• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги (роботи) з технічного нагляду по проекту "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Слов’янської спеціальної школи № 23 Донецької обласної ради за адресою: м. Слов’янськ, вулиця Торська, буд. 2"

Завершена

358 117.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 581.17 UAH
Період оскарження: 14.04.2021 12:30 - 20.04.2021 12:25
Вимога
Залишено без розгляду

оскарження переможця

Номер: 1d4b97e3729f45419b9ce89f92c41674
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-002467-c.a8
Назва: оскарження переможця
Вимога:
Детальний опис вимоги викладено у доданому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: • Замовником розглянуто вимогу Комунального підприємства Слов'янської районної ради Донецької області "Управління капітального будівництва", про скасування рішення Замовника від 14.06.2021р № 14/06-тн про намір укласти договір по закупівлі Послуги (роботи) з технічного нагляду по проекту "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Слов’янської спеціальної школи № 23 Донецької обласної ради за адресою: м. Слов’янськ, вулиця Торська, буд. 2" (UA-2021-04-14-002467-c.) За результатами розгляду вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне: 1. Учасником 16 червня 2021 року подано вимогу від 16.06.2021 від 01-16/06/2021 о 12 год. 19 хв. та ще одну вимогу від 16.06.2021 від 02-16/06/2021 о 16 год. 33 хв. Перша з поданих вимог полягає у незгоді Учасника з відхиленням його пропозиції, друга – у незгоді з визначенням переможцем наступного учасника. При цьому, обидві вимоги мають ідентичний зміст. Аргументи та доводи Учасника в обох вимогах – однакові. В свою чергу, Замовник вже надав вичерпну відповідь на одну з поданих вимог у порядку, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Учасник реалізував своє право звернутися до Замовника та отримав додаткову аргументацію щодо причин відхилення його пропозиції. Закон не передбачає право Учасника декілька разів звертатися до Замовника за наданням додаткової аргументації та кореспондуючий цьому праву обов’язок Замовника двічі надавати відповідь Учаснику, тим більш з одних й тих же питань. 2. Принагідно в порядку ч.4 ст. 33 Закону повідомляємо, що учасник, визначений переможцем, надав в складі пропозиції, серед іншого, штатний розпис, згідно якого в структурі зазначеного учасника наявні завідувач та головні спеціалісти сектору з питань перевірки вартості матеріальних ресурсів. Таким чином, переможець підтвердив наявність відповідних працівників у спосіб, визначений Оголошенням про закупівлю, що спростовує викладені у вимозі твердження про відсутність відомостей про посади у штатному розписі переможця. На відміну від переможця штатний розпис скаржника не містить відомостей про працівників, які можуть надавати замовнику консультації з питань перевірки вартості матеріальних ресурсів. Як зазначалося, вичерпна аргументація з цього приводу надана замовником у відповідь на попередню вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.06.2021 12:42
Вимога
Відхилено

неправомірне відхилення

Номер: 683a48361c2c48368d06019df51ba9ed
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-002467-c.a7
Назва: неправомірне відхилення
Вимога:
Вимога Слов'янською спеціальною школою №23 Донецької обласної ради (надалі – Замовник) було оголошено спрощену закупівлю на виконання робіт: Здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Слов’янської спеціальної школи № 23 Донецької обласної ради за адресою: м. Слов’янськ, вулиця Торська, буд. 2», на загальну суму 358117,20 грн. з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-14-002467-c) Початок періоду прийому пропозицій був встановлений з 20.04.2021 по 23.04.2021. У вищенаведеній закупівлі було зареєстровано (подано) 9 пропозицій: 1. ТОВ «ЕСКОІНЖИНІРИНГ» 2. ФОП «САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» 3. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖИРОНКІН ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «СТРАТЕГІЯ» 5. ФОП «ДЕМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» 6. ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ 7. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ «ДОНБУДПЕРСПЕКТИВА» 8. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СЛОВ’ЯНСЬКОГО РАЙОННОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ «УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» (СКАРЖНИК) 9. ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ 27.04.2021 Замовником був проведений аукціон по закупівлі. 10.06.2021 Замовник перейшов до кваліфікації переможця, а саме Комунального підприємства Слов’янського районної ради Донецької області «Управління капітального будівництва». Відповідно до рішення Краматорської районної ради від 26.01.2021 №8/2-20 було здійснено зміна назви з Комунального підприємства Слов’янського районної ради Донецької області «Управління капітального будівництва» на Комунальне підприємство Краматорської районної ради «Управління капітального будівництва» 12.06.2021 був здійснений запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації Комунального підприємства Краматорської районної ради «Управління капітального будівництва». 14.06.2021 на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол, щодо прийняття рішення уповноваженою особою №14/06 від 14.06.2021 про відхилення пропозиції Комунального підприємства Слов’янського районної ради Донецької області «Управління капітального будівництва». Вважаю рішення уповноваженої особи №14/06 від 14.06.2021 про відхилення пропозиції Комунального підприємства Слов’янського районної ради Донецької області «Управління капітального будівництва» без підставною та такою що підлягає скасуванню з огляду на наступне. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено переліку документів, які може вимагати замовник для підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та зазначає у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Отже, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Таким чином, виходячи із вказаних норм Закону України «Про публічні закупівлі», слідує, що до розгляду та оцінки допускаються тендерні пропозиції учасників, які відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 цього Закону, та мають узгоджуватися із умовами тендерної документації. Як слідує із встановлених Замовником кваліфікаційних критеріїв до учасника, останній мав подати у складі своєї пропозиції певні документи. Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт: Здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Слов’янської спеціальної школи № 23 Донецької обласної ради за адресою: м. Слов’янськ, вулиця Торська, буд. 2» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (технічний нагляд)), а саме (інша інформація: вимоги до документації пропозиції Учасника) учасником надаються в електронному (сканованому) вигляді довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, а також з інформацією про наявність спеціалістів з кошторисної справи у будівництві, проектування та перевірки вартості матеріальних ресурсів, які можуть надавати консультації відповідно до п.17 Додатку 3 «Технічні вимоги» цієї документації. На підтвердження наявності в учасника працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації до довідки додається штатний розклад (розпис) учасника або накази про прийняття на роботу відповідних спеціалістів. Із змісту п. 17 Додатку 3 «Технічні вимоги» вбачається, що технічний нагляд зобов’язаний надавати за запитами Замовника консультації щодо застосування кошторисних норм і нормативів, визначення вартості матеріальних ресурсів, щодо особливостей складу та змісту проекту. Так у складі своєї пропозиції, Комунальне підприємства Слов’янського районної ради Донецької області «Управління капітального будівництва» надало Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід №10-22/04/2021 від 22.04.2021 (файл 12.Працівники.pdf та файл 12.Працівники.pdf.p7s), відповідно до якої Павлова Олена Миколаївна є інженером-проектувальником, інженерне-будівельне проектування у частині кошторисної документації. Крім цього інформаційною довідкою №15-22/04/2021 від 22.04.2021 нашим підприємством було повідомлено про наявність спеціалістів з кошторисної справи у будівництві, проектуванні та перевірки вартості матеріальних ресурсів (файл 12.Працівники.pdf та файл 12.Працівники.pdf.p7s). Також нашим підприємством у складі своєї пропозиції були надані кваліфікаційний сертифікат Серія АР №003171 виданий інженеру-проектувальнику Павловій Олені Миколаївні, свідоцтво №00098 щодо інженерне-будівельного проектування у частині кошторисної документації та штатний розпис (файл 12.Працівники.pdf та файл 12.Працівники.pdf.p7s). Отже, враховуючи вищевикладене, Комунальне підприємство Слов’янського районної ради Донецької області «Управління капітального будівництва» виконало вимогу щодо надання інформації про наявність спеціалістів з кошторисної справи у будівництві, проектування та перевірки вартості матеріальних ресурсів, які можуть надавати консультації відповідно до п.17 Додатку 3 «Технічні вимоги». Відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Крім того, хочу звернути Вашу увагу на те, що у наданих документах переможця Департаменту капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації файл «Довідка про наявність працівників.pdf» також не зазначені ПІБ працівників спеціалістів з кошторисної справи у будівництві, проектуванні та перевірки вартості матеріальних ресурсів, але зазначене не стало перепоною для визначення цього учасника переможцем. Також хочу вказати на те, що у Переможця взагалі відсутні працівники спеціалісти з кошторисної справи у будівництві, проектуванні та перевірки вартості матеріальних ресурсів, крім двох інженерів технічного нагляду. Із штатного розпису на 2021 року взагалі не видно посад щодо перевірки вартості матеріальних ресурсів. Що в свою чергу може свідчити про корупційні схеми, оскільки Замовник й Переможець взагалі нехтували основоположними принципами Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Ще одним доказом цього свідчить абз. 3 п. 1 протоколу, щодо прийняття рішення уповноваженою особою №14/06 від 14.06.2021, із змісту якого вбачається, з наданих документів – наказів про призначення працівників на посади тощо так само не вбачається наявність в учасника зазначених спеціалістів, але наше підприємство у складі тендерної пропозиції не надавало наказів про призначення працівників, а надало штатний розпис (файл 12.Працівники.pdf.p7s). Всі перелічені факти свідчать про те, що протокол, щодо прийняття рішення уповноваженою особою №14/06 від 14.06.2021 прийнятий з порушенням норм законодавства про закупівлі та підлягає скасуванню. З урахуванням викладеного, хочу звернути Вашу увагу на те, що у разі прийняття незаконного рішення за результатами розгляду цієї вимоги, наше підприємство буде змушене звернутись до суду для скасування незаконного рішення, що призведе до складності з укладеним договором (буде визнаний недійсним) внаслідок цього – нецільове використання бюджетних коштів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатами розгляду вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне: 1. Згідно з ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Скаржник у встановленому порядку до Замовника не звертався. Разом з тим, у поданій вимозі Учасник дає власну оцінку вимогам Оголошення про закупівлю, в т.ч. з посиланнями на норми ст. 16, 30 Закону, які не регулюють відносини щодо проведення спрощених закупівель. Згідно з ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Подана Учасником вимога містить посилання на зазначені вимоги ч.14 ст.14 Закону. Проте Учасник не просить надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Натомість, у поданій вимозі Учасник дає власне тлумачення доводам Замовника, викладеним в протоколі № 14/06 від 14.06.2021. Оцінка Учасником окремих тверджень Замовника надана відокремлено від усього змісту протоколу, що спотворює аргументацію Замовника щодо причин невідповідності пропозиції Учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. За таких обставин Замовник вважає за необхідне надати відповідь у порядку ч.14 ст.14 Закону. Умовами Оголошення про закупівлю від учасників закупівлі вимагається подання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, а також з інформацією про наявність спеціалістів з кошторисної справи у будівництві, проектування та перевірки вартості матеріальних ресурсів, які можуть надавати консультації відповідно до п.17 Додатку 3 «Технічні вимоги» цієї документації. Учасником надано дві довідки № 10-22/04/2021 та № 15-22/04/2021. Перша з наданих довідок - № 10-22/04/2021 - містить перелік працівників, їх дані, а саме: - 2 працівника – інженери технічного нагляду, що мають право здійснювати технічний нагляд за будівництвом; - 2 працівника – інженери проектувальники, в тому числі один з них – в частині кошторисної документації, які мають право надавати консультації щодо особливостей складу та змісту проекту, щодо застосування кошторисних норм і нормативів відповідно. Будь-яких інших працівників Учасника у довідці не зазначено, зокрема працівника, який має право надавати консультації щодо визначення вартості матеріальних ресурсів. Таким чином, довідка про працівників Учасника № 10-22/04/2021 в порушенням вимог Оголошення не містить відомостей про працівника, який має право надавати консультації щодо визначення вартості матеріальних ресурсів. Згідно умов Оголошення про закупівлю на підтвердження наявності в учасника працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації до довідки додається штатний розклад (розпис) учасника або накази про прийняття на роботу відповідних спеціалістів. Учасник надав накази № 1 від 06.10.2016 про виконання обов’язків директора, № 37-П від 18.11.2019 про виконання обов’язків інженера технічного нагляду. Таким чином Учасником надано накази на одного з працівників, зазначених у довідці. Крім того, Учасником надано наказ 2-П від 15.01.2021 про затвердження штатного розпису, до якого додано власне штатний розпис. Інших наказів, про що зазначив сам Учасник, пропозиція Учасника не містить, а в тексті наданих наказів, штатного розпису- відсутні відомості про наявність в Учасника працівників, які мають право надавати консультації щодо визначення вартості матеріальних ресурсів. В другій з наданих Учасником довідок - № 15-22/04/2021 - вказано, що Учасник має спеціалістів з кошторисної справи у будівництві, проектуванні та перевірки вартості матеріальних ресурсів. Однак, довідка не містить будь-яких відомостей про працівників Учасника, зокрема й тих, що вимагалися Оголошенням про закупівлю. При цьому, в зазначених вище документах Учасника, подання яких вимагалося Оголошенням про закупівлю і які містять дані про працівників, як зазначалося вище, також відсутні відомості про спеціалістів з перевірки вартості матеріальних ресурсів. Крім того, Учасником в складі пропозиції надано інші документи – дипломи про освіту, свідоцтво про проходження навчання, які також не підтверджують наявність в Учасника працівників, які мають право надавати консультації щодо визначення вартості матеріальних ресурсів. Враховуючи вищевикладене, жоден з поданих Учасником в складі його пропозиції документів не містить відомостей про наявність в Учасника працівників, які мають право надавати консультації щодо визначення вартості матеріальних ресурсів, що вимагаються Оголошенням. Згідно з ч.13 ст.14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. У зв’язку із наведеним пропозиція Учасника була відхилена. Щодо посилань Учасника на твердження Замовника про відсутність в тексті довідці № 15-22/04/2021 прізвища, ім’я, по батькові працівників, слід зауважити, що це твердження має описовий характер, відповідає дійсності та в тексті протоколу було доповнено іншим твердженням Замовника, що відповідні дані про працівників наведені Учасником в інших документах. Тож, відповідне твердження Замовника не є підставою відхилення Учасника. Більш того подання довідки 15-22/04/2021 Замовником не вимагалося, а відсутність даних про прізвище, ім’я, по батькові працівників не впливає на зміст пропозиції Учасника та підпадає під визначення формальної помилки відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: e2a50e49aa7e4f2a9294149210561aad
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-002467-c.c6
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Детальний опис вимоги викладено у доданому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатами розгляду вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне: 1. Згідно вимог Оголошення про закупівлю учасники надають довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, а також з інформацією про наявність спеціалістів з кошторисної справи у будівництві, проектування та перевірки вартості матеріальних ресурсів, які можуть надавати консультації відповідно до п.17 Додатку 3 «Технічні вимоги» цієї документації. На підтвердження наявності в учасника працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації до довідки додається штатний розклад (розпис) учасника або накази про прийняття на роботу відповідних спеціалістів. Учасник в складі пропозиції надав довідку про працівників. Довідкою передбачено залучення до надання послуг, передбачених закупівлею інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (далі – інженер-проектувальник). До довідки додано договір № 2, укладений з інженером-проектувальником відповідно до вимог цивільного законодавства. При цьому, даних про наявність працівників, які можуть надавати консультації відповідно до п.17 Додатку 3 «Технічні вимоги» Оголошення щодо перевірки вартості матеріальних ресурсів, довідка не містить. Так само, умовами наданого договору не передбачено, що інженер-проектувальник надає чи може надавати згадувані вище консультації. Таким чином, з наданих документів не вбачається, що працівники учасника можуть надавати консультації відповідно до п.17 Додатку 3 «Технічні вимоги» Оголошення щодо перевірки вартості матеріальних ресурсів, що спростовує доводи Скаржника про те, що замовник неправомірно відхилив його пропозицію. З цих причин не заслуговують на увагу посилання в тексті вимоги на наявність в інженера-проектувальника необхідного досвіду з перевірки вартості матеріальних ресурсів тощо, оскільки в складі пропозиції відсутня будь-яка інформація, яка б підтверджувала ці посилання Скаржника. При цьому, виходячи зі змісту завдань, обов’язків та кваліфікаційних вимог, визначених Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи" інженер-проектувальник не здійснює перевірку вартості матеріальних ресурсів. Крім того, учасник на підтвердження залучення інженера-проектувальника надав договір № 2, який не містить додаткової угоди, що згідно п.1.2 цього договору визначає перелік об’єктів будівництва, по яким інженер-проектувальник надає послуги. Згідно статті 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Згідно статті 627 Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору. Згідно статті 628 згадуваного Кодексу зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Згідно статті 626 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Договір, укладений між Скаржником та інженером-проектувальником, не є трудовим, а відносини його сторін, попри помилкові твердження Скаржника, - не є трудовими. Таким чином, надання консультацій інженером-проектувальником, передбачених Оголошенням, може здійснюватися виключно за наявності згоди інженера-проектувальника. Натомість, пропозиція Скаржника не містить будь-яких документів, що підтверджують наявність такої згоди, зокрема додаткову угоду до договору № 2. 2. Замовник зазначив в оголошенні, що Учасником надаються в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: форма пропозиції; копія статуту тощо. Тобто в оголошенні чітко та зрозуміло вимогу про надання документів. Згідно ст. 1 Закону України «Про інформацію»документ – матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі. Згідно ч.3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі»під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Згідно ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Оскільки закупівлю здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі», то Учасник зобов’язаний додержуватися вимог ч.3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», а відтак і вимог ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Всупереч зазначених положень Учасником в склад пропозиції надано низку документів, подання яких вимагалося оголошенням, на жоден з яких не накладено електронний підпис. Посилання Учасника на те, що в оголошенні Замовника не зазначена вимога, аналогічна тій, що викладена ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», - не заслуговує на увагу, оскільки Замовник не зобов’язаний дублювати в тексті оголошення положення діючого законодавства. Одночасно з цим, не зазначення в тексті оголошення норми Закону не звільняє Учасника від необхідності її додержання. Згідно статті 68 Конституції України кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності. Згідно ч.9 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиції подаються учасниками в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки, шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. В той же час, згідно з п.3 Порядку, затвердженого Наказом, електронний підпис накладається на інформацію, внесену в електронні поля. Тож документи, як і зазначалося Замовником, Учасником подано без накладення електронного підпису.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.06.2021 16:50
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення

Номер: 9cc9a3ac2345414284ebb9e895b5bbc1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-002467-c.b5
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" UA-2021-04-14-002467-c Послуги (роботи) з технічного нагляду по проекту «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Слов’янської спеціальної школи № 23 Донецької обласної ради за адресою: м. Слов’янськ, вулиця Торська, буд. 2» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (технічний нагляд)), має бути виконано згідно обсягів робіт по об’єкту «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Слов’янської спеціальної школи № 23 Донецької обласної ради за адресою: м. Слов’янськ, вулиця Торська, буд. 2» Замовником Слов’янська спеціальна школа №23 ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ відповідно до закупівлі UA-2021-04-14-002467-c Послуги (роботи) з технічного нагляду по проекту «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Слов’янської спеціальної школи № 23 Донецької обласної ради за адресою: м. Слов’янськ, вулиця Торська, буд. 2» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (технічний нагляд)), має бути виконано згідно обсягів робіт по об’єкту «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Слов’янської спеціальної школи № 23 Донецької обласної ради за адресою: м. Слов’янськ, вулиця Торська, буд. 2» відповідно до Протоколу № 28/5 від 28 травня 2021 року, вирішено відхилити пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" з таких підстав: 1. Відповідно до вимог Оголошення учасник повинен надати довідку в довільній формі про виконання аналогічних договорів (далі-довідка) та листи-відгуки за підписом керівників організацій з якими укладено аналогічні договори (відповідно до довідки) із зазначенням назви об’єкту, суми договору, вартості виконаних робіт, відсутності зауважень з боку замовника таких робіт (далі – відгук). Учасник надав довідку, в якій не зазначено реквізити договорів. Судячи з предмету договорів сума договору № 136 від 16.07.2019 відповідно до довідки складає 10 450,66 грн.. Водночас, учасником надано відгук, в якому сума договору № 136 від 16.07.2019 становить 49 990,00 грн. не відповідає довідці. Відповідно до 1 пункту відхилення, в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів нами було зазначено всю інформацію яка вимагалась Замовником в оголошенні до цього пункту, всі назви, та реквізити по кожному з об’єктів. Вказану Замовником допущену нами помилку, а саме зазначення неправильної вартості договору у довідці, вважаємо формальною (технічною опискою), оскільки нами додатково були надані копії всих договорів разом з додатками (тобто актами) які підтверджують вартість договору та стан його виконання. 2. Згідно вимог статті 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Згідно статті 6 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Учасником подано в складі пропозиції документи, які не підписано електронним підписом, як це вимагається Законом. Відповідно до 2 пункту відхилення, до відома Замовника хочемо зазначити що нами у складі нашої пропозиції не надано жодного електронного документу, оскільки надавались довідки в довільній формі та скановані завірені документи. Відповідно до закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» Учасником накладено КЕП повністю на всю пропозицію. Дане відхилення вважаємо неправомірним та дискримінаційним, оскільки нами було виконано всі вимоги відповідно до оголошення про проведення закупівлі. Вимагаємо від Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ", оскільки воно є неправомірним, та таким що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником розглянуто вимогу Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" (Код ЄДРПОУ 38914550), про скасування рішення Замовника від 21.05.2021р № 21/5 про відхилення пропозиції Учасника закупівлі Послуги (роботи) з технічного нагляду по проекту "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Слов’янської спеціальної школи № 23 Донецької обласної ради за адресою: м. Слов’янськ, вулиця Торська, буд. 2" (UA-2021-04-14-002467-c.) За результатами розгляду вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне: Замовник в Оголошенні про закупівлю встановив вимоги до учасника щодо наявності досвіду, визначивши перелік документів, якими учасник зобов'язаний підтвердити наявність досвіду, та вимоги до таких документів. Тож Оголошенням передбачено надання довідки в довільній формі про виконання аналогічних договорів та надання листів-відгуків за підписом керівників організацій з якими укладено аналогічні договори (відповідно до довідки) із зазначенням назви об’єкту, суми договору, вартості виконаних робіт, відсутності зауважень з боку замовника таких робіт. В складі пропозиції учасника надано довідку, де сума договору № 136 від 16.07.2019 складає 10 450,66 грн., та лист-відгук, де сума цього ж договору складає 49 990,00 грн. На думку учасника будь-які порушення при складанні документів відсутні, оскільки учасник надав договір № 136 від 16.07.2019 на суму 49 990,00 грн. Проте Оголошенням не вимагалося подання договору. При цьому, наданий договір не спростовує, а підтверджує факт того, що надана учасником довідка складена з порушеннями, оскільки містить інформацію, що не відповідає дійсності. В свою чергу, лист-відгук, який відповідно до умов Оголошення подається відповідно до довідки, не відповідає наданій довідці, у зв’язку з тим, що довідка складена з порушеннями. Так само, лист відгук не містить інформації про вартість виконаних робіт, яка вимагалася Оголошенням. Крім того, учасник зазначив, що ним у складі пропозиції не надано жодного електронного документу, оскільки надавались довідки в довільній формі та скановані завірені документи. Згідно з ч.8 ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Згідно п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, (далі - Порядок) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Згідно ст. 5 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Таким чином до електронної системі закупівель можуть бути завантажені ті документи, інформація в яких зафіксована у вигляді електронних даних, що спростовує твердження учасника. Так само не заслуговують на увагу твердження учасника - «накладено КЕП повністю на всю пропозицію», - оскільки з вимог п.3 Порядку вбачається, що кваліфікований електронний підпис накладається на електронні поля, а не документи. Так само при перевірці підпису з використанням веб-порталу Центрального засвідчувального органу відсутні дані про підписання будь-якого з поданих учасником документів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.06.2021 15:25
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА Про затвердження Протоколу щодо прийняття Рішення Уповноваженою особою № 06/5 від 06.05.2021р.

Номер: 5970f3b59fe749f4812c42655e8b4502
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-002467-c.c4
Назва: ВИМОГА Про затвердження Протоколу щодо прийняття Рішення Уповноваженою особою № 06/5 від 06.05.2021р.
Вимога:
ВИМОГА Про затвердження Протоколу щодо прийняття Рішення Уповноваженою особою № 06/5 від 06.05.2021р. Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Слов’янської спеціальної школи № 23 ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ від 17 квітня 2020р №5/1-г. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Ескоінжиніринг» (скорочено ТОВ «Ескоінжиніринг») (Код ЄДРПОУ 41588819), відповідно до наданих Учаснику прав чинною редакцією Закону України № 922-VII «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ), вимушено звернутися до Вас з наступною Вимогою. Слов'янською спеціальною школою № 23 Донецької обласної ради (надалі Замовник) було оголошено спрощену закупівлю на виконання робіт: Здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Слов’янської спеціальної школи № 23 Донецької обласної ради за адресою: м. Слов’янськ, вулиця Торська, буд. 2», ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-14-002467-c На загальну суму 358117,20 грн. з ПДВ. Початок періоду прийому пропозицій був встановлений з 20 квітня 2021р. по 23 квітня 2021р. У наведеній вище закупівлі зареєструвалися та подали пропозиції 7 учасників: • ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ • ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ • Управління капітального будівництва • ФОП «ДЕМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ» • ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖИРОНКІН ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ • ФОП «САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» • ТОВ «ЕСКОІНЖИНІРИНГ» 27 квітня 2021р. Замовником було проведено аукціон на закупівлю. Згідно аукціону ТОВ «ЕСКОІНЖИНІРИНГ» перейшло до кваліфікації переможця. 06 травня 2021р. на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено Протокол, щодо прийняття Рішення Уповноваженою особою № 06/5 від 06.05.2021р , де Замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «ЕСКОІНЖИНІРИНГ», а саме: Замовник вказав, що в складі пропозиції ТОВ «ЕСКОІНЖИНІРИНГ» відсутні документи, які підтверджують наявність в учасника спеціалістів, які мають змогу надавати відповідні консультації за запитами Замовника, зокрема, щодо визначення матеріальних ресурсів. Просимо звернути увагу Замовника та уважніше розглянути пропозицію ТОВ «ЕСКОІНЖИНІРИНГ», де у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено Інженера-проектувалика в частині кошторисної документації, також до довідки надаються кваліфікаційний сертифікат та свідоцтво, які підтверджують кваліфікацію працівника, та підтверджують наявність спеціалістів, які мають змогу надавати відповідні консультації за запитами Замовника, зокрема, щодо визначення матеріальних ресурсів та цілком відповідають Правилам визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000 Із змінами і доповненнями, внесеними згідно з Доповненням N 3, затвердженим наказом Держбуду України від 7 травня 2002 року N 80. Також, просимо надати пояснення та законні підстави про відхилення, де Замовник посилається на ст. 6 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» та вимагає підписання кожного документа електронним підписом. Просимо зазначити згідно якого пункту в ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі робіт, Замовником зазначена вимога накладання електронного підпису на кожен документ Учасника? Та повідомляємо, що згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Наказ № 1082) з 12.04.2021 учасники обов’язково повинні накладати на тендерну пропозицію/ пропозицію електронний підпис, що учасник ТОВ «ЕСКОІНЖИНІРИНГ» і зробив, на пропозицію ТОВ «ЕСКОІНЖИНІРИНГ» був накладений діючий КЕП. Таким чином Замовник не мав підстав для відхилення ТОВ «ЕСКОІНЖИНІРИНГ» згідно Протоколу щодо прийняття Рішення Уповноваженою особою № 06/5 від 06.05.2021р, процедурі, яка у відповідності до ст. 5 ЗУ здійснюється за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. ПРОСИМО: 1. Розглянути Вимогу в повному обсязі. 2. Замовника торгів скасувати рішення Протоколу щодо прийняття Рішення Уповноваженою особою № 06/5 від 06.05.2021р. 3. Визнати ТОВ «ЕСКОІНЖИНІРИНГ» переможцем у процедурі Здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкту:«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Слов’янської спеціальної школи № 23 Донецької обласної ради за адресою: м. Слов’янськ, вулиця Торська, буд. 2», ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-14-002467-c В іншому випадку, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», Учасники будуть вимушені звернутись до прокуратури, для відновлення порушених прав.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатами розгляду вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне: 1. Замовником для проведення закупівлі оприлюднене оголошення у вигляді окремого файлу з переліком вимог до учасника та предмета закупівлі, як це передбачено ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Оголошенням вимагається від учасників надання довідки, яка повинна містити інформацію, зокрема, про наявність спеціалістів з: - кошторисної справи у будівництві; - проектування; - перевірки вартості матеріальних ресурсів. На підтвердження наявності в учасника зазначених спеціалістів необхідних професій і кваліфікації до довідки додається штатний розклад (розпис) учасника або накази про прийняття на роботу відповідних спеціалістів. Учасником в складі пропозиції надано довідку про наявність спеціаліста зі спеціальністю «Архітектор» та спеціаліста зі спеціальністю«Інженер-проектувальник. Інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації». Надано накази про прийняття на роботу зазначених спеціалістів. Таким чином Учасник підтвердив наявність спеціалістів, які можуть надавати консультації з кошторисної справи у будівництві та проектування. Водночас з наданих довідки та наказів не вбачається, що вказані спеціалісти або хоча б один з них може здійснювати консультування з питань перевірки вартості матеріальних ресурсів. Так само, в складі пропозиції відсутні будь-які пояснення Учасника з цього приводу. Посилання Учасника у розглядуваній вимозі на те, що в Довідці Учасник зазначив формулювання «Інженер-проектувальник в частині кошторисної документації» не є підтвердженням наявності спеціаліста з перевірки вартості матеріальних ресурсів. З цих же причин не заслуговує на увагу посилання Учасника на Правила визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, які, тим більш, втратили чинність на території України з 1 січня 2014 року на підставі Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства N 293. Тож, Учасником не надано належного підтвердження відповідно до вимог оголошення щодо наявності спеціалістів з перевірки вартості матеріальних ресурсів. 2. Замовник зазначив в оголошенні, що Учасником надаються в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: форма пропозиції; копія статуту тощо. Тобто в оголошенні чітко та зрозуміло вимогу про надання документів. Згідно ст. 1 Закону України «Про інформацію»документ – матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі. Згідно ч.3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі»під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Згідно ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Оскільки закупівлю здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі», то Учасник зобов’язаний додержуватися вимог ч.3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», а відтак і вимог ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Всупереч зазначених положень Учасником в склад пропозиції надано низку документів, подання яких вимагалося оголошенням, на жоден з яких не накладено електронний підпис. Посилання Учасника на те, що в оголошенні Замовника не зазначена вимога, аналогічна тій, що викладена ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», - не заслуговує на увагу, оскільки Замовник не зобов’язаний дублювати в тексті оголошення положення діючого законодавства. Одночасно з цим, не зазначення в тексті оголошення норми Закону не звільняє Учасника від необхідності її додержання. Згідно статті 68 Конституції України кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності. Також не заслуговують на увагу посилання Учасника на те, що ним накладено електронний підпис відповідно до вимог Наказу Мінекономрозвитку від 11.06.2020 № 1082 (далі - Наказ). Згідно ч.9 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиції подаються учасниками в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки, шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. В той же час, згідно з п.3 Порядку, затвердженого Наказом, електронний підпис накладається на інформацію, внесену в електронні поля. Тож документи, як і зазначалося Замовником, Учасником подано без накладення електронного підпису.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.05.2021 13:13
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Внесення змін до проекту договору

Номер: ffe15cbfc9654bd9862cb910d7733305
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-002467-c.c3
Назва: Внесення змін до проекту договору
Вимога:
ЗВЕРТАЮ ВАШУ УВАГУ, ЩО ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ ВІД 16.04.2021 № 2c918b56103e4c1c98da23a5a1065984 ЩОДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, НАДАНА ЗОВСІМ НЕ ПО СУТІ. За своєю правовою природою договір на здійснення технічного нагляду є змішаним договором. Відповідно до ч.1 ст. 638 ЦК України, договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Із чого можна зробити висновок, що істотною умовою договору є ціна та порядок розрахунків за договором, але як вбачається із змісту проекту договору на здійснення технічного нагляду, що зазначені розділі взагалі відсутні, що є недопустимим. Відповідно до п.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Таким чином проект договору на здійснення технічного нагляду необхідно привести у відповідність до норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Положеннями ст. 628. Зміст договору ЦК 1. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. 2. Сторони мають право укласти договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). До відносин сторін у змішаному договорі застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться у змішаному договорі, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті змішаного договору. Так само ст. 203 ЦК України передбачено, що зміст правочину не може суперечити ЦК України, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору (ч. 3 ст. 180 ГК України), тощо, є додатками до зазначеного договору. Так, відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі, укладання договорів здійснюється після проведення аукціону, та визначення пропозиції учасника торгів з ціною, яка є економічно обгрунтованою, то є учасникі електроних торгів, не є учасниками договірного процесу. Тим більш відповідно до Ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі, замовники торгів не мають права ініціювати будь-які переваги щодо окремих учасників торгів та здійснювати лобіювання фінансових інтересів того чи іншого учасника: «Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.» Отже в Проекті договору викладені всі умови, яки включають в себе норми цивільного законодавства, а саме: Істотними умовами договору про закупівлю послуг є: - предмет договору; - кількість та якість товару; - порядок здійснення оплати; - ціна товару та сума договору; - термін та місце поставки; - права та обов’язки сторін; - форс-мажор; - зміна умов договору; - відповідальність сторін; - інші умови договору; - строк дії договору;
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Внесення змін до проекту договору

Номер: 2c918b56103e4c1c98da23a5a1065984
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-002467-c.c2
Назва: Внесення змін до проекту договору
Вимога:
За своєю правовою природою договір на здійснення технічного нагляду є змішаним договором. Відповідно до ч.1 ст. 638 ЦК України, договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Із чого можна зробити висновок, що істотною умовою договору є ціна та порядок розрахунків за договором, але як вбачається із змісту проекту договору на здійснення технічного нагляду, що зазначені розділі взагалі відсутні, що є недопустимим. Відповідно до п.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Таким чином проект договору на здійснення технічного нагляду необхідно привести у відповідність до норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Документацією визначаються вимоги до учасника, а саме надання дозволу відповідно до законодавства. При цьому саме законодавством визначається перелік видів діяльності, здійснення яких можливе за наявності дозвільних документів, що видані уповноваженим на це субєктом і підтверджують відповідність субєкта господарювання вимогам законодавства до певного виду господарської діяльності (у тому числі матеріально-технічної бази, кваліфікації персоналу - якщо це зумовлено особливостями провадження відповідного виду господарської діяльності). При цьому, загальні засади дозвільних процедур в господарській діяльності визначені ЗУ "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" (далі - Закон). Згідно статті 1 Закону документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. Наразі законодавством вимагається отримання дозвільного документа для здійснення технічного нагляду, а саме згідно статті 11 ЗУ "Про архітектурну діяльність" технічний нагляд здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Таким чином, учасник повинен в складі пропозиції надати зазначений сертифікат, оскільки саме цей докумегт відповідно до законодавства дозволяє провадити діяльність, передбачену предметом закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

внесення змін до оголошення

Номер: f32a62e695c44c65a72f40e187b10849
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-002467-c.c1
Назва: внесення змін до оголошення
Вимога:
Уважно ознайомившись з тендерною документацію до закупівлі «Здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Слов’янської спеціальної школи № 23 Донецької обласної ради за адресою: м. Слов’янськ, вулиця Торська, буд. 2», вважаю за необхідне повідомити про невідповідність предмета закупівлі технічним вимогам, що визначені у Додатку 2 до оголошення. Відповідно до п.1 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 №903 цей порядок визначає механізм здійснення технічного нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств (далі - будівництво об'єкта). Також цим порядком визначені права та обов’язки осіб, які здійснюють технічний нагляд. Із чого можна зробити висновок, що технічні вимоги до що визначені у Додатку 2 до оголошення, не відповідають вимогам вищезазначеного Порядку, а саме мати відповідні дозволи, , які дають право здійснювати технічний нагляд за виконанням будівельних робіт відповідно до законодавства на весь час дії даного Договору, брати участь в перевірці документів Об’єкту, пов’язаних з отриманням Замовником Свідоцтва про відповідність відремонтованого Об’єкта проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил та інш. Підсумовуючи викладеного прошу привести технічні вимоги що визначені у Додатку 2 до оголошення у відповідність до норм будівельного законодавства та з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Документацією визначаються вимоги до учасника, а саме надання дозволу відповідно до законодавства. При цьому саме законодавством визначається перелік видів діяльності, здійснення яких можливе за наявності дозвільних документів, що видані уповноваженим на це субєктом і підтверджують відповідність субєкта господарювання вимогам законодавства до певного виду господарської діяльності (у тому числі матеріально-технічної бази, кваліфікації персоналу - якщо це зумовлено особливостями провадження відповідного виду господарської діяльності). При цьому, загальні засади дозвільних процедур в господарській діяльності визначені ЗУ "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" (далі - Закон). Згідно статті 1 Закону документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. Наразі законодавством вимагається отримання дозвільного документа для здійснення технічного нагляду, а саме згідно статті 11 ЗУ "Про архітектурну діяльність" технічний нагляд здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Таким чином, учасник повинен в складі пропозиції надати зазначений сертифікат, оскільки саме цей докумегт відповідно до законодавства дозволяє провадити діяльність, передбачена предметом закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні