• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Пральна композиція

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 39830000-9 Продукція для чищення (Пральна композиція) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39830000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 10 393 375,68 (десять мільйонів триста дев’яносто три тисячі триста сімдесят пять грн. 68 коп) з ПДВ. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.05.2021 18:00 11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору. 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 311 760,00 (триста одинадцять тисяч сімсот шістдесят грн.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія або страхова гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 15.05.2021 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 103 920,00 ( сто три тисячі дев’ятсот двадцять грн 00 коп) 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.

Завершена

10 393 375.68 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 103 920.00 UAH
Період оскарження: 14.04.2021 09:54 - 28.06.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Оскарження умов тендерної документації

Номер: 410c0f64e0c5483fb6b9e2f46cfff1ca
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-000333-a.c4
Назва: Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Скарга щодо наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наше право та законні інтереси
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.07.2021 00:58
Автор: Приватне мале підприємство Фірма "БОРИС", Солоненко Олексій Вікторович +380482372233 boris111@I.ua
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: cd8a7ba1db9c4d76a4d856416e041e7d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-000333-a.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваше запитання опрацьовано та повідомляється наступне: Філією «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» буде проведено додаткову роботу щодо доцільності Вашого звернення та у разі такої доцільності, буде проведено відповідну роботу та внесено зміни. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 2c7fc6fb9d424c6487029af3e0dbfd32
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-000333-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 26.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.05.2021 20:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.06.2021 20:14
Дата виконання рішення Замовником: 24.06.2021 17:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Перелік змін, що вносяться до тендерної документації 1. Найменування замовника. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032 вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Тендерний комітет вносить зміни до тендерної документації, оголошення UA-2021-04-14-000333-a, а саме: 1. У п.4.5. «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації цифри «31.05.2021 18:00» замінити на «02.07.2021 18:00». 2. В таблиці 2 додатку 1 ТД по першій позиції пакування викласти : «Пакування: фасовкою не більше 220,0 кг.» 1. Пункт 5.3 Додатку 5 до тендерної документації викласти в наступній редакції: 1.1. «5.3. Приймання Товару здійснюється в присутності представника Постачальника. Для підтверження відповідності товару заявленим якісним характеристикам, Кінцевий отримувач за участі представника Постачальника проводить контрольне прання відповідно до «Технологічної інструкції вхідного контролю мийних засобів», затведженої Кінцевим отримувачем. За відсутності представника Постачальника при прийманні Товару та виявленні невідповідності Товару по найменуванню, кількості, якості та комплектності, Замовник та/або Кінцевий отримувач Товару, складають у складі комісії акт про виявлені недоліки. Копія акту про недоліки направляється Постачальнику разом з викликом представника Постачальника для подальшого приймання Товару і складання акту про фактичну якість і комплектність товару. Постачальник протягом 10 (десяти) календарних днів усуває виявлені невідповідності Товару власними силами та за власний рахунок. У разі виявлення необхідності заміни Товару неналежної якості (некомплектного Товару), Постачальник зобов’язаний забрати з території Замовника такий Товар протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту складання акту про виявлені недоліки. Починаючи з 11 дня перебування Товару на території Замовника, Постачальник зобов’язується сплатити Замовнику витрати на зберігання Товару в розмірі 10% (десять відсотків) від ціни Товару невідповідної якості за кожен день зберігання. Постачальник, протягом 5-ти банківських днів з дати виставлення рахунку, зобов’язаний сплатити вартість зберігання на весь період перебування товару на території Замовника згідно пред’явленого рахунку та калькуляції.». 2. Пункт 8.2 Додатку 5 до тендерної документації викласти в наступній редакції: «8.2. Замовник має право: 8.2.1. вимагати від Постачальника належного виконання зобов’язань за Договором; 8.2.2. відмовитися від прийняття Товару, у разі виявлення дефектів Товару та вимагати від Постачальника виправлення чи заміни дефектного Товару; 8.2.3. забезпечити налаштування обладнання Кінцевого отримувача для дозування мийних засобів відповідно "Інструкції із застосування" кожного типу мийних засобів для кожної окремої партії товару; 8.2.4 відмовитися від прийняття Товару, у разі ненадання Постачальником всіх документів, які мають бути надані Постачальником разом із Товаром, або надання Постачальником таких документів не в повному обсязі або надання таких документів, оформлених неналежним чином чи з помилками або дефектами; 8.2.5. вимагати відшкодування завданих йому збитків, зумовлених порушенням умов Договору, відповідно до законодавства України та цього Договору; 8.2.6. зменшувати обсяг закупівлі Товару та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків; 8.2.7. достроково розірвати договір в односторонньому порядку, повідомивши Постачальника письмово у строк не пізніше, ніж за 10 (десять) робочих днів до дати розірвання.». 3. Таблицю №3 Додатку 1 до тендерної документації викласти в новій редакції.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET
Вимога
Вирішена

Дискримінація та обмеження участі

Номер: a1cddbcbc1884a4fa5f864e60359cf8b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-000333-a.c1
Назва: Дискримінація та обмеження участі
Вимога:
Шановний Замовник! Прохання видалити вимогу пункту 3.3.1 Додатку 2 Тендерної документації «за наданим(ми) договором(ми), копії податкових(ої) накладних(ої) для платників Податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками Податку на додану вартість за договором(и), на загальну суму не менше третини від очікуваної вартості закупівлі.» як таку, що не відповідає основним принципам Статті 5 Закону України і безпідставно значно звужує коло потенційних учасників, що можуть взяти участь у закупівлі і запропонувати вигідну пропозицію на постачання товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення опрацьовано та повідомляється наступне. До тендерної документації будуть внесені зміни. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Технічна помилка

Номер: bce84ca8e37d48e28bda70773bd302aa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-000333-a.b7
Назва: Технічна помилка
Вимога:
Шановний Замовнику! Після перенесення кінцевого терміну подання пропозицій, наша компанія з технічних причин не дозавантажила до електронної систем файли із сканованими копіями етикеток від виробника, просимо зважити на те, що це є суто технічна помилка, та надати можливість завантажити відповідні документи, що збільшить кількість учасників та сприятиме конкурентному середовищу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне: Відповідно до умов тендерної документації кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 02 липня 2021 р. Згідно з частиною 6 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Тендерна пропозиція учасника Приватне мале підприємство Фірма "БОРИС" відхилено, оскільки пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: пропозиція не містить документ виробника для підтвердження норм витрат засобу та підтвердження технічних характеристик відповідно таблиці №2 розділ 2 Додатку №1, що не відповідає умовам п. 3 розділу «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» додатку 1 ТД. Окремо варто зазначити, що вимога не відповідає ч. 3 ст 31, ч. 4 ст. 33, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Порядок оскарження процедур закупівлі передбачено ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Банківська гарантія

Номер: 64ddf4e8a33243bca4e4bb8297273109
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-000333-a.c8
Назва: Банківська гарантія
Вимога:
Оновлена банківська гарантія учасника ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОТЕХНОСЕРВІС" з продовженим терміном дії.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне: Відповідно до умов тендерної документації кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 02 липня 2021 р. Згідно з частиною 6 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Тендерна пропозиція учасника Приватне мале підприємство Фірма "БОРИС" відхилено, оскільки пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: пропозиція не містить документ виробника для підтвердження норм витрат засобу та підтвердження технічних характеристик відповідно таблиці №2 розділ 2 Додатку №1, що не відповідає умовам п. 3 розділу «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» додатку 1 ТД. Окремо варто зазначити, що вимога не відповідає ч. 3 ст 31, ч. 4 ст. 33, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Порядок оскарження процедур закупівлі передбачено ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Технічна помилка

Номер: b3c045280a2b45f0b5d4a3c376dd5ed6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-000333-a.c6
Назва: Технічна помилка
Вимога:
Шановний Замовнику! Після перенесення кінцевого терміну подання пропозицій, наша компанія з технічних причин не дозавантажила до електронної систем файли оновленої банківської гарантії, просимо зважити на те, що це є суто технічна помилка, та надати можливість завантаження відповідних документів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне: Тендерну пропозицію учасника ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОТЕХНОСЕРВІС" відхилено, оскільки забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, а саме: тендерна пропозиція учасника містить забезпечення тендерної пропозиції, строк дії якого становить 106 днів з дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (а саме 02.07.2021), що не відповідає умовам пп. 2.1 п. 2 розділу ІІ та додатку 6 ТД. Окремо варто зазначити, що вимога не відповідає ч. 3 ст 31, ч. 4 ст. 33, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Порядок оскарження процедур закупівлі передбачено ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Технічна помилка

Номер: 93ee7ae3efed4d5092ca6a4aa6015277
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-000333-a.c5
Назва: Технічна помилка
Вимога:
Шановний Замовнику! Нажаль , під час надання до електронної системи додаткових файлів щодо перекваліфікаціі ми помилково завантажили архівовану папку "Зміни 2 до гарантії" в кошторисну частину нашої пропозиції, тому вона виявилась тимчасово прихованою від загального огляду. Ми розуміємо, що таку помилку виправити , напевне , не можливо, але вважаємо за потрібне доповісти Вам про це. З повагою, Директор ТОВ «ЕКОВІН ТМ» Т.С.Тітов
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне: Тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКОВІН ТМ» відхилено, оскільки забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, а саме: тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЕКОВІН ТМ» містить забезпечення тендерної пропозиції, строк дії якого становить 106 днів з дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (а саме 02.07.2021), що не відповідає умовам пп. 2.1 п. 2 розділу ІІ та додатку 6 ТД. Окремо варто зазначити, що вимога не відповідає ч. 3 ст 31, ч. 4 ст. 33, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Порядок оскарження процедур закупівлі передбачено ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Етикетки

Номер: 4f74a851f9324592bdb9c65494ae6357
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-000333-a.c9
Назва: Етикетки
Вимога:
Етикетки на підтвердження вимог ТД
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка оформлення
Дата скасування: 13.07.2021 18:17
Вимога
Без відповіді

Етикетки

Номер: ff170ad313d6486c92c4461628be9b42
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-000333-a.a10
Назва: Етикетки
Вимога:
Етикетки на підвердження характеристик засобів
Пов'язані документи: Учасник