• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво спортивно-оздоровочго комплексу по вул. Кеніга в м. Тростянець Сумської області (H2O-Maxi) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)

Завершена

254 765 106.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 273 825.53 UAH
Період оскарження: 14.04.2021 18:00 - 23.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Згідно з п.2 тендерної документації "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору" Додатка 2 до тендерної документації: 2.2. Виконання учасником аналогічних договорів підтверджується документально, шляхом надання копій (не менше двох) таких договорів з усіма додатками (зазначеними у договорі), укладених за останні три роки. За останні три роки нових спортивно-оздоровчих комплексів побудовано лічені одиниці, в основному це реконструкція або ремонт вже існуючих. Вимога Замовника щодо надання копій договорів за останні три роки значно звужує коло учасників і порушує право на участь в закупівлі тих учасників які мають досвід будівництва спортивно-оздоровчих комплексів, офісних будівель, плавальних басейнів, спортивних комплексів, торгово-розважальних та культурних центрів, будівель підприємств, але ці роботи виконувались раніше , ніж останні 3 роки. Також звертаємо увагу Замовника на те, що ст.16 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить жодних вимог щодо термінів укладених договорів три останні роки чи більше. Вважаємо дану вимогу Замовника дискримінаційною, тому просимо виключити її з тендерної документації.

Номер: c53214d08ff043bcab5af6822d7a0e55
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-002561-a.c2
Назва: Згідно з п.2 тендерної документації "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору" Додатка 2 до тендерної документації: 2.2. Виконання учасником аналогічних договорів підтверджується документально, шляхом надання копій (не менше двох) таких договорів з усіма додатками (зазначеними у договорі), укладених за останні три роки. За останні три роки нових спортивно-оздоровчих комплексів побудовано лічені одиниці, в основному це реконструкція або ремонт вже існуючих. Вимога Замовника щодо надання копій договорів за останні три роки значно звужує коло учасників і порушує право на участь в закупівлі тих учасників які мають досвід будівництва спортивно-оздоровчих комплексів, офісних будівель, плавальних басейнів, спортивних комплексів, торгово-розважальних та культурних центрів, будівель підприємств, але ці роботи виконувались раніше , ніж останні 3 роки. Також звертаємо увагу Замовника на те, що ст.16 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить жодних вимог щодо термінів укладених договорів три останні роки чи більше. Вважаємо дану вимогу Замовника дискримінаційною, тому просимо виключити її з тендерної документації.
Вимога:
Згідно з п.2 тендерної документації "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору" Додатка 2 до тендерної документації: 2.2. Виконання учасником аналогічних договорів підтверджується документально, шляхом надання копій (не менше двох) таких договорів з усіма додатками (зазначеними у договорі), укладених за останні три роки. За останні три роки нових спортивно-оздоровчих комплексів побудовано лічені одиниці, в основному це реконструкція або ремонт вже існуючих. Вимога Замовника щодо надання копій договорів за останні три роки значно звужує коло учасників і порушує право на участь в закупівлі тих учасників які мають досвід будівництва спортивно-оздоровчих комплексів, офісних будівель, плавальних басейнів, спортивних комплексів, торгово-розважальних та культурних центрів, будівель підприємств, але ці роботи виконувались раніше , ніж останні 3 роки. Також звертаємо увагу Замовника на те, що ст.16 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить жодних вимог щодо термінів укладених договорів три останні роки чи більше. Вважаємо дану вимогу Замовника дискримінаційною, тому просимо виключити її з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши та обговоривши Вашу про наступне. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, ч.4 ст.22 Закону містить подібну вимогу але вже в контексті тендерної документації, а саме, що остання не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана заборона означає, що не можуть бути встановлені вимоги, що прямо не пов’язані з предметом закупівлі але мають наслідком обмеження кола учасників, тобто зумовлене такими умовами обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Вони, як правило, мають вияв у надмірності або занадто деталізованих вимогах до учасника торгів або до предмета закупівлі. Натомість, ч.2 ст.16 Закону визначає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Умова щодо наявності договорів підтверджує наявність в Учасника досвіду роботи, а отже і знання та дотримання вимог чинного законодавства під час виконання таких договорів. Тому враховуючи право Замовника встановити в тендерній документації вимоги, які замовник вважає важливими, які передбачені ст. 16 Закону та які здатні якісно, вчасно та в повному обсязі забезпечити виконання переможцем торгів вимог Договору, вимога щодо надання довідки пункті 2.2. р.2 Додатку 2 до тендерної документації, що містить інформацію про виконання учасником аналогічних договорів та документальне підтвердження не є дискримінаційною. Таким чином, нами не порушено ст.16 Закону, щодо встановлення кваліфікаційних вимог. Більше того, дотримано і вимоги ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо складу тендерної документації, а саме, п.2 та п.3 ч.2 ст.22 Закону. Окрім того звертаємо Вашу увагу, що 23.04.2021 року тендерним комітетом до тендерної документації по даній закупівлі було внесено зміни в т.ч. й до п.2.2. р. 2 Додатку 2 до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.05.2021 00:03
Вимога
Відхилено

усунення дискримінаційних вимог

Номер: 258e0e56dc4a4f95810e170cb745e686
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-002561-a.a1
Назва: усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Згідно абзацу 4 п.2 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначається, що банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені в довідці яка містить відомості про учасника. Вважаємо, що дана вимога є незаконною, дискримінаційною та такою, що значно звужує гарантоване чинним Законодавством України право учасників у виборі банківської установи для отримання банківської гарантії. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, шляхом виключення абзацу 4 п.2 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику Вашу вимогу задовлено та опубліковано в оновленій тердерній документації
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Без відповіді

Неправомірне рішення Замовника

Номер: 403f8c3dc2a847c6b51b4cf1541132a0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-002561-a.c5
Назва: Неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Тендерний комітет Тростянецької міської ради згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій (пре-кваліфікація) від 10.06.2021 року зазначив, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД МАГНУМ» відповідає встановленим вимогам тендерної документації і його допущено до аукціону. Замовник діяв упереджено, надаючи незаконно переваги іншому учаснику –Товариству з обмеженою відповідальністю «ТД МАГНУМ». АТ «Сумбуд» не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо допущення ТОВ «ТД МАГНУМ» до аукціону і вважає зазначені в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 10.06.2021 підстави для допущення до аукціону ТОВ «ТД МАГНУМ» неправомірними, а прийняте Замовником рішення незаконне . Письмово надаємо обґрунтування неправомірно встановлених підстав допущення до аукціону ТОВ «ТД МАГНУМ» . Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель, встановлених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції АТ «Сумбуд» Замовник порушив право на об’єктивний і неупереджений розгляд його тендерної пропозиції. Окрім того, відхиливши пропозицію Підприємства без достатніх правових підстав, Замовником було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право АТ «Сумбуд» бути допущеним в подальшому до аукціону по Процедурі закупівлі з послідуючим наміром участі в аукціоні згідно з Законом. Вимагаємо: 1.Скасувати рішення про відхилення пропозиції АТ «Сумбуд», оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету Тростянецької міської ради Сумської області про від 10.06.2021 року. 2.Скасувати рішення про допущення до аукціону Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД МАГНУМ», оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету Тростянецької міської ради Сумської області про від 10.06.2021 року.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне рішення Замовника

Номер: 757d9594353944998b34ea4716151005
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-002561-a.a4
Назва: Неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Тендерний комітет Тростянецької міської ради згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій (пре-кваліфікація) від 10.06.2021 року зазначив, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД МАГНУМ» відповідає встановленим вимогам тендерної документації і його допущено до аукціону. Замовник діяв упереджено, надаючи незаконно переваги іншому учаснику –Товариству з обмеженою відповідальністю «ТД МАГНУМ». АТ «Сумбуд» не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо допущення ТОВ «ТД МАГНУМ» до аукціону і вважає зазначені в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 10.06.2021 підстави для допущення до аукціону ТОВ «ТД МАГНУМ» неправомірними, а прийняте Замовником рішення незаконне . Письмово надаємо обґрунтування неправомірно встановлених підстав допущення до аукціону ТОВ «ТД МАГНУМ» . Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель, встановлених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції АТ «Сумбуд» Замовник порушив право на об’єктивний і неупереджений розгляд його тендерної пропозиції. Окрім того, відхиливши пропозицію Підприємства без достатніх правових підстав, Замовником було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право АТ «Сумбуд» бути допущеним в подальшому до аукціону по Процедурі закупівлі з послідущим наміром участі в аукціоні згідно з Законом. Вимагаємо: 1.Скасувати рішення про відхилення пропозиції АТ «Сумбуд», оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету Тростянецької міської ради Сумської області про від 10.06.2021 року. 2.Скасувати рішення про допущення до аукціону Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД МАГНУМ», оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету Тростянецької міської ради Сумської області про від 10.06.2021 року.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: направлено не в ту адресу
Дата скасування: 15.06.2021 10:38
Вимога
Без відповіді

Неправомірне рішення Замовника

Номер: 485ec7bec9a8479b927032a5d2782520
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-002561-a.b3
Назва: Неправомірне рішення Замовника
Вимога:
За результатами розгляду пропозиції АТ «Сумбуд» (надалі Підприємство) Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій (прекваліфікація) тендерного комітету Тростянецької міської ради від 10.06.2021 року, опублікованому на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua). АТ «Сумбуд» не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та вважаємо зазначені в протоколі розгляду тендерного комітету Замовника від 10.06.2021 року підстави для відхилення неправомірними, а прийняте Замовником рішення незаконне та таке, що порушує наші права. Письмово надаємо обґрунтування неправомірно встановлених підстав відхилення нашої тендерної пропозиції. Як підтвердження наявності фінансової частини тендерної пропозиції АТ «Сумбуд» надає повідомлення ТОВ «Держзакупівлі.Онлайн» про перелік документів тендерної пропозиції АТ «Сумбуд», завантажених на веб-порталі https://prozorro.gov.ua. Вимагаємо скасувати Замовником прийняте рішення про відхилення пропозиції АТ «Сумбуд» (протокол розгляду тендерних пропозицій (пре-кваліфікація) тендерного комітету Тростянецької міської ради від 10.06.2021 року) та прийняти рішення про допущення АТ «Сумбуд» до аукціону.
Пов'язані документи: Учасник