• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (НУШ)

Завершена

210 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Період оскарження: 13.04.2021 21:20 - 25.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимоги що обмежують конкуренцію

Номер: f27ace678ec148c9a01516593d765897
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-005795-c.a2
Назва: Вимоги що обмежують конкуренцію
Вимога:
Доброго дня. Тендерна документація для даної закупівлі містить дискримінаційні вимоги та елементи попередньої змови між Учасником та Замовником, адже технічне завдання та вимоги до документів чітко прописані під одного учасника. Просимо Вас прибрати дискримінаційні вимоги, а саме: - Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки та гриф МОН на базове програмне забезпечення тієї ж торговельної марки (що й інтерактивна дошка) «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти». - Гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим МОН України консультантом з інтерактивного обладнання. Надати у складі тендерної пропозиції підтвердження трудових відносин з консультантом інтерактивного обладнання — Наказ про прийняття на роботу. Повідомляємо, що дана вимога теж є дискримінаційною, адже потенційні учасники (ФОП наприклад) не мають в штаті таких працівників, але без проблем можуть їх найняти на умовах трудового договору для проведення майстер класу. - .Запропонована інтерактивна дошка має бути від виробника, дистриб’ютора, зареєстрованого на території України, а також торговельна марка (знак для товарів і послуг) на інтерактивну дошку має бути зареєстрована на території України. На підтвердження цього, надати Свідоцтво на знак для товарів та послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій. Дані вимоги не дають ніякої переваги для якості пропонованого товару а лише звужують конкуренцію. Ми як потенційний учасник і постачальник інтерактивного обладнання на території України з багаторічним досвідом не маємо змоги прийняти участь в даній закупівлі, адже зазначені вище вимоги є абсурдними та такими які можливі для виконання лише окремими учасниками. Просимо вас прибрати дискримінаційні вимоги, в іншому випадку ми будемо звертатися до контролюючих органів для перевірки даної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі. Найближчим часом ми опублікуємо змінену тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 533f7aa9ad4345bab479efc24d67c1ba
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-005795-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня. Уважно вивчивши тендерну документацію нами було виявлено дискримінаційні умови технічного завдання та те що воно написано під конкретного Учасника. Так відповідно до Додатку 1 Тендерної документації ви досить детально розписали проектор та дошку. Разом з тим вимагається надання документів які зовсім або частково не мають відношення до предмету закупівлі, а саме: Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки та гриф МОН на базове програмне забезпечення тієї ж торговельної марки (що й інтерактивна дошка) «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти». Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв та грифів скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Разом з тим ви вказуєте що базове програмне забезпечення має бути тієї ж торговельної марки (що й інтерактивна дошка) тим самим порушуючи принцип недискримінації Учасників. Хочемо повідомити вас, що є безліч альтернативних базових програмних засобів які без проблем встановлюються на інтерактивні дошки різних виробників. - Гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим МОН України консультантом з інтерактивного обладнання. Надати у складі тендерної пропозиції підтвердження трудових відносин з консультантом інтерактивного обладнання — Наказ про прийняття на роботу. Повідомляємо, що дана вимога теж є дискримінаційною, адже потенційні учасники (ФОП наприклад) не мають в штаті таких працівників, але без проблем можуть їх найняти на умовах трудового договору для проведення майстер класу. - Запропонована інтерактивна дошка має бути від виробника, дистриб’ютора, зареєстрованого на території України, а також торговельна марка (знак для товарів і послуг) на інтерактивну дошку має бути зареєстрована на території України. На підтвердження цього, надати Свідоцтво на знак для товарів та послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій. Скажіть будь ласка, яким чином дана вимога має відношення до закупівлі, і чому саме така вимога стоїть для інтерактивної дошки, а не до всього обладнання. Відповідь очевидна, так як дана закупівля прописана під конкретного учасника, який і має відповідні документи. Хочемо повідомити Вас, що на ринку України є безліч незареєстрованих на території України торгових марок, так як такі товари мають закордонне виробництво та мають міжнародну реєстрацію, і вони нічим не гірші за ту продукцію яка чітко прописана в технічних характеристиках. Вимога надання Свідоцтва на знак для товарів та послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» з зображенням знаку та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій, взагалі абсурдна та має виражену корупційну складову, адже під час моніторингу аналогічних закупівель, тільки 1 учасник на території України має відповідне свідоцтво, яке ніякої ні переваги ні відношення до якості товарів не має. - Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання. Надати у складі тендерної пропозиції підтвердження трудових відносин з особою, яка буде виконувати монтаж - Наказ про прийняття на роботу. Дана вимога теж є дискримінаційною, адже унеможливлює прийняття участі учасників ФОП, які не мають в штаті таких працівників, але без проблем можуть їх найняти на умовах трудового договору. Разом з тим повідомляємо, що ваша закупівля є закупівлею товарів а не послуг, тому дана вимога є абсурдною в даному випадку та відноситься до закупівлі послуг. Якщо ви маєте бажання ставити такі вимоги, проведіть окрему закупівлю послуг з монтажу. Виходячи з вищенаведених фактів, дані вимоги є дискримінаційними, такими що порушують законні права потенційних Учасників. Загалом технічне завдання описано під конкретного Учасника і має ознаки попередньої змови між Замовником та Учасником. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації в частині технічного завдання прибравши перелічені дискримінаційні вимоги. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби для захисту захищення наших прав. Разом з тим ми направимо звернення для початку внутрішньої перевірки в Департамент внутрішнього фінансового контролю КМДА.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі. Найближчим часом ми опублікуємо змінену тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено