-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 21:2015:33140000-3 Медичні матеріали (33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування) 3 Лоти
Завершена
430 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 560.75 UAH
мін. крок: 0.1% або 560.75 UAH
Період оскарження:
14.04.2021 13:59 - 26.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено
ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Номер:
0150965babbb4b7ca5b13a9258b71df1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-14-006008-b.a1
Назва:
ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Вимога:
Науково-виробнича організація «Каммед», має честь висловити свою глибоку повагу усім членам Тендерного комітету.
ТОВ НВО «Каммед» - український виробник одноразового медичного інструментарію. Підприємство виготовляє високоякісні дренажі, зонди, катетери, спеціальні медичні голки, та інші види медичної продукції, що широко застосовуються у різних сферах медицини.
Фабрика «Каммед», детально ознайомившись із документацію, просить Вас, виділити окремим лотом нашу пропозицію (пропозиція із переліком медичних виробів НВО «Каммед» додається).
Виділивши в окремий лот медичну продукцію НВО «Каммед», дасть можливість вітчизняному виробнику брати участь у зазначеному тендері, минуючи посередників.
Сподіваємося на ваше розуміння та співпрацю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист пропозиція.pdf 16.04.2021 16:21
Дата подачі:
16.04.2021 16:22
Вирішення:
Доброго дня! Щодо розподілу на лоти, відповідно до пункту 39 част.1 ст.1 Закону: «Частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №708, із змінами, (далі – Порядок). Згідно з Розділом I даного наказу предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри “Єдиного закупівельного словника”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник). При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Враховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та Порядку.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія, ефективність та пропорційність . Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємницької діяльності, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі був передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає, що замовник зобов’язаний розділити на лоти предмет закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Крім того, коригувати поділ предмету закупівлі на лоти відповідно під конкретного виробника, товар якого представлений на ринку медичних матеріалів, є прямим порушенням принципів здійснення публічних закупівель відповідно Закону.
Статус вимоги:
Відхилено