• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Апарати пускорегулюючі

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049.4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання (Апарати пускорегулюючі).5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 31530000-0.6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 766 010,00 грн. (один мільйон сімсот шістдесят шість тисяч десять гривень00 коп.) з ПДВ.9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.).10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.05.2021 18:00.11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору.12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 52 980,00 (п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот вісімдесят гривень 00 коп.).14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія або страхова гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 14.05.2021 18:00. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 17 658,00 грн. (сімнадцять тисяч шістсот п’ятдесят вісім гривень 00 коп.).17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги;Застосовані критерії оцінки - ціна.

Завершена

1 766 010.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 658.00 UAH
Період оскарження: 13.04.2021 17:36 - 13.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога замовнику

Номер: 6c2ec17f086f48c49c5515dd364c79a8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-005617-c.c3
Назва: Вимога замовнику
Вимога:
Для розширення числа потенційних учасників просимо доповнити Розділ ІІ тендерної документації наступними пунктами: 2.3 Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика; - документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках). Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання. 2.4 Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення опрацьовано та повідомляється наступне. Згідно з п. 1.3., розділ II, додатку 1 тендерної документації: «На підтвердження відповідності продукції вимогам замовника зазначеним в додатку А додатка 1 ТД, учасник надає документальне підтвердження від акредитованої лабораторії, яке підтверджує всі необхідні технічні характеристики продукції». З огляду на це креслення та ГОСТ замовником не вимагаються, проте, це не заперечує можливості виготовлення продукції за креслеником, ГОСТ, тощо. Шановний учаснику, вдячні за ваше звернення, але вважаємо внесення змін недоцільним.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.05.2021 18:01
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 9f055d2c82f244a3bb2e06df58c25f56
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-005617-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Наше підприємство є представником іноземного виробника та планує взяти участь у даній процедурі закупівлі. Вимоги п.1.2 та п.1.3. Розділу ІІ Додатку 1 Тендерної документації: «1.2. Для підтвердження можливості використання продукції на рухомому складі надати протокол випробування продукції на відповідність групі механічного виконання М25, наданий випробувальною лабораторією з відповідною акредитацією», «1.3. На підтвердження відповідності продукції вимогам замовника зазначеним в додатку А додатка 1 ТД, учасник надає документальне підтвердження від акредитованої лабораторії, яке підтверджує всі необхідні технічні характеристики продукції»- є такими, що порушують ст.5. «Закону України про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників, оскільки зарубіжний виробник не має змогу провести у короткі строки випробування продукції. Хочемо зазначити, що виробник у документі якості, що надається з продукцією, гарантує відповідність продукції механічному виконанню М25, а також відповідність всім технічним характеристикам, які вимагає Замовник. У зв’язку із вищезазначеним, просимо видалити з тендерної документації п.1.2 та п.1.3. Розділу ІІ Додатку 1, або замість цих пунктів додати наступну вимогу: «Учасник надає гарантійний лист щодо відповідності продукції, яка буде постачатись групі механічного виконання М25, вимогам замовника зазначеним в додатку А додатка 1 ТД.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення опрацьовано та повідомляється наступне. Вимоги п.1.2 та п.1.3. Розділу ІІ Додатку 1 Тендерної документації: 1.2. Для підтвердження можливості використання продукції на рухомому складі надати протокол випробування продукції на відповідність групі механічного виконання М25, наданий випробувальною лабораторією з відповідною акредитацією. 1.3. На підтвердження відповідності продукції вимогам замовника зазначеним в додатку А додатка 1 ТД, учасник надає документальне підтвердження від акредитованої лабораторії, яке підтверджує всі необхідні технічні характеристики продукції. Зазначені вимоги є дуже важливими та суттєвими, без підтвердження яких замовник не може брати на себе відповідальність та нести певні ризики, при розгляді пропозицій учасників, так як продукція використовується на рухомому складі поїздів, та її можлива невідповідність ставить під загрозу безпеку перевезення пасажирів. Крім того, звертаємо увагу, що підтвердження може бути надане будь-якою вітчизняною або закордонною лабораторією, з наданням офіційного перекладу змісту документу. Шановний учаснику, вдячні за ваше звернення, але вважаємо внесення змін недоцільним.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.05.2021 18:01
Вимога
Відхилено

Внесення змін до Тендерної документації

Номер: 978d0683f22c403e883c23b37a8c1a4a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-005617-c.b1
Назва: Внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Підпунктом 3.3.1., пункту 3.3., рядка 3 Додатка №2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі та іншим вимогам Замовника відповідно до законодавства, зокрема відповідно до статей 16, 17 Закону» до тендерної документації (номер у Prozorro UA-2021-04-13-005617-c) на закупівлю «31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання (Апарати пускорегулюючі» вимагається надання Учасником «для підтвердження виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів позитивного(них) відгука(ків) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми)». Вважаємо, що вимога Замовника про надання «для підтвердження виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів позитивного(них) відгука(ків) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми)» є неправомірною, з таких причин: 1) В статті 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутня вимога щодо надання Учасником позитивного(них) відгука(ків) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми). 2) Виконання даної вимоги тендерної документації по суті не підтверджує досвіду виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а лише доповнює інші вимоги Замовника з підтвердження досвіду виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 3) Значними та суттєвими документальними вимогами підтвердження досвіду виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є надання копій податкових(ої) накладних(ої) для платників Податку на додану вартість, видаткових накладних для контрагентів, що не є платниками Податку на додану вартість за договором(и), на загальну суму не менше третини від очікуваної вартості закупівлі, та надання аналогічного/аналогічних договору/договорів, що підтверджують постачання товару в період з 2019 по 2021 роки (включно); 4) Виконання вимоги щодо надання «позитивного(них) відгука(ків) від Замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми) не залежить від дій Учасника та не може бути виконано Учасником, так як такі відгуки надаються Третіми особами (Замовниками за аналогічним (аналогічними) за предметом закупівлі договору (договорів)). Тобто якщо у Учасника даної закупівлі є досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), але, з якихось причин, Замовник (третя особа) за аналогічним (аналогічними) за предметом закупівлі договору (договорів), не надасть Учаснику позитивний відгук що вимагається тендерною документацією, така пропозиція Учасника може бути відхилена Замовником. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити з Тендерної документації пункт щодо надання для підтвердження виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів позитивного(них) відгука(ків) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми), так як така вимога тендерної документації є дискримінаційною!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення опрацьовано та повідомляється наступне. Згідно з пунктом 2. статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно з підпунктом 3.3.1., пункту 3.3., рядка Додатка №2 тендерної документації: 3.3.1. Для підтвердження виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів учасник надає: - аналогічний/аналогічні договір/договори, що підтверджують постачання товару в період з 2019 по 2021 роки (включно). - позитивний(ні) відгук(ки) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми). - за наданим(ми) договором(ми), копії податкових(ої) накладних(ої) для платників Податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками Податку на додану вартість за договором(и), на загальну суму не менше третини від очікуваної вартості закупівлі. Зазначена вимога надання позитивного(них) відгуку(ків) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми), є більш конкретною тому, що надає підтвердження замовнику того факту, що з боку учасника має місце не лише досвід постачання аналогічної продукції, що підтверджує надання копії податкових(ої) накладних(ої) для платників Податку на додану вартість, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками Податку на додану вартість за договором(и), на загальну суму не менше третини від очікуваної вартості закупівлі, а також сумлінного та відповідального виконання таких умов договору як строки постачання, та постачання продукції належної якісної. Крім того, стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що замовник сам на свій розсуд визначає та встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Шановний учаснику, вдячні за ваше звернення, але вважаємо внесення змін недоцільним.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

оскарження

Номер: 714c2afb8bed4ca58e589d688269d472
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-005617-c.b4
Назва: оскарження
Скарга:
скарга
Дата розгляду скарги: 18.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.06.2021 14:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.07.2021 16:39
Дата виконання рішення Замовником: 14.07.2021 10:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом № 113-12/06/21 від 01.06.2021 р до оцінки допущено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІСЬКИЙ ЗАВОД ТРАНСПОРТНОГО МАШИНОБУДУВАННЯ", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД", ФОП ВОЛОШИНА ЄВГЕНІЯ ВАСИЛІВНА, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАМЕРЛАЙН". Відповідно рішення АМКУ № 15078-р/пк-пз від 05.07.2021 І) 1) Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАМЕРЛАЙН" підлягає відхиленню оскільки: «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 6 розділу ІІ Документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) зазначена у Додатку №1 Документації. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності розроблені відповідно ст. 23. Закону та детально зазначено у Додатку №1 Документації. Учасник готує свою пропозицію (в технічній частині) відповідно до Додатку №1 Документації. Додаток 1 Документації містить інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності, зокрема: Апарати пускорегулюючі серії НП ПРА 02 2.3. Частота напруги живлення ламп має становити не менше 16000 Гц Примітка:* або еквівалент товару (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники ніж зазначені в цій документації). Відповідно до додатку 1 Документації на підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає: Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності. Зазначені документи (крім декларування відповідно законодавства та декларації про відповідність, складеної відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006), мають бути видані органом з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. На підтвердження відповідності продукції вимогам замовника зазначеним в додатку А додатка 1 Документації, учасник надає документальне підтвердження від акредитованої лабораторії, яке підтверджує всі необхідні технічні характеристики продукції. У складі Пропозиції ТОВ "ТАМЕРЛАЙН" міститься, зокрема: - протокол від 14.05.2021 № 61107 "про випробування електронних пускорегучюючих апаратів для люмінесцентних світильників рухомого складу залізниці виробництва "НЬЮ ЛАЙТ", Україна", де зазначено, зокрема, Робоча частота fном, кГц 40±5 (Протокол.pdf); - паспорт, де міститься інформація, зокрема, про частоту напруги живлення ламп 16000 Гц (ЕПРА2Т20А07 (1).pdf). Разом з тим, у складі Пропозиції ТОВ "ТАМЕРЛАЙН" відсутній документ, виданий органом з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, що підтверджує частоту напруги живлення ламп має становити не менше 16000 Гц . Враховуючи наведене, Пропозиція ТОВ "ТАМЕРЛАЙН" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.». ІІ) 1) Тендерна пропозиція учасника ФОП ВОЛОШИНА ЄВГЕНІЯ ВАСИЛІВНА підлягає відхиленню оскільки: «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 1 Документації містить інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності, зокрема: 5.Апарат пускорегулюючий НП ПРА 02-40-54; Апаратпускорегулюючий; -Напругаживлення: 54В; -Потужністьлампи: 40В; -К-сть ламп: 1 шт. (абоеквівалент*); 6.Апарат пускорегулюючий НП ПРА 02-20-54; Аппарат пускорегулюючий; -Напруга живлення: 54В; -Потужність лампи: 20В -К-сть ламп: 1 шт. (або еквівалент*). Примітка:* або еквівалент товару (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеним в документації або мати не гірші показники ніж зазначені в цій документації). Відповідно до додатку 1 Документації на підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає: Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності. Зазначені документи (крім декларування відповідно законодавства та декларації про відповідність, складеної відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006), мають бути видані органом з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. На підтвердження відповідності продукції вимогам замовника зазначеним в додатку А додатка 1 Документації, учасник надає документальне підтвердження від акредитованої лабораторії, яке підтверджує всі необхідні технічні характеристики продукції. У складі Пропозиції ФОП Волошиної Є.В. міститься, зокрема: - декларація відповідності, де міститься інформація, зокрема, про 6. Електронний пускорегулюючий апарат ЕПРА1Л-20В-54П (1. Декларація про відповідність_ЕПРА.pdf); - протокол № 61105/1 від 13.05.2021 "випробувань електронних пускорегулюючих апаратів для люмінесцентних світильників рухомого складу залізниці виробництва "НВП "ЮТЕМ", Україна, де зазначено Електронний пускорегулюючий апарат ЕПРА1Л-20В-54П, кількість ламп – 2, що не відповідає умовам технічної специфікації (3. Протокол_вдповідність_вимогам.pdf). Разом з тим, враховуючи протокол № 61105/1 від 13.05.2021, Пропозиція ФОП Волошиної Є.В. не відповідає технічній специфікації, зокрема, в частині к-сть ламп: 1 шт. Враховуючи наведене, Пропозиція ФОП Волошиної Є.В. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.». 6. підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону. - пропозиції учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАМЕРЛАЙН" ФОП ВОЛОШИНА ЄВГЕНІЯ ВАСИЛІВНА відхилити на підставі абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;».
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД", Ковальчук Максим 380660149907 KMGTRAIDING@GMAIL.COM