• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі №1/565 (казарма) Житомирський військовий інститут ім. С.П. Корольова, м. Житомир, військове містечко № 1 (шифр 2021-9)

Закупівля проводиться на загальну вартість на 2021 рік. Річний план закупівель затверджений рішенням Уповноваженої особи № 55 від « 14 » квітня 2021 року.Місцезнаходження: 10014, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20. Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Вид предмета закупівлі – роботи.

Завершена

1 213 436.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 067.18 UAH
Період оскарження: 14.04.2021 16:05 - 20.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель,

Номер: d9b528600b9c43bf91bea32c87995c6f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-009831-b.c2
Назва: Вимога щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель,
Вимога:
Вимога щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, що допущені Замовником в закупівлі UA-2021-04-14-009831-b. Рішенням уповноваженої особи Замовника ТОВ "ГЕЛІНГЕР"обрано переможцем спрощеної закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі №1/565 (казарма) Житомирський військовий інститут ім. С.П. Корольова, м. Житомир, військове містечко № 1 (шифр 2021-9). Вважаємо, що вказане рішення є незаконним та необґрунтованим виходячи із наступного. 1. Відповідно до п.3.6.5 Оголошення Договірна ціна пропозиції учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Разом з тим, надана ТОВ "ГЕЛІНГЕР" договірноа ціна не містить коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. 2. Відповідно до п. 1.6.2. Документи або копії документів (передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад має бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально. Разом з тим, ТОВ "ГЕЛІНГЕР" надана частина трудових книжок, перша сторінка яких на російській мові і немає автентичного перекладу на українську мову. Та не посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально. Враховуючи вищевикладене пропозиція ТОВ "ГЕЛІНГЕР" не відповідає умовам оголошення. Відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону, Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, вважаємо, що такі дії містять ознаки корупційних дій та свідчать про зловживання з боку замовника. Дії замовника свідчать про порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» та підігрування ТОВ "ГЕЛІНГЕР". Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про обрання переможцем спрощеної закупівлі ТОВ "ГЕЛІНГЕР". Повідомляємо, що у разі не прийняття рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ГЕЛІНГЕР" нами буде оскаржено рішення про обрання його переможцем та, у разі укладання із ним договору про закупівлю, договір про закупівлю до суду. Також про вказані порушення будуть повідомлені правоохоронні та контролюючі органи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня шановний Учаснику! Відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ціна пропозиції учасника конкурсних торгів(підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально - технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та поточних цінах по них. Ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу яких включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, коштів на покриття ризиків у випадках, передбачених у п. 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Відповідно до п. 6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «До складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися під час будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни),та на підставі прогнозних рівнів інфляцій на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.» Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на покриття ризиків згідно інвесторської кошторисної документації, включаються до договірної ціни сталим числом та можуть бути використані у випадку тривалого строку надання послуг у зв'язку із затримкою фінансування чи його відсутності у повній мірі, або наявності непередбачуваних видів будівельних робіт, що можуть виникнути в період їх надання, виду договірної ціни, що пропонується. У ціні своєї пропозиції підрядник може враховувати кошти на покриття ризиків «- за твердої договірної ціни – як правило в розмірі не більше ніж 1,5%; - за динамічної договірної ціни як правило, не враховується» . Термін «підрядник може враховувати» не встановлює імперативної вимоги а несе рекомендаційний характер. Відповідно до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Замовником була встановлена тверда договірна ціна, клас наслідків СС1 та встановлено термін виконання робіт до 01.08.2021 року. Із вищезазначеного вбачається, що даний об’єкт капітального ремонту не має технологічної складності та не є тривалим щодо термінів виконання робіт. Договірна ціна уточнюється також на етапі взаємопрозрахунків, тому такі витрати можуть бути оплачені у випадку їх обгрунтованого підтвердження. Разом з тим, повідомляємо, що на етапі складання договірної ціни, учасник має право не включати вищезазначені витрати, проте у випадку непередбачуваних обсягів або значного зростання цін на матеріально-технічні ресурси, такі витрати не зможуть бути компенсовані за рахунок інших статтей договірної ціни. Таким чином Замовник вважає Вашу вимогу щодо неправомірності свого рішення визнання переможцем ТОВ "ГЕЛІНГЕР" необґрунтованою та такою що підлягає відхиленню. 2. Відповідно до розділу ІІІ « Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі » п. 5 п. 3.5.1 Оголошення « 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасником процедури у складі пропозиції необхідно було надати Інформаційну довідка про наявність власних кваліфікованих працівників для виконання робіт. Інформаційна довідка про наявність власних кваліфікованих працівників повинна містити: посада, спеціальність, досвід роботи, їх чисельність (не менше 6-ти)., а також додати до довідки копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками (копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або трудові договори, цивільно-правові угоди, тощо). На підтвердження даної вимоги Учасником ТОВ « Гелінгер » було надано інформаційну Довідку про наявність власних кваліфікованих працівників для виконання робіт № 21/21 від 21 квітня 2021 року, яка містить інформацію, що передбачалась в оголошенні, а саме: посада, спеціальність, досвід роботи, їх чисельність (не менше 6-ти). На підтвердження наявності трудових відносин між учасником та працівниками вимагалось надати копії документів (копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або трудові договори, цивільно-правові угоди, тощо). Дійсно, в складі пропозиції учасника ТОВ « Гелінгер » надано копія трудової книжки Федоренко Наталії Вікторівни та перша сторінка трудової книжки Фещенко Віктора Анатолійовича, які викладені на російській мові та не містять автентичного перекладу на українську мову, переклад яких мав би бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально. Однак, разом з тим учасником ТОВ « Гелінгер » надані копії наказів про прийняття на роботу Федоренко Наталії Вікторівни наказ № 0000000026 від 29.03.2019 року та Фещенко Віктора Анатолійовича наказ № 0000000052 від 20.04.2021 року. Таким чином, Учасник ТОВ «Гелінгер» документально підтвердив вимоги встановлених критеріїв щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які передбачені пунктом 3.5.1оголошення. Таким чином пропозиція Учасника ТОВ « Гелінгер » цілком відповідає вимогам встановленим в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, тому у Замовника на сьогоднішній день, відсутні будь-які підстави для відхилення його пропозиції. Стосовно Вашої думки щодо упередженості дій Замовника в обранні переможця , повідомляємо Вам, що Уповноважена особа КЕВ м. Житомир здійснює свою діяльність за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, з урахуванням та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України Про публічні закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель

Номер: bbb0ba34336840aab37ae6682c7127af
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-009831-b.b1
Назва: Вимога щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель
Вимога:
Вимога щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, що допущені Замовником в закупівлі UA-2021-04-14-009831-b. Ми, ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» є учасником спрощеної закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі №1/565 (казарма) Житомирський військовий інститут ім. С.П. Корольова, м. Житомир, військове містечко № 1 (шифр 2021-9). Подана нами пропозиція є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону. Відповідно ч.3 ст.31 ЗУ «Про Публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через три дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вами, як Замовником, протокольним рішенням від 26.04.2021 № 67 було відхилено нашу пропозицію. У протоколі Замовник висвітлює підстави, що є на нашу думку необгрунтованими. 1. Так відповідно до розділу ІІІ «Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі» п.3.5.1 Оголошення «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» була встановлена вимога щодо наявності матеріально – технічної бази в адміністративних межах 20 км. від об’єкта капітального ремонту ( власних та/ або орендованих складських приміщень для зберігання будівельних матеріалів). На підтвердження даної вимоги Учасник у складі пропозиції повинен надати копії документів що підтверджують наявність в Учасника власної та/або орендованої використовуваної матеріально-технічної бази в адміністративних межах 20 км. Відповідно нами було надано копію договору оренди складських приміщень №21 від 01.06.2020року, що є достатнім доказом для підтверджують наявність складських приміщень, адже Замовником не вказувався чіткий перелік документів, які це підтверджують. Крім того, у договорі не вказано, що акт прийому-передачі є невід’ємною частиною договору, що має бути наданий разом із договором. 2. Так відповідно до розділу ІІІ «Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі» п.3.5.1 Оголошення «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», Замовником у складі пропозиції вимагалось надання Довідки в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, організацію (замовника), контактних осіб замовника (П.І.Б. та контактний телефон), найменування предмету закупівлі, суми договору, стану виконання, в тому числі своєчасності виконання, який виконаний в 2020 році, разом із копією такого договору, що вказаний в довідці. Досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконувався своєчасно, в повному обсязі та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. На підтвердження даної вимоги учасники у складі пропозиції повинні надати копію позитивного відгуку за наданим аналогічним договором замовника, що датований після оголошення процедури, із зазначенням про належне виконання учасником договору, що наданий у складі пропозиції. Виходячи з цього, підтвердженням досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має бути довідка в довільній формі, копія договору та відгук. Відповідно до даних вимог нами було надано копію договору № 27 від 22.06.2020року та відгук від замовника про виконання даного договору у повному обсязі. Що ж стосується надання Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) та Акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2) у Оголошенні про це не було сказано нічого, тому це не може бути причиною відхилення. Отже ми виконали вимоги п.3.5.1. Оголошення Замовника в повному обсязі. Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Закупівлі повинні здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням Вимагаємо, скасувати прийняте незаконне рішення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» від 26.04.2021 № 67 та визначити надану нами пропозицію переможцем спрощеної процедури, яка є найбільш економічно вигідною. . В іншому випадку, будемо змушені за захистом свої порушених прав та інтересів звернутися у правоохоронні та контролюючі органи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 21 квітня 2021 року Уповноваженою особою Замовника була оголошена спрощена процедура закупівлі код ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація » Капітальний ремонт будівлі №1/565 (казарма) Житомирський військовий інститут ім. С.П. Корольова, м. Житомир, військове містечко № 1 (шифр 2021-9) (далі – Закупівля) Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-04-14-009831-b Після закінчення кінцевого строку подання пропозицій щодо Закупівлі було подано дві пропозиції, а саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕТЕРІВ -БУДПРОЕКТ" (39871335), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕЛІНГЕР" (41077504). Відповідно до пункту 11 статті 14 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, пропозицію Учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. За результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною є пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТЕТЕРІВ -БУДПРОЕКТ" (39871335). Протокольним рішенням Уповноваженої особи № 67 від 21.04.2021 року пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТЕТЕРІВ -БУДПРОЕКТ" (39871335) була відхилена на підставі пп. 1 пункту 13 статті 14 Закону, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. 1. Відповідно до розділу ІІІ « Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі » п. 5 п. 3.5.1 Оголошення 1. Відповідно до розділу ІІІ « Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі » п. 5 п. 3.5.1 Оголошення «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій», була встановлена вимога щодо наявності в Учасника матеріально – технічної бази в адміністративних межах не більше 20 км. від розташування об’єкта капітального ремонту ( власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання будівельних матеріалів). На підтвердження даної вимоги Учасник у складі пропозиції повинен надати копії документів, що підтверджують в Учасника ( власної та / або орендованої ) використовуваної матеріально – технічної бази для зберігання будівельних матеріалів в адміністративних межах не більше 20 км. від розташування об’єкта капітального ремонту. В складі пропозиції Учасником ТОВ « ТЕТЕРІВ – БУДПРОЕКТ » надано Договір оренди складських приміщень № 21 від 01 червня 2020 року, укладеного між Орендодавцем Приватне підприємство « ПОДІК» та Орендарем ТОВ « ТЕТЕРІВ – БУДПРОЕКТ » . Відповідно до розділу 2 « Порядок передачі об’єкта в оренду » передбачено: п. 2.1 Об’єкт, що орендується, вважається переданим в оренду з моменту фактичної передачі приміщення після підписання акту прийому - передачі. Даний пункт Договору являється суттєвою умовою порядку передачі об’єкта в оренду від Орендодавця до Орендаря. Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання домовленостей сторін. Відповідно, факт передачі приміщення в оренду підтверджується документами, що передбачені у п. 2.1 розділу 2 « Порядок передачі об’єкта в оренду » . В даному випадку це акт підписаний Орендодавцем та Орендарем приймання – передачі. Таким чином Учасник не підтвердив наявності у нього матеріально – технічної бази в адміністративних межах не більше 20 км. від розташування об’єкта капітального ремонту. Відповідно до п. 3.5.2. У разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності вказаним у пункті 3.5.1. критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, , або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника вказаним критеріям, Учасник вважається таким, що не відповідає встановленим критеріям, а його пропозиція відхиляється на підставі ст. 14 Закону. 2. Відповідно до розділу ІІІ « Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі » п. 5 п. 3.5.1 Оголошення «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», Замовником у складі тендерної пропозиції вимагалась Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, організацію (замовника), контактних осіб замовників (П.І.Б. та контактний телефон), найменування предмету закупівлі, суми договору, стану виконання, в тому числі своєчасності виконання, який виконаний в 2020 році, разом із копією такого договору, що вказаний в довідці. На підтвердження даної вимоги у складі пропозиції Учасником була надана копія Договору № 27від 22.06.2020 року. Відповідно до умов вищезазначеного Договору, приймання – передача виконаних робіт Підрядником і Замовником оформлюється актом про виконані роботи ( форма № КБ-2В,№ КБ- 3). Надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання. Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Оскільки предметом даної закупівлі є капітальний ремонт, тому підтвердженим досвідом виконання робіт мають бути акти виконаних робіт. Відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 пп.6.4.2 якого передбачено, що при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об'єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовують примірні форми первинних облікових документів: - Акт приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в, наведена в додатку Т до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) - Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3, наведена в додатку У до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) В складі пропозиції відсутні форми КБ – 2 та КБ3, які підтверджують факт виконання робіт. Таким чином Учасник не підтвердив досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. \ Відповідно до п. 3.5.2. У разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності вказаним у пункті 3.5.1. критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, , або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника вказаним критеріям, Учасник вважається таким, що не відповідає встановленим критеріям, а його пропозиція відхиляється на підставі ст. 14 Закону. Крім того, відповідно до п 2.1.3 Оголошення про проведення спрощеної процедури « У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі». Період уточнення по даній закупівлі тривав від 14.04.2021 16:05 19.04.2021 23:59, за цей період жодних звернень за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні від потенційних учасників в тому числі і від Вас не надходило. 3. Відповідно до п.п. 3.5.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі»: Учасник надає у складі пропозиції оригінал довідки виданої компетентними державними органами про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців). Відповідно до статті 69 « Податкового кодексу України »» п. 69.1. Банки та інші фінансові установи відкривають поточні та інші рахунки платникам податків - юридичним особам (резидентам і нерезидентам) незалежно від організаційно-правової форми, відокремленим підрозділам та представництвам юридичних осіб, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність, за наявності документів, виданих контролюючими органами, що підтверджують взяття їх на облік у таких органах, або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для осіб, взяття на облік яких у контролюючих органах здійснюється на підставі відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, наданих державним реєстратором згідно із Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань") чи інформації з цього реєстру, отриманої банком відповідно до закону, із зазначенням даних про взяття на облік в контролюючих органах як платника податків. п. 69.2. Банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Таким чином, керуючись вимогами чинного законодавства, Замовником передбачено надання Учасниками довідки виданої органами ДФС України про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців). В складі пропозиції Учасника відсутня довідка надана органами ДФС України про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На підставі пп. 1 пункту 13 статті 14 Закону, Замовник відхиляє пропозицію, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Стосовно Вашої думки щодо упередженості дій Замовника в обранні переможця , повідомляємо Вам, що Уповноважена особа КЕВ м. Житомир здійснює свою діяльність за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, з урахуванням та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України Про публічні закупівлі. Відповідно до п. 20 статті 14 Закону України « Про публічні закупівлі» - рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної процедури у судовому порядку.
Статус вимоги: Відхилено