• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК021-2015: 45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи з розробки паспорта об'єкта будівництва 'Захисна споруда № 11 (інв. № 100167) Одеської філії ДП 'АМПУ')

«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК021-2015: 45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи з розробки паспорта об'єкта будівництва 'Захисна споруда № 11 (інв. № 100167) Одеської філії ДП 'АМПУ')

Завершена

70 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 700.00 UAH
Період оскарження: 14.04.2021 12:12 - 20.04.2021 11:00
Вимога
Вирішена

Щодо скасування рішення про визнання переможцем ПП "АВІЗО ХЕЛА"

Номер: e27d20f223414ad396702d7ab991e7fd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-001037-a.c1
Назва: Щодо скасування рішення про визнання переможцем ПП "АВІЗО ХЕЛА"
Вимога:
Відповідно до Протоколу уповноваженої особи ОФ ДП «АМПУ» від 24.05.2021 р. учасника ПП "АВІЗО ХЕЛА" визнано переможцем, проте дане рішення не відповідає чинним законодавчим актам, в тому числі Закону України "Про публічні закупівлі", нормативно правовим актам Уряду України, іншим нормативно правовим актам та документам центральних органів виконавчої влади України, Оголошення про дану закупівлю, оскільки: 1. Держархбудінспекцією на своєму офіційному веб-сайті dabi.gov.ua розміщується передбачена Порядком обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257) інформація про виконавців робіт з обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва. Таке обстеження здійснюється на виконання статті 392 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», з метою оцінки відповідності об’єктів будівництва прийнятих в експлуатацію основним вимогам до будівель і споруд, визначеним відповідним технічним регламентом, та вжиття обґрунтованих заходів до забезпечення надійності та безпеки під час експлуатації об’єктів протягом усього періоду їх існування. Це обстеження не стосується обстеження об’єктів, що обстежуються з іншою метою, в тому числі для судової будівельно-технічної експертизи, здійснення заходів державного нагляду (контролю), проведення науково-дослідними організаціями дослідницьких обстежень для отримання наукових даних та виконання проектних робіт. Обов’язковому обстеженню підлягають об’єкти, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, а також багатоквартирні житлові будинки незалежно від класу наслідків (відповідальності). В інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, замовником вказана підстава для виконання робіт саме "Стаття 392 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", виконання вимог "Настанови щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану" ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 з урахуванням положень "Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва", затвердженого Постановою Кабінета міністрів України від 12 квітня 2017 року № 257 на виконання статті 392 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Таким чином, інформація про учасників даної закупівлі - виконавців робіт з обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва на вимогу Порядку обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257) повинна бути розміщена на офіційному сайті Держархбудінспекції. У випадку відсутності такої інформації учасник не має права виконувати зазначені у закупівлі роботи, а отже, повинен бути дискваліфікованим як такий, що не виконав вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257. Станом на момент розкриття пропозицій закупівлі інформація щодо учасника закупівлі ПП "АВІЗО ХЕЛА" на вимогу Порядку обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257) на офіційному сайті Держархбудінспекції відсутня. Слід зауважити, що постановою Кабінета міністрів України від 28.04.2021 року № 427 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257. Зокрема, змінами зазначено, що ...Інформація про виконавців, що можуть залучатися до проведення обстеження об’єктів з відповідним класом наслідків, міститься у Реєстрі будівельної діяльності, що є компонентом Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.... (розділ технічне обстеження). Станом на момент розкриття пропозицій закупівлі інформація щодо учасника закупівлі ПП "АВІЗО ХЕЛА" на вимогу Порядку обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257 зі змінами постановою КМУ від 28.04.2021 № 427) в Реєстрі будівельної діяльності відсутні. Звертаємо увагу замовника на те, що вищезазначені вимоги є вимогами законодавства України, та, у випадку не включення їх замовником до тендерної документації, зі свого боку, не дають право учасникам закупівлі не відповідати цим вимогам. 2. ПП "АВІЗО ХЕЛА" в якості досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надало копію договору № ТО 10/10-20 від 09 жовтня 2020 року. В даному договорі предметом є обстеження, оцінка технічного стану з видачею паспортів технічного стану, тобто паспортизація технічного стану будівель. Нормативні документи, які регламентували обстеження технічного стану та паспортизацію технічного стану втратили чинність, зокрема НПАОП 45.2-1.01-98 «Правила обстежень, оцінки технічного стану та паспортизації виробничих будівель і споруд» втратив чинність 01.01.2015 року, «Правила обстеження технічного стану захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони)» втратили чинність 21 травня 2017 року. Тобто станом на сьогодні в Україні немає діючих нормативно-правових документів, які б регулювали обстеження технічного стану будівель з видачею паспортів технічного стану, тобто паспортизація технічного стану будівель юридично відсутня. Натомість станом на сьогодні є діючими нормативно-правові акти з обстеження та паспортизації об’єктів будівництва. Так стаття 392 "Огляд, обстеження та паспортизація об’єктів" Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" регламентує наступне: Власники або управителі об’єктів будівництва забезпечують поточний огляд і періодичне обстеження прийнятих в експлуатацію у встановленому законодавством порядку об’єктів протягом усього періоду їх існування та несуть відповідальність за їх експлуатацію згідно із законом. Обстеження об’єкта будівництва здійснюється з метою оцінки його відповідності основним вимогам до будівель і споруд, визначеним технічним регламентом, та вжиття обґрунтованих заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час його експлуатації. Порядок проведення обстеження встановлює Кабінет Міністрів України. Результати обстеження відображаються у паспорті об’єкта будівництва, який виготовляється з використанням Реєстру будівельної діяльності. Обов’язковому обстеженню підлягають об’єкти, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, а також багатоквартирні житлові будинки незалежно від класу наслідків (відповідальності). За рішенням власників або управителів також може проводитися обстеження інших об’єктів, не передбачених цією частиною. У період між обстеженнями власники або управителі своїми силами чи із залученням інших суб’єктів господарювання забезпечують огляд об’єктів та вживають заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час їх експлуатації. Контроль за дотриманням порядку проведення обстеження об’єктів та реалізацією заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час їх експлуатації здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Незабезпечення обстеження та паспортизації об’єкта, що підлягає обов’язковому обстеженню, порушення порядку проведення такого обстеження та нереалізація заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час його експлуатації тягне за собою відповідальність, передбачену законом. Постановою КМУ від 12 квітня 2017 року №257 затверджено "Порядок проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва", а наказом Мінрегіонбуду України від 10 листопада 2017 року затверджено форму паспорту об’єкта будівництва. Слід зазначити, що під час розроблення паспорту технічного стану оцінка технічного стану відбувалась за однією вимогою Технічного регламенту, коли при розробці паспорту об’єкту будівництва кількість основних вимог Технічного регламенту щодо яких здійснюється оцінювання технічного стану, в залежності від типу об’єкта коливається від 4 до 7. Також замовником, в аналогічній закупівлі "Будівельні роботи та поточний ремонт" за кодом ДК021-2015:45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи з розробки паспорта об’єкта будівництва "Захисна споруда № 2 (інв. № 069287) Одеської філії ДП "АМПУ", UA-2021-03-17-003566-a, надано роз’яснення щодо вимоги надання аналогічного за предметом закупівлі договору, зокрема "Для підтвердження відповідності вимогам замовника щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» Замовником вимагається надання інформації про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а саме наявність досвіду виконання проектно-вишукувальних робіт з розробки паспорту об'єкта будівництва. Враховуючи те, що чинним законодавством не визначено поняття «аналогічного договору» , в складі робіт за договором, який має бути наданий учасником на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору має бути передбачено виконання робіт з паспортизації об'єкту будівництва. Таким чином наданий ПП "АВІЗО ХЕЛА" в своїй пропозиції досвід виконання аналогічного за предметом договору, а саме - копія договору № ТО 10/10-20 від 09 жовтня 2020 року, предметом закупівлі якого є обстеження, оцінка технічного стану з видачею паспортів технічного стану, тобто паспортизація технічного стану будівель, яке виконувалась всупереч діючим на момент її виконання нормативно-правовим актам з обстеження та паспортизації об’єктів будівництва не може трактуватися як аналогічний за предметом закупівлі договір, оскільки предметом даної закупівлі є розробка паспорту об’єкта будівництва. Це не відповідає правовій природі, оскільки виконана робота знаходиться поза межами законодавства України, та, відповідно, ПП "АВІЗО ХЕЛА" не виконано вимоги оголошення про проведення закупівлі. Враховуючи вищезазначене, беручи до уваги вимоги чинних законодавчих актів, в тому числі Закону України "Про публічні закупівлі", нормативно правових актів уряду України, інші нормативно правові акти та документи центральних органів виконавчої влади України, Оголошення про дану закупівлю просимо скасувати рішення про визнання переможцем ПП "АВІЗО ХЕЛА".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Керуючись пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 р. № 257 «Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва» (із змінами) (далі – Постанова КМУ № 257) проведення обстеження об’єкта забезпечується його власником або управителем шляхом залучення відповідальних виконавців окремих видів пов’язаних із створенням об’єктів архітектури робіт (послуг), які пройшли професійну атестацію та отримали кваліфікаційний сертифікат на право виконання робіт з обстеження у будівництві (далі - виконавці), або підприємств, установ чи організацій, у складі яких є такі виконавці. На виконання вимог п. 2 Постанови КМУ № 257 в оголошенні/документації на закупівлю замовником вимагається надання інформації про наявних в учасника спеціалістів (виконавців), які відповідають кваліфікаційним характеристикам професій, а саме спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури та пройшли додаткову атестацію із отриманням кваліфікаційних сертифікатів за професіями експерт, інженер-проектувальник. Для підтвердження вищезазначених даних замовником вимагається надання учасниками чинних кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, який виданий Уповноваженим органом (Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України або саморегулівними організаціями у сфері архітектурної діяльності, яким Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України делеговано або подовжено повноваження щодо проведення професійної атестації Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за категорією експерт з технічного обстеження будівель та за категорією інженер-проектувальник - інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості. На виконання вимог замовника в складі пропозиції учасника ПП «АВІЗО ХЕЛА» надано Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт та кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, виданих працівникам Борецькому К.В. (кваліфікаційний сертифікат сер. АЕ №000840 за категорією експерт з технічного обстеження будівель) та Солоха І.О. (кваліфікаційний сертифікат сер. АР № 000093 за категорією інженер-проектувальник - інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості). Таким чином учасником ПП «АВІЗО ХЕЛА» в складі пропозиції надані в повному обсязі документи, які вимагалися замовником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору повідомляємо. Законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір». Відповідно до Академічного тлумачного словника слова «аналогічний» — це той, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий. Із цього визначення можна зробити висновок, що аналогічний — це не одне і те ж саме, що тотожний чи ідентичний. Аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тоб то аналогічний договір не меже бути ідентичним, тотожним. Учасником ПП «АВІЗО ХЕЛА» в якості підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надано інформацію про виконання договору за предметом закупівлі «Технічне обстеження та паспортизація будівель ПАТ «УКРПЛАСТИК» за адресою: м. Київ, вул. Євгена Сверстюка (колишня Мирини Раскової),1» Таким чином учасником ПП «АВІЗО ХЕЛА» учасником підтверджено досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору .
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні