• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)

Запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)

Завершена

5 007 999.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 8 258.36 UAH
Період оскарження: 15.04.2021 09:53 - 22.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Про внесення змін до п.1.3 Додатку 1 до ТД

Номер: f5478849932b4459af66fbc15b0e95a3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-15-000465-a.c6
Назва: Про внесення змін до п.1.3 Додатку 1 до ТД
Вимога:
П. 1.3. Додатку 1 до ТД встановлює наступне: 1.3 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.1-1.3 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність зазначена в п 1.3 має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. Добровільна оцінка відповідності регулюється Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Ч.1,2 ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлює:, що Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Таким чином, добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах та може здійснюватися у формі декларування відповідності. Законом не передбачено проведення обов’язкової оцінки відповідності акредитованими органами з оцінки відповідності. Просимо викласти п.1.3. Додатку 1 до ТД наступним чином: 1.3 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.1-1.3 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність зазначена в п 1.3 має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник інформує: Відповідно до частини 2 статті 2 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» його дія поширюється на всі види продукції. Відтак оцінці відповідності підлягає вся продукція, яка надається на ринку, або вводиться в обіг. Оцінка відповідності продукції, яка підпадає під дію технічних регламентів, здійснюється відповідно до процедур, встановлених в зазначених регламентах, а продукції, яка не підпадає під дію технічних регламентів – в порядку, передбаченому статтею 24 вказаного Закону. При цьому повідомляється, що частина 3 зазначеної статті передбачає залучення органу з оцінки відповідності до проведення добровільної оцінки відповідності, а згідно з абзацом 2 частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» компетентність органів з оцінки відповідності повинна бути підтверджена, у тому числі шляхом акредитації. Враховуючи викладене, внесення змін до п. 1.3, запропоновані учасником, Замовник вважає недоцільним.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.05.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду

Про внесення змін до п. 1.3. Додатку 1 до ТД

Номер: f3cf3cce5a3045448447a54094fc68f9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-15-000465-a.a5
Назва: Про внесення змін до п. 1.3. Додатку 1 до ТД
Вимога:
П. 1.3. Додатку 1 до ТД встановлює наступне: 1.3 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.1-1.3 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність зазначена в п 1.3 має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. Добровільна оцінка відповідності регулюється Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Ч.1,2 ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлює:, що Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Таким чином, добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах та може здійснюватися у формі декларування відповідності. Законом не передбачено проведення обов’язкової оцінки відповідності акредитованими органами з оцінки відповідності. Просимо викласти п.1.3. Додатку 1 до ТД наступним чином: 1.3 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.1-1.3 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність зазначена в п 1.3 має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Для розміщення повторного звернення нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки звернення та одержання відповіді.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.05.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до Додатоку №9

Номер: cfb145744df94d73af07d09440b91f01
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-15-000465-a.b4
Назва: Внесення змін до Додатоку №9
Вимога:
Відповідно до частини першої статті 41 Закону "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) договір про закупівлю укладається відповідно до положень Цивільного (статті 627, 628, 638, 639) та Господарського (статті 179 – 181) кодексів України. Виходячи з викладеного, замовник має відповідально розробляти проект договору, згідно актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, умови якого повинні відповідати інтересам як замовника, так і постачальника. При цьому відповідальність сторін у договорах має бути передбачена дзеркальна, а не визначена в односторонньому порядку на користь Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 10.6 проекту Договору (додаток № 9 до Тендерної документації) розмір відповідальності ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором фактично відсутня. Адже, Замовником не лише не передбачено нарахування неустойки (штрафу, пені) за прострочення оплат за отриманий товар, але й мінімізовано розмір санкції, гарантованої та передбаченої чинним законодавством у ч. 2 ст. 625 ЦКУ (яка за своєю природою є лише компенсацією (платою) від боржника за неправомірне користування утримуваними ним грошовими коштами, належними до сплати кредиторові). Поряд з цим, у статті 10 проекту Договору відповідальність Постачальника передбачена аж у 12 пунктах. При цьому, розмір штрафних санкцій Постачальника визначений у максимальних розмірах у вигляді штрафів, пені та ін. господарських санкцій. Тому, у зв’язку з порушенням в проекті Договору принципу правової рівності сторін (відсутність відповідальності Замовника), просимо пункт 10.6 статті 10 проекту Договору викласти в наступній редакції: «10.6. Сторони встановили, що у випадку прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором, Замовник сплачує пеню у розмірі 10% (десяти) відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості.». Звертаємо Вашу увагу, що саме такий обсяг відповідальності Замовника був визначений Тендерним комітетом ФІЛІЇ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" в проектах Договорів Тендерної документації при проведенні ряду публічних закупівель в 2021 та 2020 роках, що вже завершились (ID: UA-2021-02-05-012547-a; UA-2020-12-10-003623-b; UA-2020-12-10-003621-b; UA-2020-12-10-003620-b; UA-2020-12-10-003618-b; UA-2020-11-20-008042-c; UA-2020-11-20-008028-c і т.д.) та запропонований у нових відкритих торгах 2021 року (ID: UA-2021-03-26-010242-c; UA-2021-04-13-007553-b; UA-2021-03-26-010267-c; UA-2021-03-26-010212-c; UA-2021-03-26-003851-a; UA-2021-03-26-002345-b; UA-2021-03-26-002328-b та ін.). Що свідчить, про зменшення обсягу відповідальності Замовника при укладенні договорів з одними учасниками торгів, та збільшення обсягу відповідальності – з іншими. Отже, проект договору потребує коригування з урахуванням викладених зауважень та пропозицій. Приймаючи до уваги вищевказане, керуючись нормами Закону, ЦКУ, ГКУ, просимо: усунути наведені у цій вимозі дискримінаційні умови Проекту договору про закупівлю, який є складовою частиною Тендерної документації та привести Тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення, на яке Замовником буде надано відповідь.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.05.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога до тендеру

Номер: 26b807e2b3cf475ba5cbbdd58055ad1c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-15-000465-a.b3
Назва: Вимога до тендеру
Вимога:
Згідно нормативно-технічної документації на продукцію залізничного призначення термін придатності консерванту становить 3 роки від дати консервації готової продукції. У зв'язку з вищевикладеним, просимо Вас внести зміни до Додатку № 4 тендерної документації в частині дати виготовлення продукції та надати змогу Постачальнику поставляти продукцію дата виготовлення якої не раніше 01.01.2020 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення, на яке Замовником буде надано відповідь.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.05.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до Тендерної документації

Номер: 261a2131713e451d8355acb062838c5d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-15-000465-a.a2
Назва: Внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Просимо Вас внести зміни до пункту 3.3. розділу 3 Тендерної документації, а саме: забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді банківської гарантії або страхової гарантії у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія. Також внести зміни до пункту 7.5. розділу 7 Тендерної документації , а саме: забезпечення виконання договору про закупівлю надається Учасником у вигляді: банківської гарантії або страхової гарантії у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов'язань, страховиком за яким виступає страхова компанія.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення, на яке Замовником буде надано відповідь.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.05.2021 10:04
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до Тендерної документації

Номер: f4dca4cf01424235b2b4ed2cda7f8742
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-15-000465-a.c1
Назва: Внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Просимо Вас внести зміни до пункту 3.3. розділу 3 Тендерної документації, а саме: забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді банківської гарантії або страхової гарантії у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія. Також внести зміни до пункту 7.5. розділу 7 Тендерної документації , а саме: забезпечення виконання договору про закупівлю надається Учасником у вигляді: банківської гарантії або страхової гарантії у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов'язань, страховиком за яким виступає страхова компанія.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення, на яке Замовником буде надано відповідь.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.05.2021 10:04
Скарга
Відхилено

Відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АСЛУНД ГРУП"

Номер: 3011f6151f2246548c82e963e348d913
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-15-000465-a.c7
Назва: Відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АСЛУНД ГРУП"
Скарга:
Скасування рішення щодо допуску до аукціону ТОВ "АСЛУНД ГРУП"
Дата розгляду скарги: 13.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.07.2021 23:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.07.2021 20:20
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ", Мельніков Геннадій 380442004165 LOKODETAL@UKR.NET
Скарга
Відхилено

Відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АСЛУНД ГРУП"

Номер: 274055e6c04c44c79f69eb7da85e3a1a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-15-000465-a.c8
Назва: Відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АСЛУНД ГРУП"
Скарга:
Скасування рішення щодо допуску до аукціону ТОВ "АСЛУНД ГРУП"
Дата розгляду скарги: 13.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.07.2021 00:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.07.2021 19:37
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ", Мельніков Геннадій 380442004165 LOKODETAL@UKR.NET