-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція для чищення (мийні засоби, засоби для чищення)
Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Торги не відбулися
927 431.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 637.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 637.16 UAH
Період оскарження:
13.04.2021 17:19 - 01.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Неправомірна вимога
Номер:
8438ce05a9084bbcb9e4336308b5ea4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-13-007231-b.a1
Назва:
Неправомірна вимога
Вимога:
Тендерна документація містить вимогу (Додаток 5 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, пункт 4): «Учасник, якого в установленому порядку визначено переможцем процедури торгів, зобов’язаний надати зразки продукції, що постачатиметься, до тендерного комітету відділу освіти у строк, що не перевищує 5 (п’ять) днів з дати визначення такого учасника переможцем.»
Вказана вимога у тендерній документації є незаконною та дискримінаційною, що підтверджується наступним: в рішенні № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. Антимонопольним комітетом України було зазначено, що зразки не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), отже не відповідність зразків умовам тендерної документації чи їх не надання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог ст.31 Закону. За своєю суттю зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а отже не можуть братися до уваги при оцінці та розгляді тендерної пропозиції.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію шляхом видалення дискримінаційної вимоги. В противному випадку, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України для приведення тендерної документації у відповідність вимог Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.04.2021 12:20
Вирішення:
Вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зразки продукції дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар, з урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, які постачають товар неналежної якості та який не відповідає технічним і якісним параметрам прописаних в Тендерній документації.
Замовник бажає переконатись, що предмет закупівлі повністю співпадає з його технічними та якісними вимогами. Адже після підписання договору буде пізно стверджувати, що предмет закупівлі не відповідає заданим вимогам. А додаткового строку на проведення відкритих торгів у замовника не має. Надані зразки - це гарантія замовника, що він отримає якісний товар, адже споживачами даного предмету закупівлі є заклади освіти ( заклади дошкільної освіти, середньої освіти, позашкільної освіти, спортивні школи), тому замовнику необхідно переконатись, що предмет закупівлі відповідає всім зазначеним вимогам та є безпечним у користуванні для дітей.
Інформуємо вас, що замовник ні в якому разі не дискримінує та не обмежує учасника-переможця закупівлі, а навпаки надання зразків товару дає переможцю змогу на етапі кваліфікації підтвердити технічні та якісні характеристики запропонованого товару. Також з переможцем не буде розірвано договір за невідповідність предмету закупівлі та неналежне виконанням своїх зобов`язань.
Учасник має право подати скаргу в Антимонопольний комітет України , якщо вважає, що Замовник порушив його права та інтереси в процесі проведення закупівлі.
Враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для прийняття рішення щодо внесення змін в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Відхилено