• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33600000-6 Фармацевтична продукція (Metamizolesodium, Paracetamol, Bupivacaine, Epinephrine, Mono, Lidocaine, Thiopental, Propofol, Caffeine and sodium benzoate, Ethanol, Povidone-iodine, Dextran, Hydroxyethylstarch, Glucose, Dexamethasone, Prednisolone, Hydrocortisone, Tranexamic acid, Theophylline, Amiodaron, Metronidazole, Сefepime, Ceftriaxone, Meropenem, Levofloxacin, Moxiflocacine, Atropin, Omeprazole, Drotaverine, Ondansetron, Metoclopramide, Atracurium, Suxamethonium, Insulin (human), Ketorolac, Heparin, Enoxaparin, Mannitol, Furosemide, Sodium bicarbonate, Sodium chloride, Electrolytes, Diatrizoic acid, Iohexol, Filgrastim)

Завершена

2 650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 250.00 UAH
Період оскарження: 13.04.2021 20:51 - 25.04.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга щодо вимог тендерної документації

Номер: 818f4cb2d002498c9398f7cdeba09afc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-008060-b.c2
Назва: Скарга щодо вимог тендерної документації
Скарга:
Виявлення вимог в Тендерній документації, які суперечать законодавству України.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.04.2021 13:54
Автор: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЕКХІМ", Юлія Ткачук +380445218662 zakon@lekhim.ua
Вимога
Відхилено

Внести зміни в тендерну документацію

Номер: 334b9144b27948cfa540d731ae89cd2e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-008060-b.c1
Назва: Внести зміни в тендерну документацію
Вимога:
В Технічних вимогах на закупівлю, Додатку 4 до тендерної документації (сторінка 48) зазначено, що якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією Документацією, то учасник повинен надати: 1) порівняльну таблицю, що підтверджує відповідність запропонованого товару по відношенню до того, що закупляється (таблиця повинна містити порівняння по: МНН, найменування препарату, виробник, діючі речовини та їх кількість, лікарська форма препарату, дозування, фасування, номер реєстраційного посвідчення, термін дії реєстраційного посвідчення; 2) копію заключного звіту про проведення дослідження з оцінки біоеквівалентності та біодоступності даних препаратів (аналогів) та/або іншого документу який відображає однакові параметри (біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату) про біоеквівалентність та біодоступність засобу, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я; 3) до кожного еквівалента в тендерній документації додаються наступні документи: інструкція до застосування лікарського засобу, сертифікат якості, реєстраційні посвідчення. Стандартні характеристики еквіваленту товару, на який відбувається заміна, повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. 4) Фотозображення аналогічного товару що пропонується Учасником. Зважаючи на викладене вище, вважаємо, що Замовник включивши в тендерну документацію (цим самим вимагаючи відповідні додаткові документи від Учасника) порушив законодавство України, а саме статтю 9 Закон України «Про лікарські засоби» та Наказ Міністерства охорони здоров'я України № 460 від 23.07.2015 р. Вважаємо порушенням вимагати в тендерній документації інших або додаткових документів, щодо підтвердження біоеквівалентності та біодоступності, оскільки біоеквівалентність та біодоступність для такого типу лікарських засобів доводиться при реєстрації лікарського засобу (входить в матеріали реєстраційного досьє, яке проходить повну експертизу), що підтверджується Реєстраційним посвідченням. Враховуючи вищевикладене, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме: виключити з технічних вимог на закупівлю, Додатку 4 до тендерної документації (сторінка 48) наступну інформацію: «якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією Документацією, то учасник повинен надати: 1) порівняльну таблицю, що підтверджує відповідність запропонованого товару по відношенню до того, що закупляється (таблиця повинна містити порівняння по: МНН, найменування препарату, виробник, діючі речовини та їх кількість, лікарська форма препарату, дозування, фасування, номер реєстраційного посвідчення, термін дії реєстраційного посвідчення; 2) копію заключного звіту про проведення дослідження з оцінки біоеквівалентності та біодоступності даних препаратів (аналогів) та/або іншого документу який відображає однакові параметри (біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату) про біоеквівалентність та біодоступність засобу, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я; 3) до кожного еквівалента в тендерній документації додаються наступні документи: інструкція до застосування лікарського засобу, сертифікат якості, реєстраційні посвідчення. Стандартні характеристики еквіваленту товару, на який відбувається заміна, повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. 4) Фотозображення аналогічного товару що пропонується Учасником».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учасник! Розглянувши та проаналізувавши подану вимогу, тендерний комітет дійшов висновку про те, що підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні. Вимоги Тендерної документації встановлені з дотриманням всіх принципів здійснення публічних закупівель. Законність наших дій підтверджується рішенням АМКУ (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-29-009282-c; номер скарги: ID: UA-2020-07-29-009282-C.B1). Інформуємо Вас про те, що встановлена вимога в Тендерній документації щодо надання копії заключного звіту про проведення дослідження з оцінки біоеквівалентності та біодоступності даних препаратів (аналогів) та/або іншого документу який відображає однакові параметри (біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату) про біоеквівалентність та біодоступність засобу, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, вже оскаржувалася до АМКУ (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-29-009282-c). В задоволенні скарги АМКУ відмовив (Рішення від 04.09.2020 №16723)! Вимога у Тендерній документації по закупівлі на яку Вами подано вимогу (UA-2021-04-13-008060-b), є аналогічною до вимог ТД тієї закупівлі (UA-2020-07-29-009282-c), що оскаржувалася в АМКУ та за результатами якої скаргу не задоволено! В даному випадку, ми належним чином обґрунтували та законодавчо підтвердили законність встановлення вимоги щодо надання копії заключного звіту про проведення дослідження з оцінки біоеквівалентності та біодоступності даних препаратів (аналогів) та/або іншого документу який відображає однакові параметри (біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату) про біоеквівалентність та біодоступність засобу, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, у зв’язку із чим АМКУ відмовив скаржнику в задоволенні його скарги.
Статус вимоги: Відхилено