• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015 – 79710000-4, Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів)

1. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. 2. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника, вказаний у зверненні замовника, кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який повинен мати ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Державна установа «Інститут медицини праці імені Ю.І. Кундієва Національної академії медичних наук України», код за ЄДРПОУ 22946309, вул. Саксаганського, 75, м. Київ, 01033; реквізити оголошення про закупівлю – унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO"; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату початку строку дії гарантії; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу 3 тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “ ” 202 р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу 3 тендерної документації”; Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 26 790,00 (двадцять шість сімсот дев’яносто) грн. Електронна банківська гарантія повинна бути чинною з дати закінчення строку подання тендерних пропозицій (у складі тендерної пропозиції надати підтверджуючі документи набуття банківською гарантією чинності). У разі, якщо електронна банківська гарантія містить посилання на договір/тощо, у складі тендерної пропозиції надається такий договір/тощо. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше дев’яносто днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну печатку банку-гаранта. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника 3. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. 3.4. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Торги відмінено

893 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 465.00 UAH
Період оскарження: 13.04.2021 17:06 - 25.04.2021 00:00
Скарга
Скасована

Дискримінаційна вимога

Номер: 0c187f6f20e64f39be4dbdfdceb97d31
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-007082-b.b4
Назва: Дискримінаційна вимога
Скарга:
Вами було надано наступну відповідь на вимогу: Відповідно до п.2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно з вимогами п.2 частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, виходячи з норм частини 1 статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони: 1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії; 2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень; 3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків; 4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків; 5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку. П.18 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 (далі – Ліцензійні умови), визначено, що охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов. Згідно з пунктом 17 Ліцензійних умов: під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від персоналу охорони документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, у тому числі документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів. Оскільки замовник не має ані прав, ані можливостей щодо контролю за додержанням суб’єктом охоронної діяльності – учасником, ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, саме з цієї причини Замовник повинен бути впевнений в тому, що охоронники учасника не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів, що може бути перевірено шляхом установлення відповідних умов в тендерній документації. Отже, замовник під час організації та проведення процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів)» виконує свої дії у відповідності до норм законодавства та Закону, у тому числі, дотримується принципів здійснення закупівлі, встановлених статтею 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, а встановлені Замовником у тендерній документації кваліфікаційні вимоги не обмежують коло потенційних учасників, які б могли прийняти участь у вказаній закупівлі. Зазначаємо наступне: Надання послуг охорони є ліцензійною діяльністю. На даний момент орган ліцензування - це МВС. Відповідно до ч. 5 ст. 11 ЗУ "Про охоронну діяльність" суб'єкт охоронної діяльності зобов'язаний забезпечувати дотримання законодавства в організації та функціонуванні охорони, прийомі на роботу персоналу охорони, в організації правил носіння відповідного одягу та розпізнавальних знаків, а також в оснащенні засобами оборони та індивідуального захисту. Контроль за дотриманням ліцензійних умов, одним з яких є персонал, на даний момент покладено на МВС. Отже, у Замовника відсутні повноваження щодо перевірки персоналу на відповідність ліцензійним умовам, а Замовник вправі вимагати тільки відсутність довідки МВС непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень, які є актуальними на момент прийняття на посаду охоронника. Отже, наполегливо рекомендуємо внести зміни до ТД в частині довідок МВС з урахуванням вищезазначеного та не брати на себе функцій, які властиві відповідним органам державної влади. У разі не згоди, зазначити конкретний нормативний акт, яким прямо передбачено такі повноваження Замовника, які дозволяють встановлювати сроки надання довідок МВС працівниками субєкта охороної діяльності та зобовязувати виконувати дії не передбачені законодавством України. Одразу попереджаємо, що вимоги ЗУ "Про публічні закупівлі" дозволяють встанолювати кваліфікаційні вимоги, які передбачені законодавством України. У субєкта охоронної діяльності згідно законодавства є зобовязання щодо отримання таких довідок тільки під час прийому на роботу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 19.04.2021 15:50
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛІМП-ЮГ", Шептуха Максим 380504906670 olimp_tanya@ukr.net
Вимога
Без відповіді

дискримінаційні вимоги

Номер: 3d2e9c3eb431451fb8d1ddf1e785fe10
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-007082-b.a3
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник! Вами встановлена вимога в Додатку 2 до ТД "2.8. Довідка за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності), на фірмовому бланку (за наявності), що підтверджує наявність в учасника спеціаліста/фахівця (начальник охорони або старший інспектор служби безпеки), якого буде залучено до виконання умов договору, з досвідом роботи не менше 3-х років у сфері надання послуг, аналогічних до предмету закупівлі. До штату учасника повинен входити фахівець з організації заходів охорони, який повинен відповідати встановленим вимогам п. 14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960, а саме, що зазначений фахівець повинен мати один з таких освітніх та (або) кваліфікаційних рівнів: – вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах внутрішніх справ, міліції (поліції) охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони; - вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони; - вищу юридичну освіту і стаж роботи за спеціальністю в суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років." Охоронні послуги - це вид діяльності, який підпадає під Постанову КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності". Отже, Учасники вже виконали данну вимогу, щоб отримати відповідну ліцензію. Відповідно до статті 41 Закону "2. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: ... 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.". Вимагаємо виключити цю вимогу, оскільки вона порушує норми Закону. Вважаємо, що зазначена інформація в Додатку 4 до ТД щодо кількості будівель є такою, що потребує уточнення, оскільки не відповідає інформації, що міститься у відкритих джерелах. Вами зазначено наступне: Кількість постів: 2. Кількість охоронників, що одночасно перебувають на посту: 1. Кількість будівель на об'єкті: 17 будівель та битовка з навісом. Площа території на яких розташовані зазначені будівлі 0,953 га Де розташовані ці пости? Тобто, на добу треба забезпечити два поста по 1 охоронцю. Всього 2 охоронця. Про які 17 будівель йде мова??? В Проекті договору та Додатку 1 не зазначені де саме розташовані пости, в якій будівлі, тощо. Вимагаємо внести зміни до ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 91d0248d7adf4c3c87d0c5daa9faf109
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-007082-b.a2
Назва: щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
ТД містить суб’єктивні та штучні обмеження та вимоги, що є дискримінаційними для Учасника, оскільки їх висування перешкоджає потенційним учасникам (зокрема Учаснику) взяти участь в цієї закупівлі, а саме: 1. Відповідно до п.1.1. Додатку 2 до Тендерної документації наявна вимога надати Довідку у довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання охоронних послуг, та довідка, складена учасником згідно форми додатку 8 до тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник забезпечений засобами захисту, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 №97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». Постановою КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності" зазначено, що частина засобів захисту застосовується виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження. Незрозуміло, яким чином це стосується Замовника та яким документом керувався Замовник (це наказ МОЗ, чи розпорядчий документ Академії медичних наук, тощо) при складанні технічного завдання та встановлення вимог до учасників? Надайте посилання на відповіднийнормативний документ для ознайомлення. 2. Відповідно до 2.4. Додатку 2 до тендерної документації вимагається надати Копії медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього (періодичного) психіатричних оглядів і копії сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду персоналом охорони учасника, інформація про яких вказана у довідці ... 2.5. Копії документів про проходження медогляду персоналом охорони учасника ... Зобов’язувати учасників надавати персональні дані без попередньої згоди персоналу охорони учасників є неправомірним з точки зору Закону України «Про захист персональних даних». Інформація яка подається Учасником стосовно особового складу працівників, а саме, в медичних висновках про стан здоров’я (лікарські професійно-консультативний висновки) містять конфіденційну інформацію (тиск, вага, група крові, перенесені захворювання, тощо). 3. Відповідно до 2.6. Додатку 2 до тендерної документації вимагається надати Оригінали довідок або оригінали витягів з реєстру Міністерства внутрішніх справ України про те, що охоронники (охоронці) учасника, які будуть залучені учасником для надання послуг що є предметом закупівлі, та інформація про яких вказана у довідці, не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів, не більше двомісячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Тому, відповідно до ст. 17 Закону, Замовник не може вимагати надання довідки, виданої Міністерством внутрішніх справ України про відсутність судимості на етапі подання пропозицій учасниками, та учасники не повинні надавати такий документ. Лише переможець процедури повинен підтверджувати дану підставу та надавати цей документ. Відповідно доч.4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та приводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення замовниками дискримінаційних вимог встановлена також в інших статтях Закону, зокрема у статті 5 та ч. 3 статті 12. Тому у разі не прийняття наших вимог, Учасник буде звертатися із скаргою до Постійно діючої колегії АМКУ щодо усунення порушення Замовником Закону в зазначених частинах. Учасник до скарги готовий надати достатню кількість рішень колегії АМКУ щодо усунення замовниками зазначених вище дискримінаційних вимог. З повагою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 25e0dc6756ca4335ab9c1762bc1e1db1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-007082-b.b1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п. 2.6. Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен надати оригінали довідок або оригінали витягів з реєстру Міністерства внутрішніх справ України про те, що охоронники (охоронці) учасника, які будуть залучені учасником для надання послуг що є предметом закупівлі, та інформація про яких вказана у довідці, складеній відповідно до п.2.1 Додатку 2 тендерної документації, не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів, не більше двомісячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п 17 Постанови КМУ № 960 від 18.11.2015 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку; документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів; документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку; копію паспорта громадянина України; документ, що підтверджує набуття кваліфікації. Отже, документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів вимагається від роботодавця отримувати під час оформлення охоронника. Крім того, звертаємо увагу, що після отримання письмово запиту на оформлення довідки про відсутність судимості у відповідних сервісних центрах або через мережу Інтернет термін її надання складає до 1 місяця. Оскільки, терміни для подачі тендерної пропозиції обмежені в часі 15 днями, просимо прибрати дану вимогу, як дискримінаційну, та таку, що свідчить про зацікавленість в конкретному Учаснику, та наявність домовленості, яка дала можливість підготовитись йому завчасно до даного тендеру.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно з вимогами п.2 частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, виходячи з норм частини 1 статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони: 1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії; 2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень; 3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків; 4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків; 5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку. П.18 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 (далі – Ліцензійні умови), визначено, що охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов. Згідно з пунктом 17 Ліцензійних умов: під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від персоналу охорони документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, у тому числі документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів. Оскільки замовник не має ані прав, ані можливостей щодо контролю за додержанням суб’єктом охоронної діяльності – учасником, ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, саме з цієї причини Замовник повинен бути впевнений в тому, що охоронники учасника не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів, що може бути перевірено шляхом установлення відповідних умов в тендерній документації. Отже, замовник під час організації та проведення процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів)» виконує свої дії у відповідності до норм законодавства та Закону, у тому числі, дотримується принципів здійснення закупівлі, встановлених статтею 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, а встановлені Замовником у тендерній документації кваліфікаційні вимоги не обмежують коло потенційних учасників, які б могли прийняти участь у вказаній закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено