• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

нафта та дистиляти

в т.ч. для підйомника монтажного спеціального ОПТ-9195 з колискою та габаритними розмірами не менше: довжина 7190 мм / ширина 2400 мм / висота 3260 мм . При русі на території АЗС зовнішній габаритний радіус повороту для підйомника монтажного спеціального ОПТ-9195 з колискою по крайній точці колиски, найбільш віддаленій від центру повороту повинен бути не менше 9,5 м. Ширина коридору, який займає підйомник монтажний спеціальний ОПТ-9195 з колискою під час повороту з зовнішнім габаритним радіусом 9,5 м, не менше 6,2 м. Заправка бензином та дизпаливом повинна здійснюватися з лівого та правого боку підйомника монтажного спеціального ОПТ-9195 з колискою.

Торги не відбулися

150 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.50 UAH
Період оскарження: 15.04.2021 08:15 - 21.04.2021 08:14
Вимога
Відхилено

ВИМОГА УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ ТА НЕЗАКОННИХ ДІЙ ЗАМОВНИКА

Номер: 2ca4d0620eec45348458467c14bdce4d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-15-000069-a.c1
Назва: ВИМОГА УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ ТА НЕЗАКОННИХ ДІЙ ЗАМОВНИКА
Вимога:
Замовником було відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ТАТ ОЙЛ» з причини, що останній не надав у складі тендерної пропозиції схему АЗС. ТОВ «ТАТ ОЙЛ» наступним наголошує, що у складі тендерної пропозиції було надано схему АЗС (31. Схема АЗС.pdf) та учасником було гарантовано «можливість заправки транспорту Замовника, в тому числі для підйомника монтажного спеціального ОПТ-9195 з колискою та габаритними розмірами не менше: довжина 7190 мм / ширина 2400 мм / висота 3260 мм . При русі на території АЗС зовнішній габаритний радіус повороту для підйомника монтажного спеціального ОПТ-9195 з колискою по крайній точці колиски, найбільш віддаленій від центру повороту повинен бути не менше 9,5 м. Ширина коридору, який займає підйомник монтажний спеціальний ОПТ-9195 з колискою під час повороту з зовнішнім габаритним радіусом 9,5 м, не менше 6,2 м. Заправка бензином та дизпаливом повинна здійснюватися з лівого та правого боку підйомника монтажного спеціального ОПТ-9195 з колискою.» ТАКИМ ЧИНОМ ПРОПОЗИЦІЯ ТОВ «ТАТ ОЙЛ» ПОВІНСТЮ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Вважаємо дії Замовника непрофесійними, упередженими та такими, що порушують Законодавство України. Вимагаємо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель та визначити переможцем закупівлі ТОВ «ТАТ ОЙЛ». ТОВ «ТАТ ОЙЛ» доводить до відома Замовника що згідно Стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення: «Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.» У разі незадоволення вимоги ТОВ «ТАТ ОЙЛ» буде вимушено оприлюднити інформацію про порушення законодавства КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ "ЗЕЛЕНБУД" ЛЮБАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ шляхом подання скарги до Антимонопольного комітету України, оприлюднити на платформі Dozorro та звернутись до контролюючих органів «Державна аудиторська служба України; Департамент захисту економіки Національної поліції України, Національне антикорупційне бюро України».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник. Зважаючи на норми Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно визначає предмет закупівлі, вимоги до учасників та вказує іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку вважає за необхідне до нього включити, виходячи з потреб замовника, специфіки предмета закупівлі тощо. Метою даної закупівлі є придбання для потреб замовника палива ,в тому числі для підйомника монтажного спеціального ОПТ-9195 з колискою та габаритними розмірами не менше: довжина 7190 мм / ширина 2400 мм / висота 3260 мм . При русі на території АЗС зовнішній габаритний радіус повороту для підйомника монтажного спеціального ОПТ-9195 з колискою по крайній точці колиски, найбільш віддаленій від центру повороту повинен бути не менше 9,5 м. Ширина коридору, який займає підйомник монтажний спеціальний ОПТ-9195 з колискою під час повороту з зовнішнім габаритним радіусом 9,5 м, не менше 6,2 м. Заправка бензином та дизпаливом повинна здійснюватися з лівого та правого боку підйомника монтажного спеціального ОПТ-9195 з колискою. Як визначено Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» - роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик, зокрема, з автозаправної станції через паливороздавальні колонки для побутових потреб населення та інших споживачів; місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування; місце роздрібної торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування. Згідно вимог діючого законодавства місця обігу пального (з зазначенням адреси), як і діяльність з виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним потребують ліцензування. Суб’єкти господарювання вільні у виборі виду господарської діяльності. В країні дозволено виготовлення, введення в обіг та обіг палив, які відповідають вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Замовник, як споживач, у місці безпосереднього постачання (відпуску) бензину має право на безпечні умови постачання якісного товару, з можливістю реалізації права перевірки відповідності товару, встановленим чинним законодавством вимогам та пред’явленням претензій безпосередньому постачальнику (за договором, укладеним за результатами закупівлі) у разі його невідповідності. Ураховуючи зазначене, вимоги до учасника та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, (а саме надати у складі тендерної пропозиції саме схему АЗС, а не гарантійний лист про можливість заправки транспорту) визначені замовником, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, вимог до нього та вимог чинного законодавства до суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність, пов’язану з предметом закупівлі, з дотриманням принципів здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Вимоги замовника ніяким чином не є дискримінаційними, так як уточнюють та підтверджують можливість учасника, який має відповідну матеріально-технічну базу та на законних підставах здійснює господарську діяльність по відпуску палива, здійснити безпечний відпуск товару, якість якого замовник, зокрема, зможе перевірити в момент його відпуску.
Статус вимоги: Відхилено