• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продуктові набори

Закупівля продуктових наборів здійснюється на виконання заходів Міської цільової програми протидії захворюванню на туберкульоз на 2017-2021 рр. затвердженої Рішенням Київської міської ради від 08.12.2016 № 537/1541 (р. І п. 3.4.) Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель)

Завершена

4 206 325.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 100.00 UAH
Період оскарження: 14.04.2021 17:06 - 26.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 08cd95a10e18424e86f7936df15c952d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-011175-b.a2
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель Відповідно до частини восьмої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Пунктом 17 частини першої статті 1 Закону органом оскарження визначений Антимонопольний комітет України. Пунктом 30 частини першої статті 1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Комунальне некомерційне підприємство «ФТИЗІАТРІЯ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі — Замовник або КНП «ФТИЗІАТРІЯ») 14.04.2021 року оприлюднило оголошення щодо закупівлі продуктових наборів (код ДК 021:2015 15980000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні») за процедурою відкриті торги (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-14-011175-b.). Ретельно вивчивши оприлюднену тендерну документацію (далі — Документація), Товариство з обмеженою відповідальністю «РУОЛ СТАНДАРТ» (далі – Скаржник) прийняло рішення взяти участь у вищезазначеній процедурі закупівлі та 29.04.2021 року подало свою тендерну пропозицію. Розкриття тендерних пропозицій відбулось 05.05.2021 року. Свої тендерні пропозиції, відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій та протоколу розкриття тендерних пропозицій подали шість учасників: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Віконт» (далі – ТОВ «НВФ Віконт»); 2) Скаржник; 3) Фізична особа-підприємець Густі Валентина Олександрівна; 4) Приватне підприємство «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ»; 5) Фізична особа-підприємець Громік Віталій Васильович 6) Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІКОР ПЛЮС». За результатами оцінки найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція ТОВ «НВФ Віконт», яка 06.05.2021 року була Замовником визначена як така, що відповідає вимогам Документації. Протоколом №63 від 06.05.2021 року уповноважена особа Замовника Авраменко С. Б. визначила переможцем процедури закупівлі ТОВ «НВФ Віконт» та прийняла рішення укласти з ним договір за результатами процедури закупівлі. Вказане рішення було оприлюднено в електронній системі закупівель 06.05.2021 року. Однак, Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також принципи та норми Закону, з наступних підстав. Уважно розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «НВФ Віконт» вважаємо, що вказана пропозиція підлягає відхиленню відповідно до Закону. Вищезазначене обґрунтовуємо наступним: 1. Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Перелік таких документів визначений у додатку 3 «Технічна специфікація» Документації. Вказаним додатком передбачено, що на підтвердження дотримання учасником діючих вимог щодо періодичної дезінфекції транспорту у складі своєї тендерної пропозиції учасник надає: у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання: • договір про послуги з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, діючий на дату подання пропозицій; у разі, якщо учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів: • наказ учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт транспортних засобів; • свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, до проведення дезінфекційних робіт. У складі тендерної пропозиції ТОВ «НВФ Віконт» наданий договір №10 від 02 січня 2020 року, укладений між ТОВ «НВФ Віконт» та Малим спільним підприємством «КВАРТЕТ» (далі – МСП «КВАРТЕТ»). Предметом договору є надання ТОВ «НВФ «Віконт» автомобілів, що транспортують харчові продукти та продовольчу сировину МСП «КВАРТЕТ», яке приймає їх і проводить мийку та санітарну обробку вказаних автомобілів відповідно до вимог діючого законодавства України. Вказаний договір не відповідає вимогам додатку 3 «Технічна специфікація» Документації оскільки: 1.1. Відповідно до пункту 6.2 договору він діє до 31 грудня 2020 року. Пунктом 6.3 договору передбачено, що усі зміни та доповнення до цього договору вносяться за угодою сторін і повинні бути оформленні в письмовій формі. У складі тендерної пропозиції ТОВ «НВФ Віконт» не надані документи, які б підтверджувати подовження строку дії договору №10 від 02 січня 2020 року на 2021 рік, зокрема підтверджували його дію на дату подання тендерної пропозиції. Окрім того, фраза наведена в пункті 6.8 договору «може бути продовженою» не є тотожною фразі «вважається продовженим» («автоматично подовжується» тощо), оскільки редакція зазначена в пункті договору передбачає необхідність активної поведінки учасників правовідносин для продовження дії договору. Отже, з наведеного можна зробити висновок, що договір не містить умови щодо його автоматичної пролонгації, а лише передбачає можливість його подовження у відповідності до умов діючого договору та вимог законодавства, тобто із обов’язковим внесенням змін до договору у письмовій формі. 1.2. Умовами додатку 3 «Технічна специфікація» Документації передбачено, що учасник повинен підтвердити здійснення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «НВФ Віконт» договір №10 від 02 січня 2020 року не містить переліку транспортних засобів, дезінфекція яких буде здійснюватися. Таким чином не підтверджено, що саме ті машини, якими ТОВ «НВФ Віконт» планує здійснювати перевезення предмету закупівлі, та інформацію щодо яких зазначило у своїй тендерній пропозиції відповідно до вимог додатку 3 «Технічна специфікація» Документації (у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно надати копію технічного паспорту або свідоцтва про реєстрацію власного або орендованого транспортного засобу (засобів), яким (якими) планується здійснювати постачання продукції, якщо транспортний засіб орендований, то Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору оренди) будуть проходити дезінфекційну обробку згідно наданого договору. Зазначене у предметі наданого договору абстрактне поняття «автомобілі що транспортують харчові продукти» жодним чином не може бути таким, що відповідає вищенаведеним вимогам Документації. Враховуючи зазначене вище, пропозиція ТОВ «НВФ Віконт» не відповідала вимогам технічної специфікації, зазначеним у Документації, та мала бути відхилена Замовником відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). Не відхиливши пропозицію ТОВ «НВФ Віконт» Замовник грубо порушив Закон та принципи здійснення закупівель, зокрема принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також наші права та законні інтереси як учасника торгів, оскільки відповідно до частини одинадцятої статті 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки такою пропозицією є пропозиція Скаржника. 2. Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Перелік таких документів визначений у додатку 3 «Технічна специфікація» Документації. Вказаним додатком передбачено, що на підтвердження дотримання учасником діючих вимог щодо періодичної дератизації складських (виробничих) приміщень у складі своєї тендерної пропозиції учасник надає: у разі здійснення дератизації складських (виробничих) приміщень суб’єктом господарювання: • договір про послуги з дератизації складських (виробничих) приміщень, діючий на дату подання пропозицій; у разі, якщо учасник самостійно здійснює дератизацію складських (виробничих) приміщень: • наказ учасника про призначення особи, відповідальної за проведення робіт з дератизації • свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дератизації особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за проведення робіт з дератизації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «НВФ Віконт» наданий договір №14 від 03 січня 2018 року, укладений між ТОВ «НВФ Віконт» та Малим спільним підприємством «КВАРТЕТ» (далі – МСП «КВАРТЕТ»). Предметом договору є надання ТОВ «НВФ «Віконт» складських приміщень, що зберігають харчові продукти та продовольчу сировину МСП «КВАРТЕТ», яке приймає їх і проводить санітарну та дезінфекційну обробку вказаних приміщень відповідно до вимог діючого законодавства України. Вказаний договір не відповідає вимогам додатку 3 «Технічна специфікація» Документації оскільки: 2.1. Умовами зазначеного вище договору передбачена лише санітарна та дезінфекційна обробка складських приміщень. Слід зазначити, що дезінфекція це здійснення заходів щодо знищення інфекційних агентів за допомогою хімічних чи фізичних агентів в той час, як дератизація передбачає здійснення заходів щодо знищення гризунів - переносників хвороб людини. Так само термін «санітарна обробка» не може вважатися таким, що підтверджує здійснення заходів із дератизації під час її проведення, оскільки є широким поняттям, яке передбачає в цілому комплекс заходів із обробки приміщення, які можуть як включати дератизацію так і ні. Таким чином наданий у складі тендерної пропозиції учасника договір №14 від 03 січня 2018 року не підтверджує здійснення учасником періодичних заходів із дератизації складських приміщень. 2.2. Відповідно до пункту 6.2 договору він діє до 31 грудня 2018 року. Пунктом 6.3 договору передбачено, що усі зміни та доповнення до цього договору вносяться за угодою сторін і повинні бути оформленні в письмовій формі. У складі тендерної пропозиції ТОВ «НВФ Віконт» не надані документи, які б підтверджувати подовження строку дії договору №14 від 03 січня 2018 року, зокрема підтверджували його дію на дату подання тендерної пропозиції. Окрім того, фраза наведена в пункті 6.8 договору «може бути продовженою» не є тотожною фразі «вважається продовженим» («автоматично подовжується» тощо), оскільки редакція зазначена в пункті договору передбачає необхідність активної поведінки учасників правовідносин для продовження дії договору. Отже, з наведеного можна зробити висновок, що договір не містить умови щодо його автоматичної пролонгації, а лише передбачає можливість його подовження у відповідності до умов діючого договору та вимог законодавства, тобто із обов’язковим внесенням змін до договору у письмовій формі. Враховуючи зазначене вище, пропозиція ТОВ «НВФ Віконт» не відповідала вимогам технічної специфікації, зазначеним у Документації та мала бути відхилена Замовником відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). Не відхиливши пропозицію ТОВ «НВФ Віконт» Замовник грубо порушив Закон та принципи здійснення закупівель, зокрема принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також наші права та законні інтереси як учасника торгів, оскільки відповідно до частини одинадцятої статті 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки такою пропозицією є пропозиція Скаржника. 3. Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Перелік таких документів визначений у додатку 3 «Технічна специфікація» Документації. Вказаним додатком передбачено, що у складі своєї пропозиції учаснику необхідно надати копії документів, що підтверджують якість та безпеку товару. Так відповідно до «Перелік товарів, що входять до продуктового набору, кількість та технічні вимоги» одним із товарів є вершкове масло. Відповідно до інформаційної довідки про товар (вихідний номер 6959 від 30.04.2021 року) ТОВ «НВФ Віконт» у складі своєї пропозиції пропонує вершкове масло виробництва ТОВ «Рідне Село» (Україна, Житомирська обл., Бердичівський район, с. Мирославка), однак у складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують якість та безпеку товару – масла вершкового виробництва ТОВ «Рідне Село». Натомість у складі тендерної пропозиції присутня декларація виробника/посвідчення про якість, яке видано ТОВ «АГРО СВІТ 2016». Враховуючи зазначене вище, пропозиція ТОВ «НВФ Віконт» не відповідала вимогам технічної специфікації, зазначеним у Документації та мала бути відхилена Замовником відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). Не відхиливши пропозицію ТОВ «НВФ Віконт» Замовник грубо порушив Закон та принципи здійснення закупівель, зокрема принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також наші права та законні інтереси як учасника торгів, оскільки відповідно до частини одинадцятої статті 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки такою пропозицією є пропозиція Скаржника. На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 5, 18, 31 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником під час проведення процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Віконт», оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №63 від 06.05.2021 року. Всі документи та матеріали, на які містяться посилання в даній скарзі, розміщенні в електронній системі закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.05.2021 18:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.06.2021 19:16
Дата виконання рішення Замовником: 11.06.2021 15:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання вимоги постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України Скасувати рішення про визначення переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «НВФ «Віконт» у процедурі відкритих торгів на закупівлю товару: Продуктові набори, код ДК 021:2015 - 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-04-14-011175-b, за результатами розгляду та прийнятого рішення постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 12764-р/пк-пз від 07.06.2021 р.
Автор: ТОВ "Руол Стандарт", Світлана Назаренко 3800442235593 NNN-SSS-VVV@UKR.NET
Вимога
Є відповідь

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 9b2a749816cb439b94d24dc7fe03306d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-011175-b.a1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник! Товариство з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт» уважно розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «НВФ Віконт» повідомляє, що вказана пропозиція підлягає відхиленню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та просить скасувати рішення про визначення її переможцем, прийняте уповноваженою особою. У разі незадоволення нашої вимоги ми будемо змушені звернутися до органу оскарження – Антимонопольного комітету України зі скаргою на дії Замовника. Вищезазначене обґрунтовуємо наступним: 1. Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Перелік таких документів визначений у додатку 3 «Технічна специфікація» Документації. Вказаним додатком передбачено, що на підтвердження дотримання учасником діючих вимог щодо періодичної дезінфекції транспорту у складі своєї тендерної пропозиції учасник надає: у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання: • договір про послуги з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, діючий на дату подання пропозицій; у разі, якщо учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів: • наказ учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт транспортних засобів; • свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, до проведення дезінфекційних робіт. У складі тендерної пропозиції ТОВ «НВФ Віконт» наданий договір №10 від 02 січня 2020 року, укладений між ТОВ «НВФ Віконт» та Малим спільним підприємством «КВАРТЕТ» (далі – МСП «КВАРТЕТ»). Предметом договору є надання ТОВ «НВФ «Віконт» автомобілів, що транспортують харчові продукти та продовольчу сировину МСП «КВАРТЕТ», яке приймає їх і проводить мийку та санітарну обробку вказаних автомобілів відповідно до вимог діючого законодавства України. Вказаний договір не відповідає вимогам додатку 3 «Технічна специфікація» Документації оскільки: 1.1. Відповідно до пункту 6.2 договору він діє до 31 грудня 2020 року. Пунктом 6.3 договору передбачено, що усі зміни та доповнення до цього договору вносяться за угодою сторін і повинні бути оформленні в письмовій формі. У складі тендерної пропозиції ТОВ «НВФ Віконт» не надані документи, які б підтверджувати подовження строку дії договору №10 від 02 січня 2020 року на 2021 рік, зокрема підтверджували його дію на дату подання тендерної пропозиції. Окрім того, фраза наведена в пункті 6.8 договору «може бути продовженою» не є тотожною фразі «вважається продовженим» («автоматично подовжується» тощо), оскільки редакція зазначена в пункті договору передбачає необхідність активної поведінки учасників правовідносин для продовження дії договору. Отже, з наведеного можна зробити висновок, що договір не містить умови щодо його автоматичної пролонгації, а лише передбачає можливість його подовження у відповідності до умов діючого договору та вимог законодавства, тобто із обов’язковим внесенням змін до договору у письмовій формі. 1.2. Умовами додатку 3 «Технічна специфікація» Документації передбачено, що учасник повинен підтвердити здійснення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «НВФ Віконт» договір №10 від 02 січня 2020 року не містить переліку транспортних засобів, дезінфекція яких буде здійснюватися. Таким чином не підтверджено, що саме ті машини, якими ТОВ «НВФ Віконт» планує здійснювати перевезення предмету закупівлі, та інформацію щодо яких зазначило у своїй тендерній пропозиції відповідно до вимог додатку 3 «Технічна специфікація» Документації (у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно надати копію технічного паспорту або свідоцтва про реєстрацію власного або орендованого транспортного засобу (засобів), яким (якими) планується здійснювати постачання продукції, якщо транспортний засіб орендований, то Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору оренди) будуть проходити дезінфекційну обробку згідно наданого договору. Зазначене у предметі наданого договору абстрактне поняття «автомобілі що транспортують харчові продукти» жодним чином не може бути таким, що відповідає вищенаведеним вимогам Документації. Враховуючи зазначене вище, пропозиція ТОВ «НВФ Віконт» не відповідала вимогам технічної специфікації, зазначеним у Документації, та повинна була бути відхилена Замовником відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). 2. Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Перелік таких документів визначений у додатку 3 «Технічна специфікація» Документації. Вказаним додатком передбачено, що на підтвердження дотримання учасником діючих вимог щодо періодичної дератизації складських (виробничих) приміщень у складі своєї тендерної пропозиції учасник надає: у разі здійснення дератизації складських (виробничих) приміщень суб’єктом господарювання: • договір про послуги з дератизації складських (виробничих) приміщень, діючий на дату подання пропозицій; у разі, якщо учасник самостійно здійснює дератизацію складських (виробничих) приміщень: • наказ учасника про призначення особи, відповідальної за проведення робіт з дератизації • свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дератизації особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за проведення робіт з дератизації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «НВФ Віконт» наданий договір №14 від 03 січня 2018 року, укладений між ТОВ «НВФ Віконт» та Малим спільним підприємством «КВАРТЕТ» (далі – МСП «КВАРТЕТ»). Предметом договору є надання ТОВ «НВФ «Віконт» складських приміщень, що зберігають харчові продукти та продовольчу сировину МСП «КВАРТЕТ», яке приймає їх і проводить санітарну та дезінфекційну обробку вказаних приміщень відповідно до вимог діючого законодавства України. Вказаний договір не відповідає вимогам додатку 3 «Технічна специфікація» Документації оскільки: 2.1. Умовами зазначеного вище договору передбачена лише санітарна та дезінфекційна обробка складських приміщень. Слід зазначити, що дезінфекція це здійснення заходів щодо знищення інфекційних агентів за допомогою хімічних чи фізичних агентів в той час, як дератизація передбачає здійснення заходів щодо знищення гризунів - переносників хвороб людини. Так само термін «санітарна обробка» не може вважатися таким, що підтверджує здійснення заходів із дератизації під час її проведення, оскільки є широким поняттям, яке передбачає в цілому комплекс заходів із обробки приміщення, які можуть як включати дератизацію так і ні. Таким чином наданий у складі тендерної пропозиції учасника договір №14 від 03 січня 2018 року не підтверджує здійснення учасником періодичних заходів із дератизації складських приміщень. 2.2. Відповідно до пункту 6.2 договору він діє до 31 грудня 2018 року. Пунктом 6.3 договору передбачено, що усі зміни та доповнення до цього договору вносяться за угодою сторін і повинні бути оформленні в письмовій формі. У складі тендерної пропозиції ТОВ «НВФ Віконт» не надані документи, які б підтверджувати подовження строку дії договору №14 від 03 січня 2018 року, зокрема підтверджували його дію на дату подання тендерної пропозиції. Окрім того, фраза наведена в пункті 6.8 договору «може бути продовженою» не є тотожною фразі «вважається продовженим» («автоматично подовжується» тощо), оскільки редакція зазначена в пункті договору передбачає необхідність активної поведінки учасників правовідносин для продовження дії договору. Отже, з наведеного можна зробити висновок, що договір не містить умови щодо його автоматичної пролонгації, а лише передбачає можливість його подовження у відповідності до умов діючого договору та вимог законодавства, тобто із обов’язковим внесенням змін до договору у письмовій формі. Враховуючи зазначене вище, пропозиція ТОВ «НВФ Віконт» не відповідала вимогам технічної специфікації, зазначеним у Документації та повинна була бути відхилена Замовником відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). 3. Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Перелік таких документів визначений у додатку 3 «Технічна специфікація» Документації. Вказаним додатком передбачено, що у складі своєї пропозиції учаснику необхідно надати копії документів, що підтверджують якість та безпеку товару. Так відповідно до «Перелік товарів, що входять до продуктового набору, кількість та технічні вимоги» одним із товарів є вершкове масло. Відповідно до інформаційної довідки про товар (вихідний номер 6959 від 30.04.2021 року) ТОВ «НВФ Віконт» у складі своєї пропозиції пропонує вершкове масло виробництва ТОВ «Рідне Село» (Україна, Житомирська обл., Бердичівський район, с. Мирославка), однак у складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують якість та безпеку товару – масла вершкового виробництва ТОВ «Рідне Село». Натомість у складі тендерної пропозиції присутня декларація виробника/посвідчення про якість, яке видано ТОВ «АГРО СВІТ 2016». Враховуючи зазначене вище, пропозиція ТОВ «НВФ Віконт» не відповідала вимогам технічної специфікації, зазначеним у Документації та повинна була бути відхилена Замовником відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). 4. Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Перелік таких документів визначений у додатку 3 «Технічна специфікація» Документації. Пунктом 3 вказаного додатку передбачено, що учасник закупівлі повинен письмово підтвердити виконання вищезазначених вимог, а саме, що «кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або копія посвідчення про якість та/або декларація виробника тощо) із зазначенням строку придатності, умов зберігання та температурного режиму. Зміст маркування: назва місцезнаходження виробника, пакувальника, назва місця походження, товарний знак виробника, позначення маси нетто, чи об'єму, склад продукту, поживна (харчова) та енергетична цінність (калорійність) харчового продукту, строк (термін) придатності, умови зберігання, дата виготовлення (виробництва) і дата пакування (або фасування), на споживчу тару обов'язково наносять кінцеву дату споживання (термін придатності) «вжити до», або дату виробництва та строк придатності продукту, нанесення позначень нормативних документів тощо. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності, відповідати діючому санітарно-епідеміологічному законодавству, містити термін та умови придатності харчових продуктів; учасник повинен письмово підтвердити виконання вищезазначених вимог». Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «НВФ Віконт» відсутнє вказане письмове підтвердження зазначеним вимогам Документації. Слід зазначити, що зі змісту протоколу №63 від 06.05.2021 року слідує, що вказана невідповідність учасника закупівлі – ТОВ «НВФ Віконт» наведеним умовам Документації розглядається уповноваженою особою як «певні несуттєві невідповідності (які не впливають на зміст та ціну пропозиції)», що грубо порушує законодавство у сфері публічних закупівель, з огляду на наступне. Так, відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Пунктом 5 розділу V «Оцінка та розгляд тендерної пропозиції» Документації передбачено перелік формальних помилок, що відповідає наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, яким затверджено Перелік формальних помилок, Слід зазначити, що наведений перелік є вичерпним, що виключає можливість довільного трактування уповноваженою особою будь-яких невідповідностей тендерних пропозицій учасників закупівель під ніби-то формальні помилки. Вказане грубо порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема принципи публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону, серед яких, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, а також наші права як учасника торгів та законні інтереси на здобуття перемоги в даній закупівлі, відповідно до умов передбачених Законом та Документацією. Враховуючи зазначене вище, пропозиція ТОВ «НВФ Віконт» не відповідала вимогам технічної специфікації, зазначеним у Документації, та повинна була бути відхилена Замовником відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога подана з порушенням ч. 3 ст. 31 і ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» і тому відсутні підстави для її розгляду.
Статус вимоги: Відхилено