• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з проведення обстеження та оцінки технічного стану будівельних конструкцій квартир № 63, 66 у п'ятому під'їзді в житловому будинку №10 по вул. Подільська в м. Кам'янське за ДК 021:2015 код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань)

Вид закупівлі – послуги, категорія Замовника – органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», місцезнаходження Замовника: вул. Москворецька, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, 51931, ЄДРПОУ 34827358,Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі передбачено у Додатку 1 до оголошення

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
Період оскарження: 14.04.2021 20:38 - 20.04.2021 10:00
Вимога
Вирішена

Оскарження визнання переможцем ТОВ "ЛОГІСТИКБУД"

Номер: 096912c9b03646798cb5551df03e68e7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-006474-c.c3
Назва: Оскарження визнання переможцем ТОВ "ЛОГІСТИКБУД"
Вимога:
ВИМОГА в прикріпленому файлі. Оскарження визнання переможцем ТОВ "ЛОГІСТИКБУД" по закупівлі: Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з проведення обстеження та оцінки технічного стану будівельних конструкцій квартир № 63, 66 у п'ятому під'їзді в житловому будинку №10 по вул. Подільська в м. Кам'янське за ДК 021:2015 код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2021-04-14-006474-c ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) визначив переможця по закупівлі: Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з проведення обстеження та оцінки технічного стану будівельних конструкцій квартир № 63, 66 у п'ятому під'їзді в житловому будинку №10 по вул. Подільська в м. Кам'янське за ДК 021:2015 код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2021-04-14-006474-c , а саме ТОВ "ЛОГІСТИКБУД". ФОП Демешко Петро Григорович не погоджується з рішенням замовника та вважає його передчасним, неправомірним та таким, що порушує принципи закупівель. Ознайомившись з документами, які надані у складі пропозиції ТОВ "ЛОГІСТИКБУД" (надалі - Учасник, ТОВ "ЛОГІСТИКБУД") встановлено наступне: 1) Цінова пропозиція (кошторис) не відповідає технічному завданню та чинному законодавству, а саме: - п.2 кошторису К=0.88 на обсяги робіт - в СОУ Д.1.2-0249543-001:2008 немає такого коефіцієнта, на що посилається виконавець кошториса невідомо. - п.2 кошторису в найменуванні вказано 493м3 коли має бути 471м3. Тобто завищені об’єми, що призвело до максимізації ціни договору. - п.2 кошторису в найменуванні вказані 88% конструкцій , звідки ці показники, в технічному завданні вони відсутні і замовник не надавав цю інформацію, в актах огляду також відсутня дана інформація. - п.3. кошторису вимірюється в аркушах, вказано що їх кількість 0,7475 - кількість аркушів вимірюються так само як і договора цілими числами!!! 2) ТОВ "ЛОГІСТИКБУД" має податковий борг. Станом на 01.04.21 р – 165270,69 грн. 3) ТОВ "ЛОГІСТИКБУД", у складі своєї пропозиції, надає відомості про учасника (№ UA-2021-04-14-006474-c від 23.04.2021). Згідно з п.10 даним документом «Код КЕКВ, який відповідає предмету закупівлі: 43.99» Дана інформаціє є неправдивою так, як роботи по коду 43.99 не відноситься до послуг, що передбачені даною закупівлею. Даний код передбачає будівельні роботи!!!!. ТОВ "ЛОГІСТИКБУД" є будівельною компанією! У неї навіть немає кведу для здійснення обстежень!!! PS: Замовник і ТОВ "ЛОГІСТИКБУД" активно співпрацюють та активно освоюють державні кошти причому в кожній закупівлі значно ЗАВИЩЕНА ціна договору. В кожній закупівлі заключають договір на максимальну суму. Дуже велика вірогідність, яка буде підтверджена після комплексної перевірки, що Замовник оголошував закупівлі під конкретного виконавця! ФОП Демешко Петро Григорович запропонувало надати послуги, які передбачені закупівлею за 30 780,00 грн., що на 19220,00 грн. або 38,4% менше від ціни переможця!!! Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ "ЛОГІСТИКБУД" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні, керуючись Законом, Прошу 1. скасувати рішення щодо визнання переможцем ТОВ "ЛОГІСТИКБУД" по закупівлі: Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з проведення обстеження та оцінки технічного стану будівельних конструкцій квартир № 63, 66 у п'ятому під'їзді в житловому будинку №10 по вул. Подільська в м. Кам'янське за ДК 021:2015 код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2021-04-14-006474-c; 2. керуючись п.1 ч. 13, ст. 14 Закону, відхилити пропозицію ТОВ "ЛОГІСТИКБУД" по закупівлі: Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з проведення обстеження та оцінки технічного стану будівельних конструкцій квартир № 63, 66 у п'ятому під'їзді в житловому будинку №10 по вул. Подільська в м. Кам'янське за ДК 021:2015 код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2021-04-14-006474-c так як пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу UA-2021-04-14-006474-c.c3 м. Кам’янське 07.05.2021 Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради було розглянуто вимогу від ФОП Демешко Петро Григорович до закупівлі UA-2021-04-14-006474-c за предметом Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з проведення обстеження та оцінки технічного стану будівельних конструкцій квартир № 63, 66 у п'ятому під'їзді в житловому будинку №10 по вул. Подільська в м. Кам'янське за ДК 021:2015 код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань). Повідомляємо наступне: Ознайомившись з Вашою вимогою щодо скасування рішення про намір укласти договір з ТОВ «Логістикбуд» та відхилення пропозиції ТОВ «Логістикбуд» повідомляємо, що вона не може бути розглянута замовником, оскільки згідно п.2 ч.14 ст.14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Ваша вимога стосується скасування рішення про визначення переможця та прийняття рішення про його відхилення іншого учасника, відповідно не може бути задоволена замовником, оскільки суперечить вищевказаній нормі закону. Враховуючи вищевикладене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Оскарження відхилення пропозиції ФОП Демешко Петро Григорович

Номер: ffc8abb0029c48109e94478ce30fc8b0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-006474-c.c2
Назва: Оскарження відхилення пропозиції ФОП Демешко Петро Григорович
Вимога:
ВИМОГА в прикріпленому файлі Оскарження відхилення пропозиції ФОП Демешко Петро Григорович по закупівлі: Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з проведення обстеження та оцінки технічного стану будівельних конструкцій квартир № 63, 66 у п'ятому під'їзді в житловому будинку №10 по вул. Подільська в м. Кам'янське за ДК 021:2015 код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2021-04-14-006474-c ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) відхилив пропозицію ФОП Демешко Петро Григорович по закупівлі: Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з проведення обстеження та оцінки технічного стану будівельних конструкцій квартир № 63, 66 у п'ятому під'їзді в житловому будинку №10 по вул. Подільська в м. Кам'янське за ДК 021:2015 код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2021-04-14-006474-c (протокол №98 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 29.04.2021 р. (далі – Протокол)). Згідно Протоколу: ФОП Демешко Петро Григорович не погоджується з рішенням замовника та вважає його передчасним та неправомірним. Щодо «Учасником у складі пропозиції не надано підтвердження згоди на можливе відтермінування платежу.» Згідно п. 6. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник передбачає УМОВИ ОПЛАТИ З незрозумілих причин, в даному пункті, який передбачає умови оплати, зазначено «підтвердити згоду документально». По-перше. В даному пункті не можуть зазначатися вимоги до учасника так, як він має чітку назву умови плати. По-друге. Не потрібно погоджуватися з умовами оплати так подавши пропозицію учасник автоматично погоджується зокрема і передбаченими умовами оплати. По-третє. ФОП Демешко Петро Григорович підтвердив згоду документально, а саме у складі пропозиції надано підписаний проект договору в якому чітко передбачено та підтверджено згоду оскільки документ підписаний, а Замовник не виставляв вимог щодо форми, змісту документального підтвердження. Отже Замовник неправомірно відхилив пропозицію ФОП Демешко Петро Григорович по вищеописаній підставі. Щодо «Учасником у складі пропозиції завантажено проект договору, але проект договору у повному обсязі учасником не заповнений» Згідно п. 14.6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник передбачає СТРОК УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ. З незрозумілих причин, в даному пункті, який передбачає строк укладання договору, зазначено «Проект договору про закупівлю наведений у додатку 3, заповнюється учасником та подається у складі пропозиції». По-перше. В даному пункті не можуть зазначатися вимоги до учасника так, як він має чітку назву строки укладення договору. Якщо потрібно було заповнювати договір, то це повинно було передбачено в інша інформація (Додаток 2 до оголошення). По-друге. ФОП Демешко Петро Григорович виконало вимогу Замовника так, як проект договору надано у складі пропозиції, а також він заповнений, а саме стоїть підпис і печать. Так він заповнений не повністю але Замовник не встановлював вимогу як саме його заповнювати. Додатково акцентуємо, що інформація, яка заповнюється в проекті договору не впливає на зміст пропозиції так, як вся інформація надана у складі пропозиції. По-третє. Додаток №3 в повній мірі підписаний та наданий укладі пропозиції. Файл Погодження у вигляді окремого документа.pdf.p7s Документ в якому міститься проект договору не містить інформації, що це додаток 3! Отже, зауваження не приймається, а відхилення є неправомірним. Спрощені закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами і доповненнями) (далі- Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Одним з основних принципів бюджетної системи України є принцип ефективності та результативності — при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, Автономною Республікою Крим, місцевим самоврядуванням (далі — гарантовані послуги), при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів. Тобто, Замовник повинні використати менше державних коштів та отримати максимальну кількість товару чи максимальну якість послуги або роботи. ФОП Демешко Петро Григорович запропонувало надати послуги, які передбачені закупівлею за 30 780,00 грн., що на 19220,00 грн. або 38,4% менше від ціни переможця!!! Додатково нагадуємо, що ціна переможця є максимальною. Провівши аналіз пропозиції переможця встановлено, що вона не відповідає вимогам Замовника хоча замовник чомусь визнав її переможцем можливо через те, шо останні дуже, дуже плідно співпрацюють та з освоєнням 100% коштів…. Ми будемо змушені звертатися до відповідних органів так, як вбачаємо в закупівлях замовника неправомірне використання бюджетних коштів, порушення чинного законодавства та освоєння коштів про, що є відповідні докази…!!! На основі вищевикладеного, відхилення пропозиції ФОП Демешко Петро Григорович є безпідставним та неправомірним. Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ФОП Демешко Петро Григорович відповідає вимогам Замовника є економічною, а учасник професійним, Прошу 1. скасувати рішення (Протокол) щодо відхилення пропозиції ФОП Демешко Петро Григорович по закупівлі: Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з проведення обстеження та оцінки технічного стану будівельних конструкцій квартир № 63, 66 у п'ятому під'їзді в житловому будинку №10 по вул. Подільська в м. Кам'янське за ДК 021:2015 код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2021-04-14-006474-c; 2. повернутися до розгляду економічно вигідної пропозиції ФОП Демешко Петро Григорович; 3. заключити договір з ФОП Демешко Петро Григорович на суму 30780,00,00 грн. по закупівлі: Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з проведення обстеження та оцінки технічного стану будівельних конструкцій квартир № 63, 66 у п'ятому під'їзді в житловому будинку №10 по вул. Подільська в м. Кам'янське за ДК 021:2015 код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань), UA-2021-04-14-006474-c.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу UA-2021-04-14-006474-c.c2 м. Кам’янське 07.05.2021 Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради було розглянуто вимогу від ФОП Демешко Петро Григорович до закупівлі UA-2021-04-14-006474-c за предметом Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з проведення обстеження та оцінки технічного стану будівельних конструкцій квартир № 63, 66 у п'ятому під'їзді в житловому будинку №10 по вул. Подільська в м. Кам'янське за ДК 021:2015 код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань). Повідомляємо наступне: Вашу пропозицію було відхилено з наступних підстав: 1. Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі було передбачено документальне підтвердження учасником згоди на можливе відтермінування платежу до 120 банківських днів. Подана Вами пропозиція не містить документу, який би підтверджував таку згоду. Відповідно до ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. До того ж вважаємо, що поданий у складі пропозиції не заповнений у повному обсязі з Вашої сторони проект договору не є документом який підтверджує таку згоду, оскільки проект договору є окремою вимогою в оголошенні визначеною замовником. Нормами чинного законодавства в сфері закупівель не визначено, що замовником в оголошеннях про проведення спрощених закупівель обов’язково повинні надаватися форми документів для подальшого їх заповнення учасниками. 2. Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі також було передбачено, що учасником заповнюється та подається у складі пропозиції проект договору, який завантажено в окремому файлі. Вами у складі пропозиції завантажено проект договору, який не заповнений у повному обсязі. В оголошенні, а саме в п.14 Інша інформація є вимога замовника щодо надання у складі пропозиції заповненого проекту договору (п.14.6). До того ж в додатку 3 до оголошення міститься інформація, що проект договору завантажено в окремому файлі. Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашої вимоги у повному обсязі відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Обмеження потенційних учасників та максимізація ціни договору

Номер: b2413a2c7e1b4aca824d88b877e7ccbe
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-006474-c.a1
Назва: Обмеження потенційних учасників та максимізація ціни договору
Вимога:
Замовник вимагає: Копія акту огляду об’єкту підписаного представником Замовника та Виконавця та скріплений печаткою (у разі наявності)» Вимога щодо огляду об’єкту (допоки не визначений переможцем) є неприпустимою та може свідчити про змову з переможцем та створення перешкод для потенційних учасників для того, щоб було менше учасників або якщо буде і більше, то замовник знав їх кількість та назви до моменту аукціону, та міг легко відхилити всіх неугодних, які хоч і запропонували менші ціни але так, як не відвідали об’єкт і не зговорилися з замовником, то їх відхиляють… Спрощені закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах і роботах. Крім того, спрощені закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі. Додатково повідомляємо, що в закупівлі можуть приймати участь не лише резиденти України ( з різних куточків нашої неосяжної держави), а також нерезиденти України, тобто компанії з інших країн. Ринок відкритий, головне мінімальна ціна та професійно виконані роботи. Всі розуміють, надіюся і Ви, що відвідання об’єкту на етапі подання пропозиції це неприпустима вимога, тому, що з якого дива, компанія зі Львова, Києва, Сум чи з Варшави повинна приїздити до Замовника тоді коли вона не визнана переможцем? Всі розуміють, що компанії, які знаходяться у місті Замовника, районі чи навіть області хлопають в долоні за вимогу відвідання так, як це не така у ж і велика проблема для місцевих учасників, як їхня перевага, а от всім іншим це незрозуміло, затратно і неприпустимо. На то і створено електронну систему, щоб всі вихідні дані оприлюднювалися на загал і всі потенційні учасники були в однакових умовах, мали однакову інформацію, конкурували по ціні та пропонували мінімальну ціну на свої послуги чи роботи. Якщо якомусь учаснику не вистачає вихідних даних, то він не зобов’язаний приїздити та оглядати об’єкт, він має право задати запитання (для цього така можливість і передбачена в електронній системі!) Отже, просимо прибрати вимогу, яка передбачена в документації: Копія акту огляду об’єкту підписаного представником Замовника та Виконавця та скріплений печаткою (у разі наявності)» так, як вона націлена лише на одне: зменшення кількості учасників та максимізації ціни договору…………………………
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст.14 Закону Ураїни "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання учасником у складі пропозиції "Копія акту огляду об’єкту підписаного представником Замовника та Виконавця та скріплений печаткою (у разі наявності)" тобто ця вимога замовника відповідає нормам Закону Ураїни "Про публічні закупівлі". До того ж всі установи, підпиємства, організації які звертались до замовника щодо надання акту безперешкодно його отримували, що підтверджується іншими закупівлями які були проведені в електронній системі. Також вважаємо, що акт огляду є підставою для правильного розуміння учасником обсягу надання послуги та складанню ціни пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні