• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з улаштування систем пожежної сигналізації, керування евакуюванням людей в частині систем оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуювання (тип СОЗ), пожежного спостерігання в будівлях Барської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 4

Завершена

930 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 13.04.2021 16:31 - 26.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінаційні умови

Номер: 29f38398680649e1ad5d6a6b5fb74313
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-006252-b.a1
Назва: дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику, У Вашій ТД є вимога: Замовником торгів укладено договір про наданняконсультаційних послуг з консультантом торгів (витрати, пов’язані з укладанням договору), залученого для допомоги замовнику у проведенні процедури відкритих торгів, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 7000,00 (сім тисяч гривень 00 коп.). ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЯ. УЧАСНИКИ НЕ ПОВИННІ НІЧОГО ВАМ КОМПЕНСУВАТИ. ОЗНАЙОМТЕСЬ З РІШЕННЯМ АМКУ - ПУНКТ 5. Закупівля UA-2021-03-03-000965-b. ДЕ АМКУ скасував таку саму вимогу, визнавши її дискримінаційною. Видаліть цю вимогу, в іншому випадку ми теж будемо звертатися до АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На наявну в електронній системі закупівель Роз’яснення до процедури/Вимогу про усунення порушення (Номер вимоги: UA-2021-04-13-006252-b.a1;Дата подання: 16 квітня 2021 14:18) на закупівлю - Послуги з улаштування систем пожежної сигналізації, керування евакуюванням людей в частині систем оповіщення про пожежу та покажчиків напрямку евакуювання (тип СОЗ), пожежного спостерігання в будівлях Барської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 4 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45310000-3 Електромонтажні роботи), відділ освіти Барської міської ради(далі - замовник) повідомляє наступне. Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) (далі - Закон). Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Частина 2 статті 22 Закону передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація, згідно з умовами Закону, містить перелік, зміст та порядок подання документів, що мають міститись у складі тендерних пропозицій учасників. Учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником. Тендерна документація Замовника розроблена з дотримання всіх принципів закупівель та вимог передбачених чинним законодавством в сфері публічних закупівель. Замовником торгів укладено договір про надання консультаційних послуг з консультантом торгів (витрати, пов’язані з укладанням договору), залученого для допомоги замовнику у проведенні процедури відкритих торгів, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 7000,00 (сім тисяч гривень 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт (наданих послуг) в порядку застосування ст. ст. 6, 511, 512, 527, 528, 627, 629, 636, 903, 904 ЦК України протягом 5 (п’яти) банківських днів на рахунок Консультанта торгів, відповідно до умов укладеного між замовником та консультантом торгів договору. Оскільки консультаційні послуги відповідно до Закону не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни тендерної пропозиції. Замовник в тендерній документації не встановив обов’язкової умови щодо оплати консультаційних послуг, а, отже, незгода на оплату консультаційних послуг жодним чином не впливає на рішення щодо відхилення тендерної пропозиції, як і не впливає на розгляд пропозиції в цілому. Вимоги документації, в частині оплати консультативних послуг учасниками торгів, не є дискримінаційною, у жодному разі не порушує права учасників торгів, так як документація в цій частині не суперечить нормам Цивільного кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, побудова цивільних правовідносин, що виникають між суб'єктами сфери публічних закупівель, може здійснюватися з використанням договору на користь третьої особи. Статтею 636 Цивільного кодексу України визначене поняття такого договору, зокрема, Договором на користь третьої особи є договір, в якому боржник зобов'язаний виконати свій обов'язок на користь третьої особи, яка встановлена або не встановлена у договорі. Виконання договору на користь третьої особи може вимагати як особа, яка уклала договір, так і третя особа, на користь якої передбачено виконання, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із суті договору. З моменту вираження третьою особою наміру скористатися своїм правом сторони не можуть розірвати або змінити договір без згоди третьої особи, якщо інше не встановлено договором або законом. Якщо третя особа відмовилася від права, наданого їй на підставі договору, сторона, яка уклала договір на користь третьої особи, може сама скористатися цим правом, якщо інше не випливає із суті договору. Крім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить прямої імперативної норми, яка б забороняла отримувати Замовникам консультаційні послуги та визначати порядок розрахунків за послуги Консультанта на умовах договору на користь третьої особи з покладенням витрат на Учасника-переможця торгів. Щодо практики рішень Антимонопольного комітету України, Замовник у своїй роботі не може керуватися конкретним Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, адже практика розгляду скарг різноманітна та стосується конкретних обставин проведення торгів зовсім різними замовниками. Рішення органу оскарження є суб’єктивною думкою членів колегії щодо окремо визначених обставин і не є рекомендаційним чи обов’язковим для врахування в роботі іншими розпорядниками коштів, яких вони не стосуються. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Статус вимоги: Відхилено