• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування(код ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : - м. Київ, пл. Солом’янська, 1 Кількість 11 найменувань, в тому числі; № з/п Найменування товарів згідно додатку №5 до тендерної документації Од. виміру Кількість 1. Стакани паперові гофровані 110 мл упаковки 1600 2. Стакани паперові гофровані 175 мл упаковки 4300 3. Стакани паперові для вендінгу 175 мл упаковки 400 4. Стакани паперові гофровані 340 мл упаковки 2700 5. Стакани паперові гофровані 400 мл упаковки 500 6. Палочка-мішалочка дерево упаковки 146 7. Мішалка дерев’яна для вендінгу 9 см упаковки 24 8. Трубочки Асорті різнокольорові з гофрою упаковки 20 9. Трубочки в індивідуальній упаковці 21 см упаковки 130 10. Кришка КВ-80 д/стаканів упаковки 1350 11. Кришка КВ-90 д/стаканів упаковки 250 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 343379,90 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.07.2021 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 30.04.2021 00:00 7) умови оплати: Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем шляхом перерахування суми коштів за відповідною заявкою протягом 90 днів з дати прийняття Товару 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 2.2.1. На підставі положень ст.25 Закону Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. 2.2.2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з грошовим покриттям. 2.2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.), що не перевищує 3 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. 2.2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. 2.2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром (Замовником), в разі порушення ним свого обов'язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром. Забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара. Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 2.2.6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Національна академія внутрішніх з справ ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 08751177; юридична адреса: 03035, м. Київ, Солом’янська площа, 1 банківські реквізити: р/р № UA618201720355169006000000175 в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 коп.); Сума гарантії залишається незмінною. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта. Застереження щодо випадків неповернення учасникові забезпечення тендерної пропозиції, вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Торги не відбулися

343 379.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 433.80 UAH
Період оскарження: 14.04.2021 16:29 - 26.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога, щодо скасування рішення про дискваліфікацію

Номер: ab03fa656425428ab97ed2724af0e130
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-010577-b.a1
Назва: Вимога, щодо скасування рішення про дискваліфікацію
Вимога:
UA-2021-04-14-010577-b Шановний замовник! Звертаємось до тендерного комітету Національної академії внутрішніх справ з Вимогою, оскільки вважаємо, що рішення щодо нашої дискваліфікації було прийняте в результаті грубого порушення законодавства в сфері публічних закупівель. У протоколі засідання тендерного комітету, без номера, від 05 травня 2021 року, зазначено, що пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме учасник не надав: 1. Письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до ЗУ “Про захист персональних даних”, заповнюється та надається усіма працівниками, які будуть долучені до виконання умов Договору і визначені в довідці про працівників; 2. Довідку (інформацію) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ; 3. Підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції; 4. Підтвердження, що учасник гарантує зменшення цін на товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін. З огляду на вказані Вами недоліки нашої тендерної пропозиції повідомляємо наступне: 1. Щодо ненадання письмової згоди на обробку персональних даних усіма працівниками, які будуть долучені до виконання умов Договору. Відповідно до частини першої статті 5 Закону України "Про захист персональних даних" персональні дані є об'єктом захисту. Згідно з абзацом десятим статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" персональні дані – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У свою чергу, виходячи з положень абзацу дванадцятого статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" суб'єктом персональних даних є фізична особа, персональні дані якої обробляються. ТОВ “Борей - Трейд” є юридичною особою та не має можливості забезпечити виконання вказаних вимог Документації, оскільки вимоги Закону України "Про захист персональних даних" поширюються лише на особисті дані фізичних осіб. Вимога Документації про необхідність надання листа-згоди на обробку персональних даних для фізичних осіб ставить учасника Процедури закупівлі в залежність від можливості отримання згоди від працівника, стосовно якого, відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", здійснюється обробка його персональних даних та згоди на передачу цих відомостей Замовнику. Дану позицію підтверджує постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 25-р/пк-ск . Крім того, відповідно до частини другої статті 12 Закону України "Про захист персональних даних": "суб’єкт персональних даних повідомляється про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, свої права, визначені цим Законом, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані: в момент збору персональних даних, якщо персональні дані збираються у суб’єкта персональних даних; в інших випадках протягом тридцяти робочих днів з дня збору персональних даних.". Однак у замовника в тендерній документації не дотримано вимог даної статті, а саме: 1) не зазначено мети обробки персональних даних відповідно до закону (абзац четвертий статті 2, частина перша статті 6 Закону України "Про захист персональних даних"); 2) складу персональних даних, який йому має бути наданий учасником (абзац третій статті 2 Закону України "Про захист персональних даних"); 3) не визначена ним процедура оброблення персональних даних (абзац третій статті 2 Закону України "Про захист персональних даних") Разом з тим, підкреслюємо те, що Розділ V п.3 тендерної документації передбачає подання згоди на обробку персональних даних за формою Додатку № 4. В додатку № 4 до тендерної документації закупівлі UA-2021-04-14-010577-b Замовник надає форму листа - згоди з приміткою: “Учасник не повинен відступати від даної форми” Додаток № 4 до тендерної документації Учасник не повинен відступати від даної форми. Тендерному комітету Лист – згода Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010, № 2297-VI я, ______________________________________________________________________ , (прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи Учасника) даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні данні, ідентифікаційний код, дипломи, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси, та інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у тендерній процедурі №_____________________________ (номер закупівлі в електронній системі в форматі UA-202Х-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Х), цивільно – правових та господарських відносин. Дата______________ _________________/___________ (підпис) (ПІБ) При цьому у вказаній формі чітко зазначено “прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи Учасника”. Тобто, Замовник не передбачив право змінити у вказані формі її зміст.Тим самим виключив можливість надання листа - згоди фізичною особою, яка не являється уповноваженою особою ТОВ “Борей - Трейд”. Даний факт свідчить про порушення Замовником принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників. Уповноваженою особою у ТОВ “Борей -Трейд” є директор Курчавов Д.С.. Лист - згода на обробку персональних даних від Курчавова Д.С. надана у складі тендерної пропозиції. 2. Щодо ненадання довідки (інформацію) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ. Очевидно, що Замовником допущена груба помилка, при обґрунтовуванні дискваліфікації “Борей-Трейд” ненадання довідки про відсутність застосування санкцій, передбачених ст. 236 ГКУ . Адже, 3. Підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції. На виконання вказаної вимоги Учасник ТОВ “Борей- Трейд” надав лист - згоду з умовами тендерної документації № 210428-464 від 28.04.21 року, яким надав свою згоду з умовами зазначеними в тендерній документації, в тому числі з вищевказаною вимогою, оскільки вимога є невід'ємною частиною тендерної документації замовника. Крім того, даний лист - згода свідчить і про згоду надання грошового забезпечення виконання договору загалом. 4 Щодо не надання підтвердження, що учасник гарантує зменшення цін на товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін. В складі тендерної пропозиції надано документ “Технічні якісні характеристики Додаток 5.pdf ” у якому у п. 7 зазначено, що учасник гарантує зменшення цін на товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін. Подання окремого документу (гарантії, довідки, листа) Замовник у тендерній документації не передбачав. Крім того, варто зазначити, що Замовник при розгляді найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ “Борей - Трейд” допустив порушення ч. 16 ст. 29 ЗУ “Про публічні закупівлі”, оскільки вбачаючи невідповідність в інформації або документах не надіслав повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Як не дивно, при кваліфікації тендерної пропозиції учасника ФОП Кацевич М.С. Замовник зглянувся на учасника, та надав йому можливість виправити свої помилки, оскільки останній не надав довідку про матеріально - технічну базу, що є, доречі, прямою підставою для відхилення тендерної пропозиції. Рівні умови для учасників!? Однозначно, не в даній закупівлі! Таким чином тендерний комітет проявив свою прихильність до ФОП Кацевич М.С. дискримінуючи при цьому ТОВ “Борей -Трейд” та допускаючи безпідставну розтрату державних коштів. Не зрозуміла і причина з якої тендерний комітет Національної академії внутрішніх справ, не виявив інші суттєві недоліки тендерної пропозиції переможця. В результаті аналізу документації учасника ФОП Кацевич М.С. було виявлено наступне: 1. Форма “Тендерна пропозиція” за формою Додатку 3 (стор.) (учасник не повинен відступати від зазначеної форми), диктує обов'язкове зазначення торгової марки товару та країну його походження. В тендерній пропозиції ФОП Кацевич не зазначені в жодному найменуванні товару дані відомості. Крім того, в описовій частині технічних характеристик не зазначена конкретна щільність стаканів паперових (вказано “не менше”), що не дає можливості ідентифікувати всі технічні та якісні характеристики товару. Тобто, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 2. Відповідно ч.5 Розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, згідно Технічного завдання додатку 5. Однак, ФОП Кацевич лише продублював вимоги Замовника до товару, не зазначивши при цьому технічні характеристики товару, який пропонується до закупівлі, не виконавши при цьому умови передбачені ч.5 Розділу 3 тендерної документації. 3. На вимоги тендерної документації ФОП Кацевич надав скан копію договору суборенди нежитлового приміщення, в якому зазначено, що разом з нежитловим приміщенням ФОП Кацевич приймає у суборенду автомобіль Renault Master AI 6535КР 2017 р., однак, умовами договору передбачено лише строк оренди для суборенди нежитлового приміщення, строк оренди автомобіля не передбачений. Крім, того у довідці про матеріально - технічну базу ФОП Кацевич зазначив автомобіль Renault Master AI 4734 КР 2017 року власний, при цьому не надав жодного підтвердження, що даний автомобіль належить йому на праві власності та являється у розпорядженні останнього. Також, ФОП Кацевич зазначив у вказаній довідці наявність власного принтера, комп'ютера та телефона, які за номенклатурою співпадають із орендованим майном (акт прийому - передачі майна від 10.10.2019 року). В даному випадку ФОП Кацевич надав недостовірну інформацію. 4. Розділ V тендерної документації містить вимогу, щодо надання гарантійного листа про те, що протягом останніх двох років учасник не мав договорів на закупівлю мікрофонів, гучномовців, аудіобладнання розірваних з причин невиконання зобов”язань. Дана вимога не виконана ФОП Кацевич. Оскільки, під час оцінки нашої пропозиції Замовник допустив порушення приписів ЗУ “Про публічні закупівлі”, то таке рішення повинно бути скасовано негайно. На підставі вищевикладеного, просимо: 1. Скасувати Протокол Замовника - Національної академії внутрішніх справ про відхилення пропозиції ТОВ “Борей - Трейд” від 26.04.2021 року, закупівлі UA-2021-04-14-010577-b. 2. Усунути дискримінаційні умови допущені при оцінці пропозиції ТОВ “Борей-Трейд” та надати оцінку порушенням допущеним в тендерній пропозиції ФОП Кацевич. 3. Акцептувати пропозицію ТОВ “Борей-Трейд” як найбільш економічно вигідну.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Враховуючи інформацію щодо встановлених фактів щодо переможця торгів. Рішення про визначення переможця буде скасовано.
Статус вимоги: Задоволено