-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Антисептичні та дезінфекційні засоби, ДК 021:2015 33631600-8 " Антисептичні та дезінфекційні засоби"
Антисептик спиртовий, пляшка 0,2 л з розпилювачем шт. 71 MDF 50,дезінфекційний засіб для миття поверхонь та підлоги, концентрат 1:50 шт 45 Бланідас 300, таблетки шт. 79 Дезодерм тріо, каністра 5л шт. 19 МДА-72+, пляшка 1л з дозатором шт. 196
Завершена
81 884.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 409.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 409.42 UAH
Період оскарження:
14.04.2021 15:05 - 23.04.2021 17:33
Вимога
Відхилено
оскарження рішення замовника
Номер:
28d678f94ecf41b39fc497adb95fefca
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-14-007867-b.b2
Назва:
оскарження рішення замовника
Вимога:
Шановний замовнику, ФОП Ващенко Є.В. не згоден с Вашим рішенням щодо своєї дискваліфікації. В Інструкції щодо застосування дезінфекційного засобу DR SURFASTERIL DA (ДР СУРФАСТЕРІЛ ДА) з метою дезінфекції, достерилізаційного очищення та стерилізації в таблиці 1 Приготування робочих розчинів засобу зазначено, що для отримання 1 л робочого розчину з концентрацією 0,05% за препаратом потрібно розчинити 0,5 мл концентрату в 999,5 мл води, що складає 1:1999 (999,5:0,5=1999). Для отримання 1 л робочого розчину з концентрацією 0,5% потрібно розчинити 5 мл концентрату в 995 мл води, що складає 1:199 (995:5=199). Для отримання 1 л робочого розчину з концентрацією 5% потрібно розчинити 50 мл концентрату в 950 мл води, що складає 1:19 (950:50=19). Виникає питання: звідки ваші фахівці зазначили, що концентрат нашого засобу становить тільки 1:20? Зазвичай для роботи із дезінфекційним засобом DR SURFASTERIL DA (ДР СУРФАСТЕРІЛ ДА) використовують робочі розчини з концентраціями 0,2-0,5% за препаратом, вартість робочих розчинів при цих концентраціях складає 0,14-0,36 грн./л, якщо керуватися вашими розрахунками, то концентрат нашого засобу становить 1:499 – 1:199 відповідно. Концентрацію же робочих розчинів у 5% використовують тільки для дезінфекції об’єктів при легіонельозі, чумі, холері, парентеральному механізмі передачі збудників при інфекціях вірусної етіології тощо, при бактеріологічному навантаженні (об’єкти дезінфекції забруднені кров’ю, виділеннями хворих на туберкульоз, псевдотуберкульоз, легіонельоз тощо) та інш. Використання даної концентрації робочих розчинів у 5% більше відноситься до робот закладів охорони здоров’я, ніж до відділів культури та туризму. Виходячи з викладеного вище, вимагаємо передивитися ваше рішення стосовно нашої дискваліфікації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол рішення 45.pdf 18.05.2021 17:04
Дата подачі:
18.05.2021 11:01
Вирішення:
додаткова аргументація щодо причин невідповідності пропозиції
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
упереджені дії замовника
Номер:
cdf5bd5d34dc4b64af6169cea3b89ced
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-14-007867-b.c1
Назва:
упереджені дії замовника
Вимога:
Мабуть у вашій установі відсутні медичні працівники, які могли б чітко визначити медико- технічні характеристики засобів для забезпечення санітарно-гігієнічного режиму.Ну хоча б вказали для яких цілей замовляєте засоби, про антисептики взагалі-нічого. Закупівля прописана під якогось свого ФОПа, який купує і продає все що забажаєте, тому й вимог не має а ні до продукції , а ні до постачальника, але як це може бути, Ви проводите закупівлю за державні кошти, то чому не дотримуєтесь чинного законодавства?
Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289)
{Із змінами, внесеними згідно з Кодексом
№ 396-IX від 19.12.2019, ВВР, 2020, № 7, № 8, № 9, ст.48}
Верховна Рада України постановляє:
Внести зміни до Закону України "Про публічні закупівлі" (Відомості Верховної Ради України, 2016 р., № 19, ст. 89 із наступними змінами) та викласти в такій редакції:
"ЗАКОН УКРАЇНИ
Про публічні закупівлі
Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Цей Закон також має на меті адаптувати законодавство України до Європейського Союзу на виконання Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони.
Стаття 3. Сфера застосування Закону
3) до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частини другої цієї статті.
2. Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом.
3. У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Стаття 14. Спрощені закупівлі
1. Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону.
Тож яким чином Закон Про публічні закупівлі може не стосуватись даної закупівлі , що проводиться за державні кошти, а лише в тому випадку, коли Замовник проводить КОРУПЦІЙНУ закупівлю.
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення 38.pdf 20.04.2021 17:31
Дата подачі:
20.04.2021 14:16
Вирішення:
Доброго дня!
Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) передбачено, що для придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис грн та є меншою за вартість, що встановлена в пунктах 1 і 2 частини 1 статті 3 цього Закону, замовники мають використовувати спрощену закупівлю. В той же час, пунктом 7 частини 7 статті 3 Закону зазначено, що придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис. грн та є меншою за вартість, що встановлена в пунктах 1 та 2 частини 1 цієї статті може здійснюватися без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі, якщо закупівля товарів здійснюється з використанням електронного каталогу. Таким чином, Закон чітко не регламентує в який спосіб здійснюється закупівля, тобто залишає це на розсуд замовника. Нами, як Замовником обрано спрощену процедуру закупівлі.
Наша установа не має працівників зі спеціальною медичною або хімічною освітою та не здійснює повноважень у медичній або хімічній галузі, тому вказано антисептичні та дезинфікуючі засоби широкого спектру застосування, а саме: гігєнічна дезінфекція рук; дезінфекція поверхонь в приміщеннях- підлога, стіни, двері, віконні рами, предмети обстановки - тверді меблі тощо .
У зв’язку з широким спектром застосуванням засобів Антисептику спиртового, Бланідас 300,MDF 50, Дезодерм тріо, МДА-72+ ми не зазначали конкретних аспектів їх застосування.
Замовник здійснює закупівлю товару з посиланням на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності (ціна\якість) замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару або еквіваленту про що зазначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме в Додатку 1 «Технічні, якісні та інші характеристики до предмету закупівлі».
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі викладено з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» і не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та не порушують антикорупційного законодавство.
У разі якщо Ваша продукція сертифікована та якісна – запрошуємо до співпраці!
Статус вимоги:
Відхилено