-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92, дизельне паливо
• Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. • Місцезнаходження замовника – вул. Симона Петлюри, 5, смт. Володимирець, Рівненська обл., 34300; • Категорія замовника – п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». • Уточнюючий код ДК 021:2015 – 09132000-3 Бензин • Уточнюючий код ДК 021:2015 – 09134200-9 Дизельне паливо джерело фінансування: кошти Державного бюджету України
Торги не відбулися
958 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 792.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 792.00 UAH
Період оскарження:
14.04.2021 15:25 - 01.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
82aa26e2dc064d6a849f482cff42144b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-14-008548-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Тендерна документація складена з порушеннями законодавства з питань публічних закупівель, зокрема з порушенням принципів недискримінації, що визначені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». З метою усунення виявленого порушення законодавства, вимагаємо вилучити наступні дискримінаційні умови тендерної документації з наступних підстав: - у вкладенні -
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
24.04.2021 15:59
Вирішення:
Відповідь на вимогу
Доброго дня!
Тендерним комітетом уважно вивчено Вашу вимогу щодо внесення змін в тендерну документацію та повідомляє наступне.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А 92, дизельне паливо) здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності мінімальної кількості працівників відповідних кваліфікацій.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальну кількість працівників відповідних кваліфікацій, що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена тендерним комітетом для відбору найкращих постачальників з працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які зможуть здійснити поставку якісного товару на високому рівні та мати можливість забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII не надає вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись замовником.
Відповідно до пункту 3.6.9. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, заправка бензином та дизельним паливом на АЗС має здійснюватись по талонах (картках на пальне), на підтвердження Учасник надає гарантійний лист. Якщо учасник пропонує у своїй пропозиції партнерські АЗС, для підтвердження відпуску товару він повинен надати копію партнерського договору, гарантійний лист від партнера про відпуск товару на АЗС за талонами які пропонує учасник, копію документу який підтверджує право власності або договір оренди на АЗС.
Також, згідно п. 3.6.11. та 3.6.12. ТД учасник в складі пропозиції надає «Для підтвердження можливості контролю та реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів, необхідно надати копії реєстраційних посвідчень на реєстратори розрахункових операцій на запропоновані АЗС смт. Володимирець , Рівненської обл.
3.6.12. Учасник також в складі пропозиції надає:
- копію своєї ліцензії або його партнерів на роздрібну торгівлю пальним на АЗС в смт. Володимирець Рівненської області та ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС в смт. Володимирець Рівненської області або лист підтвердження про наявність в Учасника або його партнерів ліцензії на роздрібну торгівлю пальним та ліцензії на право зберігання пального в смт. Володимирець Рівненської області та посилання на реєстр в якому міститься інформація про наявність в Учасника або його партнерів ліцензії на роздрібну торгівлю пальним та ліцензії на право зберігання пального
- Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки».
Звертаємо увагу, що у вказаних пунктах зазначено перелік документів які надає Учасник для підтвердження відповідності, для встановлення відповідності достатньо надати один з вказаних документів, адже в переліку зазначений сполучник «або».
Тендерний комітет категорично не погоджується з Вашим доводом, що вказана умова є дискримінаційною, та те, що у процедурі закупівлі можуть прийняти участь лише ті учасники, які мають АЗС у власності або в оренді.
Враховуючи вищевикладене взяти участь в процедурі закупівлі можуть не тільки власники АЗС, а й інші суб’єкти підприємницької діяльності в тому числі й ті Учасники, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів за умови надання визначених тендерною документацією документів.
Разом з тим, Замовник не вбачає будь яких передумов щодо спотворення результатів
тендеру наявністю підтвердження учасником своїх кваліфікаційних критеріїв відповідно до вимог тендерної документації, шляхом надання листа-гарантії та інших документів від власників об’єктів, що йому не належать, але які учасник надає як такі, що він буде використовувати для задоволення потреб замовника як місць поставки товару.
Не може погодитися Замовник і з трактуванням вимоги. Поняття «дискримінації». Згідно усталеної практики Органу оскарження вказане поняття повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу Тендерної документації більш ніж одному учаснику процедури закупівлі. Дана вимога встановлена замовником з метою відбору надійного постачальника товару в якого є вся необхідна матеріально-технічна база та не є дискримінаційною, оскільки отримання визначених п. 3.6.9., п. 3.6.11. та 3.6.12. документів за умови встановлення офіційних партнерських відносин не є проблематичним чи неможливим.
Вразі не надання вищевказаних документів, які передбачені чинним законодавством України для ведення господарської діяльності з роздрібної та оптової торгівлі пальним власникам об»єктів АЗС, Учасниками закупівлі може свідчити про відсутність САМЕ офіційних партнерських відносин між учасником закупівлі та його партнером (власником) АЗС що в свою чергу не забезпечить належним чином виконання умов договору.
До основних функцій 6 Державного пожежно-рятувального загіну Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області відноситься своєчасне за опреративне гасіння пожеж, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятування людей, надання допомоги в ліквідації наслідків аварій, катастроф, стихійного лиха, що становлять загрозу життю або здоров’ю людей чи призводять до завдання матеріальних збитків, доставка до місця пожежі бойового розрахунку, пожежно-технічного обладнання, засобів пожежегасіння, аварійно-рятувального обладнання, а також подачі на місце пожежі води і повітряно-механічної піни, проведення аварійно-рятувальних робіт та інших видів небезпечних подій.
Не виконання або неналежне виконання умов договору поставки пального може призвести до не виконання або невчасного виконання поставлених перед замовником завдань та створення надзвичайних ситуацій техногенного, природного та військового характеру, тощо.
Всі вказані вимоги зазначені в тендерній документації з урахуванням практики розгляду скарг та позиції Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного Комітету України.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Враховуючи зазначене вище у тендерного комітету 6 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області відсутні підстави для внесення змін у тендерну документацію.
Статус вимоги:
Відхилено