• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт покриття тротуарної доріжки в парку за адресою: вул. Сільська, с. Дельжилер, Одеської області

Завершена

221 744.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 108.72 UAH
Період оскарження: 14.04.2021 17:17 - 26.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискримінація прав учасника .

Номер: 98c12642c39b48508130f07b5a0915ae
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-002501-a.c1
Назва: Дискримінація прав учасника .
Вимога:
Уповноваженій особі КП Татарбунарської міської ради « БЕСАРАБІЯ» Гуцулюк В.О. Фізична особа - підприємець Без’язичний Володимир Семенович зареєстрований в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань 22.11.2016 номер запису: 25270000000005434 як переможець закупівлі "Поточний ремонт покриття тротуарної доріжки в парку за адресою: вул. Сільська, с. Дельжилер, Одеської області" вважае неправомірним відхилення нашої тендерної пропозиції . Протоколом № 6-В від 05.05.2021р Ви вказали що було ненадано довідку що має включати: повне найменування (ПІБ учасника – фізичної особи), код ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер для Учасника-фізичної особи), юридичне та фактичне місцезнаходження Учасника, основні види діяльності, контактні номери телефонів (телефони/факси), розрахунковий рахунок та реквізити банку в якому відкритий та обслуговується рахунок учасника, ПІБ керівника Учасника., але якщо Ви більш уважно вивчите нашу пропозицію то знайдете Інформаційну довідку щодо реквізитів завантажену в систему 27.04.2021р в 19:16 год в якій вказано всі реквізити та інші дані що вимагалися вами . Також вищевказаним протоколом Вами зазначено про ненадання листа-згоди на обробку персональних даних особи, яка підписала документи тендерної пропозиції і на кожного робітника, який наведено у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, однак дана довідка була надана нами в складі своєї тендерної пропозиції та завантажена в систему 28.04.2021р в 13:43 год. Щодо ненадання: Листа-згоди, що при розрахунку ціни пропозиції учасник не має права включати в ціну будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки тендерної пропозиції; Гарантійного листа про спроможність надати послуги з відтермінуванням їх оплати до 90 календарних днів, у разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника; Гарантійного листа про те, що учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати на їх отримання; То , по перше згідно розділу ІV ст. 26. п.9 Закону «Про публічні закупівлі» ви як Замовник повинні були надати нам змогу протягом 24 годин завантажити дані документи . По друге вказані вами невідповідності щодо ненадання вищезазначених документів суперечать ст. 22 розділу ІV Закону «Про публічні закупівлі» оскільки були викладені Вами в складі вашої тендерної пропозиції в розділі «Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції» а не в Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Враховуючи вищезазначені порушення щодо розгляду нашої пропозиції як економічно вигідної та звертаючи Вашу увагу на іншого учасника закупівлі а саме ФОП "АЙРАПЕТЯН САМВЕЛ СЕРЕЖАЄВИЧ" Що порушив Розділ ІІІ. п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції п.п.1.3 « Документи, що вимагаються цією тендерною документацією повинні бути скановані кольоровим сканером та завантажені в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання пропозицій одним або декількома файлами у форматі PDF (PortableDocumentFormat) без графічно-комп’ютерного редагування. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб Всі визначені вимогами тендерної документації документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з тендерною документацією, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями» Тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи, від «14» квітня 2021 р. №1-В. що надав кошторисні документи за форматом ZIP файлу у форматі p7s. Також враховуючи те що вказаний учасник зареєструвавшись, фактично не приймав участі у закупівлі а саме за результатами трьох раундів не зробив жодного кроку, Вважаємо за потрібне з метою усунення можливості щодо неупередженості у виборі переможця , та порушення прозорості відмінити дану закупівлю з метою надання учасникам змоги усунення всіх невідповідностей.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Комунальне підприємство Татарбунарської міської ради «Бесарабія» (надалі - КП Татарбунарської міської ради «БЕСАРАБІЯ»), розглянувши Вашу вимогу від 06 травня 2021 року № 41, по закупівлі за предметом: Поточний ремонт покриття тротуарної доріжки в парку за адресою: вул. Сільська, с. Дельжилер, Одеської області, повідомляє про наступне. Протоколом уповноваженої особи КП Татарбунарської міської ради «БЕСАРАБІЯ» № 6-В від 05.05.2021 р. Вашу пропозицію було відхилено у спосіб та у відповідності до норм чинного законодавства України, з зазначенням відповідних підстав. По-перше. Зазначена в Вашій вимогі інформація про надану довідку «Інформаційну довідку щодо реквізитів», завантажену в систему 27.04.2021 р. в (19:16), зазначена не вся інформація, яка передбачена умовами тендерної документації, а саме: не вказано основних видів діяльності. По-друге. В листі-згоді на обробку персональних даних не зазначено перелік осіб, які надали згоду на обробку своїх персональних даних та немає жодного підпису осіб, що вони дійсно надають свої персональні дані для обробки. По-третє. Помилку учасник може допустити тільки в інформації та/або документах визначених пунктами 1, 2 частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Закон встановлює вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Тобто, документи не надані Вами в складі тендерної пропозиції не підпадають під можливість усунення їх недоліків на протязі 24 годин. Щодо іншої інформацію, зазначеної Вами у вимогі, інші питання не розглядалися в процесі прийняття, відповідного рішення.
Статус вимоги: Відхилено