• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Черевики робочі литтєвого методу кріплення підошви

Торги відмінено

4 128 351.70 UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 82 567.00 UAH
Період оскарження: 14.04.2016 16:39 - 12.05.2016 09:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

СКАРГА На незаконні рішення Замовника при проведенні державних закупівель

Номер: 0391fed821094d8892d19b8297366a5d
Ідентифікатор запиту: UA-2016-04-14-000121-b.c1
Назва: СКАРГА На незаконні рішення Замовника при проведенні державних закупівель
Скарга:
Регіональною філією “Львівська залізниця” ПАТ “Українська залізниця” (код ЄДРПОУ 40081195, місцезнаходження: 79007, м. Львів, вул. Гоголя, 1) (надалі «Замовник») оголошено відкриті торги на закупівлю Взуття захисного та іншої призначеності, н.в.і.у код ДК 016:2010 - 15.20.3 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 18830000-6 – захисного взуття (черевик робочих литтєвого методу кріплення підошви – 19051 пара). ТОВ «Авістон» (надалі «Скаржник») подало тендерну пропозицію для участі у названій процедурі закупівлі та приймало участь у прекваліфікації. 21.05.2016 року Скаржник отримав інформацію про відхилення тендерної пропозиції, в якій зазначено, що в результаті розгляду було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Авістон" не відповідає умовам тендерної документації, а саме: не надано безкоштовний взірець товару в кількості 1 пара згідно пункту 2.5. додатку № 5 тендерної документації. Проте,у Протоколі розгляду № 590 від 20.05.2016 року, наведено Перелік пропозицій допущених до оцінки: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю “Валтекс”. Однак, з огляду на надані ТОВ “Валтекс”, документи, тендерну пропозицію якого, на думку Скаржника, слід було відхилити відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закону), через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме: 1. Копія Протоколу контрольних випробувань, проведених з метою оцінки відповідності № 0348/00342-КЗВ/16 не завірена нотаріально (вимога додатку №5 тендерної документації); 2. Відсутній документ, що підтверджує право посадової особи Учасника підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договір про закупівлю, усі документи тендерної пропозиції підписані комерційним директором (у складі тендерної пропозиції надано довіреність на право комерційному директору вчиняти дії від імені товариства, в тому числі право підписувати документацію конкурсних торгів. Отже підписувати документи тендерної пропозиції комерційний директор повноважень не має. 3. Проект договору не підписано уповноваженою особою Учасника, натомість погоджено комерційним директором. (вимога «примітки» додатку №3 тендерної документації – «у разі згоди з основними умовами договору, Учасник торгів заповнює пункти 1.2, 1.3, 2.1-2.4, 3.2, 4.1, 5.1, 5.2, 5.3, 12.5, підписує даний документ та скріплює печаткою і подає у складі своєї тендерної пропозиції, в протилежному випадку пропозиція Учасника торгів відхиляється, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації); 4. У складі пропозиції надано Протокол Загальних зборів Учасників за №8 від 22.04.2016 року, відповідно до пункту 4 якого право підпису договору з регіональною філією «Львівська залізниця» надається генеральному директору Рубленко Олегу Васильовичу, проте він не підписав Проекту договору. Також, на думку Скаржника, слід було відхилити, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, і тендерну пропозицію ТОВ "ТАЛАНЛЕГПРОМ", через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме: 1. Відсутній документ, що підтверджує право посадової особи Учасника підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договір про закупівлю, усі документи тендерної пропозиції підписані керівником сектору продаж «Україна» ( у складі тендерної пропозиції надано довіреність на право керівнику сектору продаж «Україна» вчиняти дії від імені товариства, в тому числі право підписувати документацію конкурсних торгів. Отже підписувати документи тендерної пропозиції в тому числі і проект договору, керівник сектору продаж «Україна повноважень не має. 2. У проекті договору не заповнений п. 3.2, у п 4.1 – порядок розрахунків не відповідає вимогам тендерної документації ( вказано «…протягом 30 днів..», вимога додатку №3 тендерної документації – «…після 30 днів..» (вимога «примітки» додатку №3 тендерної документації – «у разі згоди з основними умовами договору, Учасник торгів заповнює пункти 1.2, 1.3, 2.1-2.4, 3.2, 4.1, 5.1, 5.2, 5.3, 12.5, підписує даний документ та скріплює печаткою і подає у складі своєї тендерної пропозиції, в протилежному випадку пропозиція Учасника торгів відхиляється, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації). 3. Відсутній протокол випробувань на черевики з верхом із натуральної шкіри (вимога додатку №4 тендерної документації) – у складі тендерної пропозиції надано протокол випробувань на черевики з комбінованим верхом. 4. Відсутній зразок сертифікату якості або копія паспорту виробника з печаткою фірми – виробника. Таким чином наведені факти свідчать що рішення Замовника щодо оцінки тендерних пропозицій учасників є порушенням абзацу 4, абзацу 5, абзацу 6 частини 1 статті 3 Закону, згідно з якими закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів. Вказані вище умови прямо порушують права скаржника як учасника тендеру на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, на об’єктивний та неупереджений розгляд та оцінку тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу 3 частини 2 статті 18 Закону, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого протоколу розгляду тендерних пропозицій Таким чином, враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ 1. Прийняти скаргу ТОВ «Авістон» до розгляду. 2. Прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі взуття захисного та іншої призначеності, н.в.і.у – за кодом ДК 016:2010-15.20.3 [захисного взуття – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 18830000-6 (черевик робочих литтєвого методу кріплення підошви) на строк до винесення рішення за даною скаргою. 3. Зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі. Додатки: 1. Доказ внесення плати за подання скарги. 2. Доказ направлення копії скарги Замовнику. З повагою, Директор ТОВ «Авістон» ____________ Кісельов Олексій Олексійович
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення по скарзі: 13.06.2016 17:31
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "Авістон", Кісельов Олексій +380504114449 aviston@ukr.net