-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Одеське відділення)
Завершена
1 224 474.61
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 244.75 UAH
мін. крок: 1% або 12 244.75 UAH
Період оскарження:
14.04.2021 19:55 - 27.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Відсутність необхідних документів
Номер:
525fd919e8944742828fb49fbd3e134c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-14-002653-a.b4
Назва:
Відсутність необхідних документів
Скарга:
ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» не надав Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо туалетного мила твердого або туалетного мила рідкого, який він збирається використовувати при наданні послуг з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Одеське відділення), що порушує вимоги, які викладені в ТД Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- ОС 2021 - скарга УЗ.pdf 07.05.2021 15:58
- рішення від 12.05.2021 № 10383 + лист Замовнику.pdf 12.05.2021 21:25
- інформація про перенесення від 24.05.2021 № 9156.pdf 25.05.2021 19:52
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2021 № 12659.pdf 07.06.2021 18:52
- рішення від 04.06.2021 № 12659.pdf 09.06.2021 19:52
- Пояснення по суті скарги (ГІОЦ-60-686.pdf 20.05.2021 17:01
- Пояснення по Скарзі ТОВ Обєкт сервіс (прибирання ВП ОД).docx 20.05.2021 17:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2021 17:09
Дата розгляду скарги:
24.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.05.2021 21:26
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.06.2021 19:52
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушень
Номер:
9f041d3da4dc4c2894048f0d32190ef2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-14-002653-a.b3
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовнику,
Згідно п.9, Додатку 1 ТД вимагається надати:
Копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці про дозвіл:
- на роботи, що виконуються на висоті понад – 1,3 метри;
- на роботи верхолазні;
- на роботи в діючих електроустановках напругою до 1000 В та в зонах дії струму високої частоти.
Вважаємо дискримінаційною вимогу про надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці про дозвіл на роботи в діючих електроустановках напругою до 1000 В та в зонах дії струму високої частоти. Це пов’язано з тим, що послуги з прибирання, які закуповуються Замовником не здійснюються в діючих електроустановках напругою до 1000 В та в зонах дії струму високої частоти згідно Технічних вимог згідно Додатку 3 ТД, тобто така вимога є повністю дискримінаційною, та такою, що суперечить принципам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо: виключити з тендерної документації вимогу щодо надання:
- Копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці про дозвіл: на роботи в діючих електроустановках напругою до 1000 В та в зонах дії струму високої частоти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.04.2021 18:45
Вирішення:
Підпунктом 1.8. п. 1 Додатку 3 Тендерної документації передбачено вологе миття підлогових покриттів із застосуванням спеціальних хімічних засобів в службових приміщеннях: (чиллерна 1-го пов., електророзподільні 1-го та 2-го пов., серверні та зв’язкові приміщення), тому до таких приміщень допускається персонал Учасника торгів зі знанням всіх чинних норм з охорони праці щодо виконання робіт в діючих електроустановках напругоюдо 1000 В та в зонах дії струму високої частоти.
Виходячи зі змісту норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про охорону праці» Замовник вважає що, з його сторони, не було порушень загальних принципів здійснення закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення дискримінаційних порушень
Номер:
ab225663b656449c93a9fc6b6202ea07
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-14-002653-a.a2
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних порушень
Вимога:
Шановний Замовнику,
Згідно підпункту 1, п.7, Додатку 1 ТД вимагається надати:
Документи, що підтверджують надання послуг в період з 2018 по 2020 роки:
- копія договору та усіма додатками до нього, що є його невід’ємною частиною;
- документ, що підтверджує факт успішного виконання договору на який є посилання у довідці, а саме: акт приймання-передачі товару / акт наданих послуг або інший документ, що підтверджує факт успішного виконання договору оформлений належним чином;
- копії податкових накладних за цими договорами, завірених печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі.
Звертаємо увагу Замовника на той факт, що вимога щодо надання податкових накладних за виконаними договорами на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі є дискримінаційною.
Нам, як потенційному учаснику, не зрозуміло, виходячи з чого Вами вимагається наявність аналогічного договору загальну суму не менше третини від очікуваної вартості предмету закупівлі, а не наприклад, 25% або 40% або 50%.
Вважаємо, що вищезазначена вимога, щодо встановлення вартості послуг за аналогічним договором на рівні не менше 30% від очікуваної вартості предмета Закупівлі є дискримінаційною і такою, що не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають досвід виконання аналогічного договору на сумму: 1 224 474,61 грн. * 30% = 367 342,38 грн.
Скаржник має досвід виконання великої кількості аналогічних предмету Закупівлі договорів, але не має виконаних договорів на суму, що дорівнює, або перевищує 367 342,38 грн. Виграти тендер на таку суму мають можливість лише великі учасники ринку, що значно обмежує кількість потенційних учасників у даній процедурі закупівлі.
Підкреслюємо, що згідно п.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право установити такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому законом не передбачено встановлення порогової суми, на яку Замовник має право вимагати підтвердження аналогічних договорів. Згідно п.3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», лише у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Дискримінаційність даної вимоги також підтверджено тим фактом, що у разі, якщо учасник має виконаних аналогічних договорів, наприклад, на суму 367 000,00 грн., при цьому такий учасник також не має можливості прийняти участь у даній закупівлі, тобто така вимога є повністю дискримінаційною, та такою, що суперечить принципам ЗУ «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з чим вважаємо, що наведена вимога є дискримінаційною, та такою, що значно обмежує коло потенційних учасників.
Також звертаємо Вашу увагу на той факт, що дана вимога вже оскаржувалась в 2021 році в Антимонопольному комітеті України за процедурою закупівлі АТ "Українська залізниця", посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-25-006256-a, номер скарги: UA-2021-02-25-006256-a.a1, та вже було винесено рішення щодо неправомірності даної вимоги, та Замовник в особі Філії "УЗШК" АТ "Українська залізниця" змушений був усунути дану вимогу, як таку, що не відповідає ЗУ «Про публічні заупівлі».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо: виключити з тендерної документації вимогу щодо надання:
- копії податкових накладних за цими договорами, завірених печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2021 14:13
Вирішення:
Згідно з вимогами пункту 7 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник повинен надати, зокрема, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям:
1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору:
- довідка у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання протягом останніх 3-років аналогічного договору (не менше одного) укладеного учасником процедури закупівлі (довідка у довільній формі на окремому аркуші).
Довідка має обов’язково містити найменування контрагента, предмет договору, строк дії договору, контактних осіб замовника (прізвище та контактний телефон).
Документи, що підтверджують надання послуг в період з 2018 по 2020 роки:
- копія договору та усіма додатками до нього, що є його невід’ємною частиною;
- документ, що підтверджує факт успішного виконання договору на який є посилання у довідці, а саме: акт приймання-передачі товару / акт наданих послуг або інший документ, що підтверджує факт успішного виконання договору оформлений належним чином;
- копії податкових накладних за цими договорами, завірених печаткою учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі.
Повідомляємо, що зазначені в даному пункті вимоги стосуються попереднього досвіду Учасника, який підтверджується укладеними та виконаними договорами. Податкові накладі повинні бути надані по саме цим договорам, які Учасник надає на підтвердження досвіду та зазначає в Довідці.
Наголошуємо, що сума договорів по аналогічному досвіду не обмежується сумою очікуваної вартості оголошеної Замовником закупівлі, отже, НЕ є дискримінаційною та не обмежує коло учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усуненнся дискримінаційних порушень
Номер:
27fc41c985fc4dd59e856dd2d7a2fae8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-14-002653-a.c1
Назва:
Вимога про усуненнся дискримінаційних порушень
Вимога:
Шановний Замовнику,
Згідно підпункту 3, п.7, Додатку 1 ТД вимагається надати:
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- довідка в довільній формі (із зазначенням ПІБ працівників, які працюють на підприємстві учасника, освіти, кваліфікації та досвіду роботи) про наявність спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг.
- копії документів, що підтверджують перебування працівників, вказаних в довідці, у трудових відносинах з Учасником (копії наказів про прийняття на роботу, або витяг з наказу, трудова угода, інші оформлені належним чином документи);
- довідку в довільній формі за підписом Учасника про те, що працівники пройшли перевірку знань правил техніки безпеки, перевірку знань правил протипожежної безпеки, пройшли обов’язковий медичний огляд, гігієнічне навчання зі складенням санітарного мінімуму, мають санітарну книжку.
Звертаємо увагу Замовника на той факт, що цивільно-правова угода є формою працевлаштування згідно діючого законодавства України.
Просимо Вас надати роз’яснення, чи буде достатнім надання цивільно-правових угод, укладених між працівниками та учасником для підтвердження перебування працівників у трудових відносинах з Учасником? Також просимо Замовника внести відповідні зміни до ТД та додати можливість надання цивільно-правових угод.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2021 14:05
Вирішення:
На виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» абзацом 2 підпункту 3 пункту 7 Додатку 1 Тендерної документації Замовником встановлено перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити наявність у нього працівників, які мають відповідну кваліфікацію, знання та досвід для надання послуг.
У Тендерній документації зазначено, що Учасник на підтвердження зазначених вимог повинен надати один із вказаних у вимогах документи, зокрема, трудова угода або інший оформлений належним чином документ.
Повідомляємо, що копія належним чином оформленого цивільно-правового договору є документом, який згідно з вимогами Тендерної документації визначається як інший документ.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.05.2021 20:04
Скарга
Виконана замовником
Невідповідність ріщення Замовника вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
c69cc70a74234fed9cd6df8f5ba21974
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-14-002653-a.a6
Назва:
Невідповідність ріщення Замовника вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга:
До
Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник:
Товариство з обмеженою відповідальністю “ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС”
Юридична адреса:
02121, м. Київ, Харківське шосе, буд. 182»
ЄДРПОУ 38748221
Замовник закупівлі:
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний
центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
01030, Україна Київська область, Київ, вул. І. Франка, 21
від “06” серпня 2021 р.
Скарга
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Сервіс» (код ЄДРПОУ 38748221) є учасником відкритих торгів. Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Одеське відділення)).
Замовник - Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця». Місцезнаходження замовника: 01030, Україна Київська область, Київ, вул. І. Франка, 21.
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-04-14-002653-a
В даному Тендері було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме від :
1. ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС";
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОБ'ЄКТ СЕРВІС".
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» розглянуто тендерні пропозицій учасника торгів на відповідність їх пропозицій технічним вимогам, визначених у тендерній документації, та визначено відповідність ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" кваліфікаційним критеріям, установлених вимогами тендерної документації.
Зокрема, тендерним комітетом Державного підприємства Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» вирішено, тендерну пропозицію ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" - акцептувати;
В свою чергу ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", у відповідні строки, надав Замовнику підписаний зі сторони Учасника договір та банківську гарантію забезпечення договору.
Однак, 27.07.2021 Рішенням тендерного комітету Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» процедуру закупівлі скасовано.
ПРИЧИНА СКАСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ:
1) Відповідно до завантаженого Протоколу № 674 від 27.07.2021, в зв’язку з тривалістю проведення процедури закупівлі відпала потреба в отриманні частини послуг з прибирання будівель та прилеглих територій, а саме:
- миття вікон – зовнішня сторона;
- мийка фасаду;
- чищення від снігу твердого покриття та інше.
ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення щодо скасування закупівлі - є неправомірним, що порушує ст.5, 22, 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, з огляду на наступне
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" було передано Замовнику підписаний зі сторони Учасника договір та банківську гарантію забезпечення договору 18.06.2021.
У зв’язку з відсутністю договору у системі Прозорро, 20.07.2021 ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" було направлено запит про надання інформації щодо укладення Договору (лист додається), але відповіді від Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» на адресу ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" не отримав.
Виходячи зі змісту опублікованого протоколу засідання тендерного комітету від 27.07.2021 рішення про відміну торгів по даній закупівлі робіт не було підтверджено жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами.
Вважаємо, що у даному випадку відміна процедури закупівлі можлива, коли замовник завершує діяльність у зв’язку з реорганізацією або ліквідацією. Також, відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг можуть слугувати обставини зменшення фінансових чи бюджетних асигнувань на дану закупівлю або перерозподіл коштів на інші більш нагальні закупівлі (роз’яснення Мінекономрозвитку).
У вказаному випадку жодних із вищенаведених підстав не існувало. В підтвердження вказаного слугує обґрунтування змісту протоколу Тендерного комітету та відсутність пояснення самого Замовника.
Окрім того, навіть якщо у Замовника відпала необхідність у отриманні частини послуг, це не дає жодних підстав скасовувати закупівлю послуг, яка відбулася, адже відповідно до ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника…
Тобто, після укладення Договору, Замовник мав би ініціювати підписання додаткової угоди про зменшення обсягів закупівлі, а не скасовувати закупівлю в цілому.
До того ж потреба у закупівлі на сьогоднішній день існує, оскільки Замовником не зареєстровано зміни до Плану закупівель згідно з інформацією, розміщеною за посиланням UA-P-2021-04-13-004958-b.
Таким чином, ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" приходить до висновку, що Замовником протиправно обмеживши права та інтереси Переможця прийняв рішення оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 27.07.2021 про відміну торгів по закупівлі що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Слід зазначити, що попередня закупівля Замовника щодо закупівлі тих самих послуг на той самий об’єкт за посиланням UA-2020-02-26-002273-c, завершена. Договір за цією закупівлею виконувався протягом 2020-2021 років і Замовником не було прийнято на роботу прибиральників приміщень та або територій протягом 2021 року.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вважаємо рішення Замовника (Протоколу розгляду тендерних пропозицій розгляду тендерних пропозицій UA-2021-04-14-002653-a) упередженим , у зв’язку з чим,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель в діях тендерного комітету Філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця».
3. Скасувати Рішення Замовника (Протокол засідання тендерного комітету № 674 від 27.07.2021) щодо відміни закупівлі.
4. 3. Зобов'язати Замовника укласти з ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» договір на надання послуг з прибирання (Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Одеське відділення)). ДК 021:2015:90910000-9.
Скаргу оплачено відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (за подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель).
Директор
ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» ______________ Каримов М.Р.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 732 рішення АМКУ по клінінгу Одеса.docx 26.08.2021 16:03
- Пояснення по Скарзі ТОВ ІмпелГріффінСервіс(прибирання ВП ОД).docx 13.08.2021 14:31
- Пояснення по сути Скарги ТОВ ІмпелГріффін.pdf 13.08.2021 14:28
- Пояснення по сути Скарги ТОВ ІмпелГріффін.pdf 13.08.2021 14:31
- Пояснення по Скарзі ТОВ ІмпелГріффінСервіс(прибирання ВП ОД).docx 13.08.2021 14:28
- рішення від 18.08.2021 №19002.pdf 25.08.2021 14:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.08.2021 №19002.pdf 19.08.2021 13:30
- рішення від 10.08.2021 №18297.pdf 11.08.2021 10:03
- Скарга ГІОЦ.docx 06.08.2021 09:47
- Скарга ГІОЦ.docx.p7s 06.08.2021 10:32
- Лист Замовнику.docx.zip 06.08.2021 09:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.08.2021 10:36
Дата розгляду скарги:
18.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.08.2021 10:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.08.2021 15:01
Дата виконання рішення Замовником:
26.08.2021 16:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.08.2021 року №19002-р/пк-пз.
Скарга
Скасована
Невідповідність відміни закупівлі потребам Замовника
Номер:
78dbc97cecf74cbc95d1ea67abd64833
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-14-002653-a.a5
Назва:
Невідповідність відміни закупівлі потребам Замовника
Скарга:
До
Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник:
Товариство з обмеженою відповідальністю “ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС”
Юридична адреса:
02121, м. Київ, Харківське шосе, буд. 182»
ЄДРПОУ 38748221
Замовник закупівлі:
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний
центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
01030, Україна Київська область, Київ, вул. І. Франка, 21
від “06” серпня 2021 р.
Скарга
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Сервіс» (код ЄДРПОУ 38748221) є учасником відкритих торгів. Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Одеське відділення)).
Замовник - Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця». Місцезнаходження замовника: 01030, Україна Київська область, Київ, вул. І. Франка, 21.
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-04-14-002653-a
В даному Тендері було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме від :
1. ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС";
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОБ'ЄКТ СЕРВІС".
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» розглянуто тендерні пропозицій учасника торгів на відповідність їх пропозицій технічним вимогам, визначених у тендерній документації, та визначено відповідність ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" кваліфікаційним критеріям, установлених вимогами тендерної документації.
Зокрема, тендерним комітетом Державного підприємства Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» вирішено, тендерну пропозицію ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" - акцептувати;
В свою чергу ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", у відповідні строки, надав Замовнику підписаний зі сторони Учасника договір та банківську гарантію забезпечення договору.
Однак, 27.07.2021 Рішенням тендерного комітету Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» процедуру закупівлі скасовано.
ПРИЧИНА СКАСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ:
1) Відповідно до завантаженого Протоколу № 674 від 27.07.2021, в зв’язку з тривалістю проведення процедури закупівлі відпала потреба в отриманні частини послуг з прибирання будівель та прилеглих територій, а саме:
- миття вікон – зовнішня сторона;
- мийка фасаду;
- чищення від снігу твердого покриття та інше.
ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення щодо скасування закупівлі - є неправомірним, що порушує ст.5, 22, 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, з огляду на наступне
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" було передано Замовнику підписаний зі сторони Учасника договір та банківську гарантію забезпечення договору 18.06.2021.
У зв’язку з відсутністю договору у системі Прозорро, 20.07.2021 ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" було направлено запит про надання інформації щодо укладення Договору (лист додається), але відповіді від Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» на адресу ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" не отримав.
Виходячи зі змісту опублікованого протоколу засідання тендерного комітету від 27.07.2021 рішення про відміну торгів по даній закупівлі робіт не було підтверджено жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами.
Вважаємо, що у даному випадку відміна процедури закупівлі можлива, коли замовник завершує діяльність у зв’язку з реорганізацією або ліквідацією. Також, відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг можуть слугувати обставини зменшення фінансових чи бюджетних асигнувань на дану закупівлю або перерозподіл коштів на інші більш нагальні закупівлі (роз’яснення Мінекономрозвитку).
У вказаному випадку жодних із вищенаведених підстав не існувало. В підтвердження вказаного слугує обґрунтування змісту протоколу Тендерного комітету та відсутність пояснення самого Замовника.
Окрім того, навіть якщо у Замовника відпала необхідність у отриманні частини послуг, це не дає жодних підстав скасовувати закупівлю послуг, яка відбулася, адже відповідно до ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника…
Тобто, після укладення Договору, Замовник мав би ініціювати підписання додаткової угоди про зменшення обсягів закупівлі, а не скасовувати закупівлю в цілому.
До того ж потреба у закупівлі на сьогоднішній день існує, оскільки Замовником не зареєстровано зміни до Плану закупівель згідно з інформацією, розміщеною за посиланням UA-P-2021-04-13-004958-b.
Таким чином, ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" приходить до висновку, що Замовником протиправно обмеживши права та інтереси Переможця прийняв рішення оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 27.07.2021 про відміну торгів по закупівлі що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Слід зазначити, що попередня закупівля Замовника щодо закупівлі тих самих послуг на той самий об’єкт за посиланням UA-2020-02-26-002273-c, завершена. Договір за цією закупівлею виконувався протягом 2020-2021 років і Замовником не було прийнято на роботу прибиральників приміщень та або територій протягом 2021 року.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вважаємо рішення Замовника (Протоколу розгляду тендерних пропозицій розгляду тендерних пропозицій UA-2021-04-14-002653-a) упередженим , у зв’язку з чим,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель в діях тендерного комітету Філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця».
3. Скасувати Рішення Замовника (Протокол засідання тендерного комітету № 674 від 27.07.2021) щодо відміни закупівлі.
4. 3. Зобов'язати Замовника укласти з ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» договір на надання послуг з прибирання (Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Одеське відділення)). ДК 021:2015:90910000-9.
Скаргу оплачено відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (за подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель).
Директор
ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» ______________ Каримов М.Р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ГІОЦ.docx 06.08.2021 08:24
- Лист Замовнику.docx.zip 06.08.2021 08:24
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
06.08.2021 09:45