-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення генерального плану села Миколаївка Лозівського району Харківської області з планом зонування території
Торги відмінено
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
14.04.2021 16:17 - 28.04.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Оприлюднена Замовником тендерна документація (надалі – Тендерна документація) містить дискримінаційні вимоги
Номер:
861f52bdee9a44b9af6e9c6dca4f8d41
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-14-010205-b.a2
Назва:
Оприлюднена Замовником тендерна документація (надалі – Тендерна документація) містить дискримінаційні вимоги
Скарга:
14 квітня 2021 року Замовником Виконавчим комітетом Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі Розроблення генерального плану села Миколаївка Лозівського району Харківської області з планом зонування території ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування за Єдиного закупівельного словника (далі – Процедура закупівлі). Разом з оголошенням про проведення Процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію.
Оприлюднена Замовником тендерна документація (надалі – Тендерна документація) містить дискримінаційні вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; такі вимоги є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема, на участь у Закупівлі, на перемогу в аукціоні в Закупівлі, на отримання замовлення від Замовника.
Учасник вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про архітектурну діяльність» та Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» (далі – Закон), з огляду на наступне.
В п. 2.1. Розділу 3. Тендерної документації зазначено, що Учасник в довідці про склад працівників повинен підтвердити наявність у складі, сертифікованих архітекторів з розроблення містобудівної документації, сертифікованих інженерів-проектувальників, сертифікованих інженерів-землевпорядників та невказана конкретна кількість працівників відповідної кваліфікації.
Відповідно до ст. 7 ЗУ «Про архітектурну діяльність» зазначається, що об'єкт архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат, тобто Законом не передбачається залучення до виконання зазначених робіт сертифікованих інженерів-проектувальників, сертифікованих інженерів-землевпорядників.
Також відповідно до Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» усі документи державного планування підлягають проходженню процедури стратегічної екологічної оцінки. Відповідно до ч.1 ст. 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» стратегічна екологічна оцінка здійснюється у процесі розроблення документа державного планування до його подання для затвердження.
Замовником в вищезазначеній тендерній документації не враховані вимоги ЗУ «Про стратегічну екологічну оцінку». Тендерна документація не містить жодних відомостей, щодо проведення процедури СЕО, що суперечить чинному законодавству.
На електронному майданчику Prozorro в розділі «Запитання до процедури» на питання, щодо надання роз’яснень стосовно сертифікованих інженерів-землевпорядників при розробці містобудівної документації Замовником надана відповідь, що відповідно до вимог Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», містобудівна документація, у тому числі генеральні плани населених пунктів, підлягає обов’язковій стратегічній екологічній оцінці (СЕО). Для виконання зазначених робіт, тобто складання звіту про стратегічну екологічну оцінку, передбачено наявність кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, який підтверджує проходження підготовки працівника за напрямом «Забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища».
В Законі України «Про стратегічну екологічну оцінку», Методичних рекомендаціях із здійснення стратегічної екологічної оцінки документів державного планування, затверджених Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України № 296 від 10.08.2018 року не передбачено, що для виконання зазначених робіт, тобто складання звіту про стратегічну екологічну оцінку, обов’язковою вимогою є наявність кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, який підтверджує проходження підготовки працівника за напрямом «Забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища».
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, але вимоги щодо наявності якої ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ!!
Враховуючи викладене Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище.
Учасник є організацією, основним видом діяльності якої є здійснення Діяльності у сфері архітектури, та відповідно має на меті взяти участь в процедурі закупівлі. Встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежують можливість участі, як заявника, так і інших учасників, в Процедурі закупівлі.
Керуючись ст. 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 1 23.04.2021 14:37
- Пояснення 26.04.2021 17:07
- рішення від 27.04.2021 №9117.pdf 28.04.2021 12:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.04.2021 14:50
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.04.2021 12:39
Скарга
Скасована
Встановлення замовником дискримінаційних вимог
Номер:
8f8ed003a4ee4b178347f515529da2e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-14-010205-b.b1
Назва:
Встановлення замовником дискримінаційних вимог
Скарга:
14 квітня 2021 року Замовником Виконавчим комітетом Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі Розроблення генерального плану села Миколаївка Лозівського району Харківської області з планом зонування території ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування за Єдиного закупівельного словника (далі – Процедура закупівлі). Разом з оголошенням про проведення Процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію.
Оприлюднена Замовником тендерна документація (надалі – Тендерна документація) містить дискримінаційні вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; такі вимоги є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема, на участь у Закупівлі, на перемогу в аукціоні в Закупівлі, на отримання замовлення від Замовника.
Учасник вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про архітектурну діяльність» та Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» (далі – Закон), з огляду на наступне.
В п. 2.1. Розділу 3. Тендерної документації зазначено, що Учасник в довідці про склад працівників повинен підтвердити наявність у складі, сертифікованих архітекторів з розроблення містобудівної документації, сертифікованих інженерів-проектувальників, сертифікованих інженерів-землевпорядників та невказана конкретна кількість працівників відповідної кваліфікації.
Відповідно до ст. 7 ЗУ «Про архітектурну діяльність» зазначається, що об'єкт архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат, тобто Законом не передбачається залучення до виконання зазначених робіт сертифікованих інженерів-проектувальників, сертифікованих інженерів-землевпорядників.
Також відповідно до Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» усі документи державного планування підлягають проходженню процедури стратегічної екологічної оцінки. Відповідно до ч.1 ст. 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» стратегічна екологічна оцінка здійснюється у процесі розроблення документа державного планування до його подання для затвердження.
Замовником в вищезазначеній тендерній документації не враховані вимоги ЗУ «Про стратегічну екологічну оцінку». Тендерна документація не містить жодних відомостей, щодо проведення процедури СЕО, що суперечить чинному законодавству.
На електронному майданчику Prozorro в розділі «Запитання до процедури» на питання, щодо надання роз’яснень стосовно сертифікованих інженерів-землевпорядників при розробці містобудівної документації Замовником надана відповідь, що відповідно до вимог Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», містобудівна документація, у тому числі генеральні плани населених пунктів, підлягає обов’язковій стратегічній екологічній оцінці (СЕО). Для виконання зазначених робіт, тобто складання звіту про стратегічну екологічну оцінку, передбачено наявність кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, який підтверджує проходження підготовки працівника за напрямом «Забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища».
В Законі України «Про стратегічну екологічну оцінку», Методичних рекомендаціях із здійснення стратегічної екологічної оцінки документів державного планування, затверджених Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України № 296 від 10.08.2018 року не передбачено, що для виконання зазначених робіт, тобто складання звіту про стратегічну екологічну оцінку, обов’язковою вимогою є наявність кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, який підтверджує проходження підготовки працівника за напрямом «Забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища».
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, але вимоги щодо наявності якої ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ!!
Враховуючи викладене Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище.
Учасник є організацією, основним видом діяльності якої є здійснення Діяльності у сфері архітектури, та відповідно має на меті взяти участь в процедурі закупівлі. Встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежують можливість участі, як заявника, так і інших учасників, в Процедурі закупівлі.
Керуючись ст. 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.doc 23.04.2021 12:18
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
23.04.2021 12:23