен містити в якості діючих речовин: 2-( 2-Бутоксі) етанол – не менше 2,4%; пропан-2-ол – не менше 0,9%, ферменти – не менше 3,1%.
6) Засіб повинен призводити до значного зниження мікробного навантаження зазначених вище мікроорганізмів зі стабільним ефектом у часі (до 72 годин) як на поверхнях та і в повітряному просторі приміщень (3D очищення).
По-перше, плануючи використання «ПИП Дейлі санітарі клинер», Замовник порушує наказ МОЗ від 03.08.2020 № 1777 «Про затвердження Заходів та Засобів щодо попередження інфікування при проведенні догляду за пацієнтами», а саме: додаток 8 п.3 1)дезінфекція некритичних і напівкритичних медичних виробів проводиться наступними хімічними агентами:
70-90 % етиловий або ізопропіловий спирт;
гіпохлорит натрію;
фенолвмісні дезінфекційні засоби;
йодофорвмісні дезінфекційні засоби;
четвертинні амонієві сполуки (виключно для некритичних медичних виробів);
Вимога щодо складу діючих речовин ПИП Дейлі санітарі клинер не відповідає вищенаведеним вимогам Наказу МОЗ.
По-друге, еквіваленти на цей засіб з такими медико-технічним вимогами у нашій країні відсутні.
По-третє, вимога «в повітряному просторі приміщень (3D очищення)» не зустрічається в жодному з нормативно-методичних документів санітарного законодавства, тому не зрозуміло що він означає і яким чином нормується 3D очищення.
Засоби з такими якості на ринку відсутні, окрім як у однієї компанії виробника.
Вимога «призводити до значного зниження мікробного навантаження» є незрозумілою і не конкретною.
Процедура дезінфекції передбачає знищення мікроорганізмів, а не невизначене зниження мікробного навантаження.
В жодному з документів санітарного законодавства не описана така вимога до деззасобів, як «значне зниження мікробного навантаження»
Так, в наказі МОЗ № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами»
знезараження (дезінфекція) - сукупність методів (фізичних чи хімічних), спрямованих на знищення патогенних та умовно патогенних збудників у приміщеннях, обладнанні, інструментах, матеріалах, речовинах та у відходах;
В Наказі МОЗ від 11.08.2014 № 552 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров’я»:
дезінфекція медичних виробів - знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів на виробах медичного призначення, а також у їх каналах і порожнинах;
Тобто дезінфекція – це суворо валідований процес, який передбачає знищення мікроорганізмів, яке можна довести спеціальними дослідженнями.
Вимога «значне зниження мікробного навантаження» не застосовується і не зустрічається у нормативних документах стосовно процедури дезінфекції поверхонь, інструментів, обладнання, посуду, білизни, санітарно-технічного та іншого обладнання, як це передбачається при закупівля згідно коду ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфікуючі засоби).
Тому ця вимога не застосовується і ця вимога не може бути виконана.
Вважаємо цю вимогу надуманою і спеціально висунуту, як таку, що не відноситься до дезінфекційних засобів та процедури дезінфекції.
Просимо звернути увагу на те, що щодо засобу ПИП Дейлі санітарі клинер є практика Антимонопольного комітету України. Так АМКУ своїм Рішенням № 7351-р/пк-пз від 08.04.2021 р. зобов’язав Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити засіб ПИП Дейлі санітарі клинер із закупівлі, у зв’язку з відсутністю еквівалентів на нього, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання (аркуш 8-9). Копію Рішення надаємо.
Враховуючи вищенаведені порушення чинного законодавства України та відсутність еквіваленту на ПИП Дейлі санітарі клинер 1л, вимагаємо виключити із закупівлі засіб ПИП Дейлі санітарі клинер 1л.
Повідомляємо, що у разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, та представників Громадського контролю з метою перевірки дотримання чинного законодавства під час проведення закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.04.2021 11:23
Опис причини скасування:
помилкова
Дата скасування:
16.04.2021 11:28