• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Контейнери для збору побутових відходів (ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою

Торги не відбулися

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 13.04.2021 16:10 - 24.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного рішення стосовно обрання переможця закупівлі

Номер: 5c2adcf895af4a82b3eae3af89986e41
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-005872-b.b3
Назва: Щодо неправомірного рішення стосовно обрання переможця закупівлі
Вимога:
Відповідно до протоколу № 182 від 08.06.2021 року Замовником було прийнято рішення про обрання переможцем закупівлі ТОВ «Запоріжкомунсталь» та намір укласти договір про закупівлю. Звертаємо Вашу увагу, що рішення Замовника було прийнято із порушенням основоположних принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до умов тендерної документації Замовником було встановлено вимогу, що «нeвpaxoвaнi у загальнiй цiнi витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть, про що учасником у складi пропозицiї надається гарантiйний лист.». За результатом проведеного аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Запоріжкомунсталь» було встановлено, що у складі документів пропозиції відсутній лист, який би підтверджував невідшкодування замовником неврахованих учасником витрат, а отже пропозиція ТОВ «Запоріжкомунсталь» має бути відхилена. Враховуючи вищенаведене вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Також зазначаємо, що відповідно до умов тендерної документації Замовником було встановлено вимогу, що учасник повинен надати довідку в довільній формі про те, що до учасника застосовано/не застосовано** санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до яких застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції», Указом Президента України № 133/2017 від 15 травня 2017 року та рішенням РНБО України від 28 квітня 2017 року. За результатом проведеного аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Запоріжкомунсталь» було встановлено, що Учасник надав довідку 46 змістом якої він підтверджує дотримання у діяльності норм законодавства про санкції, але у складі пропозиції не надано довідку про те, що до нього санкції не застосовано(або застосовано), чим ТОВ «Запоріжкомунсталь» було порушено вимогу тендерної документації, а отже пропозиція учасника повинна біти відхилена. Враховуючи вищенаведене вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Дії Замовника щодо акцептування пропозиції учасника, яка не відповідає вимогам Тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, недискримінація учасників та рівного ставлення до них, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому та порушує норми законодавства, за що, передбачено відповідальність Уповноваженої особи та керівників Замовника. Відповідно до частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. (25 500 до 51 000 гривень). У разі ухилення Замовника від виконання норм чинного законодавства ми звернемося до відповідних інстанцій та ініціюємо перевірки діяльності посадових осіб Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На Вашу вимогу щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ "Запоріжкомунсталь", повідомляємо наступне: на вимогу тендерної документації ТОВ "Запоріжкомунсталь" приєднав гарантійний лист вих. №58 від 26.04.2021 року про те, що невраховані у загальній ціні витрати оплачуватися Замовником не будуть. Також щодо незастосування до учасника санкцій на вимогу тендерної документації ТОВ "Запоріжкомунсталь" приєднав гарантійний лист вих. №64 від 26.04.2021 про те, що до підприємства не застосовано санкції. Тому вважаємо, що ТОВ "Запоріжкомунсталь" виконало вимоги тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо неправомірного рішення стосовно обрання переможця закупівлі

Номер: 3dc4bfbb61234a9b85fe41b199634116
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-005872-b.b2
Назва: Щодо неправомірного рішення стосовно обрання переможця закупівлі
Вимога:
Відповідно до протоколу № 182 від 08.06.2021 року Замовником було прийнято рішення про обрання переможцем закупівлі ТОВ «Запоріжкомунсталь» та намір укласти договір про закупівлю. Звертаємо Вашу увагу, що рішення Замовника було прийнято із порушенням основоположних принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до умов тендерної документації Замовником було встановлено вимогу, що «нeвpaxoвaнi у загальнiй цiнi витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть, про що учасником у складi пропозицiї надається гарантiйний лист.». За результатом проведеного аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Запоріжкомунсталь» було встановлено, що у складі документів пропозиції відсутній лист, який би підтверджував невідшкодування замовником неврахованих учасником витрат, а отже пропозиція ТОВ «Запоріжкомунсталь» має бути відхилена. Враховуючи вищенаведене вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилкова
Дата скасування: 15.06.2021 12:58
Скарга
Виконана замовником

Щодо усунення Замовником (Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-04-13-005872-b

Номер: 0c9f4ca55102464a968a50ed97585103
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-005872-b.a1
Назва: Щодо усунення Замовником (Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-04-13-005872-b
Скарга:
Зобов’язати замовника внести зміни у тендерну документацію до закупівлі: 1. Виключити з Додатку 4, розділ «Кришка» фразу - «Наявність паралельних ребер жорсткості»; 2. З Додатку 4, розділ «Кришка», в частині «..важелі кріплення кришок контейнерів виготовлені з цільного металу шляхом штампування, з ребрами жорсткості, без наявності будь-яких зварювальних швів.» виключити фразу – «без наявності будь-яких зварювальних швів.»; 3. Виключити з Додатку 4, розділ «Корпус» виключити фразу - «Наявність паралельних ребер жорсткості на основі контейнера.»; 4. Виключити з Додатку 4, розділ «Корпус» виключити фразу - «Наявність багаторівневих ребер жорсткості на боковинах контейнера.»; 5. Виключити з Додатку 4, розділ «Корпус», в частині «Посилена несуча прямокутна рама» вимогу стосовно геометричної характеристики опису рами; 6. Привести габаритні розміри, а саме - «довжина, ширина, висота» зазначені в Додатку 4, розділ «Корпус» привести у відповідність стандарту ДСТУ 8476:2015 та EN 840-3; 7. Виключити з пiдпунктy 5.2.1. пункту 5 Роздiлу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документацiї фразу - «датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі» 8. Виключити з пiдпунктy 5.2.1. пункту 5 Роздiлу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документацiї фразу - «адресований Уповноваженій особі відділу з питань пубілчних закупівель замовника»
Дата розгляду скарги: 11.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.04.2021 20:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.05.2021 16:08
Дата виконання рішення Замовником: 18.05.2021 11:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10302-р/пк-пз від 11.05.2021 Замовником було внесено зміни відповідно до рішення.
Автор: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Альта Логістік Україна +380673275852 llcalua@ukr.net https://www.altalogistic.com.ua/
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА щодо відміни закупівлі

Номер: b61a22aeacfd40dba8cb5ad105dbc5a0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-005872-b.c4
Назва: СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА щодо відміни закупівлі
Скарга:
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА щодо відміни закупівлі 13 квітня 2021 року Департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради Код ЄДРПОУ: 03346696 (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) Контейнери для збору побутових відходів (ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-13-005872-b , (далі - Закупівля). Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» подали свою тендерну пропозицію на дану закупівлю відповідно статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та прийняли участь у аукціоні даної закупівлі. ПРОТОКОЛОМ № 182 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РIШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від«08» червня 2021 р., Керуючись вимогами статтi 11 та 33 Закону України Про публiчнi закупiвлi», Положениям про уповноважену особу, що затверджене Наказом по Департаменту житлово-комунального господарства Бiлоцеркiвської мiської ради вiд 19 березня 2021 №24-Од, було визначення учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» переможцем процедури закупівлі та прийняте Рiшення про намiр укласти договiр про закупiвлю . Закупівля «Контейнери для збору побутових відходів (ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)» проводилась замовником Департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради згідно плану закупівель, Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2021-04-13-007989-c, затвердженого на засіданні тендерного комітету. Про те Протоколом №187 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РIШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 22 червня 2021 було прийнято рішення про відміну тендеру. В протоколі вказане наступне формулювання: «Враховуючи вимоги Закону України «Про публiчнi закупiвлi »(далi - Закон), Положения про уповноважену особу, що затверджене Наказом по Департаменту житловокомунального господарства Бiлоцеркiвської мiської ради вiд 19 березня 2021 № 24-Од, у зв'язку з наявнiстю пiдстав для вiдмiни вiдкритих торriв вiдповiдно до абз. 1 п. 1 ст. 32 Закону ВИРIШИЛА: 1. Керуючись абз . 1 п. 1 ст. 32 Закону вiдмiнити вiдкритi торги згiдно з предметом закупiвлi товару …» Зауважимо, що Замовник повинен об’єктивно аргументувати відміну відкритих торгів. Аргументація в загальному значенні — це процес обґрунтування певного положення (твердження, гіпотези, концепції) з метою переконання в його істинності,доцільності з наданням конкретних фактів. Тому при прийнятті рішення щодо відміни тендеру, замовникові потрібно обґрунтовано довести існування обставин, що об’єктивно унеможливлюють його актуальність, що відповідно не було зроблено. Таким чином - Замовник не надав належного та законного обґрунтування щодо відсутності подальшої потреби у закупівлі. Враховуючи вище викладене, ми вважаємо рішення тендерного комітету щодо відміни торгів, відповідно Протоколу №187, необґрунтованим , незаконним та таким, що порушує статті 4, 5, 11, 29, 32 та п.1 ч.4 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі».В той же час на сьогоднішній день має місце практика позитивних рішень АМКУ що до розгляду скарг відносно необґрунтованих рішень стосовно відміни відкритіх торгів.(Рішення додаються) Керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ми просимо встановити порушення процедури закупівлі та прийняти рішення про зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну торгів за Кодом (ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-13-005872-b.
Дата розгляду скарги: 14.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.07.2021 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.07.2021 21:18
Дата виконання рішення Замовником: 12.08.2021 16:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16151-р/пк-пз від 01.06.2021, щодо скарги UA-2021-04-13-005872-b.c4, скасувати рішення про відміну торгів, що оформлене протоколом уповноваженої особи № 187 від 22 червня 2021 року, за предметом закупівлі: контейнери для збору побутових відходів (ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) відмінити попереднє рішення про відміну торгів
Автор: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Сергій Шульга +380676100121, +380676100123 zapstal2016@gmail.com http://metalbox.in.ua