• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

2 лота: Лот 1. – Лікарські засоби різні – 109 найменувань; Лот 2. – Лікарські засоби різні - 4 найменування

2 лота: Лот 1. – Лікарські засоби різні – 109 найменувань – 20598 одиниць; Лот 2. – Лікарські засоби різні - 4 найменування – 38 одиниць. Найменування та міжнародна непатентована назва, АТХ, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічна специфікація) та по тексту оголошення. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

1 240 372.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 256.12 UAH
Період оскарження: 14.04.2021 17:03 - 26.04.2021 00:00
Скарга
Скасована

щодо надання гарантійного листа від виробника

Номер: ce8d71148eaa4b29a04ded4767831701
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-005528-c.a1
Назва: щодо надання гарантійного листа від виробника
Скарга:
Шановний Замовнику, відповідно до пункту 5 медико-технічних вимог до предмета закупівлі, викладених у Додатку №3 до тендерної документації, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати оригінал гарантійного листа від виробника товару або уповноваженого представника (представництва, філії) виробника в Україні, яким гарантується можливість поставки Учаснику товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, належної якості, з належним терміном придатності та у визначені строки, з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципомнедискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлюватидискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінаціїучасників. З урахуванням даного, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог успосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертоїстатті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законніінтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципинедискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель,передбачені статтею 3 Закону, оскільки за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єктигосподарювання, які мають договірні та інші відносини саме з виробником, що єдискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Зокрема,звертаємо Вашу увагу на те, що вимога щодо надання гарантійного листа від виробника була визнана дискримінаційною Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України зрозгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель№9702-р/пк-пз від 19.09.2018 року. До того, Міністерством охорони здоров'я спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України було підготовлено низку рекомендацій для закупівельників лікарських засобів, які викладені у спільному листі N 01.7/33810 від 19.12.2018 (http://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf).Документ був розроблений на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів. До розробки рекомендацій були залучені відповідні департаменти МЕРТ і МОЗ, які мають значний досвід в організації публічних закупівель, а також ГО «Центр протидії корупції», «Трансперенсі Інтернешнл». У відповідності з пунктом 8 даних рекомендацій вимогу щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки визнано такою, що не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників процедури закупівлі. З урахуванням вищенаведеного, просимо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з Додатку №3 до тендерної документації вимогу, відповідно до якої учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати «оригінал гарантійного листа від виробника товару або уповноваженого представника (представництва, філії) виробника в Україні, яким гарантується можливість поставки Учаснику товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, належної якості, з належним терміном придатності та у визначені строки, з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі». Або,задля сприяння розвитку здорової конкуренції, доповнити дану вимогу можливістю надання учасниками альтернативних гарантій на кшталт: «або учасник повинен підтвердити наявність можливості поставки товару, що є предметом закупівлі шляхом надання гарантійного листа, яким підтверджують можливість поставки даного товару з технічними характеристика та в терміни, визначені замовником торгів».
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 21.04.2021 10:53
Автор: Приватне підприємство "ФОРА Л", Нєдєлков Cергій 380965000410 fora-l888@ukr.net