• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241007 Боярка – Семенівка – Погибляк, км 2+700 – км 7+900, Звенигородський район, Черкаська область

Завершена

29 290 224.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 146 500.00 UAH
Період оскарження: 14.04.2021 12:10 - 03.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога на умови тендерної документації

Номер: 9f26717291094738bf29580e78aca4b5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-005027-b.a2
Назва: Вимога на умови тендерної документації
Вимога:
Згідно Частини №1.1.3 Розділу №1.1. Додатку №1. Тендерної документації про Наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів), щодо абзацу: Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору), але ми не знайшли відповідних вимог застосування щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей через те, що у технічному завданні додатку №3 тендерної документації не передбачено влаштування дорожнього покриття щебенево-мастиковими асфальтобетонними сумішами, а передбачено влаштування верхніх шарів із сумішей асфальтобетонних гарячих дрібнозернистих типу А, марки 1 та влаштування асфальтобетонного покриття пішохідних доріжок та тротуарів із сумішей асфальтобетонних гарячих типу Г, марки 2. Пояснюємо наступне, що згідно ДБН 8.2.3-5:2018 (таблиця 8.1) існує особливість технології ЩМА, яка передбачена ДСТУ Б В.2.7-127:2015 та відрізняється тим, що основним призначенням щебенево-мастичного асфальтобетону (ЩМА) є влаштування верхніх шарів асфальтобетонного покриття безпосередньо по усій ширині дороги в якості замикаючого шару при капітальному ремонті верхніх шарів дорожніх покриттів, для створення якісного та надійного асфальтування магістральних доріг та магістральних вулиць загальноміського значення. Тому, просимо Замовника змінити дану вимогу (ДСТУ Б В.2.7-127:2015) щодо атестації асфальтобетонного заводу (виробництво) на виготовлення щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, при цьому не нехтуючи встановленими, та якісними нормами щодо технічного та якісного виконання робіт з нашого боку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до частини 1.1.3 розділу 1.1 додатку 1 документації учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо. В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає документ (и), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг/виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - договір(а) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону Виробником/Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці Учасник надає: - договір (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного протягом всього строку надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону); - оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг/виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу). За результатами розгляду вимоги, замовник не вбачає необхідності внесення змін у наведені вище умови тендерної документації та зазначає про відсутність в цих умовах будь-яких розбіжностей, неточностей або дискримінаційності.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 8b9f8ae54fb54fa4ac9d8ea612ce35a2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-005027-b.a1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Згідно Розділу №1.3. Додатку №1. Тендерної документації Кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Учасник повинен надати аналогічний договір на виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального ремонту/послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі та документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного або місцевого значення одним договором або сумарно в обсязі не менше від об’ємів основних робіт в натуральних величинах, згідно Технічного завдання (Технічної специфікації) – Додаток №3ТД. Основними видами робіт є: № п/п Найменування робіт Од. виміру Кількість 1 Холодне фрезерування м2 10 2 Укріплення узбіч м2 9591,25 3 Влаштування основи дорожнього одягу м2 427 4 Влаштування верхнього шару покриття м2 22793,3 5 Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки км 10,3 Вважаємо, що вищезазначена вимога стосовно того, що Учасник має надати аналогічний договір на виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального ремонту/послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі є дискримінаційною та такою, що потребує обов’язковому редагуванню шляхом внесення змін до тендерної документації у зв’язку з наступним: відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Акцентуємо увагу на тому, що ми не проти визначення, що аналогічним договором буде вважатись договір виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального ремонту/послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, оскільки це дозволить справді обрати досвідчених та якісних надавачів послуг на виконання договору за предметом закупівлі. Проте, ми, як учасник, маємо досвід виконання аналогічного договору з аналогічними видами робіт та обсягами не меншими від об'ємів згідно Технічного завдання (Технічної специфікації) – Додаток №3ТД , в межах міських вулиць та доріг, які згідно проектної документації і вимог ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій» та ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» відносяться до магістральних вулиць та доріг загальноміського значення. Пояснюємо наступне, хоча нове будівництво та реконструкція автомобільних доріг загального користування виконуються згідно технічних вимог ДБН В.2.3-4:2015, проте технологія виконання дорожніх робіт по ремонту та утриманню автомобільних доріг та вулично-шляхової мережі (особливо центральних вулиць, які раніше відносились до автомобільних доріг відповідної категорії, які пізніше були переведені у вуличну мережу) абсолютно однакова як для автомобільних доріг, так і для центральних вулиць того чи іншого населеного пункту (особливо районних чи обласних центрів України). Тобто, і автомобільні дороги, і вулична мережа населених пунктів – є відновлення, а також підвищення транспортно-експлуатаційних якостей автомобільних доріг і вуличної мережі, штучних споруд на них, приведення їх геометричних параметрів, міцнісних та інших технічних характеристик згідно з вимогами діючих правил, норм і стандартів, а також, з урахуванням дорожніх умов, інтенсивності та безпеки дорожнього руху: по земляному полотну, по дорожньому одягу, по штучних спорудах, по дорожніх пристроях, обстановці, упорядкуванню та безпеці дорожнього руху . Тому, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 24 Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та пропонуємо викласти зазначену вимогу в наступній редакції: «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального ремонту/послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Також аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт, що знаходяться в межах міських вулиць та доріг, які згідно проектної документації і вимог ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій» та ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» відносяться до магістральних вулиць та доріг загальноміського значення». Надіємось на взаєморозуміння, однак, в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Статтями 10, 17 та 22 Закону України "Про автомобільні дороги" визначені різні органи управління автомобільними дорогами в залежності від виду автомобільних доріг, а саме: - для автомобільних доріг загального користування – Державна служба автомобільних доріг України; - для вулиць і доріг міст та інших населених пунктів – відповідні органи місцевого самоврядування; - для відомчих (технологічних) автомобільних доріг, автомобільних доріг на приватних територіях – юридичні або фізичні особи, у власності яких вони знаходяться, згідно з вимогами законодавства. Наприклад, при виконані ремонтів автомобільних доріг загального користування визначальними будівельними нормами та стандартами є: - ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво", який затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.03.2019 р. № 84 (Зміна 1); - ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", який затверджено наказом Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) від 23.08.2011 № 301 та погоджено листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 18.08.2011 №24-12/7/38-9240; - СОУ 42.1-37641918-085:2018 "Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання." який затверджений наказом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 28.12.2018 № 424 з 01.01.2019 та погоджено листом ТК 311 "Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві" від "26" грудня 2018р. №202 та таке інше Сфера застосування цих нормативних документів розповсюджується виключно на ремонт автомобільних доріг загального користування. При виконанні ремонтів вулиць і доріг міст та інших населених пунктів визначальними є: - ДБН В.2.3-5-2018 "Вулиці та дороги населених пунктів", який затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 24.04.2018 №103; - Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 14.02.2012 №54 "Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів"; - Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 "Про затвердження Порядку проведення ремонту таутримання об'єктів благоустрою населених пунктів" та таке інше. Тобто, при наданні послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування Учасник повинен мати відповідні знання та досвід з виконання саме вимог стандартів і норм з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, вулиць, населених пунктів тощо. За таких умов, Замовник не вбачає необхідності внесення змін в тендерну документацію у тій редакції, як запропоновано у вимозі до процедури.
Статус вимоги: Відхилено