• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 90920000-2 – Послуги із санітарно – гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90920000-2 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 65 962,50 грн. (шістдесят п’ять тисяч дев’ятсот шістдесят дві гривні 50 копійок) з ПДВ 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг:Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.05.2021 18:00 11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 15.05.2021 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 630,00 грн. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.

Торги не відбулися

65 962.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 630.00 UAH
Період оскарження: 14.04.2021 08:55 - 13.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення невідповідності

Номер: cc3b96120bca4283812c8aac320dd2d1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-14-000088-a.b1
Назва: Вимога про усунення невідповідності
Вимога:
Шановний Замовнику, У п.3.3 Додатку 2 ТД вами зазначено: "Під аналогічним договором слід розуміти договір на надання послуг з технічного обслуговування та/або ремонту реєстраторів розрахункових операцій." У зв'язку з тим, що предметом закупівлі є 90920000-2 – Послуги із санітарно – гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації), просимо Вас внести зміни в п.3.3 Додатку 2, та вважати аналогічним договором саме "послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши уважно Ваше звернення, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено