-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Львівське відділення)
Завершена
2 062 501.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 625.01 UAH
мін. крок: 1% або 20 625.01 UAH
Період оскарження:
14.04.2021 21:51 - 27.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога ТзОВ "ПММ-Сервіс"
Номер:
19e004424e46432db9681d5fb1d5fd9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-14-011638-b.c5
Назва:
Вимога ТзОВ "ПММ-Сервіс"
Вимога:
Шановний Замовнику,
ТзОВ «ПММ-Сервіс» звертається до Вас з вимогою про скасування свого рішення згідно Протоколу №553 від 06.05.2021 року.
ТзОВ «ПММ-Сервіс» було відхилено як таке, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону.
Згідно з Протоколом №553 за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 ТОВ «ПММ - Сервіс» встановлена її не відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, та умовам тендерної документації. А саме:
1. Тендерною документацією вимагалось надання засвідченої копії витягу (виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у вигляді розширених даних.
В складі тендерної пропозиції надана не засвідчена копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у вигляді розширених даних.
Повідомляємо, що відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі" формальною помилкою вважається якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Отже, не засвідчена копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у вигляді розширених даних являється формальною помилкою.
2.Тендерною документацією вимагалось надання наступних копій документів, що підтверджують:
- проходження працівниками навчання за спеціальністю дезінфекційна справа (не менше одного працівника, який вказаний в довідці);
- проходження працівниками гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, дезінсекції виданих лабораторним центром МОЗ України (не менше одного працівника, який вказаний в довідці);
- наявність посвідчення «Спеціаліст пест контролю» згідно вимог ЕN No16636:2015, IDT (ДСТУ No16636:2015) (не менше одного працівника, який вказаний в довідці).
В складі тендерної пропозиції надана довідка в довільній формі (із зазначенням ПІБ працівників, які працюють на підприємстві учасника, освіти, кваліфікації та досвіду роботи) про наявність 17 спеціалістів (директор, головний бухгалтер та 15 робітників з комплексного прибирання та утримання будинків із прилеглими територіями), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг з комплексного прибирання та утримання будинків із прилеглими територіями та директор виконує роботи з підвищеною небезпекою. В даній довідці не зазначено фахівця з дезінфекційної справи та спеціаліста пест контролю. Також, в складі тендерної пропозиції не надано копії документів, що підтверджують:
- проходження працівниками навчання за спеціальністю дезінфекційна справа (не менше одного працівника, який вказаний в довідці);
- проходження працівниками гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, дезінсекції виданих лабораторним центром МОЗ України (не менше одного працівника, який вказаний в довідці);
- наявність посвідчення «Спеціаліст пест контролю» згідно вимог ЕN No16636:2015, IDT (ДСТУ No16636:2015) (не менше одного працівника, який вказаний в довідці).
Повідомляємо, що відповідно до частини 16 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник повинен надавати учаснику можливість усунути невідповідності. Це не право, а безпосередній обов’язок – уважно та ретельно перевіряти ТП і у випадку виявлення невідповідностей надавати учаснику час на їхнє усунення.
Замовник повинен надавати учаснику можливість усунути невідповідності. Це не право, а безпосередній обов’язок – уважно та ретельно перевіряти ТП і у випадку виявлення невідповідностей надавати учаснику час на їхнє усунення.
3. Тендерною документацією вимагались калькуляції вартості послуг комунальних з утримання будинку та прибудинкової території (окремо по кожному об’єкту та видам послуг) з розшифровкою по статті матеріалів.
В складі тендерної пропозиції надана калькуляція вартості послуг (окремо по кожному об’єкту та видам послуг) без розшифровки по статті матеріалів.
Згідно з вимогами тендерної документації (Додаток №1) учасник повинен надати калькуляції вартості послуг комунальних з утримання будинку та прибудинкової території (окремо по кожному об’єкту та видам послуг) з розшифровкою по статті матеріалів.
Учасником ТзОВ “ПММ-Сервіс” було надано калькуляцію вартості комунальних послуг з утримання будинку та прибудинкової території (окремо по кожному об’єкту та виду послуг), документ Калькуляція.pdf.
Замовником не було надано форми для заповнення розшифровки по статті матеріалів, отже можемо вважати що подання інформації відбувається у довільній формі. Документом Калькуляція.pdf повністю задовільняємо вимогу Замовника та вважаємо документ вичерпним з розшифровкою. Додатково надана інформація ніяк не може вплинути на якість надання послуг та зміст тендерної пропозиції.
Окрім цього, в тендерній пропозиції учасника ТзОВ ”ПММ-Сервіс” надано Лист (Вих. №3 від 30.04.2021 року) в якому ми, ТзОВ “ПММ-Сервіс” гарантуємо відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку №3 до цієї тендерної документації.
Згідно Додатку №3 пунктів 3.6. та 3.7.:
3.6. Всі витрати в процесі надання послуг прибирання несе Учасник.
3.7. Окремі вимоги до якості надання послуг:
Учасник (Виконавець) повинен надавати послуги відповідно до переліку послуг та постійно
підтримувати їх якість відповідно до вимог діючих санітарно-гігієнічних норм.
В розрахунок вартості повинні бути включені всі витрати, необхідні для якісного
прибирання, а саме:
- заробітна плата прибиральників;
- забезпечення прибиральників спецодягом;
- витрати на використання миючих, дезінфікуючих, санітарно-гігієнічних засобів та пакетів для сміття;
- витрати на використання технічного обладнання/техніки для прибирання;
- витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними
матеріалами.
Так як учасником ТзОВ “ПММ-Сервіс” було надано Гарантійний Лист (Вих. №3 від 30.04.2021 року) вважаємо що інформація, яку вимагалось з розшифровкою по статті матеріалів надана та у разі визначення переможцем учасника ТзОВ «ПММ-Сервіс» Замовника буде безперебійно забезпечено всіма матеріалами, які є необхідними для надання послуг, що вказані в документі Калькуляція.pdf.
4. Тендерною документацією вимагалось надання листа в довільній формі з інформацією про найменування дезінсекційних засобів, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг відповідно до Технічних вимог та копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на дезінсекційні засоби, перелік яких зазначено Учасником.
В складі тендерної пропозиції не надано листа в довільній формі з інформацією про найменування дезінсекційних засобів, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг відповідно до Технічних вимог та копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на дезінсекційні засоби, перелік яких зазначено Учасником.
Повідомляємо, що відповідно до частини 16 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник повинен надавати учаснику можливість усунути невідповідності. Це не право, а безпосередній обов’язок – уважно та ретельно перевіряти ТП і у випадку виявлення невідповідностей надавати учаснику час на їхнє усунення.
Замовник повинен надавати учаснику можливість усунути невідповідності. Це не право, а безпосередній обов’язок – уважно та ретельно перевіряти ТП і у випадку виявлення невідповідностей надавати учаснику час на їхнє усунення.
Просимо Замовника скасувати своє рішення про відхилення учасника ТзОВ “ПММ-Сервіс” та надати можливість на усунення невідповідностей відповідно до частини 16 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”.
У разі неусунення порушень законодавства, шляхом скасування рішення про відхилення учасника ТзОВ “ПММ-Сервіс”, ми маємо намір звертатись до Антимонопольного комітету України із метою відновлення порушених прав.
Пов'язані документи:
Учасник
- ПММ Вимога.pdf 11.05.2021 21:23
Дата подачі:
11.05.2021 21:23
Вирішення:
Закупівля та кваліфікація учасників проведена згідно з вимогами Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушень
Номер:
1ff6ed57e9d044d380aa2fa8c3a06986
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-14-011638-b.a4
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно Додатку 3 Вами закуповуються Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій, в тому числі послуги з дератизації та дезінсекції приміщень.
Уважно вивчивши тендерну документацію, ми прийшли до висновку, що Вами на вимагається жодних підтверджуючих документів про можливість проведення робіт з дератизації та дезінсекції приміщень. При цьому, наголошуємо, що даний вид робіт відноситься до небезпечних згідно наказу Держнаглядохоронпраці № 15 26.01.05.р. та потребує наявність певних документів та проходження навчання для здійснення даного виду робіт.
У зв’язку з наведеним, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та додати до тендерної документації наступні вимоги:
На підтвердження кваліфікації персоналу, що буде здійснювати послуги з дератизації та дезінсекції приміщень, Учаснику необхідно надати наступні документи:
Учасник повинен залучити до надання послуг спеціалістів, які займаються організацією та виконанням робіт: лікаря-дезінфекціоніста, інструктора-дезінфектора, двох дезінфекторів.
- Копію диплома лікаря, копія сертифіката лікаря-спеціаліста з підтвердженням проходження навчання за спеціальністю дезінфекційна справа (сертифікат лікаря-спеціаліста повинен бути дійсним на весь період надання послуг), копії довідок про проходження гігієнічного навчання дезінфекторів по дезінфекції, дезінсекції, виданих лабораторним центром МОЗ України, копії посвідчень та допусків на право роботи з пестицидами та агрохімікатами дезінфекторів*
* послуги з дератизації та дезінсекції входять в групу робіт підвищеної небезпеки (наказ Держнаглядохоронпраці № 15 26.01.05.р.) для проведення яких потрібні спеціальне навчання і щорічна перевірка знань з питань охорони праці. Згідно п. 6.13.5 Наказу МОЗ України № 1 від 03.08.1998р. «Дезінсекція, дератизація проводяться під керівництвом лікаря…»
- Копії документів, що підтверджують проходження медичної комісії спеціалістами, які будуть залучені до надання послуг
Відповідно до ст.11 Закону України «Про пестициди і агрохімікати» 86/95-ВР від 02.03.1995 та Постанови КМУ № 746 від 18.09.1995р. робітники, які виконують роботи по дератизації та дезінсекції, повинні мати допуск (посвідчення) на право роботи із зазначеними пестицидами і агрохімікатами, з в’язку з цим повинні проходити медогляд.).
- Учасник повинен мати у своєму штаті щонайменше одного працівника (дезінфектора), що має посвідчення «Спеціаліст пест контролю» згідно вимог EN № 16636:2015, ІDT (ДСТУ № 16636:2015). На підтвердження надати оригінал або копію зазначеного посвідчення. Україною прийнятий стандарт EN № 16636:2015, та його дотримання є вкрай важливим для дотримання світових стандартів з пест-контролю.
Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату, виданого Учаснику органом з сертифікації, який засвідчує, що система менеджменту якості Учасника стосовно надання послуг з винищування шкідників відповідає вимогам ISO 9001:2015 «Системи управління якості. Вимоги», дійсний до кінця дії договору.
Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату, виданого Учаснику органом з сертифікації, який засвідчує, що система менеджменту безпечності харчових продуктів Учасника стосовно надання послуг з винищування шкідників відповідає вимогам ISO 22000:2018 «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга», дійсний до кінця дії договору.
Після проведення дератизаційних робіт на об’єкті обов’язковою умовою згідно санітарних норм та правил є збирання та утилізація мертвих мишовидних гризунів. На підтвердження здійснення заходів по утилізації біологічних відходів надати копію Договору.
Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який має бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання), з інформацією про найменування дезінсекційних засобів, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг відповідно до Технічного завдання.
Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи надається Учасником на дезінсекційні засоби, перелік яких зазначено Учасником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.04.2021 18:32
Вирішення:
Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну докуентацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушень
Номер:
58aa2ae4baee42619d577a47309c2525
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-14-011638-b.b3
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовнику,
Згідно п.8 додатку 1 ТД вимагається надати:
8. Калькуляції вартості послуг комунальних з утримання будинку та прибудинкової території (окремо по кожному об’єкту та видам послуг) з розшифровкою по статті матеріалів.
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що за даною процедурою Вами не здійснюється закупівля послуг комунальних з утримання будинку та прибудинкової території. При цьому предметом закупівлі є: Код ДК 021:2015 - 90910000-9 – Послуги з прибирання
(Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Львівське відділення)).
Просимо Вас надати роз'яснення щодо вимог п.8 Додатку 1 ТД - чи було допущено помилку в тендерній документації, чи потрібно дійсно надавати калькуляції вартості послуг комунальних з утримання будинку та прибудинкової території? Також просимо Вас внести відповідні зміни до ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2021 16:39
Вирішення:
Предметом даної закупівлі є послуги з прибирання(Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Львівське відділення) ) .
Пунктом 8 Додатку 1 Тендерної документації передбачено надання Учасником калькуляції вартості послуг з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (окремо по кожному об’єкту та видам послуг) з розшифровкою по статті матеріалів відповідно до зазначеного предмету закупівлі.
Надання Калькуляції вартості послуг комунальних з утримання будинку та прибудинкової території (окремо по кожному об’єкту та видам послуг) з розшифровкою по статті матеріалів Тендерною документацією не вимагається
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення дискримінаційних порушень
Номер:
40ec2ea7cbf547b2b01b7770e6609092
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-14-011638-b.a2
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних порушень
Вимога:
Шановний Замовнику,
Згідно підпункту 1, п.7, Додатку 1 ТД вимагається надати:
Документи, що підтверджують надання послуг в період з 2018 по 2020 роки:
- копія договору та усіма додатками до нього, що є його невід’ємною частиною;
- документ, що підтверджує факт успішного виконання договору на який є посилання у довідці, а саме: акт приймання-передачі товару / акт наданих послуг або інший документ, що підтверджує факт успішного виконання договору оформлений належним чином;
- копії податкових накладних за цими договорами, завірених печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі.
Звертаємо увагу Замовника на той факт, що вимога щодо надання податкових накладних за виконаними договорами на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі є дискримінаційною.
Нам, як потенційному учаснику, не зрозуміло, виходячи з чого Вами вимагається наявність аналогічного договору загальну суму не менше третини від очікуваної вартості предмету закупівлі, а не наприклад, 25% або 40% або 50%.
Вважаємо, що вищезазначена вимога, щодо встановлення вартості послуг за аналогічним договором на рівні не менше 30% від очікуваної вартості предмета Закупівлі є дискримінаційною і такою, що не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають досвід виконання аналогічного договору на сумму: 2 062 501,20 грн. * 30% = 618 750,36 грн.
Скаржник має досвід виконання великої кількості аналогічних предмету Закупівлі договорів, але не має виконаних договорів на суму, що дорівнює, або перевищує 618 750,36 грн. Виграти тендер на таку суму мають можливість лише великі учасники ринку, що значно обмежує кількість потенційних учасників у даній процедурі закупівлі.
Підкреслюємо, що згідно п.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право установити такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому законом не передбачено встановлення порогової суми, на яку Замовник має право вимагати підтвердження аналогічних договорів. Згідно п.3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», лише у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Дискримінаційність даної вимоги також підтверджено тим фактом, що у разі, якщо учасник має виконаних аналогічних договорів, наприклад, на суму 618 750,00 грн., при цьому такий учасник також не має можливості прийняти участь у даній закупівлі, тобто така вимога є повністю дискримінаційною, та такою, що суперечить принципам ЗУ «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з чим вважаємо, що наведена вимога є дискримінаційною, та такою, що значно обмежує коло потенційних учасників.
Також звертаємо Вашу увагу на той факт, що дана вимога вже оскаржувалась в 2021 році в Антимонопольному комітеті України за процедурою закупівлі АТ "Українська залізниця", посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-25-006256-a, номер скарги: UA-2021-02-25-006256-a.a1, та вже було винесено рішення щодо неправомірності даної вимоги, та Замовник в особі Філії "УЗШК" АТ "Українська залізниця" змушений був усунути дану вимогу, як таку, що не відповідає ЗУ «Про публічні заупівлі».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо: виключити з тендерної документації вимогу щодо надання:
- копії податкових накладних за цими договорами, завірених печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2021 14:23
Вирішення:
Згідно з вимогами пункту 7 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник повинен надати, зокрема, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям:
1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору:
- довідка у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання протягом останніх 3-років аналогічного договору (не менше одного) укладеного учасником процедури закупівлі (довідка у довільній формі на окремому аркуші).
Довідка має обов’язково містити найменування контрагента, предмет договору, строк дії договору, контактних осіб замовника (прізвище та контактний телефон).
Документи, що підтверджують надання послуг в період з 2018 по 2020 роки:
- копія договору та усіма додатками до нього, що є його невід’ємною частиною;
- документ, що підтверджує факт успішного виконання договору на який є посилання у довідці, а саме: акт приймання-передачі товару / акт наданих послуг або інший документ, що підтверджує факт успішного виконання договору оформлений належним чином;
- копії податкових накладних за цими договорами, завірених печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі.
Повідомляємо, що зазначені в даному пункті вимоги стосуються попереднього досвіду Учасника, який підтверджується укладеними та виконаними договорами. Податкові накладі повинні бути надані по саме цим договорам, які Учасник надає на підтвердження досвіду та зазначає в Довідці.
Наголошуємо, що сума договорів по аналогічному досвіду не обмежується сумою очікуваної вартості оголошеної Замовником закупівлі, отже, НЕ є дискримінаційною та не обмежує коло учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога Замовнику про усунення порушень
Номер:
10557a85a4d54a3ca0d21941d37fd5d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-14-011638-b.a1
Назва:
Вимога Замовнику про усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовнику,
Згідно підпункту 3, п.7, Додатку 1 ТД вимагається надати:
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- довідка в довільній формі (із зазначенням ПІБ працівників, які працюють на підприємстві учасника, освіти, кваліфікації та досвіду роботи) про наявність спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг.
- копії документів, що підтверджують перебування працівників, вказаних в довідці, у трудових відносинах з Учасником (копії наказів про прийняття на роботу, або витяг з наказу, трудова угода, інші оформлені належним чином документи);
- довідку в довільній формі за підписом Учасника про те, що працівники пройшли перевірку знань правил техніки безпеки, перевірку знань правил протипожежної безпеки, пройшли обов’язковий медичний огляд, гігієнічне навчання зі складенням санітарного мінімуму, мають санітарну книжку;
- копії документів, що підтверджують дозвіл працівникам учасника (не менше одного) на виконання робіт з підвищеною небезпекою, в тому числі верхолазних (дозвіл або посвідчення).
Звертаємо увагу Замовника на той факт, що цивільно-правова угода є формою працевлаштування згідно діючого законодавства України.
Просимо Вас надати роз’яснення, чи буде достатнім надання цивільно-правових угод, укладених між працівниками та учасником для підтвердження перебування працівників у трудових відносинах з Учасником? Також просимо Замовника внести відповідні зміни до ТД та додати можливість надання цивільно-правових угод.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2021 14:19
Вирішення:
На виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» абзацом 2 підпункту 3 пункту 7 Додатку 1 Тендерної документації Замовником встановлено перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити наявність у нього працівників, які мають відповідну кваліфікацію, знання та досвід для надання послуг.
У Тендерній документації зазначено, що Учасник на підтвердження зазначених вимог повинен надати один із вказаних у вимогах документи, зокрема, трудова угода або інший оформлений належним чином документ.
Повідомляємо, що копія належним чином оформленого цивільно-правового договору є документом, який згідно з вимогами Тендерної документації визначається як інший документ.
Статус вимоги:
Відхилено